Elektrische deken
dinsdag 15 november 2011 om 19:23
Ik denk erover om een elektrische deken te kopen. Ik heb geen verwarming in de slaapkamer en het is er best wel heel erg koud. De extra deken en de kruik heb ik al geprobeerd, maar dit lijkt niet genoeg.
Hebben jullie een elektrische deken? Hoe bevalt dit? En ik zie overal in de folders elektrische onderdekens, doe je die dan onder je onderlaken? Het lijkt mij niet dat je er zo op slaapt.
Alle tips en ervaring zijn welkom!
Hebben jullie een elektrische deken? Hoe bevalt dit? En ik zie overal in de folders elektrische onderdekens, doe je die dan onder je onderlaken? Het lijkt mij niet dat je er zo op slaapt.
Alle tips en ervaring zijn welkom!
zondag 20 november 2011 om 16:20
Zo doe ik t wel, ik wil niet er op slapen want ik "voel" allesquote:karen28 schreef op 17 november 2011 @ 09:01:
Nadat ik gisteren met twee truien/badjas en twee extra dekens het nog koud had heb ik ook maar besloten om een electrische deken te gaan kopen. Kan je zo'n deken ook gewoon onder je dekbed leggen (dus boven op je hoeslaken) en hem er dan voor het slapen gaan uit het bed halen? Of moet hij echt onder je hoeslaken liggen?
Nadat ik gisteren met twee truien/badjas en twee extra dekens het nog koud had heb ik ook maar besloten om een electrische deken te gaan kopen. Kan je zo'n deken ook gewoon onder je dekbed leggen (dus boven op je hoeslaken) en hem er dan voor het slapen gaan uit het bed halen? Of moet hij echt onder je hoeslaken liggen?
zondag 20 november 2011 om 16:29
zondag 20 november 2011 om 17:27
zondag 20 november 2011 om 23:36
Ik vind het maar enge dingen en tot 3 dagen geleden sliep ik nog onder een fleecedekentje. En onder het zomerdekbed kan ik nog niet de slaap vatten van de hitte. (verwarming in huis ook nog niet aangehad)
Wat ik weet is dat je lichaam eraan went om zichzelf niet meer op te warmen. Paar jaar geleden Onjuist, afgelopen winter toen mijn verwarming kapot was met erge vorst heb ik wel lege flessen met warm water in bed gelegd voor ik erin ging.
Maar ik lees dat er veel echte koukleumen zijn.
Als tip las ik dat er bij de action thermokleding en sokken te koop zijn. En vandaag had ik een pakket folders van alles. Overal zag ik elektrische dekens. Daarom moest ik aan jullie denken. Ze zijn echt overal in de aanbieding, heb het zeker bij Leen en Blokker gezien, als jullie willen dan zoek ik nog even op waar end.
Zag dat ze rond de zestien/zeventien euro was met wat uitschieters. Ik wil wel zoeken voor jullie.
Wat ik weet is dat je lichaam eraan went om zichzelf niet meer op te warmen. Paar jaar geleden Onjuist, afgelopen winter toen mijn verwarming kapot was met erge vorst heb ik wel lege flessen met warm water in bed gelegd voor ik erin ging.
Maar ik lees dat er veel echte koukleumen zijn.
Als tip las ik dat er bij de action thermokleding en sokken te koop zijn. En vandaag had ik een pakket folders van alles. Overal zag ik elektrische dekens. Daarom moest ik aan jullie denken. Ze zijn echt overal in de aanbieding, heb het zeker bij Leen en Blokker gezien, als jullie willen dan zoek ik nog even op waar end.
Zag dat ze rond de zestien/zeventien euro was met wat uitschieters. Ik wil wel zoeken voor jullie.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 21 november 2011 om 10:00
's winters fohn ik mijn bed even warm. Die fohn heb ik al dus hoef ik geen elec. deken te kopen. Multi inzetbaar. Ik haal daarna wel de stekker weer uit het stopcontact. Ik was het een keer vergeten en toen lag hij nog bij de stekkerdoos onder het bed.
De kat had 'm aan weten te krijgen. Ik was gelukkig thuis.
Maar verder - doe het al jaren zo en het bevalt goed.
De kat had 'm aan weten te krijgen. Ik was gelukkig thuis.
Maar verder - doe het al jaren zo en het bevalt goed.
maandag 21 november 2011 om 12:15
Nou ik heb er eentje gekocht bij de Hema, was in de aanbieding en nog geen 19 euro. Eerste keer, dus had hem er denk 20 min op liggen op de laatste stand. Niet warm in bed maar ook niet koud. Dus mijn lichaam kon zichzelf opwarmen. Vanavond ga ik hem hoger zetten! En heb hem gewoon opgerold weggelegd voor ik in bed ging.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.