December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hoi!!

Mn meiden slapen nog!

Tinus:

Ja, moeilijk he rustig blijven terwijl dr met je met-zorg-bereidde maaltijd wordt gekliederd, gekleid en in haren wordt gesmeerd?!

Roxanne praat idd al veel ja, wel makkelijk want ze kan zo wel duidelijk maken wat ze wilt.

Voorbeeld; ik trek dr jas aan en loopt met haar aan de hand de tuin in, zegt ze ''Ei!'' en moet ik mee lopen naar het kippenhok...of ze klikt met dr tong om het paardje te lokken, ''Hiieeehiieee, Paaaaaadd''

Vind dr dan echt zo slim Hahahaha!!

Moet zeggen dat we het ook erg stimuleren het praten...

''Roxanne zeg eens ... ''

Meestal probeerd ze het dan ook echt.

Wat jammer dat Manuel zo'n schrik heeft van water... hopelijk gaat het snel beter!

Maarre, schoenmaat 19,5? huh?

Ehhh, en de rest van de kindjes hier? of hebben wij gewoon een bigfootje? :P

Flodder:

Hahaha! gaat t bij jou ookal weer kriebelen? Wat vind manlief dr van? zou ie een derde willen?

En wat ruk dat de nachten weer zo rottig gaan... succes dr mee meid!

Mette:

Nee, hij niets anders op het oog, hij was eigenlijk niet eens echt zoekende, in maart kan ie altijd weer aan de slag, maar dit kwam zo maar op zn pad en we hadden even stille hoop dat het misschien iets zou zijn, had ie ook heel t jaar werk gehad, maar helaas....

3 maart begint ie trouwens weer dit jaar.

En wordt Nova dan niet wakker 's nachts van de honger? vult die thee genoeg ja? of eet ze het avond eten gewoon heel goed?

Hahaha! dat konijn bij de reactie op Loewyz!

Zo, laat t hier weer even bij... iemand nog ideeën voor dat vrijgezellenfeest?

xx
Hee Nurse, idee voor een vrijgezellenfeest... hmm eens denken. Waar ik ben geweest was telkens toch iets van de crea workshops. Persoonlijk vind ik dat juist hartstikke leuk, lekker mutsen met een koppie thee en een lading kletsende wijven, hihi.

Je kan gaan high-tea'en ofzo. Offe... naar een leuke attractie, dagje Efteling ofzo, net als vroeger! Offe naar de sauna, of naar de hamman. Beetje beauty-iets ofzo?

Goh, ik ben echt verbaasd wat Roxanne allemaal al kan zeggen. Snelle tante hoor! Echt leuk. Ik zit ook te wachten tot Manu straks echt gaat kletsen, lijkt me zo grappig!
Of houdt ze van koken? Een leuke workshop bonbons maken of gebak?

In R'dam weet ik wel een adresje... maak je er meteen een leuk dagje/avondje Rotjeknor van!
@mette:

ik heb even terug gezocht, maar het is mijn favourite naam geworden, net als een van de dochters van jouw vriendin, maar dan net anders geschreven.
Hey Tinus!

Bedankt voor het meedenken!

Wrs gaat het idd zoiets worden, spelletjesmiddagje oid.

Mag namelijk ook niet té duur zijn omdat er 's avonds nog gegeten en gestapt moet worden..

Iemand nog ideeën verder?

...

Bah.

Ik mis M.

Ga even naar Roxanne, staat in de box heel hard ''Mama mama mamaaaa!!'' te roepen.

xx
Oeee Arwen, nu maak je me heul erg nieuwsgierig, maar ik denk het wel te weten, al vraag ik me af of ik die naam hier genoemd heb?

Nurse; maat 23? Da's best groot, maar ze is ook lang net als Noof. Noof heeft maat 20/21

Over die fles, hihi ik bedoelde de fles voor het slapen gaan onder de middag. In de avond krijgt ze sowieso een vette papfles anders kan ik er sowieso uit.

Noof zegt trouwens ook al best veel;

Papa/mama Jibbie (de kat) pop, bal, dag hoi doei, aai, lekker, nijntje('zingt' ook het liedje mee; Nijjjjjntje *brabbelt verder op de melodie* en sluit af met Oooonijtje (da's Noofs voor konijntje ) de meeste dierengeluiden,.

NAJAAAAAAAAA terwijl ik zit te schrijven, en Noof met Tris speelt doet ze gewoon 4!!! stappen los!!!!!!!!!

Waaaaah Supernoof!!!!!

**zou het toch de rookworst zijn??**

Misschien dé tip voor de ouders bij de ErbseParese vereniging??
mette: zusje van yenthe....
ehm... wij hebben vanavond ook boerenkool met worst gegeten... ik wacht met spanning af dit weekend haha.

Wat een gebrabbel zeg onder die kids van ons, echt leuk.

Merijn noemt ieder dier POESSSSSSSSSSSSSSS... hahaha... en verder dan papa en mama en alles aanwijzen en vervolgens 'die, die' (en dan moeten wij gokken wat ie nou bedoeld want zn handje wijst niet constant dezelfde richting op.)

Ik ga even aan de strijk, heb echt mega veel, niet echt bijgehouden.
Even vanaf de laatste pagina:

Nurse, jeetje dan kletst ze inderdaad al lekker..

Ik heb haar voeten nog niet laten meten, maar heb pas wat schoentjes van de oppas gekregen, daarvan is maatje 20 in iedergeval al behoorlijk te klein, dan zit er een paar nikes bij, die zaten best redelijk volgens mij, maar daar heb ik de maat nog niet van kunnen ontdekken. Er zat ook een paar hele leuke laarsjes bij in maat 24, maar die waren nog wel te groot...ze was boos toen ik die uit deed.....!! Dus toch maar een keer laten opmeten.

Sorry, heb even niet zo veel inspiratie voor het vrijgezellenfeest, als ik wat verzin hoor je het nog.

Het zal inderdaad wel weer ongezellig zijn ineens een weekend alleen met je meiden...

Mette, jeetje Noof is ook al aardig aan het babbelen dan ja!

En ook al 4 stappen na de rookworst!!!! Het werkt echt!!

Knap van haar zeg!!!! Ik zou inderdaad gelijk maar contact opnemen met de ep-vereniging!

loewyz, let op mijn woorden...hij gaat lopen dit weekend, kan niet anders meer nu!!

Zo, ben weer bij...ga nu weer even gezellig doen.

Vanavond gaan we alles is liefde kijken (hebben we nog niet gezien)

Marloes

ff snel (had G 1uur eerder beloofd ook naar bed te gaan )

@Nurse

dikke

melinda heeft maatje 21.

@Joni

yeay! Nils is weer trug

@Mette

damn wat super zeg!!!

@Iedereen

hele dikke , denk aan jullie hoor!

sorry, laat t ff hierzo bij

Crematie is geweest (was 10x liever wezen gaan werken) maja kon ik ook niet maken tegenover mn pa!

Neej, had geen band met mn opa (weet niet meer wie t vroeg).

Melinda kruipt in de mand van de hond

Had ik gezegd dat mn broer n meisje krijgt??? Dit weekend is mn vriendin uitgeteld, spannund!

Oja, ik mag op studiereis!!! Yes!!!! Naar Lanzarote & Fuerteventura in sep, 5 dagen!!!! Ben zo happy!

Ik ga slapen!!! Bye

Liefs

GUCCi

Goedemorgen dames!

Zo...

Eerst even reageren vanaf donderdagmiddag

Nurse

zo, lekker een meidenweekend voor jou dus!

Jammer dat de sollicitatie niets was. Ach, gelukkig heeft hij geen haast om een andere baan te vinden, hij heeft er een, en als er wat leuks op zijn pad komt is het mooi meegenomen, dat scheelt, geen druk.

Mooi schema! Joeri's schema:

07.00 uur papfles

09.00 uur fruit en sap

12.00 uur 2 boterhammen en 150 a 180 ml melk (laatste tijd eet hij maar 1 boterham, vind ik niet erg)

hierna slapen, is meestal anderhalf uur

smiddags flesje sap met wat lekkers (nijntjekoek of rozijntjes)

19.00 uur warme hap en danoontje

hierna slapen, slaapt meestal gewoon tot de volgende ochtend

Sinds gisteren wordt ie weer richting normale tijd wakker, dus hopelijk is het spoken over...

Kun je nagaan hoe verschillend kindjes kunnen zijn he? Yasmine NOG makkelijker dan Roxanne! En al echt zusssss zeggen, lief!

Joeri heeft maat 22 (volgens mij eigenlijk 21, maar goed)

Lekker met zijn 2 uit eten geweest dus...moeten vriendlief en ik ook maar weer eens doen! Veul te lang geleden!

Kan me voorstellen dat je M. mist, zeker als je zolang met elkaar samen bent geweest! Ach, nog even een paar nachtjes slapen en voor je het weet is ie er weer!

Leuk idee voor een vrijgezellenfeest? Ik zou zeggen een workshop taart maken! Leuk, lekker en leerzaam! (of een workshop bonbons maken of iets dergelijks) Google geeft vast wel uitkomst!

Wat zegt Roxanne al veel! Joeri "zegt"ook wel dingen, maar niet zo goed hoor!

''aaa'' is dag (zwaait er ook bij)

"au" is miauw voor poes

"oeh oeh" is woef voor hond

"tessa" is tessa (zegt dus nu tessa ipv tetta)

"papa" lijkt me duidelijk

"kaka" staat zo'n beetje voor alles wat voor eten of drinken staat... dat kan een fles zijn, een boterham, een koekje, avondeten, fruit...heel raar, maar goed, tis wel makkelijk duidelijk maken!

berder doet hij een schaap na, een ezel, een paard, een koe, een kip, een haan, een olifant, een indiaan, (even aan het graven...) volgens mij si dat het wel.

Basu

ook hier veeeeel te lang geleden dat ik heerlijk in bad heb gelegen...

Tinus

zo deed ik het douchen dus ook, Joeri in de kinderstoel en ik snel douchen. Nu kan ik douchen als hij in de box zit of als hij in bad zit.

Geen melk en geen brood willen? Zou hij last hebben van doorkomende tandjes?

Raar he dat je soms zo'n strijd kunt hebben met zo'n kleintje over eten... Wij voeren Joeri nog steeds (dat pikt hij nog steeds) s'avonds. Met fruit en brood mag hij het meestal wel zelf pakken, soms voer ik hem. Van het fruit eet hij bijvoorbeeld dan wel de banaan maar niet de kiwi, terwijl dat als ik hem voer dan verstop ik de kiwi achter de banaan en dan gaat het er wel in...raar joch!

Het gaat bij ons ook niet altijd even soepel hoor, ik moet Joeri soms best een beetje dwingen, dan is hij gewoon te moe. Als ik dan zijn handje vast houd dan lukt het meestal wel om hem nog te voeren en we leiden hem ook af met speeltjes enzo als hij eigenlijk geen zin meer heeft. Ik weet gewoon dat als Joeri minder eet dan een bepaalde hoeveelheid dat hij dan s'nachts wakker wordt of s'ochtends vroeg. Terwijl dat als hij genoeg binnen heeft hij soms zo kan uitslapen tot 08.00 uur of later!

Loewyz

zo wat een slaakop, van 9.30 tot 12!!!!! Nou, dat is hier dus al in geen eeuwigheid meer gebeurd!

Ben benieuwd hoe het inslapen s'avonds is gegaan na zo'n slaapdag!

Lekker dat jullie een weekendje Merijn-vrij zijn! Genieten!!!

Rookworst kan een vertragende werking hebben heb ik net bedacht als het magere was!

Mainecoon

niet ziek geworden hopelijk?

Mette

leuk, Plien & Bianca! Leuke avond gehad dus, gezellie!

Yeah, puntje van tand nr 5!

En rookworst!

Wat wij doen als Joeri iets krijgt wat hij niet lust, een potje...ik ga dus geen brood geven, maar hij krijgt wel een (ander) potje. Is volgens mij net zo erg!

Wat wij ook wel eens doen soms is dan nog een beetje fles met pap geven als hij niet genoeg op heeft. Ik ben ook bang dat Joeri anders s'nachts komt...

Joepie!!!!! Noofje gaat lopen!!! Rookworst heeft gewoon een vertragende werking, zal dat komen omdat het de magere was?

Floddertje

veel kleding heb je zo van die kids he? Dan heb jij nog een jongetje en een meisje dus voor alletwee van alles wat! Leu, kleinste maatjes weer naar je vriendin!

HIer zijn de kleine dingen naar mijn schoonzus en nichtje gegaan. Nichtje verwacht eind maart begin april en schoonzus eind juni.Leuk hoor!

Gucci

leuk dat je een nichtje krijgt! En nog gecondoleerd. Gelukkig voor jou zit de crematie erop! Hoe bevalt het G. tot nu toe in Nederland?

Leuk studiereisje zo in het vooruitschiet!

En je vriendin dit weekend uitgerekend, ook spannend!

Gisteren de eerste schoentjes voor Joeri gekocht! (ik zal later op de dag even een fotootje plaatsen). Voetjes op laten meten, hij komt op maat 22 omdat maat 21 net even te weinig ruimte over laat en we dan volgende maand weer nieuwe schoenen kunnen kopen. Zoals Joeri gisteren met die schoentjes liep waren het net clownschoenen!

Gisteravond bij vrienden wezen eten, voor we het doorhadden was het 00:30 uur (voor je thuis bent, ben je zo uur a anderhalf uur verder) en vriendlief moest vanmorgen om 7 uur werken, dus 05:15 uur uit bed.... Tsja, dat was best vroeg...

Vanmorgen was Joeri wakker rond 7 uur dat was dus best reelijk.

Oh, hij zit nu in de box te miepen, ik zal hem er even uit laten...heeft net zijn fles op. (was om 8 uur)

Zo....ik ga nog even een senseootje doen (of 2 of 3...)
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Zo wat hebben een hoop mensen weer gezellige dingen gedaan zie ik! Leuk hoor! Wij hebben ook een gezellige dag geplannend staan vandaag.

En Mette super dat Nova al stapjes los zet! Ik vind echt dat jullie zo'n knap meisje hebben! En ik ben nog steeds zo blij dat het met haar armpje zo goed gaat!

Knorrie ja ik be wel aardig verkouden helaas. Heb zelfs allemaal blaartjes op mijn tong door de verkoudheid, maar heb vandaag al wel weer wat minder last gelukkig.

Zooooo als Davina dadelijk wakker is (verwacht haar zo rond 10.15) dan gaan we lekker in bad en daarna naar de markt. En dan vanmiddag gezellig langs bij Yora want die lieve meid heeft even wat voor mij geregeld als verrassing voor Den. Maar daar horen jullie morgen meer over want Den die leest hier soms mee hihihi.
zo Merijn is mee met mn moeder... tis gelijk stil in huis zeg... zo maar even douchen en boodschappen doen.

@Gucci, lekker zeg nu al een studiereisje in het vooruitzicht. Wij gaan in april naar Lanzarote, misschien ook nog naar Fuerteventura aangezien dat wel errug dichtbij ligt... maar goed.. jij moet werken he remember, hotels bezoeken, excursies maken en dat binnen 5 dagen... hihi

@Knorretje, nou het inslapen was drama hoor donderdag. Merijn had s middags ook nog een uurtje geslapen (want die ruk van 12 naar 7 was wel erg lang geweest). Gister heeft hij weer 1x geslapen en vanmorgen was hij om 8 uur wakker dus heb mijn moeder geadviseerd om hem alleen even vanmiddag op bed te leggen anders hebben ze er vanavond een grote kluif aan.

@Mainecoon, je maakt mij nu ook nieuwsgierig hoor!

@Marloes, ik krijg morgen uitgebreid verslag over zijn loopkunsten, dus ben benieuwd. Alles is liefde is best een leuke film (ik ben niet zo een film kijker hoor, ik zie altijd het decor er om heen in mijn gedachte en haal er van die vage foutjes uit = met mij dus niet echt gezellig), veel plezier vanavond

Ja ik ga even wat doen, vanmiddag heb ik een mama@home party, soort van tupperware, oriflame maar dan met kinderkleertjes, spulletjes etc (is dat niet is voor jou mette? maar dan met eigen gemaakte kleertjes ) bij de overbuurvrouw dus moet nog een soort van opschieten.

doeg!
Wij zijn al bezig met de zomervakantie (nou ja, zomer, dat wordt dan ergens in mei voor ons). Normaal kamperen wij altijd, maar ik zie het nu niet zo zitten om met een dikke buik alles op de grond te moeten doen en op een luchtbed slapen.

Dus zijn we op zoek naar een vakantiepark in Belgie, Frankrijk, of Duitsland. We willen 2 weken gaan en dan misschien naar eentje met een zwembad(paradijs). Boyd is een waterrat en zo kunnen we lekker met hem spetteren.

Alleen zijn de vakantieparken best wel duur, voor 2 weken ben je zo 1000 euro kwijt, moeten dus nog even beslissen of we zoveel willen betalen.

Hebben jullie nog suggesties?

Ik voelde gisteren bij Boyd 1 kies boven en 1 kies beneden doorkomen. Bij hem gaat dat dus zonder vervelende klachten gelukkig.

Verder is hij nog steeds een heerlijk vrolijk jochie, die alleen maar rond wil lopen met een speeltje in zijn hand. En maar lachen.

Hier nog geen woordjes hoor. Alles is nog dà.

Knorretje

Soms denk ik ook wel eens dat ik wakker blijf als het weer vroeg op is met Boyd. Alleen voel ik dan wel rond een uur of 11 altijd de dip komen. Dus nu kruip ik er daarna ook gewoon weer in.

Om 5.20 uur was Boyd ook huilend wakker, honger. Om 7 uur heb ik hem er weer in gestopt en ben ik er ook weer ingekropen.

Ainne

Wat een superwagen zeg. Misschien ook wat voor ons.

Tinus

Jammer dat het eten van Manu soms zo´n drama is. Daarom geef ik Boyd altijd eten voordat wij gaan eten. Zo heb ik alle tijd en rust voor hem.

Brokjes in het eten is soms nog wel een probleem, die vist hij uit zijn mond en gooit ze op de grond. Ach, ik laat het maar toe, er komt nog wel eens een tijd dat ik het hem ga afleren. Nu vind ik het belangrijker dat hij iets binnen krijgt.

Ik begrijp wat je bedoelt dat je gefrustreerd raakt van dat eten. Een tijdje terug at Boyd ook slecht en was ik na zijn eten altijd bekaf, terwijl ik best wel fris thuiskwam van mijn werk. Maar bij mij was ook de frustratie dat ik wilde dat hij met een volle buik naar bed ging, zodat hij snachts niet wakker meer werd. Nu wordt hij snachts niet mee wakker, en zelfs na slecht avondeten nog steeds niet. Dus ben ik er wat relaxter door geworden.

Nurse

Op 1 jarige leeftijd hoeven kindjes nog maar 300 ml melk te krijgen. Dus 1 fles kan je wel laten vallen. Ik geef Boyd nu

´s ochtends 150ml pap met een lepeltje en ´s avonds na zijn avondeten nog 150ml melk in de fles. De middagfles heb ik deze

week laten vallen.

Ik weet Boyds schoenmaat niet.

Mette

Kijk jij ook altijd de verloskundigepraktijk? Ik ook altijd na de Bold. Heb ook die aflevering gezien van die plaats van Basu.

Mijlpaal, stappen los.
Nou Den heeft alles al ontfutseld aan mij hihihihi. We gaan dus vanavond heerlijk uiteten bij een heel leuk visrestaurantje. Ik heb er voor gezorgd dat ons budget zo is dat we het er ook nog een lekker van kunnen nemen (flesje wijn erbij en gewoon de kreeft ofzo bestellen hihihi). Verder was het vanmiddag gezellig bij Yora (ben benieuwd naar de foto's!), alleen waren we er maar 5 kwartier helaas. Toen was ons meisje het zat en was het tijd om haar thuis in dr bedje te stoppen dus die ligt er alweer even in. En wij hebben nu 2 volle tassen met allerlei heerlijke spulletje van de Lush hihihi. Die had Yora voor ons gehaald.

Yora thanks nogmaals! Vind trouwens dat je voor studentzijnde een leuk huisje hebt best wel ruim nog. Davina vond vooral jullie konijn errug leuk hihihi (hoe heet ie eigenlijk?), denk dat wij er dus toch echt eentje moeten kopen ook over een paar jaar dan. En Yora is zo'n lekker lachebekje net als Davina! Alleen wat een pittig karaktertje zeg! Die weet echt goed wat ze wel/niet wil en laat het horen ook. Dan is Davina toch wel heel wat rustiger/makkelijker. Maar ik vond het wel heel leuk om te zien hoe zo'n kleintje pittig kan zijn, maakt dat ze er gelijk een stuk ouder en wijzer door oogt vind ik. Al kan ik me heel goed voorstellen dat je daar niet altijd even blij mee bent met dat pittige!

Zo ik ga maar eens verder met de was doen, moet ook gebeuren morgen krijgen we visite dus dan kom ik er wellicht niet aan toe. Ben benieuwd hoe dat zal gaan morgen want het is die vriend van ons en zijn vrouw die langs komen om te praten over wat er met haar aan de hand is.
Oh jah Joni vergeet ik nog te zeggen! Je kunt ook een vouwwagen huren maar ik weet niet of je dan veel goedkoper mee uit bent. Kost zo tussen de 200-300 per week om die te huren. En vaak op campings heb je toch ook van die chaletjes staan die je kunt huren is dat niet wat?
alvast reageren, ben nog aan het terug lezen.. Ik heb het megadruk gehad, dus wel bijgelezen, maar geen tijd om te reageren..

Mette, super dat het zo goed gaat met nova: dikke knuffel!!!

We zijn bij het CB geweest, alles goed 81 cm, 10,7 kg (1,6 kg aangekomen, dat voelen we wel...), prikken gehad.. Daar wel even last van gehad. 's nachts een paar keer gespuugd, maar nu gaat het weer...

lopen nog niet hoor, maar klimmen, overal op.. Hij schuift nu zelf iets naar de salontafel en dan hup, 2 tellen later zit hij erop.. En overal onderdoor kruipen.. Kwam vanmorgen aangekropen, jammerend, een kinderbuggy en een tuinstoeltje achter hem aanslepend.. Hij was erin blijven hangen... De favourite blijft de tunnel (we hebben zo'n tent kruip tunnel, echt super!!)

schoenmaat, casper heeft 19-20.. laatst op laten meten bij de schoenenwinkel, maar nog geen schoenen want hij loopt nog niet.. Ik heb trouwens van orthopeden en revalidatieartsen begrepen dat de prijs van schoenen echt niet doorslaggevend is. dure schoenen zijn lang niet altijd goede schoenen. Hun advies: ga niet blind naar een dure schoenenzaak en denk dan dat je goede schoenen koopt, het merk zegt niet alles.. En veel goedkope schoenen zijn ook goed. van belang zijn oa, waar ligt het buigpunt van de zool en hoeveel steun geeft de schoen..

Renske heeft trouwens schoenmaat 24-25... (ligt een beetje hoe ze vallen, schoenen 23 passen ook nog volgens de winkel)

tip voor vrijgezellenuitje: gezamenlijk het diner koken onder leiding van een kok, bonbonsmaken enz.. oh, is een herhaling...

eten: Casper eet zelf en hij eet met de pot mee, en geen zin, dan niet.. (en ook neits anders), maar ik heb makelijk praten, hij eet bijna altijd goed, of hij is niet lekker... Bij ontbijt en lunch een beker melk en 's avonds een toetje.. Als hij genoeg gehad heeft en vervelend gaat doen, gaat eerst het bord weg. Gaat hij dan met het tafelkleed spelen, dan gaat hij naar achter.. Ik leg het niet uit. te lange zinnen, daarin verzuipt de boodschap (beroepsdeformatie denk ik, ik werk veel met gedragsdeskundigen en we hebben veel mensen van laag niveau - dus we hebben het vaak over dit soort boodschappen), ik zeg duidelijk nee, mag niet. Verder met gebaar en doen. Zulke lange zinnen begrijpt hij nog niet. (en soms zeg het wel, maar dan is het meer de boodschap voor Renske, of zeg ik het voor mezelf). Naar Casper ben ik veel concreter en met korte zinnen...

zwemmen, hier geen tips, Casper vindt het super... Maar hij gaat ook altijd samen met zijn zus in het grote bad.. Hij zwemt nu ook zelf met bandjes. Ik kan hem al stukjes los laten, zo gaaf...

lang nog niet op alles gereageerd, sorry.. Het was megadruk deze week. op mijn werk, 's avonds, ik was gister echt helemaal op. En nu nog weekend dienst, maar die is tot nu toe rustig...
bedenk me nu dat ik ook nog op het douche probleem wilde reagere (super foto's trouwens ainne.. ) Ik douche gewoon 's morgens, als Casper en Renske wakker zijn, ga ik douchen. Renske loopt rond, Casper zit meestal nog in zijn bedje.. En dat is het voordeel van 2 kinderen, die kunnen elkaar entertainen... Maar daarvoor... Ik heb de kinderen er nooit aan laten wennen dat we bij de eerste kik langskwamen. Dus als ze wakker zijn, kan ik nog rustig douchen voor ze eruit moeten..
Tinus; pfieuw nee zeg, vanaf 4 uur zou ik 20 uur niet eens halen !!! Nee hoor, `pas' om 5 uur willen we weer een fles geven (anders wordt het toch stiekum weer een nacht voeding) en krijgt ze pap. Daarna slaapt ze weer tot 09.00 uur. Dat is dan weer het grote voordeel :-)

3 J's zijn die vriendjes van Jan Smit uit Volendam. Die komen morgen hier naar de kroeg. Leuk, leuk :-)

En nog pannenkoeken gegeten ??

Over het eten en frustratie. Die kleintjes komen echt niks te kort. Helpt die gedachten niet als hij weigert ?? Ze hebben geloof ik al genoeg aan 1 krentebol en 1 beker melk op een dag. En idd, het is een periode. Tuurlijk is dat kut als je er middenin zit. Maar het enige waar die kleintjes macht over kunnen uitoefenen is eten. Simpel door hun mond dicht te houden. En als ze merken dat jij je er door frustreert is het kaasie.

Timo heeft nu ruim anderhalf jaar geen avond eten gegeten. Door heel concequent te zijn buiten het avond eten om met lekkers en fruit (zonder fruit geen lekkers), soja groei melk met extra vitamines en genoeg brood overdag merk ik nu pas dat hij stiekum weer dingetjes gaat eten. Loopt wel te mierenneuken over groene dingetjes maar dat is deze leeftijd weer.

Gelukkig ben ik iemand die me daar echt niet druk over kan maken. Waar mijn omgeving zich in alle bochten wringt het ventje over te halen te gaan eten kan ik hem daarin gewoon helemaal negeren. Wel krijgt hij altijd een toetje. Vanaf 2 ben ik aan het belonen. Eerst een hap proeven en dan bv vlees. Dan zie je al snel genoeg of hij het echt niet lust of dat hij zich aanstelt. Maar verder echt geen strijd. Ik weet namelijk dat ik die toch niet win. En mijn motto in het opvoeden is; kies je strijd.

P wilde eerst 2 kids maar neemt mijn mening nu ook wel serieus. Hij vindt dan alleen dat er niet zo veel leeftijdsverschil tussen `moet' zitten en je dan maar beter in 1 ruk door kan gaan. En ik vind het heel leuk als Timo het op zijn minst bewust kan mee maken. Maar wat je zegt, die onrustige nachten enz weerhouden me niet !! Daar geniet ik te veel voor !!!!!!

Nurse; Floortje heeft nog steeds haar eerste schoentjes aan die ik van de zomer had gekocht ergens. Geloof maat 20 ?? Zoiets.

Ff posten voor ik alles weer kwijt ben.........
Wat een binkie die Casper. Heeft Floortje dubbel en dwars ingehaald !!

Joni; 2 kiezen tegelijk nog wel. Heerlijk dat hij er geen last van heeft. Heb geen tips voor je. Ga al jaren naar de zelfde camping :-)

Mainecoon; Leuk dat het gezellig was bij Yora. En gezellig eten met je vent !! Heerlijk.

Loewyz; wat stil is het dan in huis he ?! En 's avonds zachtjes doen op de trap en ineens denken; oh nee, dat hoeft helemaal niet :-) Wat een waslijst al van Joerie wat hij zegt !!

Zo Knor; had je er zin in :-) ?! Lekker roze weer hier !!

Gucci; wat gaaf die studiereis !!!! Gefeliciteerd !! En een nichtje, leuk hoor. Nog gecondoleerd trouwens !!

Nurse; vriend loopt steeds meer warm !! Wilde er altijd 2. Maar ja, ik vind dat hij net zo mijn wens serieus moet nemen als ik die van hem. Alleen ben ik wat drammeriger :-) Nee hoor, zo erg is het niet. Is meer praktisch geloof ik en ik dan dat veel meer loslaten dan hij. Maar mei bevalt een vriedin van ons van de derde dus ze zou ons alleen de leuke kanten vertellen :-)

Floortje; zegt alleen papa (alweer een kind dat alleen papa zegt ) en als de beesten in de buurt komen zegt ze aai aai (ook net als haar broer). Verder kletst ze wel de oren van mijn kop maar verstaan we het niet. Ze gaat wel wijzen naar dingen die ze wil. Daar ben ik heel blij mee. Buiten die nachten is het gewoon echt een pittig ding. Weet wat ze wilt en neemt met minder geen genoegen. Zo mag ik haar dus echt geen eten meer geven. Als zij niet haar eigen bord krijgt gaat ze gillen en eet ze geen hap. Bij het avond eten mag ik wel helpen. Ze eet eigenlijk alles en met de pot mee. Ik snij het even extra maar t gaat er zo in. Eet meer dan heer broer :-)

Verder is ze ook echt niet af te leiden als ze iets wil. Bv de ab of een telefoon. Timo kon ik heel snel leren dat hij niet aan de tafel mocht en `luisterde' vrij snel. Nou als deze dame iets in haar kop heeft zit het niet in haar kont !!!! Gelukkig snap ik de gebruiksaanwijzing steeds beter.

Vandaag was ze zo vrolijk. Heb haar in tijden niet zo gezien !! En echt ondeugend, uitdagen. Heel hard weg kruipen als ik haar broek wilde aandoen bv en dan echt heel erg hard lachen. Geweldig !! Maar men, wat een verschil met een paar weken geleden !! Heb sinds vandaag ook soja toetjes enz. Dus ben heel benieuwd !!

Nou, ik ga nog ff kijken wie er uit ligt bij idols (men wat zijn die goed !!!!). Hoop dat de finale gaat tussen nathalie en Nikki. Leuke naam trouwens, Nikki voor een meid !!

Truste !!
Hè verdomme! ik heb zulke leuke foto's in mn mailbox staan maar ik kan ze niet kopieëren naar mijn album en zo kopieëren naar hier of HM...

Weet iemand hoe dit moet? MijnAlbum neemt ze niet ivm verkeerde grootte/ pixels???

Ga Yasmine dr late voeding maar geven en dan naar bed.

dikke kus.

enne, bedankt voor jullie schoenmaatreacties, morgen kom ik weer sociaal doen.

xx
Hey meiden!

Nou, gisteravond zomaar een hele tijd opgezeten met Noof. Ze was helemaal over de zeik.. Heb dus niet eens meegekregen tussen wie de idolsfinale nou is.. Tris was nl een avondje naar een vriend toe. Zal je altijd zien, nooit maar dan ook nooit is ze 's avonds wakker, en dan ben ik alleen, en jaaa hoor!

Vanmorgen was ze weer om 5.00 weer helemaal overstuur, wat er nou toch is??

Maar goed,

Arwen; Huh? Was ik dat? Ik heb geen vriendin met een Yenthe, (ik ken wel iemand met een Yenthe maar die heeft nog 2 andere dochters, dus dan weet ik het nog niet, hahaha!) Heb ik het op dit forum over een Yenthe gehad? Of bedoelde je de dochter van een vriendin, zij heet Elke en heeft ook een zus. Die naam kan je nl op 2 manieren schrijven en het kan zijn dat ik die naam wel hier heb genoemd.. Begint met een M.

Oeh dit maakt het nog wel spannender!

Sannie; En, nog een drukke nacht gehad met je dienst?

Klimt Casper óp de tafel? Haha, wat een grappig mannetje!!

Balen dat het zo druk is op je werk, ik hoop dat het komende week wat rustiger voor je is..

Flodder; ik moest zo lachen om je stukje over het frustie raken onder het eten en dat je kind dan denkt; hé kaassie! Hahaha!

Zo werkt het vaak wel, en dat maakt het volgende 'eetmoment' ook al gespannen voor de ouder, en die kindjes voelen het feilloos aan.. Ik ben ook niet heel moeilijk daarin, en kan heul goed negeren, Tris iets minder, haha!

Grappig wat je zegt over Floor, dat ze niet af te leiden is als ze de ab of telefoon wilt. Noof ook niet, terwijl ik op mijn werk kinderen altijd best goed kan afleiden, maar wat QueenNoof in haar hoofd heeft..

Nurse; wat vind je vriendin leuk om te doen? Qua ideeen vrijgezellenfeest? En wat zijn de mogelijkheden in de buurt?

Hoe is het zo samen met je dametjes? Druk zeker?

Mainecoon; zooo, lekker de kreeft, goede fles wijn én een tas vol Lush? Vertel wat had je goed te maken?

Was het leuk geweest?

Joni; jaa, ik kijk als ik thuis ben altijd even de verloskundigenpraktijk, Noof zegt nu zelfs al Baby als het opstaat

Vind het gewoon zo'n leuk programma, hihi!

Kun idd niet eens kijken voor een stacaravan op een camping? Is volgens mij een stuk goedkoper dan een huisjespark en geeft voor jullie misschien iets meer het vakantie (camping) idee?

Heb je niet via jullie vakantievereniging aangesloten campings met caravans of blokhutten oid?

Loewyz; hoe was je mama@home party? Nog wat gekocht?

Ik ben niet zo'n verkooptalent, ik denk dat ik dan meer ga zitten kletsen op zo'n party dan verkopen, haha!

ik laat het hierbij,'

Noof is het alleen spelen zat,

xx
@ mette: trom geroffel.... ze heet mirte, ik dacht dat jij een vriendin had met een dochter yenthe en nog eentje mirthe, nou ja, lekker belangrijk, die naam is het geworden in elk geval... en nu trek ik me weer terug als meelezer bij jullie topic, jullie hebben zo'n leuk clubje, altijd gezellig om hier even te lezen, nooit mot ofzo of gedoe, gewoon leuk!
Jaaa Arwen, Mooie naam! Wat je zegt klopt ook ergens wel, maar zij is een vriendin van een vriendin van mij, en zij heeft 3 meiden, haar andere dochter heet

i mme, dus daarom wist ik niet welke van de andere 2 namen je bedoelde!

Kom je af en toe hier even een update geven hoe het met jullie gaat? Gezellie!

Ik ga even een broodje eten met Noof,

x
He Arwen, als je toch meeleest kun je toch ook meeschrijven? (als daar geen zin in hebt ook goed hoor, haha!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven