Dit is mijn lijf
donderdag 1 december 2011 om 14:52
quote:steph schreef op 30 november 2011 @ 22:25:
Dat kapsel heeft haar niet mooier gemaakt en blauwe oogschaduw is echt zo 2002.Ik zit de uitzending nu te bekijken. Ik ken Lenny want die heeft bij mij op school gezeten. Zo'n 20 jaar geleden droeg zij dezelfde oogschaduw en toen vertelde ik haar al dat het haar niet flatteerde. Op zich wel een bijzonder mens.
Dat kapsel heeft haar niet mooier gemaakt en blauwe oogschaduw is echt zo 2002.Ik zit de uitzending nu te bekijken. Ik ken Lenny want die heeft bij mij op school gezeten. Zo'n 20 jaar geleden droeg zij dezelfde oogschaduw en toen vertelde ik haar al dat het haar niet flatteerde. Op zich wel een bijzonder mens.
donderdag 1 december 2011 om 21:10
donderdag 1 december 2011 om 22:36
Ik vraag mij af of ze van te voren de uitzending te zien krijgen. Of dat er gezegd wordt dat het "smaakvol' in beeld zal worden gebracht en dat dit dan het resultaat is.
Kom op, zo wil toch niemand op de tv. Die kan toch niet meer rustig over straat. Soms moet je mensen tegen zichzelf in bescherming nemen.
Kom op, zo wil toch niemand op de tv. Die kan toch niet meer rustig over straat. Soms moet je mensen tegen zichzelf in bescherming nemen.
vrijdag 2 december 2011 om 10:15
Omg ik ben gewoon helemaal geshockeerd van die laatste aflevering, eigenlijk is het echt een ranzig programma wie gaat er nou zou met die benen uitelkaar voor de camera liggen, dan spoor je toch niet? En die ranzige puisten plaatjes bederven gelijk mijn eetlust! Jak vorige x had ik met die schimmelnagels ook maar weg geklikt zulke dingen hoef ik echt niet te zien!
woensdag 7 december 2011 om 22:04
quote:Ikje86 schreef op 02 december 2011 @ 10:15:
Omg ik ben gewoon helemaal geshockeerd van die laatste aflevering, eigenlijk is het echt een ranzig programma wie gaat er nou zou met die benen uitelkaar voor de camera liggen, dan spoor je toch niet? En die ranzige puisten plaatjes bederven gelijk mijn eetlust! Jak vorige x had ik met die schimmelnagels ook maar weg geklikt zulke dingen hoef ik echt niet te zien!Ja soms laten ze echt dingen zien die ik liever niet wil zien. Ik kan er ook niet echt zo goed tegen wat ik in dat voorstukje van de aflevering van vandaag zag. Dat ze de knieschijf ofzo aan het opereren waren, je zag gewoon alles, en dat ge"hamer" enz. Bah.
Omg ik ben gewoon helemaal geshockeerd van die laatste aflevering, eigenlijk is het echt een ranzig programma wie gaat er nou zou met die benen uitelkaar voor de camera liggen, dan spoor je toch niet? En die ranzige puisten plaatjes bederven gelijk mijn eetlust! Jak vorige x had ik met die schimmelnagels ook maar weg geklikt zulke dingen hoef ik echt niet te zien!Ja soms laten ze echt dingen zien die ik liever niet wil zien. Ik kan er ook niet echt zo goed tegen wat ik in dat voorstukje van de aflevering van vandaag zag. Dat ze de knieschijf ofzo aan het opereren waren, je zag gewoon alles, en dat ge"hamer" enz. Bah.
woensdag 7 december 2011 om 22:15
quote:kitty.elastic schreef op 07 december 2011 @ 21:37:
wat een enge dokter eigenlijk
Inderdaad.
Ik zit nu naar Gemist te kijken. Bij de vrouw met acne heeft hij het over 'poppenkast in haar gezicht'. Dat is toch vreselijk als iemand dat zegt terwijl je je toch al zo schaamt?
En dat ze met zijn twee aan die vagina zitten te frummelen is ook apart.
wat een enge dokter eigenlijk
Inderdaad.
Ik zit nu naar Gemist te kijken. Bij de vrouw met acne heeft hij het over 'poppenkast in haar gezicht'. Dat is toch vreselijk als iemand dat zegt terwijl je je toch al zo schaamt?
En dat ze met zijn twee aan die vagina zitten te frummelen is ook apart.
woensdag 7 december 2011 om 22:24
quote:kitty.elastic schreef op 07 december 2011 @ 22:23:
hee tickel!
ik vind het programma nogal tegenvallen, ik vind de engelse versie beter
Van wat ik gezien heb uit eerdere aflevering, ik ook hoor.
Deze problemen zijn vrij "soft" vergeleken bij de Engelse versie.
hee tickel!
ik vind het programma nogal tegenvallen, ik vind de engelse versie beter
Van wat ik gezien heb uit eerdere aflevering, ik ook hoor.
Deze problemen zijn vrij "soft" vergeleken bij de Engelse versie.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 7 december 2011 om 22:25