Jongensnamentopic

13-09-2010 13:40 3216 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw deel!

Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
quote:VickyP schreef op 09 december 2011 @ 15:57:

Ik loop nu toch wel tegen het einde van mijn zwangerschap en we zijn er nog steeds niet uit! Graag jullie mening over:

Clovis

Faas

Matthias

Walter

Ritsert

Andere opties zijn ook welkom!

Ik hoop toch dat Clovis, Faas en Ritsert grapjes zijn??!! Sorry ik vind het echt ontzettend zielig als je een kind zo noemt.

Walter en Matthias klinkt mij heel Duits in mijn oren, vind ik ook echt niet mooi. Haha jeb je iets aan mij?:P

Nog een beetje in dezelfde stijl: Remert?
Haha! Alle reacties zijn welkom!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
quote:mup1986 schreef op 09 december 2011 @ 18:13:

[...]

Ik hoop toch dat Clovis, Faas en Ritsert grapjes zijn??!!

Die namen vind ik ook niet geweldig.

Wolter, Fedde?
Jullie bevestigen mijn twijfel wel een beetje... Ik vind het echt leuke namen, dat wel, maar denk toch niet voor een zoon van mij.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
@ vickyP

wat vind je van Zeger of Fender??
@ vickyP

wat vind je van Zeger of Fender??
@VickyP: ik vind alleen Faas mooi uit jou lijstje....Ritsert vind ik een beetje zielig en Walther heel oubollig!
.
Zeger vind ik ook wel leuk, man niet... De overige genoemde opties hebben dan wel mensen die ik ken, waardoor associaties, dan wel vind ik niet zo...
@ VickyP

Wat dacht je nog van:

Cesco

Boaz

Simme

Nard

Jard

Jarmo
.
quote:VickyP schreef op 09 december 2011 @ 15:57:

Ik loop nu toch wel tegen het einde van mijn zwangerschap en we zijn er nog steeds niet uit! Graag jullie mening over:

Clovis

Faas

Matthias

Walter

Ritsert

Andere opties zijn ook welkom!http://www.bijzonderenamen.nl/bijzonder ... namen.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
He VickeyP, hoe is het, zwaaizwaai! Begrijp ik het goed dat je een tweede jochie krijgt? Leuk!

Ik vind Zeger of Seger ook heel mooi! Faas trouwens ook! Maar ik vind een 2lettergrepige naam mooier denk ik.

Wolter of Wester? Ik vind Walter trouwen ook leuk

En wat vind je van?:

- Lieuwe (mijn persoonlijke favoriet)

- Fender

- Maarten

Succes, en als ik nog wat bedenk kom ik het posten. Sterkte met de laatste loodjes!!
Faas vind ik leuk! En ook Fender, Seger/Zeger en Lieuwe!

Wat vind je nog van Lander, Flint, Tijl, Marne, Mingus, Romme of Tibbe?
Senn

Noah
Hee Kessie! Hoe is het? Idd, nog even en ons gezin is nog een man rijker! Lieuwe vind ik ook erg leuk, man niet helaas.... Fender is misschien ook nog wel een optie, gooi ik hier in de groep!
Hoe vind je Elmar, Riemer, Redmer, Pieter, Sjoerd , Arend, of iets klassieker Vincent, Arthur,
VickeyP, wat vind je van Felix?

Gaat alles goed verder? Wanneer ben je uitgerekend?
@ Vicki,

Misschien nog:

Ebian

Marnik

Morris

Yarrick
Jeetje ieder zijn ding hoor maar ik zou mijn kind nooit Faas noemen, straks noem je je kind nog Bloempot,word er over het pestgehalte als ze later groot zijn niet nagedacht?

En heel apart dat er letters bij namen veranderd worden, waardoor het ineens heeeele andere namen zijn.
Faas is 'gewoon' een oud-Hollandse naam hoor. Voetballer: Faas Wilkens (van vroeger) Zo vreemd is dat niet vind ik. En zo'n ding waar je bloemen inzet is toch een Vaas en geen Faas? Als je zover denkt valt op (bijna) alle namen wel wat te verzinnen. Maar goed, dat is mijn mening.
Verwijderd ivm mogelijke herkenbaarheid
Hoi!

Wat vinden jullie van de naam Misha?

@wipwap: misschien Joshua of Rafael?
Ik vind Misha mooi. Een lieve naam.

Joshua en Rafael vind ik niet zo mooi. Daar zie ik dan weer getinte kindjes bij
quote:wipwap schreef op 12 december 2011 @ 17:06:

- Niek (al te populair?) Mooi, maar inderdaad populair

- Liron (niet té apart?) Ik vind dat wel een héél aparte naam, nooit eerder gehoord. Maar niet lelijk, hoor! Betekent het nog iets bijzonders?

- Olaf/ Olav mwah!

- Aron (mijn man ziet dan een grote dikke zwarte man voor zich.. ) Ik ken idd een donkere Aaron. Maar ik ken er ook één met blond haar. Tja!

- Samuel Erg mooi, de mooiste uit je rijtje!Wat vind je verder nog van Abel? Vind ik er wel bij passen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven