Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Ga het nu uitspoelen ciao en tot zo.
Summer help...wil je ff met me meekijken?

snap er geen bal van die indeling...hahahahahah
Heey tsjak vertel..
zie je mail.....

volgens mij klopt er geen hout van? of?
Hahaha. Nee is niet echt voortreffelijk. Ik kan het eigenlijk niet beter uitleggen dan de vorige uitleg
nou oma succes het klonk redelijk veelbelovend, tot bovenstaand bericht van summer haha. het gaat je lukken en straks ben je heel trots op jezelf als het gelukt is. o trouwens voor je volgens mij biologisch oma kan worden moet je toch eerst kinderen hebben? maar misschien heb ik niet zo goed opgelet bij biologie.

ik ga zo (over knippen en verven gesproken) manliefs haren knippen en dan mag hij mijn haren nog even verven als we dat redden voor de visite komt. misschien eerst verven en tijdens het wachten zijn haren knippen. om half zeven komen er vrienden eten.

ka, jurkenjacht vandaag, vertel...

lady vertel nou hoe de echo was, verder zal ik niet stampvoeten om mijn zin te krijgen, hoeveel weken ben je nu?

lekker even geslapen, heerlijk bij getankt.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het hartje klopt!!!!! Kortom het is allemaal goed!

Hoeveel weken ik precies ben weten ze nog niet, maar het ziet er naar uit dat het zo groot is als het moet zijn. (lukte niet om dat op de computer te krijgen ofzo) maar boeit allemaal niet!!! Ik ben zo blij! Hartje dus gezien en zelfs gehoord, oh wat bijzonder weer dit!!!

Ik hoop dat jullie dit allemaal snel zullen meemaken.
Whatever...het is er al een gelukt wat te posten

dus ga ik nog wel uitvogelen......

Lady yesssssssssssssssssssss!!!!! Wat fijn voor je....Blij voor je....Hoe ver denk je zelf dat je bent?!
Oh ja, ik ben nu ongeveer 7 weken en 4 dagen. Maar kan dus iets langer of korter worden, maar dat zal niet veel schelen.

11 Maart volgende echo + controle.
Super..wat moet jij blij zijn..heerlijk....
wat goed, lady, geniet van die roze (of blauwe) wolk waar je even opzit!
Snok moet zeggen dat er niet echt een goede hulp is bij de opbouw van zo'n forum. Als je nog vragen hebt, moet je het zeggen.

Lady_Bug wat gaaaf!! Echt leuk, gefeliciteerd. Dat moet fijn voelen!!

Vlinder, ik heb je topic gelezen over huisje, ik ga straks even reageren.
Ik ga straks even alles terug lezen, veel geschreven vandaag zag ik al wel weer (jullie kunnen er wel wat van zeg ).

Maar ik heb een echo foto op het prive forum geplaatst (met uitleg).

Bedankt voor de felicitaties!!!
Jaaaaaaaaaaa Lady_bug, wat heeeeeerlijk dat je een goede echo had!!!!

Ik ga gelijk even op het priveforum kijken!!!
Nog steeds geen menstruatie dus vanavond nog maar eens getest en zelfs de teststreep werd maar matig gekleurd. Wordt er echt helemaal gek van en zie er maar even weinig lol in.

Idee dat je eigenlijk nog een periode met zoveel spanning en onzekerheid komt maakt me nou niet echt gelukkig.

Ook het feit dat je er zelf gewoon zo weinig invloed op heb (ja ben een controle freak) maakt me heel machteloos.
Pluis wat klote dit zeg....wordt je niet vrolijk van....Wat voel je? Heb je wel verschijnselen?
Enige waar ik echt last van heb zijn moeheid en duizelig zijn verder niets wat welke kant ook opwijst.

Ook geen zere borsten en die heb ik altijd wel heel erg als ik ongesteld wordt.
Lieve lady, leuk dat je je eerste echo hebt gehad, gefeliciteerd!

ka, ik ben ook altijd heel benieuwd naar verhalen over jurkenjacht.

Pluis, wat irritant. Wat een feest der onduidelijkheid steeds met die stomme menstruaties.

Pff ik vind het toch heel moeilijk, verdrietig, om kwijt te raken wat ik de afgelopen jaren aan werk, ervaring en een aantal geweldige collega's heb opgebouwd. Kan vanaf vier uur niet meer slapen. En morgen hebben we een vergadering met het hele bedrijf! Had eerste besloten niet te gaan maar dan voel ik me ook zon wegsluipende crimineel. Heb dus maar een poweroutfit klaargehangen. het steek gewoon dat ik juist trots ben hoe ik me daar ontwikkeld heb als vakvrouw en nu dit...
Dametje dit is echt K! Ik snap je "emotie" maar vind het wel stoer dat je met opgeheven kop toch gaat!! Trek iets fantastisch aan..zoalas je al zegt een poweroutfit, en wees overtuigd van jezelf. HEt is hun gemis...en bij jou komt het vast wel goed...zo gaat het atltijd...alles valt wel op plek...

Dames...Vandaag is eerste dag dat ik ongesteld had kunnen worden na mk. 25 dagen na eerste pil innemen..(25 dagen is mijn normale cyclus) .Maar niets hier Niet dat dat ik dat verwacht had want ging ook niet gelijk vloeien en rekende sowieso al op wat langer. Geen tekenen...Op lage pijntjes in buik en wat rugpijn na...ook hier wat duizeligheid soms....Afwachten maar op gemakkie...

.
@Plukkie, ik vind het helemaal niet erg hoor dat ze zo zelfstandig wordt, heb juist altijd gestimuleerd dat ze dingen zelf doet. Dit kwam alleen een beetje onverwacht.... maar heb nu door dat het waarschijnlijk ook aan de soort fles ligt, als ik haar een fles geef die ze gemakkelijk zelf kan drinken (de difrax met zo'n gat in het midden) dan wil ze nog wel op schoot drinken. maar dus zelf de fles vasthouden.

@dametje, wel #$@* hoor, van je baan. Erg lulligm het zo maar te zeggen...

@Pebbles, ja, ik voel me weer helemaal de oude, kom ook langzaam weer aan in gewicht (al wel 1 hele kilo ) Heb de laatste tijd ook veel meer trek om te eten.

En het gaat inderdaad snel nu met dochter, ze heeft tot vorige week een week of 4 erg slecht geslapen, volgens mij was dat weer een berucht sprongetje, sinds vorige week eet ze geweldig goed warm eten (tenminste dat wat wij eten, potjes nog steeds niet veel, maar met ons mee aan tafel blijft ze doorgaan), slaapt weer door, hoewel wel heel hard krijsen als ze in bed wordt gelegd, en ze wil dus alleen nog zelf drinken. Verder gaat ze steeds los staan, en verwacht ik dus de eerste stapjes los binnenkort.

Gaat het met jou een beetje, lijkt me toch wel zwaar hoor, soms, zwanger en al een dreumes rondlopen....

@Mibb, we kunnen volgende week het huis bezichtigen.....

@lady, geweldig goed nieuws, een kloppend hartje!!!

@Pluis, en ook Mibb en Liubi, echt ongelooflijk dat het zo lang moet duren bij jullie, die onwetendheid. Ik blijf duimen!!!

@Snok, inderdaad ook afwachten.....
hoi allemaal,

lady, gefeliciteerd met de eerste foto van je kindje ;)

beer, wat goed dat je aan begint te komen!

snok, we kunnen wel een zwangere gebruiken dus... ik hoop echt dat je zwanger bent! wanneer wil je gaan testen?

pluis, mibb en liubi, hou moed!!

dametje, succes morgen op die vergadering!

ik ben vandaag ziek thuis, vannacht al het eten van gister er uitgegooid, en niet geslapen. erg vervelend, nu aan thee en een beschuitje. lekker met laptop en tv aan in bed.

ik ga weer even rusten,

liefs vlinder
@Vlinder beterschap, is niet leuk he, je zo misselijk voelen. Doe lekker rustig aan, blijf lekker in bed met laptop / tv
ja vlag mag wel eens uit he? Maar reken maar niet op mij hoor...ben al blij als mijn cyclus snel op gang komt!!

Vlinder beterschap
Jeeeee mijn hcg is weg, heb in elk geval een testje gedaan en die was negatief. Dat betekent dat er weer een eisprong kan komen, woeehoee! 6maart controle, dus dan zullen ze ook wel bloedprikken. Maar ik heb goede hoop! Heb al 2 dagen harde steken rechtsonder, 1x bijna onuitstaanbaar. Dan word ik wel bang, want ik heb nog maar 1 eileider snik.. Laat die alsjeblieft heel blijven....!!!!

Anders worden jullie wel donor toch hahaha? maar hier moet ik niet mee spotten...

Mibb, Pluis en Liubi ik hoop dat jullie gewoon allemaal ZWANGER zijn!

Beer, leuk dat je volg week huisje mag bezoeken, ben benieuwd!

Vlinder..ook ziek en dus binnenzitten. BAH!! Beterschap meid.

Dametje, wat is er nou precies gebeurd op je werk? Dat je contract niet wordt verlengd? Wat was de reden zeg maar? Of wil je het er niet over hebben? Ik vind het echt zo zwaar k*t voor je, echt vreselijk. Dikke knuffel.
Fijn Summer, dat je HCG weg is! Lief dat je hoopt dat we allemaal zwanger zijn, maar ik geloof daar niks van hoor. Twee negatieve testen liegen niet. Alhoewel ik vanacht droomde dat de huisarts tegen me zei: "Misschien ben jij wel een van die weinige vrouwen die zwanger is zonder HCG aan te maken". Maar volgens mij kan dat niet, haha!

Nog steeds niet ongesteld trouwens, irritant hoor, ik zit al op dag 46 en had het idee dat ik afgelopen week een eisprong had. Gek want dan zou ik uit komen op 8 weken, dus 2 cyclussen van precies 4 weken. Vaaaaaaaggggg!!!

Vlinder, heb ik je digitaal aangestoken? Beterschap!

Jeetje Dametje, het wordt je niet makkelijk gemaakt! Hebben ze ook een reden gegeven waarom ze je geen vast contract aanbieden?

Pluis, schiet ook niet echt op bij jou he... getver!

Ik ga er zo vandoor, nog een dagje werken. Viel me gister smerig tegen, echt een rotdag. Als je ziek bent wordt je mail dus niet bijgewerkt, ik ben 3 dagen niet geweest dus kon er 50 bijwerken en een hoop daarvan waren zeur-mails, denk je even lekker rustig aan weer te kunnen beginnen. NOT!! Hoop dat het vandaag beter gaat! Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven