Single parents, going strong forever!! deel 21
vrijdag 18 november 2011 om 22:04
Het mag dan wel weekend zijn, maar ik ben vanavond al 2x gebeld voor de bereikbaarheidsdienst. Gelukkig geen acties in hoeven zetten, maar toch..... En ik moet nog tot maandagochtend, helaas.
Morgen uiteraard weer voetballen, gelukkig thuis. Zoonlief wil eigenlijk ook naar de intocht van sinterklaas, maar die komt hier om half 11 en hij moet om 10 uur voetballen, dat gaat hem dus niet worden.
En zoonlief vanmorgen gewoon weer om half 7 wakker, ondanks de wedstrijd en het late naar bed gaan. Maar goed, hij heeft er verder weinig last van gehad (niet wat ik gemerkt heb).
Hier waren de schappen ook aardig leeg bij lidl scarlet, wat gek dan zeg. Ik kon gelukkig alles krijgen wat ik hebben moest, maar met name de koeling was akelig leeg.
En we hadden wel een ontruimingsoefening, alleen van een leegstaand pand waarin 2 BHV'ers en een pop waren. Dus we hoefden geen collega's op stang te jagen.
Morgen uiteraard weer voetballen, gelukkig thuis. Zoonlief wil eigenlijk ook naar de intocht van sinterklaas, maar die komt hier om half 11 en hij moet om 10 uur voetballen, dat gaat hem dus niet worden.
En zoonlief vanmorgen gewoon weer om half 7 wakker, ondanks de wedstrijd en het late naar bed gaan. Maar goed, hij heeft er verder weinig last van gehad (niet wat ik gemerkt heb).
Hier waren de schappen ook aardig leeg bij lidl scarlet, wat gek dan zeg. Ik kon gelukkig alles krijgen wat ik hebben moest, maar met name de koeling was akelig leeg.
En we hadden wel een ontruimingsoefening, alleen van een leegstaand pand waarin 2 BHV'ers en een pop waren. Dus we hoefden geen collega's op stang te jagen.
zaterdag 19 november 2011 om 12:07
He typisch Dolphine, bij ons ook juist de koeling extra leeg. Als ze maar niet weer leveranciersproblemen hebben dan.Wij vinden de frietjes van Lidl nl erg lekker (die lange dunne, 0,79 cent) en nu was zelfs alle patat op. Zonde, dat je knul nu de intochtl mist, maar ja..we kunnen ons nog steeds nie klonen, haha. Is het verder rustig gebleven? Da's dan best lang zeg, die bereikbaarheidsdienst. Hopelijk wel een rustig weekend wat dat betreft! Gelukkig is het wel mooi weer nu (tenminste, hier dan), geen idee of het koud is of niet. Ik moet eigenlijk heeeel nodig de ramen wassen, zowel binnen als buiten, maar dat ik daar nou zin in heb..Begin verkouden te worden, beetje snotterig, niezen (goed of slecht excuus??) Ach, heb er gewoon helemaal geen zin in, dat is het! Zo eerst maar es douchen (ja, erg laat) en wat broodjes in de oven doen....
zaterdag 19 november 2011 om 13:17
Wij hebben er al weer een hele ochtend opzitten. Vanmorgen eerst zoonlief op zijn kop gegegevn, hij heeft maandag een toets van de tafels 1 t/m 10 en hij heeft er nog helemaal niks aan gedaan. Wist dit al 2 weken, maar weigert te oefenen, dus dat wordt weer een onvoldoende. Vandaag en morgen gaan we dan toch maar extra oefenen, alhoewel meneer nu al weer gevlogen is.
Als hij thuiskomt zal ik hem gelijk vastbinden om te oefenen.
Voetbal was niet best vandaag. Vooral de eerste helft. 2e helft herpakte ze zich, maar toen stonden ze al met 4-0 achter. Uiteindelijk verloren met 4-1.
Die frietjes vinden wij ook zo lekker, maar dat is geen koeling, dat is diepvries, daar lag genoeg bij ons. BIj ons was meer de koeling waar sla, vis etc ligt gewoon helemaal leeg.
Als hij thuiskomt zal ik hem gelijk vastbinden om te oefenen.
Voetbal was niet best vandaag. Vooral de eerste helft. 2e helft herpakte ze zich, maar toen stonden ze al met 4-0 achter. Uiteindelijk verloren met 4-1.
Die frietjes vinden wij ook zo lekker, maar dat is geen koeling, dat is diepvries, daar lag genoeg bij ons. BIj ons was meer de koeling waar sla, vis etc ligt gewoon helemaal leeg.
zaterdag 19 november 2011 om 14:23
Bij ons was het de diepvries én de koeling, tssss!
JIj moet dus straks weer even streng optreden..misschien verbaast hij je en zegt ze zomaar allemaal op? (zou dat niet fijn zijn zeg..) Sterkte daar mee!
Jammer van de voetbal, gelukkig dat ze de 2e helft beter gingen spelen, maar wel jammer dat het toen te laat was natuurlijk..
Ik denk dat ik zo toch maar aan de ramen ga beginnen. De zon schijnt er nl nogal op en het is toch wel heel erg...*schaam* De laatste was zit nu in de machine, gelukkig is dat dan ook bijna klaar.
Ik ga maar es aan de slag!
Fijne zaterdag!
zondag 20 november 2011 om 14:09
Tjee, vandaag is het écht wel erg mistig zeg..Hier tenminste echt dikke mist. Blij niet de weg op te hoeven en gewoon knus binnen te zijn. (want knus weer is het natuurlijk wél!)
Jeeee Dolhine, ik las het van de tas boodschappen die je gewonnen hebt, echt lekker zeg! Zat er nog leuk (handig, nuttig, lekker) spul in? Haha, wat een mazzel dat je kattenvoer vergeten was!! Is het nog gelukt met de tafels?
Ik ga de strijkplank zo maar es uitklappen en aan de gang, is schaatsen op, dus leuk om naar te kijken tijdens...
fijne zondag!
zondag 20 november 2011 om 16:17
Ja dat is me wat he, sta je bij de kassa, ben je opeens de 1000e klant. Ik moest die zak wel lopend naar huis sjouwen, en die was zwaar, want er zat een hoop in. Blikjes witbier, wasmiddel, vaatwastabletten, jam, kouwgom, dextro energie, flesje spa cactus. Kortom, heel veel en ook duur spul, dus wel lekker.
Die tafels vallen nog niet mee hier. Hij schud ze nog niet uit zijn mouw, maar is er uiteindelijk wel uitgekomen. Vanavond nog even oefenen en dan moet het maar. Eigen schuld als hij een onvoldoende haalt, want hij had al een week kunnen oefenen ipv een weekend.
Hier helaas geen schaatsen, zoonlief verveelt zich, er is niemand om mee te spelen en die zit nu een film van sinterklaas te kijken. We hebben al gewiid samen en zijn al met de lego bezig geweest. jaja je moet wat he.
Gisteren nog naar ajax geweest met mijn knul, toen was het ook al zo mistig onderweg. Vandaag is het hier ook niet meer open getrokken, saai en grijs is het, Binnenzit weer.
Morgen ben ik vrij en ga ik met mijn moeder een dagje naar de winterfair in de jaarbeurs. Gezellig dus.
Die tafels vallen nog niet mee hier. Hij schud ze nog niet uit zijn mouw, maar is er uiteindelijk wel uitgekomen. Vanavond nog even oefenen en dan moet het maar. Eigen schuld als hij een onvoldoende haalt, want hij had al een week kunnen oefenen ipv een weekend.
Hier helaas geen schaatsen, zoonlief verveelt zich, er is niemand om mee te spelen en die zit nu een film van sinterklaas te kijken. We hebben al gewiid samen en zijn al met de lego bezig geweest. jaja je moet wat he.
Gisteren nog naar ajax geweest met mijn knul, toen was het ook al zo mistig onderweg. Vandaag is het hier ook niet meer open getrokken, saai en grijs is het, Binnenzit weer.
Morgen ben ik vrij en ga ik met mijn moeder een dagje naar de winterfair in de jaarbeurs. Gezellig dus.
maandag 21 november 2011 om 19:59
En zo zitten we nog steeds in de mist...Tsss, is toch wat! Ben echt blij niet in de auto te hoeven hoor!~
Hoe was de winterfair Dolphine? Collegaatje van mij gaat woensdag..Nog wat gekocht? Hoe was het met de tafels van je knul gegaan vandaag?
Die tas boodschappen kwam vast goed van pas, of niet? Heerlijk lijkt me dat, net een kerstpakket, hihi.
Morgen hebben wij het uitje van het werk, wordt vast wel gezellig. Alleen jammer dat het gewoon doordeweek is, iedereen moet weer werken de dag erna, dus heel laat kan het niet worden (pfff, voor mij sowieso niet en moet nog tot 17.00 uur ook woensdag...kreun!!) Ben benieuwd hoe het zal gaan, het "mollen".
Bijna tijd voor de Big Bang theory...leuk!
maandag 21 november 2011 om 21:40
Het was weer een topdag vandaag zeg. Ik heb leuke dingen gekocht voor weinig. Een paars leren jack voor 10 euro, een paar grijze halve laarzen met sleehak. Nog een shirt voor mezelf en voor zoonlief een gave spijkerbroek. Verder veel leuke koopjes gescoord en gratis dingetjes. Heerlijk hoor zo'n dagje beurs.
Was ook weer erg gezellig met mijn mams.
Vanavond heeft ze meegegeten hier, omdat mijn vader toch moest werken.
Zoonlief schijnt zijn toets goed gemaakt te hebben. Volgens hem zei de juf dat hij 0 fout had, maar hij wist dat niet helemaal zeker, haha. Ik wacht af, donderdag krijgt hij zijn rapport.
Leuk scarlet, een uitje van je werk. Veel plezier.
Ik moet morgen met zoonlief voor medicatie controle, maar het gaat goed met hem, dus zal wel blijven zoals het is.
Was ook weer erg gezellig met mijn mams.
Vanavond heeft ze meegegeten hier, omdat mijn vader toch moest werken.
Zoonlief schijnt zijn toets goed gemaakt te hebben. Volgens hem zei de juf dat hij 0 fout had, maar hij wist dat niet helemaal zeker, haha. Ik wacht af, donderdag krijgt hij zijn rapport.
Leuk scarlet, een uitje van je werk. Veel plezier.
Ik moet morgen met zoonlief voor medicatie controle, maar het gaat goed met hem, dus zal wel blijven zoals het is.
dinsdag 22 november 2011 om 18:28
Hoi dames,
hier een enerverende tijd, X is voor een ingreep in zhuis geweest. Ging helemaal niet goed, stopte met ademhalen en zo. Gaat gelukkig nu weer helemaal goed hoor. Ikzelf ben ook voor onderzoeken in zhuis geweest. dat was gelukkig wel allemaal goed, althans, wat zichtbaar was dan op echo. Want die pijn komt ergens vandaan. Waarschijnlijk endometriose. We kijken het een half jaar aan, en andere pijnmedicatie en anders krijg ik een kijk operatie. Met schoonmoeder is het allemaal nog erg onzeker, ze is gisteren gestart met de bestralingen. Afwachten dus.
Gelukkig zijn er ook nog positieve dingen hoor. Met zoonlief gaat het allemaal erg goed. Toevallig sprak ik zijn mentor vandaag en die was erg over hem te spreken. Mijn nichtje groeit als kool en is een echte lachebek.
We hebben een kijkdag gehad in het nieuwe huis. Heeel gaaf! Alle binnenmuren en zo staan nu ook en dus hebben we nu echt een een goed ruimtelijk beeld.! Ik ben er erg happy mee. Vooralsnog nog steeds 1e kwartaal 2012 waarvan ze denken dat het opgeleverd wordt.
Ik ben megadruk verder met werken en hier in huis van alles doen, daarnaast ook voor het nieuwe huis. X is ook erg druk met allerlei klussen alvast voor het nieuwe huis. En zo blijft er weinig tijd over voor leuke en ontspannen zaken.
Ik heb weer even bijgelezen! Oh en wat mij betreft plannen we een datum in voor in nieuwe jaar! Anders duurt het weer zo langggg!
Fijne aaf meiden!
hier een enerverende tijd, X is voor een ingreep in zhuis geweest. Ging helemaal niet goed, stopte met ademhalen en zo. Gaat gelukkig nu weer helemaal goed hoor. Ikzelf ben ook voor onderzoeken in zhuis geweest. dat was gelukkig wel allemaal goed, althans, wat zichtbaar was dan op echo. Want die pijn komt ergens vandaan. Waarschijnlijk endometriose. We kijken het een half jaar aan, en andere pijnmedicatie en anders krijg ik een kijk operatie. Met schoonmoeder is het allemaal nog erg onzeker, ze is gisteren gestart met de bestralingen. Afwachten dus.
Gelukkig zijn er ook nog positieve dingen hoor. Met zoonlief gaat het allemaal erg goed. Toevallig sprak ik zijn mentor vandaag en die was erg over hem te spreken. Mijn nichtje groeit als kool en is een echte lachebek.
We hebben een kijkdag gehad in het nieuwe huis. Heeel gaaf! Alle binnenmuren en zo staan nu ook en dus hebben we nu echt een een goed ruimtelijk beeld.! Ik ben er erg happy mee. Vooralsnog nog steeds 1e kwartaal 2012 waarvan ze denken dat het opgeleverd wordt.
Ik ben megadruk verder met werken en hier in huis van alles doen, daarnaast ook voor het nieuwe huis. X is ook erg druk met allerlei klussen alvast voor het nieuwe huis. En zo blijft er weinig tijd over voor leuke en ontspannen zaken.
Ik heb weer even bijgelezen! Oh en wat mij betreft plannen we een datum in voor in nieuwe jaar! Anders duurt het weer zo langggg!
Fijne aaf meiden!
dinsdag 22 november 2011 om 21:27
Goh theetje dat zijn inderdaad eneverende tijden weer bij jullie. Gelukkig bij niks ernstigs gevonden, al is endometriose natuurlijk niet niks. En die X, dat zou wel schrikken zijn geweest zeg.
Gelukkig met je knul en het huis alles goed, dat is fijn.
Met mijn knul gaat het ook goed. We moesten vandaag naar de kinderarts voor medicatie controle. Zoonlief heeft aangegeven dat hij 's middags graag weer een half pilletje wil ipv een hele, oeps..... dat was even schrikken voor mij. (vooral de angst dat hij dan weer afzakt zeg maar). Maar ik snap wel dat hij het graag wil. Nu afgesproken dat we zijn rapport afwachten, die krijgt hij donderdag, dan heb ik dinsdag rapportbespreking en zal ik het aankaarten bij de juf, hoe zij er tegenover staat. En dan misschien na de kerstvakantie gaan proberen.
De arts wil hem wel weer zien over een half jaar en we houden ondertussen telefonisch contact, maar hij wil het wel een kans geven. Ik ben nog een beetje huiverig, want ik denk dat het juist goed gaat door de medicatie....... Maar goed al je het niet probeert zullen we het nooit weten. eerst maar zijn rapport afwachten.
Ze hebben op school ook lootjes getrokken. Gelukkig heeft hij een meisje met wat leuke wensen op haar lijstje, daar kunnen we dus wel wat mee. Nog een surprise en gedicht in elkaar zetten met hem.
Ik ben voor hoor om weer wat te plannen in het nieuwe jaar, ik zal zeggen, roept u maar. Jij bent het drukst theetje met je weekend diensten en het nieuwe huis, ik probeer me wel aan te passen.
Gelukkig met je knul en het huis alles goed, dat is fijn.
Met mijn knul gaat het ook goed. We moesten vandaag naar de kinderarts voor medicatie controle. Zoonlief heeft aangegeven dat hij 's middags graag weer een half pilletje wil ipv een hele, oeps..... dat was even schrikken voor mij. (vooral de angst dat hij dan weer afzakt zeg maar). Maar ik snap wel dat hij het graag wil. Nu afgesproken dat we zijn rapport afwachten, die krijgt hij donderdag, dan heb ik dinsdag rapportbespreking en zal ik het aankaarten bij de juf, hoe zij er tegenover staat. En dan misschien na de kerstvakantie gaan proberen.
De arts wil hem wel weer zien over een half jaar en we houden ondertussen telefonisch contact, maar hij wil het wel een kans geven. Ik ben nog een beetje huiverig, want ik denk dat het juist goed gaat door de medicatie....... Maar goed al je het niet probeert zullen we het nooit weten. eerst maar zijn rapport afwachten.
Ze hebben op school ook lootjes getrokken. Gelukkig heeft hij een meisje met wat leuke wensen op haar lijstje, daar kunnen we dus wel wat mee. Nog een surprise en gedicht in elkaar zetten met hem.
Ik ben voor hoor om weer wat te plannen in het nieuwe jaar, ik zal zeggen, roept u maar. Jij bent het drukst theetje met je weekend diensten en het nieuwe huis, ik probeer me wel aan te passen.
woensdag 23 november 2011 om 16:42
Hehe, nog een half uurtje...pff, valt niet mee hoor, om nu tot 17.00 te moeten werken. Gelukkig is en was er wel wat te doen doen.
Het was gisteren erg gezellig, al vond ik de groepen eigenlijk te groot om echt te kunnen "mollen" (heb nl geen flauw idee of diegene die aan onze tafel de mol was uberhaupt wel gemold heeft), maar dat mag de pret niet drukken. Lekker gegeten en gekletst enzo, altijd leuk. Wel jammer dat het vandaag een werkdag was, haha.
Prima hoor, om vast een datum te prikken, maar sluit me aan bij Dolphine, of sowieso bij jullie, voor mij is het het makkelijkst..
Ik kan me voorstellen dat je even moest slikken Dolphine, toen je hoorde dat je knul liever een half pilletje wil..Heeft hij er dan toch ook last van, in meer negatieve zin? Lijkt me wel goed, dat je dat eerst ook wil overleggen met de juf. Ja, jullie natuurlijk volop in de sint sferen en weer iets bedenken voor op school..Sterkte daarmee! Het schiet alweer op he.
He bah Theetje, wat schrikken zal dat zijn geweest met X! Was je erbij? Godzijdank dat alles nu ok is! Mijn vriendin heeft ook endometriose en heeft tegen de pijn (ook als ze ongesteld moest worden) hormooninjecties gekregen, waardoor de menstruatie stopte. Maar dat is misschien wel erg drastisch he, in jouw geval..Ik hoop in elk geval dat andere pijnstillers zullen helpen. Fijn dat het met je knul zo lekker gaat!
Hoera, je huis ligt nog steeds op schema! Hartstikke fijn!
Nu je het ook echt gezien hebt kun je vast nóg beter plannen maken, qua meubels, opstelling etc.? Echt heel leuk lijkt me dat (behalve dat het natuurlijk ook erg druk is).
Getver, het is echt al donker nu..pff, straks ook nog eerst boodschappen doen, dus wordt wel een latertje met het eten. Dát wordt in elk geval iets makkelijks!!
Het was gisteren erg gezellig, al vond ik de groepen eigenlijk te groot om echt te kunnen "mollen" (heb nl geen flauw idee of diegene die aan onze tafel de mol was uberhaupt wel gemold heeft), maar dat mag de pret niet drukken. Lekker gegeten en gekletst enzo, altijd leuk. Wel jammer dat het vandaag een werkdag was, haha.
Prima hoor, om vast een datum te prikken, maar sluit me aan bij Dolphine, of sowieso bij jullie, voor mij is het het makkelijkst..
Ik kan me voorstellen dat je even moest slikken Dolphine, toen je hoorde dat je knul liever een half pilletje wil..Heeft hij er dan toch ook last van, in meer negatieve zin? Lijkt me wel goed, dat je dat eerst ook wil overleggen met de juf. Ja, jullie natuurlijk volop in de sint sferen en weer iets bedenken voor op school..Sterkte daarmee! Het schiet alweer op he.
He bah Theetje, wat schrikken zal dat zijn geweest met X! Was je erbij? Godzijdank dat alles nu ok is! Mijn vriendin heeft ook endometriose en heeft tegen de pijn (ook als ze ongesteld moest worden) hormooninjecties gekregen, waardoor de menstruatie stopte. Maar dat is misschien wel erg drastisch he, in jouw geval..Ik hoop in elk geval dat andere pijnstillers zullen helpen. Fijn dat het met je knul zo lekker gaat!
Hoera, je huis ligt nog steeds op schema! Hartstikke fijn!
Nu je het ook echt gezien hebt kun je vast nóg beter plannen maken, qua meubels, opstelling etc.? Echt heel leuk lijkt me dat (behalve dat het natuurlijk ook erg druk is).
Getver, het is echt al donker nu..pff, straks ook nog eerst boodschappen doen, dus wordt wel een latertje met het eten. Dát wordt in elk geval iets makkelijks!!
woensdag 23 november 2011 om 21:08
Mijn knul heeft dus gisteren bij de kinderarts aan gegeven dat hij na een lange dag soms duidezlig is en hoofdpijn heeft. Dit kan door de medicatie komen, maar ook door zijn ogen. Ze hadden vandaag een streetwise dag op school. Heel gaaf, mochten ze plaats nemen in een lesauto en de remweg van een auto ervaren. Stoer!!!!!
Maar goed daar zat ook een ogentest bij en die van hem was niet helemaal goed, dus we hebben het advies gekregen om even langs de opticien te gaan om te laten meten.
IK heb hem wel gevraagd waarom hij niet gezegd heeft dat hij last van duizeligheid heeft en dan zegt hij dat ik dan weer ongerust wordt en met hem naar de dokter ga.... Ja ja jongens he......
Maar ik denk dus dat hij niet echt last van de medicatie heeft, maar omdat het zo goed gaat hij wil proberen of het met minder ook goed gaat, en dat snap ik ergens ook wel weer. Maar goed, we zullen zien.
Vandaag weer een rare dag, hele dag onderweg geweest. Vanmorgen eerst gesport en boodschappen gedaan. Daarna mijn knul opgehaald en die moest 's middags voor een fotosessie van het kerstverhaal voor school, samen met nog meer kinderen, uit elke groep 2. Hij was de waard en er waren engelen, herders en jozef en maria, hier is een fotoreeks van gemaakt voor het kerstfeest op school. Daarna nog even naar huis en toen moest hij natuurlijk nog trainen.
Wij hebben lekker boerenkool gegeten vanavond. Wat is het uiteindelijk bij jou geworden scarlet?
Mooi dat het gezellig was gisteren, lekker gegeten dus. Jammer dat het mollen er niet helemaal uitgekomen is. Nu ook languit op de bank voor CL voetbal?
Maar goed daar zat ook een ogentest bij en die van hem was niet helemaal goed, dus we hebben het advies gekregen om even langs de opticien te gaan om te laten meten.
IK heb hem wel gevraagd waarom hij niet gezegd heeft dat hij last van duizeligheid heeft en dan zegt hij dat ik dan weer ongerust wordt en met hem naar de dokter ga.... Ja ja jongens he......
Maar ik denk dus dat hij niet echt last van de medicatie heeft, maar omdat het zo goed gaat hij wil proberen of het met minder ook goed gaat, en dat snap ik ergens ook wel weer. Maar goed, we zullen zien.
Vandaag weer een rare dag, hele dag onderweg geweest. Vanmorgen eerst gesport en boodschappen gedaan. Daarna mijn knul opgehaald en die moest 's middags voor een fotosessie van het kerstverhaal voor school, samen met nog meer kinderen, uit elke groep 2. Hij was de waard en er waren engelen, herders en jozef en maria, hier is een fotoreeks van gemaakt voor het kerstfeest op school. Daarna nog even naar huis en toen moest hij natuurlijk nog trainen.
Wij hebben lekker boerenkool gegeten vanavond. Wat is het uiteindelijk bij jou geworden scarlet?
Mooi dat het gezellig was gisteren, lekker gegeten dus. Jammer dat het mollen er niet helemaal uitgekomen is. Nu ook languit op de bank voor CL voetbal?
woensdag 23 november 2011 om 22:18
Het is voor mijn knul een pizza geworden en voor mezelf erwtensoep met bolletjes, haha. Mooie wedstrijd om te zien he, trouwens?! Ik hoorde dat Ajax gisteren ook zo'n gave wedstrijd was en dat vooral Vermeer uitblonk. Niets van gezien helaas..
Misschien kun je eerst nog die ogentest doen voor je iets besluit over de medicatie? Stel dat het toch meer van zijn ogen komt, die klachten. Morgen weer overleg, waar o.a. de bezetting tussen rond de feestdagen aan de orde komt. Ik ben heel benieuwd...
woensdag 23 november 2011 om 22:58
Als we al medicatie gaan verminderen, dan wordt het pas na december hoor. De kinderarts vond het niet zo'n goed idee om in de decembermaand te gaan experimenteren hiermee, en ik ook niet. Dus dan wordt het januari, na de kerstvakantie. Eerst maar eens zijn rapport morgen en 10 minuten gesprek volgende week. en ik probeer komende week even langs de opticien te gaan met hem.
Oh bij jullie ook al? Bij ons wordt bezetting rond de feestdagen ook een ramp. Mijn leidinggevende heeft alle verlofaanvragen blijkbaar goedgekeurd..... Nou ja, niet mijn probleem, ik ben in ieder geval vanaf mijn verjaardag tot oud en nieuw vrij, dat is wel een lekker vooruitzicht.
Oh bij jullie ook al? Bij ons wordt bezetting rond de feestdagen ook een ramp. Mijn leidinggevende heeft alle verlofaanvragen blijkbaar goedgekeurd..... Nou ja, niet mijn probleem, ik ben in ieder geval vanaf mijn verjaardag tot oud en nieuw vrij, dat is wel een lekker vooruitzicht.
donderdag 24 november 2011 om 21:17
Zo dames, ik wil even melden dat ik zo verschikkelijk trots ben op mijn knul! Zo dat is er uit. Hij heeft vandaag zijn rapport gehad en het ziet er goed uit. Gewoon goed, alles goed, ruim voldoende of voldoende, geen onvoldoendes. Gewoon eens een normaal rapport, niks met adhd of wat dan ook. Wat is dat een lekker gevoel zeg.
donderdag 24 november 2011 om 22:10
Wat superfijn Dolphine!! Hartstikke goed van je knul! En ook hartstikke fijn voor jou, natuurlijk! Echt een toppertje he!
Bij jullie dus ook lekker bezig, alle verlofaanvragen goedgekeurd..Gaan ze de tent sluiten dan?? hihi
Ik had er niet meer op gerekend tussen kerst en oud en nieuw vrij te kunnen zijn (was het vorig jaar ook), maar er zijn een paar collega's die niet hoeven, dus heb het gewoon geprobeerd..Hij vond wel dat er weinig bezetting was en was wel een beetje bang dat het in de soep zou lopen (beetje overdreven, vind ik, bij ons zijn er 2 vd 4 en bij die andere club ook. Valt toch best mee? Ook vindt ie dat als er onverhoopt uitval zou zijn, door ziekte of iets dergelijks, je gebeld moet kunnen worden om alsnog te komen werken. Nou ja, dat zal hopelijk zo'n vaart niet lopen. Het was wel weer een heftig overleg, met toch wel weer een soort botsing tussen hem en ons. Pff, echt wennen hoor, zo'n nieuwe pief. Er waren wat dingen, wat ons niet lekker zat betreffende een bep. collega. Nu blijkt dat er allerlei afspraken zijn, ook met arbo etc. over haar werk en werktijden etc. OK, prima, dat kan natuurlijk, maar zorg dan dat men een beetje op de hoogte is, hoeft heus niet in detail, want nu leek het gewoon alsof zij kon doen wat ze wilde, ook omdat ze er zelf niet over wil praten, wat er aan de hand is.
Hoeft ook niet, wanneer zij dat niet wil, maar laat dan wel even weten dat er afspraken gemaakt zijn. Hij had hier geen zin in en kan blijkbaar niet begrijpen dat er van ons uit weinig begrip is, omdat wij gewoon van niets weten. HIj stelt zich wel echt op als DE manager. Bijna weekend gelukkig! En maandag heb ik lekker vrij, ivm overuren die ik afgelopen week heb gemaakt, heeeeerlijk!!
vrijdag 25 november 2011 om 14:42
Ze gaan de tent niet sluiten nee. Dat kan natuurlijk niet. Ze gaan in de kerstvakantie een bureau dienst invoeren. Die is dan die dag telefonisch bereikbaar voor de hele dag. Dit moeten de verdelen met z'n drieen gedurende de eerste week van de vakantie.
Wij mogen onze clienten vetellen dat ze bij calamiteiten gewoon het hoofdkantoor kunnen bellen en dan worden ze doorverbonden met de bureaudienst van die dag, of in de avonduren en weekenden met de bereikbaarheidsdienst. Ik denk dat dit voor alle partijen een goede oplossing is. Nu kan iedereen gewoon vakantie nemen en worden collega's niet met te veel extra werk opgezadeld.
Jammer scarlet die houding van je manager. Het is toch als team juist goed om te weten wat er speelt rond een collega, zodat jullie er rekening mee kunnen houden. En dat hoeft echt niet in detail, maar als iemand opeens minder uren werkt is dat toch fijn om te weten.
Straks na schooltijd rij ik even met zoonlief langs pearl, om zijn ogen te laten opmeten. Daarna moet hij nog trainen en vanavond gaan we lekker patat eten. Heb zijn sinterklaascadeau's allemaal binnen nu, die ik online had besteld, dus dat is keurig op tijd. Morgen even op pad voor de andere cadeautjes voor mijn nichtjes en mijn broer (die heb ik getrokken). Dan kunnen we zondag zijn surprise voor school in elkaar gaan zetten.
Morgenmiddag heeft hij een feestje en wil ik ook nog even naar de kapper. Heb erg last van een droge jeukerige hoofdhuid met schilfers, hoop dat ze daar iets aan kunnen doen.
Wij mogen onze clienten vetellen dat ze bij calamiteiten gewoon het hoofdkantoor kunnen bellen en dan worden ze doorverbonden met de bureaudienst van die dag, of in de avonduren en weekenden met de bereikbaarheidsdienst. Ik denk dat dit voor alle partijen een goede oplossing is. Nu kan iedereen gewoon vakantie nemen en worden collega's niet met te veel extra werk opgezadeld.
Jammer scarlet die houding van je manager. Het is toch als team juist goed om te weten wat er speelt rond een collega, zodat jullie er rekening mee kunnen houden. En dat hoeft echt niet in detail, maar als iemand opeens minder uren werkt is dat toch fijn om te weten.
Straks na schooltijd rij ik even met zoonlief langs pearl, om zijn ogen te laten opmeten. Daarna moet hij nog trainen en vanavond gaan we lekker patat eten. Heb zijn sinterklaascadeau's allemaal binnen nu, die ik online had besteld, dus dat is keurig op tijd. Morgen even op pad voor de andere cadeautjes voor mijn nichtjes en mijn broer (die heb ik getrokken). Dan kunnen we zondag zijn surprise voor school in elkaar gaan zetten.
Morgenmiddag heeft hij een feestje en wil ik ook nog even naar de kapper. Heb erg last van een droge jeukerige hoofdhuid met schilfers, hoop dat ze daar iets aan kunnen doen.
vrijdag 25 november 2011 om 21:35
En hoe was de ogentest Dolphine?
Lekker dat je zijn cadeautjes al binnen hebt, al enig idee wat voor surprise het gaat worden voor school?
Jij morgen lekker naar de kapper, hebben ze vast wel iets voor, voor je hoofd huid. Rotgevoel!
10 dec. gaan een paar collega's naar onze ex manager, vroegen of ik ook mee ging, maar heb al met vriendin afgesproken, is weer zo'n lekker dansfeest. Jammer ergens, was leuk geweest hem weer te zien (en we missen m!)
Maandag dus lekker vrij, heb er wel even zin in, na alle commotie vd laatste tijd op het werk. Niet qua drukte bedoel ik, maar dat gedoe allemaal. Morgen hier in de wijk de intoch van Sint, komt voor de deur langs, wel grappig. Ik hoop dat we nog wel iets van een borrel of etentje ofzo hebben met het werk voor Kerst, Hebben we wel verdiend vind ik, haha. We zijn ook nog bezig met een enorme inhaalslag en zijn goed bezig, hoorde ik, dus kom maar op met iets leuks..Ik moet trouwens ook hoognodig naar de kapper weer. Misschien maandag.
Morgen eerst voetballen Dolphine?
vrijdag 25 november 2011 om 22:10
De opticien kon niet echt uitsluitsel geven. Hij heeft wel een kleine cilinder afwijking, maar volgens de opticien werkt de test bij kinderen minder goed. Dus toch het advies gekregen om even een keer langs de oogarts te gaan, omdat die dmv druppelen een beter beeld kan krijgen. De afwijking zou volgens de opticien best de hoofdpijn en vermoeidheidsklachten van hem kunnen verklaren na een intensieve dag.
Vanavond op stap geweest voor cadeautjes. Zoonlief heeft zijn rapportgeld gebruikt voor een playstation spel en we hebben al cadeautjes voor dat meisje van school. We gaan een stoomboot maken. (Ik denk ik... en zoonlief zal wel mee kijken, hahaha). Ook een cadeaubon voor de jarige waar hij morgenmiddag heen moet gekocht.
Eerst voetballen ja, tegen de koploper, die hebben er nog geen 1 verloren en is een E1 team. Wordt een moeilijke wedstrijd dus. Maar dat geeft natuurlijk niks.
Lekker hoor maandag vrij. Is de kapper bij jullie open op maandag? Hier namelijk niet. En jammer dat je niet mee kan met je collega's, maar ja, wel iets anders leuks in de planning.
Vanavond op stap geweest voor cadeautjes. Zoonlief heeft zijn rapportgeld gebruikt voor een playstation spel en we hebben al cadeautjes voor dat meisje van school. We gaan een stoomboot maken. (Ik denk ik... en zoonlief zal wel mee kijken, hahaha). Ook een cadeaubon voor de jarige waar hij morgenmiddag heen moet gekocht.
Eerst voetballen ja, tegen de koploper, die hebben er nog geen 1 verloren en is een E1 team. Wordt een moeilijke wedstrijd dus. Maar dat geeft natuurlijk niks.
Lekker hoor maandag vrij. Is de kapper bij jullie open op maandag? Hier namelijk niet. En jammer dat je niet mee kan met je collega's, maar ja, wel iets anders leuks in de planning.
zaterdag 26 november 2011 om 19:22
En zo is deze zaterdag ook al weer bijna voorbij. Vamorgen eerst naar de voetbal. Ze konden redelijk goed meekomen. Het is uiteindelijk 5-2 geworden. Maar bij een 3-1 stand hing de 3-2 in de lucht. Helaas werd het ipv daarvan 4-1 en toen was het een beetje over bij ze. Maar niet slecht gedaan. Zoonlief ook nog gescoord.
Hij heeft het bij het feestje ook erg naar z'n zin gehad. Ze hadden het zwembad hier op het dorp afgehuurd en dan ben je daar alleen met die kids en een badmeester, maar dus geen andere mensen erbij, dus erg overzichtelijk. Eenmaal thuis is hij meteen achter de playstation gegaan om het nieuwe spel te spelen.
Ik ben naar de kapper geweest. Hebben ook een hoofdhuidanalyse gedaan met een cameraatje die de boel vergroot. Ik heb last van een droge hoofdhuid, gelukkig geen roos. Wel wassen met een shampoo die de hoofdhuid kalmeert. Haar is weer lekker geknipt en ik heb ook de laatste sintcadeautjes binnen.
Nu een lekker rustig avondje in het verschiet (tenminste, dat is de bedoeling).
Hij heeft het bij het feestje ook erg naar z'n zin gehad. Ze hadden het zwembad hier op het dorp afgehuurd en dan ben je daar alleen met die kids en een badmeester, maar dus geen andere mensen erbij, dus erg overzichtelijk. Eenmaal thuis is hij meteen achter de playstation gegaan om het nieuwe spel te spelen.
Ik ben naar de kapper geweest. Hebben ook een hoofdhuidanalyse gedaan met een cameraatje die de boel vergroot. Ik heb last van een droge hoofdhuid, gelukkig geen roos. Wel wassen met een shampoo die de hoofdhuid kalmeert. Haar is weer lekker geknipt en ik heb ook de laatste sintcadeautjes binnen.
Nu een lekker rustig avondje in het verschiet (tenminste, dat is de bedoeling).
zaterdag 26 november 2011 om 20:51
En Dolphine, is je avondje net zo rustig als je had gehoopt/verwacht? Heerlijk dat je de cadeautjes binnen hebt, toch weer een zorg minder he..Lekker je haar geknipt en hopelijk gaat de shampoo werken. Ik ga altijd naar Cosmo en die is idd open op maandag, vlgs mij de enige hier.
Dus toch ook maar bij de oogarts langs om zekerheid te krijgen? Al enig idee wanneer? HIer een beetje in huis gerommeld, gewassen etc. Lekker pannenkoeken gebakken en nu ook lekker niks.
zaterdag 26 november 2011 om 22:52
Tot nu toe heb ik een zeer rustig avondje, languit op de bank, blokjes kaas binnen hanbereik en without a trace aan het kijken. Er is erg weinig op tv zeg voor een zaterdagavond.
Ik weet nog niet wanneer we naar de oogarts gaan. Moet eerst een verwijsbrief van de huisarts, dan een afspraak maken, dus kan wel even duren ben ik bang.
Ik weet nog niet wanneer we naar de oogarts gaan. Moet eerst een verwijsbrief van de huisarts, dan een afspraak maken, dus kan wel even duren ben ik bang.
zondag 27 november 2011 om 21:52
Daar ben ik weer na een rustige, relaxte zondag. Begonnen met de surprise van zoonlief, nog niet helemaal af, maar dat gaat goed komen. Vanmiddag lekker beetje schaatsen gekeken en nu de finale van so yoy think you can dance, ik vind dat toch altijd zo knap wat die mensen laten zien. Zou willen dat ik zo goed kon dansen.
Moet nog wat gedichten in elkaar zetten. Die voor zoonlief, voor school is af, dat hoefde maar een simpel rijmpje te zijn. Moet er nu nog 1 voor het werk, voor mijn broer en voor zoonlief, ben dus nog wel even zoet.
Wat een snertweer vandaag he. Echt weer om binnen te blijven.
Ik heb een erg leuk huis gezien dat via de woningbouw te koop wordt aangeboden. Wil het even met mijn pa overleggen, want is natuurlijk een mega grote stap zo in je eentje, maar het is wel een erg aanlokkelijk aanbod.
Jullie horen nog of ik wel of niet ga reageren....
Moet nog wat gedichten in elkaar zetten. Die voor zoonlief, voor school is af, dat hoefde maar een simpel rijmpje te zijn. Moet er nu nog 1 voor het werk, voor mijn broer en voor zoonlief, ben dus nog wel even zoet.
Wat een snertweer vandaag he. Echt weer om binnen te blijven.
Ik heb een erg leuk huis gezien dat via de woningbouw te koop wordt aangeboden. Wil het even met mijn pa overleggen, want is natuurlijk een mega grote stap zo in je eentje, maar het is wel een erg aanlokkelijk aanbod.
Jullie horen nog of ik wel of niet ga reageren....
maandag 28 november 2011 om 14:57
Ooo wat spannend Dolphine! Dat zou natuurlijk helemaal te gek zijn, je eigen huis..Mits het allemaal te betalen is natuurlijk..Wel een hele goede investering! Ik ben benieuwd!
Lekker een dag vrij dus hier. Helaas was "mijn" kapster er vandaag niet, dus heb dat nog even uitgesteld..Boodschappen gedaan, was gedraaid en verder niet zo heel veel, haha.
Vandaag gelukkig wel erg mooi weer, gisteren was idd weer om binnen te blijven. Mijn knul zal ook zo wel weer thuis komen, zit er voor hem ook alweer op voor vandaag. Die baalde vanmorgen wel, dat ik lekker thuis kon blijven en hij zo vroeg de deur uit moest..tsja..het is ook vaak genoeg (vaker!) andersom, lekker puh...
maandag 28 november 2011 om 21:07
Vandaag even bij mijn pa langs geweest en naar het huis gekeken op internet. Het ziet er zo goed uit en het is van de woningbouw, dus goed onderhouden. Als huurder krijg ik ook nog korting. Vandaag online een afspraak gemaakt met de hypotheker voor een onafhankelijk adives, moet morgen nog even bellen voor definitieve afspraak. Spannend hoor, al heb ik helemaal geen zin om in die financiele rotzooi te duiken, maar ja, zal wel moeten he. Voor huren ben ik voorlopig niet aan de beurt, kan nog wel 8 jaar duren.
Lange dag op het werk gehad. vanmorgen nieuw gezin gestart. Vader van dat jochie is in mei overleden (lag 's morgens dood in bed). En moeder heeft al 8 jaar ongeneeslijke kanker. Was opgegeven maar houdt het al veel langer vol dan de medische wereld had gedacht. Heel triest verhaal, jochie woont sinds kort op de leefgroep omdat moeder hem niet meer aan kon.
Eind van de middag ook nog een afspraak gehad, dus uiteindelijk pas weer om 6 uur thuis en daarna nog koken natuurlijk. Lekker spruiten op, hmmmmmm
Toch ook nog aan surprise kunnen werken. Is bijna klaar, alleen de kleine details nog.
Lange dag op het werk gehad. vanmorgen nieuw gezin gestart. Vader van dat jochie is in mei overleden (lag 's morgens dood in bed). En moeder heeft al 8 jaar ongeneeslijke kanker. Was opgegeven maar houdt het al veel langer vol dan de medische wereld had gedacht. Heel triest verhaal, jochie woont sinds kort op de leefgroep omdat moeder hem niet meer aan kon.
Eind van de middag ook nog een afspraak gehad, dus uiteindelijk pas weer om 6 uur thuis en daarna nog koken natuurlijk. Lekker spruiten op, hmmmmmm
Toch ook nog aan surprise kunnen werken. Is bijna klaar, alleen de kleine details nog.