Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Wel, wel wel....er is weer flink geroddeld over de "hyve" van Xan...

Yep...ik ben héééél eng en raar....dus ik adviseer Prinses "de verkering" zwaar in overweging te nemen...op z'n Gelders gaat Prinses nu "dimdammen".....

Wát gaat Prinses doen? Maakt ze het uit? En gaat ze voor de AXD?

Of kiest ze toch voor zekerheid in haar leven, en blijft ze voorgoed bij Xan?

4Wheels: Die kende ik al.....
quote:4wheelsand1heart schreef op 19 februari 2008 @ 19:36:

Hee allemaal,

M'n werkdag viel een beetje tegen. Beetje de pee erin, omdat mijn collega aan een andere collega stond te vertellen hoe je het beter anders kon doen, met mij als voorbeeld hoe je het niet moet doen... Ik baal daar behoorlijk van...

Ik zal met ex2 (super onthouden van je Sun!) zolang het duurt altijd wel problemen blijven houden, maar hoop wel dat ik van jullie hier m'n hart mag luchten totdat het moment daar is dat ik hem echt nooit meer hoef te zien...

HM, sportschool is uitgezocht op de faciliteiten en afstand van huis, ik wil het namelijk kunnen fietsen of lopen. Maar het is wel een mooie sportschool, ook voor non-sporters zoals ik...

Wat stom zeg van die collega! Ik kan me voorstellen dat je daar flink pissed van wordt!

En tuurlijk mag je hier altijd je hart luchten! Daar is het forum toch voor? En ja, daar zullen wij op reageren, niet om je aan te vallen, maar omdat wij het je zo goed mogelijk proberen te adviseren en willen steunen. En hopen dat je het met je ex goed kunt oplossen!

Wat de sportschool betreft: die kun je idd beter in de buurt hebben. Anders is de drempel om erheen te gaan erg hoog. Ik sport niet bij een sportschool dus ik kan je niet adviseren over prijzen enz. Is het niet dat je verschillende prijzen heb afhankelijk van hoe vaak per week je de sportschool bezoekt?

Ben trouwens wel benieuwd naar de hyves van Xan, gnagna
quote:sunshineforever schreef op 19 februari 2008 @ 20:00:

Wat stom zeg van die collega! Ik kan me voorstellen dat je daar flink pissed van wordt!

Wat de sportschool betreft: die kun je idd beter in de buurt hebben. Anders is de drempel om erheen te gaan erg hoog. Ik sport niet bij een sportschool dus ik kan je niet adviseren over prijzen enz. Is het niet dat je verschillende prijzen heb afhankelijk van hoe vaak per week je de sportschool bezoekt?

Ja, ik heb het wel tegen haar gezegd dat ik dat niet leuk vond, maar merk al snel aan mezelf dat ik aan het 'verzachten' ben in die zin dat ik zeg dat ik het snap en haar gelijk geef (dom, want dan kun je er nooit meer op terug komen), alleen maar om uit die situatie te komen. De laatste tijd bloos ik ook weer meer als ik iets zeg, echt vervelend!

Dat was een paar jaar geleden wel zo, maar ze hebben een aantal dingen veranderd (ten voordele!) en dus is het aantrekkelijker geworden. Het is nu ongelimiteerd bezoek voor een vaste prijs, hoe vaak (of hoe weinig) je ook komt.
*wikt en weegt*

(*komt niet uit het Gelderse en doet dus niet aan dimdammen*)

En wat asociaal 4W om jou als voorbeeld te nemen van hoe je het niet moet doen... Blozen is vervelend, maar laat het vooral geen drempel zijn om niet te zeggen dat iets je stoort. Ik werkte lange tijd met een doelgroep die daar voelsprietjes voor had en aangezien Prinsesje ook BloosNeigingen heeft, zei voelsprietjes-klier-doelgroep vaak 'ohhh je bloost'... en daar werd ik dan natuurlijk nóg roder van. Ik maakte er juist dan vaak een grap van ('ja en als je nog langer doorgaat, loop ik zelfs paars aan"), zodat klierige clientele eigenlijk weinig meer had om me te pesten .

Sun al iets uitgezocht om morgen aan te trekken?
Peas on earth!
HM is gaar....

Dus van afkortingen lijstje zal niet veel terecht komen, maar toch een poging...

LJ = Leuke Jongen (en = mijn vriendje)

VL = Valentijn Lover (en = van Sun, zij heeft hem op valentijnsdag leren kennen)

RP = dus Relatie Planet

RPO = Relatie Planet Oosterijk (en = van Vleer, zij smst met hem en hij is op vakantie in... je raadt het al; Oosterijk)

PK = Potentiele Kandidaat (Omdat dit niet mag van Sun en Prinses, vanwege dubbele inhoud; een kandidaat is al potentieel, hebben we ook nog:)

...... (zo en nu houdt mijn gare hoofd er dus mee op, ik heb gewoon een black out!)

Dus maar even verder:

Ex (met hoofdletter!) = ex van Sun,

ex1 en ex2 horen bij 4wheels

2.06 = van Vleer, zie samenvatting Sun

MM = Militair Man (wás van Vleer, wordt nu genegeerd)

Goed, ik zal nog een hoop missen, maar ik geloof dat dit de belangrijkste zijn op dit moment!!!

Ik ga ff een hapje eten en voetbal kijken... Lekker lui op de bank.

Zie LJ trouwens op zijn vroegst vrijdag weer. Als dat geen rust nemen is
quote:sunshineforever schreef op 19 februari 2008 @ 18:16:

Moeike, welkom op het topic! HM is degene van de afkortingen. Ik verklap alvast RP (=Relatieplanet), want anders snap je de rest misschien niet zo goed. Zal ik je dan snel even een korte samenvatting geven van de meest actief schrijvende mensen hier?

HM (Halvemaan): heeft relatie met LJ. Ging errug goed maar op dit moment heeft HM een beetje een minder goed gevoel. Hopelijk komt dat snel weer goed.

Vleer heeft gedate meet MM maar dat werd niks. (Pop heeft trouwens ook gedate met MM). Vleer heeft een tijd geleden gedate met 206, maar toen zat Vleer nog niet goed in haar vel omdat vlak daarvoor haar relatie stuk was gegaan. Niet zolang geleden heeft Vleer weer gezoend met 206, maar 206 date nu met een ander meisje. 206 heeft voor het andere meisje gekozen... Dus Vleer is weer fulltime single en op RP aan het kijken. Daar heeft ze RPO op het oog.

Prinses was single.

Xander was single.

Prinses en Xander zijn nu een stelletje :-) . Prinses en Xander zijn het Single-topic-stelletje. Mochten Prinses en Xander ooit gaan trouwen, dan zijn wij allen uitgenodigd voor de bruiloft omdat wij deze liefde hebben zien opbloeien .

Pop had zaterdag een date, maar die date was echt niet leuk.... Pop zoekt verder via RP.

Leaf gaat nu via RP ook op zoek naar een leuke date.

Daantjuh: ehhhh.... Daantjuh had volgens mij ook nog met ex afgesproken toch? Volgens mij is zij ook nog niet aan het daten.

4Wheels kan niet loskomen van ex1 en ex2. Zie ander topic. 4Wheels gooi dicht die la!!! (Moeike, met "la' bedoelen wij de exen-la)

Miranda: al een hele tijd niet meer gezien! Waar is zij gebleven? Ze had laatst nog een leuke date?!

Glendoria???

Sun (ik dus) had ook wat moeite met mijn ex. Maar die la is dicht, op slot en de sleutel is weggegooid. Sinds enkele dagen heb ik een date, VL. Ik heb hem nog maar twee keer gezien, dus het is allemaal errug spannend!

Even een verbetering... Ik spreek ex heel af en toe. Maar dat is meer van hoeist nou. blablabla... Verder gelukkig niet ;)

Verder idd nog geen date...
quote:Halvemaan schreef op 19 februari 2008 @ 20:27:

PK = Potentiele Kandidaat (Omdat dit niet mag van Sun en Prinses, vanwege dubbele inhoud; een kandidaat is al potentieel, hebben we ook nog:)

PP = Potentiele Partner (zo en nu houdt mijn gare hoofd er dus mee op, ik heb gewoon een black out!)
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 19 februari 2008 @ 20:00:

Ben trouwens wel benieuwd naar de hyves van Xan, gnagna

Tipje van de sluier: De kleur van de hyves van Xan
'k Kan wel meer dan een tipje oplichten...

Xan blijkt voorzitter van een interessante vereniging en heeft interessante hobbies. Das interessanter dan de kleur van Xan's Hyves toch, Sun?!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 februari 2008 @ 20:42:

Xan blijkt voorzitter van een interessante vereniging en heeft interessante hobbies. Das interessanter dan de kleur van Xan's Hyves toch, Sun?! sssssttt...niks verklappen Prinses!
Xannnnn je zou me dankbaar moeten zijn, misschien kun je hier nog wel leden werven voor je vereniging, of samen je hobby beoefenen met andere Singles...

Peas on earth!
En lieve singeltjes... Xan heeft alleen tijdens toernooien zijn klederdracht aan hoor.... normaal gesproken nooit!

Peas on earth!
Ben je klaar nu?
Wat interessant zeg

Xan...wij willen meer weten over deze zeeeeer interessante hobbies
quote:Xander68 schreef op 19 februari 2008 @ 20:51:

Ben je klaar nu? quote:Leaf schreef op 19 februari 2008 @ 20:51:

Wat interessant zeg

Xan...wij willen meer weten over deze zeeeeer interessante hobbies

Men blijkt geinteresseerd in je te zijn....

Okeeokeee nog één hint dan over Xan's hobbies en interesses.

Xan heeft een boeiend en apart servies, dat op zon- en feestdagen gebruikt wordt!

Peas on earth!
Ik neem aan dat jullie nu toch allemaal wel snappen waarom ik Xan onweerstaanbaar vind
Peas on earth!
*houdt nu op, want vreest voor eventuele wraak-neigingen*
Peas on earth!
hahah Prinsesje toch hahah

Wil best samen met Xan een keer kantklossen hoor ;)

Ik heb geen krullen maar blonde plukkies.. zie hyves zodadelijk ben fotos nu aan t uploaden
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 februari 2008 @ 20:42:

Xan blijkt voorzitter van een interessante vereniging en heeft interessante hobbies. Das interessanter dan de kleur van Xan's Hyves toch, Sun?!

Als Prinses nu nog met Xan verder wil, dan is dat toch zeker Echte Liefde.
Hierbij bied ik heel nederig en schaamtevol en vol berouw en spijt mijn groOotse excuses aan aan mijn allerliefste Xander, in de hoop dat hij me ooit op een dag ver weg in de toekomst zal kunnen vergeven.....

(brief naar Caroline Tensen is verzonden en Caroline heeft me al laten weten dat 'Het Spijt Me' dit als crisissituatie beschouwt en op zeer korte termijn zal ingrijpen)

Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 19 februari 2008 @ 21:28:

Wil best samen met Xan een keer kantklossen hoor ;)

Alleen maar kantklossen Vleer?

quote:Vleermuis28 schreef op 19 februari 2008 @ 21:28:

Ik heb geen krullen maar blonde plukkies.. zie hyves zodadelijk ben fotos nu aan t uploadenOwwww, maak me gek Vleer!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 februari 2008 @ 21:42:

Hierbij bied ik heel nederig en schaamtevol en vol berouw en spijt mijn groOotse excuses aan aan mijn allerliefste Xander, in de hoop dat hij me ooit op een dag ver weg in de toekomst zal kunnen vergeven.....

(brief naar Caroline Tensen is verzonden en Caroline heeft me al laten weten dat 'Het Spijt Me' dit als crisissituatie beschouwt en op zeer korte termijn zal ingrijpen)

JIJ focking...blablabla.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven