Entertainment alle pijlers

Hét Viva Boekentopic - deel 4

07-08-2009 22:45 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
De opvolger van Hét Viva Boekentopic van Trenchtown.

Wat ben je nu aan het lezen? Welke boeken raad je aan? Welke raad je af? Thrillers, romans, non-fictie, fantasy enz, gaat het om boeken dan zit je hier goed.

Klik hier voor het vorige topic.

If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Leest er nog iemand?

Ik ben nog steeds bezig in de eenzame polygamist. Ik vind het best wel een leuk boek, maar ik kom er niet aan toe om boeken te lezen, ik lees nog wel wat tijdschriften. Daar kan ik nog net de concentratie voor vasthouden.
quote:tonkje schreef op 12 november 2011 @ 12:49:

[...]

Ik zit nog steeds in A game of thrones van 800 bladzijden. Het is nu bijna uit, maar daarna vrolijk verder in het volgende deel. Dat minstens zo dik is. Dus ik heb voorlopig niet zoveel te melden.

Aan het volgende deel ben ik niet begonnen (laat staan vrolijk). Na 1 deel was ik het toch een beetje zat. Het verhaal is op zich spannend, maar er zijn zo veel personages dat ik zelfs aan het einde nog niet wist wie nou precies wie was. Bovendien is elk hoofdstuk weer vanuit een andere persoon geschreven. Dus per hoofdstuk weer een ander stukje verhaal. En zo kan het 100 bladzijden duren voor het verhaal van X weer verder gaat en tegen die tijd ben je toch wel een beetje vergeten hoe het ook al weer met X zat en wie al die figuren rondom X ook al weer waren. Vermoeiend dus.

Ik herlees nu lekker Harry Potter, vanwege het uitkomen van de laatste film op DVD.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Heeft iemand de nieuwe Tess Gerritsen al gelezen?

In ga nu beginnen in "onder de oppervlakte" van Sam Hayes.

Net uit: de vrouw in de kooi. Het bleef me zeker boeien. Aanrader dus!
Tess Gerritsen ligt voor me klaar in de bieb,is de eerstvolgende waar ik aan ga beginnen.Ben net begonnen in de nieuwe Mo Hayder.

Laatst gelezen boek: 2 meisjes in het blauw (van ??Vergeten) was wel ok.

Heb de laatste tijd een beetje een dip qua lezen.Teveel bezig met andere dingen(tvseries,wordfeud,farmville etc etc)
Dit boek net gelezen, echt een aanrader:

Ik lees nu (op mn ligbedje in de zon in Thailand ) de 100jarige man die uit het raam klom en verdween, erg leuk!
@Maris: wrijf het er nog maar even in.

Gisteravond eindelijk weer eens tijd gehad om langer van 5 minuten te lezen. Wat fijn is dat toch.
"onder de oppervlakte" nog maar even weggelegd.

Ik ben nu bezig in "spaar het meisje"' van Lisa Gardner.

Wie zin heeft in een goede thriller is dit een aanrader!!
Ik maak echt tijd om te lezen. Ik ga gewoon 's avonds soms lekker vroeg naar bed om te lezen..
@Yvaatje: dat heb ik ook een keer geprobeerd, maar toen viel ik dus in slaap..... Dat is nou eenmaal het nadeel van om 6 uur opstaan.
ik ben bezig in laten wij bidden van A. Mac Donald ... leuk. Iemand het boek De Kraaien zullen het zeggen van dezelfde schrijver gelezen ? Is die ook zo goed ?
Nee sorry! Ik ben bezig in een boek van Jaap Scholten, maar ik wil voor de kerstvakantie ook deel 1 en 2 van Percy Jackson herlezen omdat deel 3 meegaat op vakantie.
Ben ik nu echt de enige die het boek van Peter Buwalda / Bonita avenue helemaal niet zo geweldig vind? Ik ben nu ongeveer halverwege..............even volhouden maar, misschien komt het nog??
Soonie, ik heb Laten wij bidden niet gelezen, maar De kraaien zullen het zeggen wel en dat vond ik erg de moeite waard.

Ik lees nu Dwaalsporen van Mankell, ik heb nog drie andere ongelezen Mankells liggen, dus ik kan mijn lol op de komende tijd. Wel fijn, want ik was vooral aan het herlezen. Niet erg, maar nieuw leesvoer is altijd welkom.
Yvaatje, ik maak soms ook echt tijd om te lezen. Als ik lang niet lees word ik heel chagrijnig
Farida,Ik vond het ook niet meteen geweldig maar toen Ik het uit had redelijk.maar was niet zo lyrisch als andere mensen.

Rot van mo hayder is bijna uit,erg spannend.
Ik heb maar eens De Nederlandse Maagd van Marente de Moor gekocht. Maar nu ben ik nog bezig met de laatste pagina's van Percy Jackson & de Olympiers, De Zee van Monsters.
Zitten hier mensen op goodreads?
This is an unacceptable timeline
Nou heb deze week Lot van Tineke Bijshuizen en de laatste van Rene Appel vriendengroep oid gelezen.

Niet echt bijzonder of goed,in de stijl van suzanne vermeer etc.

De verzekering van joost heyink was ook zo iets.

Nu ligt de nieuwe Tess Gerritsen klaar en heb ook nog loes den hollander.
Goodreads nooit van gehoord.
quote:dolfje schreef op 11 december 2011 @ 18:35:

Goodreads nooit van gehoord.Boekensite waarop je kunt bijhouden wat je leest, to-readlijstjes maken, gelezen boeken beoordelen en beoordelingen van anderen zien. Ook erg motiverend: jezelf een leesdoel stellen waar de site je aan herinnert. Ik vind het een erg leuke site.

Is ook wel de reden dat ik hier niet meer post, dan wordt ik misschien te herkenbaar...

/paranoïde
This is an unacceptable timeline

Volgens mij had ik hier toch gisteren echt gepost...

Nou ja. Het Diner van Herman Koch net uit. Vond 'm heel goed. Spannend en verontrustend.
Ik ben het boek van Steve Jobs aan het lezen, wat een gekke man was dat zeg...

Hij heeft veel goeds gebracht m.b.t. multimedia, computers en dergelijke, maar hijzelf als persoon was best een raar figuur (wie eigenlijk niet hahaha) .... aanrader!
We live in a free world
@GB, nee hoor..... dat was toch echt in "ons" andere topic.

Ik ben nog steeds bezig in de eenzame polygamist. Ik kom nauwelijks aan lezen toe. Lees de trein in de krant en dan ga ik weer de hort op of andere dingen doen. Nog 7 werkdagen tot het kerstvakantie is.....
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 14 december 2011 @ 12:37:

@GB, nee hoor..... dat was toch echt in "ons" andere topic.

Ik ben nog steeds bezig in de eenzame polygamist. Ik kom nauwelijks aan lezen toe. Lees de trein in de krant en dan ga ik weer de hort op of andere dingen doen. Nog 7 werkdagen tot het kerstvakantie is.....

Trein in de krant?

Net het boek De littekens van mijn leven van Katie Piper gelezen. Vond het erg indrukwekkend maar allemaal wel vlotjes geschreven, miste een beetje de diepgang eigenlijk...

Hoe is de nieuwe van Tess Gerritsen? Iemand al uit gelezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven