***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Gefeliciteerd Micha!!
Vervelend al die slechte nachten weer. Framboos, Lars heeft precies zo'n periode gehad als Tommy. Veel wakker 's nachts, en dan ook echt veel willen drinken.

Morris maakt de laatste tijd wel goede nachten. Vannacht moest ik er om half 3 uit, en na een paar minuten aan de borst viel hij weer in slaap, tot kwart over 7. Eén keer er uit vind ik prima. Buitenmeisje, Koen gaat ook de goede kant op lees ik.

Morris kan zichzelf ook buitengewoon goed vermaken. Komt ook door z'n grote broer denk ik, ze spelen altijd samen. Morris vindt het ook leuk om te kijken wat Lars aan het doen is, en doet dan een beetje mee. Of ze doen kruip- of stoelenloopwedstrijden. Best handig voor mij!

Lara, fijn dat Max weer brood wil eten!
Dank je wel Lara!
Leuk dat alles okay is Micha !!
Micha gefeliciteerd! FIjn dat alles goed was! Hebben ze iets kunnen zien/vermoeden van het geslacht?

Fachat wat sneu voor Kai! Vind het ook een domme opmerking van die moeder! Kan me er gewoon boos om maken!

Wat verevelend zeg al die gebroken nachten! ALs ik dit zo lees vrees ik er bijna voor dat onze tijd nog gaat komen! Luna heeft de eerste nacht uit haar leventje niet doorgeslapen en sindsdien slaapt ze door! de keren dat ze 's nachts wakker geworden is zijn op 2 handen te tellen ( ik gooi het maar op het surinaamse bloed!)

Begin me soms een beetje zorgen te maken over de ontwikkeling van Luna; ze kruipt niet, tijgert niet, staat niet, kortom ze komt nog helemaal niet vooruit! (of ook het surinaamse bloed?!)

Xaloy; ik hoop dat alles meezit bij de EEG, wel lastig hoor en het zal ook wel erg spannend zijn voor jullie! Ik denk aan jullie.

Net een stuk gefietst met Luna, daar genieten we echt van! Heb schoenen gekocht (in de uitverkoop, dubbel leuk dus!)
Joepie!!!!Goed nieuws Micha!gefeliciteerd!!
Leen; ik zou me niet zoveel zorgen maken hoor. Bij het cb zeiden ze dat kinderen pas vanaf 11 maanden echt iets moeten kunnen zoals tijgeren enzo. Ze kan toch zitten? Mocht je je nou echt zorgen maken dan zou ik het cb eens bellen, maar het lijkt mij niet nodig.

Ik kan me het overigens wel voorstellen hoor, maar je moet je wel goed beseffen dat hier een paar enorm snelle jongens tussen zitten, die niet echt representatief zijn voor de ontwikkeling van baby's (foei Finn en Morris! ).

Fleur en Robbie zijn ook onlangs begonnen met tijgeren en die zijn ouder dan Luna. Je zult zien dat ze het ineens van de ene op de andere dag kan.

Het enige dat je kunt doen is haar wat stimuleren, door een speeltje net buiten bereik te leggen, maar eerlijk denk ik dat het vanzelf komt hoor.

Zo, dan ga ik me nu weer even op mijn berg was storten. Bluh...
Lieve meisjes,

Ben ik weer!

Alles goed hier, maar je hebt je handen vol aan een peuterbaby zeg maar.....

Mich, fijn dat alles goed was! En je misselijkheid is ook al een beetje weg he?

Lara, super dat het werkt die slaapzaktip. Hoop dat ie binnen korte tijd "met losse handen" kan slapen! Bij ons werkte het ook door 's nachts alleen nog water aan te bieden. Was opeens gedaan met de nachtvoeding:)

Xaloy, ik duim even mee vanuit Ljouwert voor een goede uitslag en een slapende Robbie straks. Toi toi toi

Buitenmeisje, het hydrofieltje van Ruben ziet er 's ochtends ook niet uit hoor, allemaal melk en papgranen......Hij slpaat ook op zijn buike, denk dat het daarvan komt. Goed dat je nogsteeds bv geeft vrouw!

Fachat, man wat een zeur die moeder van dat kereltje. Heeft ze een huis vol porselein ofzo?! Lastig omgaan met dit soort dingen lijkt me......

Hoorde van vriendinnetje dat haar zoontje helemaal teleurgesteld was dat ze op school zijn fietsje niet hadden "goedgekeurd". Hij was helemaal trots en blij, maar na de vervelende opmerkingen op school dus niet meer.

Bah, moet er niet aan denken dat soort dingen. Mag mijn borst maar nat maken, we hebben Ruben ingeschreven op de kakschool van de stad, maar vinden een tweedehands fiets "best genog" voor kleine kindjes.

Hoe staat het ervoor met de boot trouwens?

Frambooske, je hebt het lekker voorelkaar straks na de bevalling. Super! En wat een luxe als je die avonduurtjes kunt werken zeg. Best goed idee.

Ik ben zooooo benieuwd naar update van je buik... fotootje op msn?.....

En sorry - sorry- sorry maar ben even kwijt wanneer je gaat trouwen. De datum was veranderd, toch?

Swissie, alles goedgekomen met je werk dus? Fijn zo! En Finn is volgens mij net zo'n avonturier als onze klauterkabouter:)

Even verder bijlezen hoor.....
Leen; neem je eigenlijk een buggy mee op de fiets? En heb je dan zo'n buggydrager?
Leen, ik sluit me aan bij Lara, no worries hoor. Ik heb dan wel een snelle jelle, en misschien makkelijk praten, maar zolang ze verder goed ontwikkelt moet je er gewoon van genieten dat je niet de hele dag achter haar _surinaamse_ kontje aan hoeft te lopen:)
(Oh ja aanvulling op mijn post van 13:13: ook foei voor Ruben inderdaad!)
zal het doorgeven......:)
Vreemde ogen dwingen, dus het werkt vast
Lara ja ik neem de buggy mee op de fiets. Ik heb een extra buggy gekocht, eentje die ook op de fiets mee kan (eigen merk van prenatal!) en heb een buggydrager, vanochtend voor het eerst de buggy mee genomen en ging prima!

verander je even de naam in je bericht van 13.13?
oplettend leen!
Wat goed leen, had ik helemaal niet gezien!
Hmmmmm ik moet nu maar even op mijn knieen door het huis om de boel nog Rubenveiliger te maken. Het arme jochie heeft vanochtend op miraculeuze wijze een bloempot van een vensterbank op 1 meter hoogte naar beneden getrokken (hij meet zelf amper 70 cm) en op zijn bolletje gehad (bleek later want de bult zat er niet meteen, zoooo zielig) Waarschijnlijk heeft hij het koordje van de optrekgordijnen te pakken gekregen en zodoende de bloempot eraf getrokken, Nog knap......

Dokter gebeld; even in de gaten houden ivm hersenschudding. Hij is gelukkig nog even actief als ever, dus ik denk dat het met een sisser afloopt.
Lara, wel opletten bij aanschaffen van buggy en buggydrager: die dragers zijn er voor 5 en 7 kg maximaal. Onze maclaren weegt volgens de winkel wel 7 kilo, maar volgens de site van maclaren maar 5,2. De drager zat bij de fiets, dus weet niet precies welke we hebben, maar denk die van 5 kg. Gaat prima.

Sommige buggy's zijn echt reuze zwaar, die zou ik gewoon sowieso niet meenemen op de fiets. Gewoon een goede en degelijke buggy kopen, met een redelijk normaal gewicht. Neem dezelfde als wij:) De maclaren techno.

Wel een dubbele standaard aanschaffen hoor!
Nou, ik ga op expeditie op mijn knieen......
Oh, Leen, ik bedoelde het goed van het surinaamse kontje van Luna hoor! Ruben heeft het ingewaaide achterste van zijn papa (helaas)en op zwemmen zit een jongetje met een surinaamse papa met zo´n heerlijk bol kontje. Ben dus stiekem jaloers als Luna ook zo'n schattig bipsje heeft, haha.
Gefeliciteerd Mich!

FF ego, ik heb een kl*te dag!

Vanmorgen belden mijn ouders om 6.30 op dat hun auto die nacht is gestolen! Mijn vader was erg over de rooie, want ze hebben deze 6 jaar geleden gekocht en hij was precies helemaal naar hun zin, zwarte golf met leren bekleding, diesel, airco, navigatie etc. Als hij nu de dagwaarde van de verzekering terugkrijgt kan hij natuurlijk nooit meer zo'n auto vinden.

Toen belde mijn oppas op dat ze ziek was en aangezien mijn moeder niet naar ons konden komen moesten we Zahra en heel haar hebben en houden naar mijn ouders brengen! En daarnet moest ik even een boodschap halen voor de zaak en verzwik mijn enkel hier voor de deur, dus ik zit nu met mijn voet in een emmer water met een zeer pijnlijke voet!

Reageer vanavond wel weer op iedereen.
Icke ik dacht daar ook niets raars van hoor! hahah vond het wel schattig staan hoe je het zo formuleerde! Naja zolang ze niet mijn kont krijgt vind ik het prima!

Hoop dat het goed blijft gaan met Ruben!
he bah Layla wat een rot dag!
Mich, een goede echo, gefeliciteerd. Heerlijk om zo'n klein wondertje in het binnenste van je buik te zien spartelen.

Buitenmeis ik had dezelfde tip als lara, 's nachts een grotere luier.

Xaloy succes met de EEG van Robbie. Krijg je meteen de uitslag?

Brullend mannetje later meer
wat een rotdag Layla. Kan geloven dat je vader pretty upset is. En doordat voorval zit je natuurlijk met het gesleur van kindergerief. Ook niet fijn dus ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven