Als de wekker gaat dan:
zondag 4 december 2011 om 19:04
snooze
snooze
snooze
snooze
opstaan
wassen/douchen, deo opdoen en lenzen in
aankleden
parfum opdoen en sieraden omdoen
naar beneden
koffie drinken met een peukie erbij
kippies uit hun verblijf laten
kijken of ik nog wat mee moet nemen naar werk (meestal ligt daar al brood. beleg en drinken)
wordfeud en facebook checken
de auto in
snooze
snooze
snooze
opstaan
aankleden
naar beneden
kijken of ik nog wat mee moet nemen naar werk (meestal ligt daar al brood. beleg en drinken)
de auto in
zondag 4 december 2011 om 19:07
quote:neurogenesis schreef op 04 december 2011 @ 19:04:
snooze
snooze
snooze
snooze
opstaan
aankleden
naar beneden
de auto injij plast op je werk?
snooze
snooze
snooze
snooze
opstaan
aankleden
naar beneden
de auto injij plast op je werk?
zondag 4 december 2011 om 19:08
Wekker staat om 7 uur maar zoon is vaak eerder wakker. Als dat ruim o tojd is drink ik koffie en hij een sap in mijn bed, om wakker te worden.
Hij blijft nog tv kijken terwijl ik opfris en aankleed, zijn kleren uitzoek, zijn bed rechttrek en raam open gooi.
Man gaat na mij in de badkamer en die laat ik met rust want heeft een ovhtend humeur, dan heb ik met 5 min ruzie.
Zoon en ik naar beneden ontbijten en dan kleed ik zoon aan.
Hij kijkt nog even tv terwijl ik brood klaarmaak voor de lunch en dan is man ook beneden voor ontbijt.
Ik laat de katten naar binnen of buien net wat ze willen. Geef ze ook brokken en water, verzamel alle spullen, stop zoon in jas en schoenen en off we go!
Soms drop ik onderweg nog man ergens bij een bushalte
Hij blijft nog tv kijken terwijl ik opfris en aankleed, zijn kleren uitzoek, zijn bed rechttrek en raam open gooi.
Man gaat na mij in de badkamer en die laat ik met rust want heeft een ovhtend humeur, dan heb ik met 5 min ruzie.
Zoon en ik naar beneden ontbijten en dan kleed ik zoon aan.
Hij kijkt nog even tv terwijl ik brood klaarmaak voor de lunch en dan is man ook beneden voor ontbijt.
Ik laat de katten naar binnen of buien net wat ze willen. Geef ze ook brokken en water, verzamel alle spullen, stop zoon in jas en schoenen en off we go!
Soms drop ik onderweg nog man ergens bij een bushalte
zondag 4 december 2011 om 19:08
Eerlijk is eerlijk, ik denk dat als ik 's morgens om 4 uur al naast mijn bed moet staan dat ik wel een lichtelijk ochtendhumeurtje zal hebben want dat vind ik midden in de nacht.
7 Uur vind ik een prima tijd. Een half uur eerder moet ook kunnen maar voor half 7 zien ze mij niet vrijwillig beneden alhoewel het in de zomer wel eens gebeurd want... hyper.
7 Uur vind ik een prima tijd. Een half uur eerder moet ook kunnen maar voor half 7 zien ze mij niet vrijwillig beneden alhoewel het in de zomer wel eens gebeurd want... hyper.
zondag 4 december 2011 om 19:13
7.15 wekker gaat, direct opstaan
- brood uit de vriezer leggen
- plassen, aankleden en opmaken
- ontbijten
- lunchtrommel/tas voor kind klaarmaken
- wc
- tandenpoetsen en haren van kind in de gel zetten
- kwartiertje achter de laptop/kind voor de tv
8.15 kind naar school brengen en meteen door naar werk
- brood uit de vriezer leggen
- plassen, aankleden en opmaken
- ontbijten
- lunchtrommel/tas voor kind klaarmaken
- wc
- tandenpoetsen en haren van kind in de gel zetten
- kwartiertje achter de laptop/kind voor de tv
8.15 kind naar school brengen en meteen door naar werk
zondag 4 december 2011 om 19:16
quote:enter schreef op 04 december 2011 @ 19:06:
best aardig wat forummers die: plassen/koffie en een peukie roken
Soms ook de grote boodschap hoor, koffie en een sigaret is daar gegarandeerd goed voor. Maar om dat nou zo uitgebreid te vertellen...
Oh, en ik klets ook best veel 's ochtends. Soms niet, ochtendhumeur heb ik zelden. Maar dan kan ik niks verzinnen om te zeggen dus hou ik mijn mond maar.
best aardig wat forummers die: plassen/koffie en een peukie roken
Soms ook de grote boodschap hoor, koffie en een sigaret is daar gegarandeerd goed voor. Maar om dat nou zo uitgebreid te vertellen...
Oh, en ik klets ook best veel 's ochtends. Soms niet, ochtendhumeur heb ik zelden. Maar dan kan ik niks verzinnen om te zeggen dus hou ik mijn mond maar.
zondag 4 december 2011 om 19:17
wekker van man gaat om 6.45,hij staat op en maakt kinderen wakker,gaat met ze naar de badkamer,ik draai me nog 10 min om.
om 7.00 sta ik op,naar beneden boterham smeren voor kindjes&mezelf,koffie staat op timer,springt aan om 7.00u.
Om 7.10 komen man&kinderen beneden, ik ga met de kinderen op de bank voor de tv zitten eten,man smeert brood voor werk&school.
Man vertrekt om 7.20u, ik ga naar boven douchen,kinderen blijven beneden tv kijken(6 en 3 jaar).
Akls ik om 8.00u beneden kom,kleed ik de jongste aan,oudste kleed zichzelf aan.
Allebei gel in het haar,jasjes aan, tasjes inpakken,en om 8.15 u naar school/creche brengen,werk begint pas om 10u.(di&do)
om 7.00 sta ik op,naar beneden boterham smeren voor kindjes&mezelf,koffie staat op timer,springt aan om 7.00u.
Om 7.10 komen man&kinderen beneden, ik ga met de kinderen op de bank voor de tv zitten eten,man smeert brood voor werk&school.
Man vertrekt om 7.20u, ik ga naar boven douchen,kinderen blijven beneden tv kijken(6 en 3 jaar).
Akls ik om 8.00u beneden kom,kleed ik de jongste aan,oudste kleed zichzelf aan.
Allebei gel in het haar,jasjes aan, tasjes inpakken,en om 8.15 u naar school/creche brengen,werk begint pas om 10u.(di&do)
zondag 4 december 2011 om 19:18
- Een keer snoozen
- Telefoon pakken, kijken hoe laat het is, even tweetdeck lezen, nu.nl lezen, etc.
- Uit bed, het licht aan doen
- Lenzen in
- Plassen
- Tanden poetsen & wassen
- Aankleden ( leg ik de avond ervoor al klaar)
- Opmaken
- Tas pakken ( staat al ingepakt)
- En dan heeeel snel naar beneden, mijn brood van tafel grissen en op de fiets ( ik ben altijd te laat)
- Vervolgen stap ik op de trein en ga ik naar mijn werk.
En dit alles in een half uur
- Telefoon pakken, kijken hoe laat het is, even tweetdeck lezen, nu.nl lezen, etc.
- Uit bed, het licht aan doen
- Lenzen in
- Plassen
- Tanden poetsen & wassen
- Aankleden ( leg ik de avond ervoor al klaar)
- Opmaken
- Tas pakken ( staat al ingepakt)
- En dan heeeel snel naar beneden, mijn brood van tafel grissen en op de fiets ( ik ben altijd te laat)
- Vervolgen stap ik op de trein en ga ik naar mijn werk.
En dit alles in een half uur
zondag 4 december 2011 om 19:20
Eerst een uur snoozen.. Vooral nu het later licht wordt kan ik niet goed opstaan. Dan vervolgens de douche in, lenzen in, creme smeren en koffie zetten. Dan een sigaret roken met op de achtergrond een uitzending van een programma van de avond ervoor of forummen.
Dan aankleden, opmaken en indien nodig haren fohnen en ontbijten en tandenpoetsen.
Dan aankleden, opmaken en indien nodig haren fohnen en ontbijten en tandenpoetsen.
zondag 4 december 2011 om 19:21
De ochtenden draaien bij mij op routine, ik praat het eerste half uur liefst zo min mogelijk en wil gewoon mijn ding doen.. Pas als de kinderen ook op zijn praat ik pas..
Mijn ochtend start de doordeweekse dagen om 6.45 uur( manlief is dan allang naar zijn werk)
* strompel uit bed, na 1 maal de snooze knop gebruikt te hebben.
* Start senseo
* Al koffie drinkend ruim ik kleine rommeltjes op
* Vaatwasser uitruimen als dit s avonds nog niet gebeurd is
* Ik stof de woonkamer / hal en maak het toilet beneden schoon.
* Vervolgens spring ik onder de douche
* Praat voor het eerst als ik de kinderen wakker maak.
* Kleed me aan en doe mijn make-up op.
* De katten voeren, die staan immers al weer te smeken voor hun brokjes, als dat niet snel genoeg doe, dan struikel ik de hele tijd over ze heen.
* Vervolgens smeer ik het brood voor de kinderen en voor mijzelf.
* Tijdens het eten van mijn ontbijt zet ik de fietsen al vast buiten.
* Roep tegen dochterlief dat ze op moet schieten ( elke ochtend
)
* Dan snel met de spray door de badkamer boven.
* De kinderen die zich inmiddels voor de TV hebben genesteld met hun boterham, sommeren om naar school te gaan.
* De beneden verdieping stofzuigen
* Mijn tas inpakken, en jas aan doen
* Al dweilend het huis verlaten
* Om rond 8.15 uur op mijn fiets te springen, en 30 minuten lang tijdens het fietsen mijn hoofd leegmaken voor een drukke werkdag..
Poef.. en dat 5 dagen in de week. Ik moet s morgens wel grotendeels het huishouden doen, de avonden staan vrijwel vol met andere activiteiten en wij werken beide 5 dagen per week. Ik ben wel blij dat ik nooit de boodschappen hoef te doen en te te koken. Deze taak doet gelukkig mijn man..
Mijn ochtend start de doordeweekse dagen om 6.45 uur( manlief is dan allang naar zijn werk)
* strompel uit bed, na 1 maal de snooze knop gebruikt te hebben.
* Start senseo
* Al koffie drinkend ruim ik kleine rommeltjes op
* Vaatwasser uitruimen als dit s avonds nog niet gebeurd is
* Ik stof de woonkamer / hal en maak het toilet beneden schoon.
* Vervolgens spring ik onder de douche
* Praat voor het eerst als ik de kinderen wakker maak.
* Kleed me aan en doe mijn make-up op.
* De katten voeren, die staan immers al weer te smeken voor hun brokjes, als dat niet snel genoeg doe, dan struikel ik de hele tijd over ze heen.
* Vervolgens smeer ik het brood voor de kinderen en voor mijzelf.
* Tijdens het eten van mijn ontbijt zet ik de fietsen al vast buiten.
* Roep tegen dochterlief dat ze op moet schieten ( elke ochtend
* Dan snel met de spray door de badkamer boven.
* De kinderen die zich inmiddels voor de TV hebben genesteld met hun boterham, sommeren om naar school te gaan.
* De beneden verdieping stofzuigen
* Mijn tas inpakken, en jas aan doen
* Al dweilend het huis verlaten
* Om rond 8.15 uur op mijn fiets te springen, en 30 minuten lang tijdens het fietsen mijn hoofd leegmaken voor een drukke werkdag..
Poef.. en dat 5 dagen in de week. Ik moet s morgens wel grotendeels het huishouden doen, de avonden staan vrijwel vol met andere activiteiten en wij werken beide 5 dagen per week. Ik ben wel blij dat ik nooit de boodschappen hoef te doen en te te koken. Deze taak doet gelukkig mijn man..