December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hey Marloes, jij ook goedemorgen! En inderdaad, wat zijn pasgeboren ukkies nog klein vergeleken bij onze peuters!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Lilia, het is een Phil & Teds sport double, zie ook http://www.bobbysbest.com...oller-double-review.html.

En inderdaad Tinus/Knorretje, Aimee kan momenteel niet veel zien, nou ja, ze kan mij zien, maar verder niet de omgeving. Maar de constructie verandert dus naar behoefte:

Loewyz, hier juist precies andersom, wij zitten nu ook tussen de 1 en 2 slaapjes voor Leah, maar zij slaapt 's nachts juist veel beter als ze twee keer geslapen heeft. Maar dat lukt dus niet altijd meer.

Oh balen, Knor, die wakkere Joeri vannacht! Als Leah spookt leggen we haar tussen ons in, dat werkt meestal het snelste.

Drukke dag Marloes! Enne Amber heeft op een gegeven moment vanzelf door dat lopen toch sneller gaat dan kruipen, let maar op!

Heeee Arwen, blij je weer gevonden te hebben, was toch wel benieuwd hoor! Ik was je dus net twee dagen voor zag ik net. Fijn voor je dat je bevalling uiteindelijk ook meeviel. Bij mij was het echt een wereld van verschil met de eerste keer, al mag ik daar in theorie ook niet over klagen hoor (maar ik vond het verschrikkelijk!)

Deze dame is niet echt makkelijk moet ik bekennen, in vergelijking met Leah tenminste, maar we beginnen zo langzamerhand aan elkaar te wennen. En de Baby Bjorn draait nu ook overuren!!

Hoe gaat het verder allemaal met jullie, is de oudste al een beetje gewend? Leah doet het prima inmiddels, al kan ik haar natuurlijk niet alleen laten met Aimee, dan worden er oogjes geprikt of zo! ;o)

Ow 't is wakker
Ik had even gezocht.. Dit is wat ik bedoel: de buggypod

Die kun je naast je gewone buggy gebruiken en zelfs opklappen ernaast als de oudste er niet bij is of wil lopen. Kost rond de 130 euro

ainne, hier precies andersom, een hele makkelijke baby in vergelijking met de eerste (al doen we zelf ook dingen heel anders, maar dan nog). Voor zover ik nu al kan zeggen hebben we een bijzonder rustig slaapmonstertje op de wereld gezet en is dat in elk geval 1 ding wat ze beter kan dan haar onrustige zus. Maar ja, ze is pas 4 weken, dus het kan verkeren, maar in mijn herinnering was de oudste met 4 weken al uren aan het spoken overdag en zeker snachts. En alleen laten met elkaar dat gaat echt niet. Ze is wel erg lief voor haar kleine zusje, maar ook erg ruw en wild. Is ook heel nieuwsgierig en vindt alles leuk, maar is naar ons (en vooral naar mij) erg opstandig en stout, enorm grenzen aan het verkennen. Ze is bijna 1 1/2 dus net wat ouder dan leah. Grappig dat jouw bevalling ook zo is meegevallen, het was hier ook echt makkelijker en sneller dan de eerste, maar ik was zelf ook meer voorbereid en rustiger.
Ziet er gaaf uit Leah de buggy!

Ik vind de kleur die jij hebt ook echt super!

Zelf zou ik eerder voor de buggypod gaan, maar dat komt omdat we de buggy van mijn ouders hadden gehad en het gewoon een handig ding vind.

Overdag gebruikte ik hem om Joeri beneden te laten slapen, en een eventuele tweede omt ook gewoon beneden te slapen in de kinderwagenbak. Kan het meteen aan alle geluiden wennen.

(klinkt nu net alsof ik al zwanger ben van een tweede, maar nee, dat is niet zo, en nee, we weten ook nog steeds niet 100 % zeker of er wel een tweede komt, maar goed, je kan maar beter voorbereid zijn op alles, toch?)
Nou ladies, houd het rustig! Ik ben naar mijn werk!
Hey meiden!

M. vertrekt vanavond naar Oostenrijk en is wrs maandag avond weer terug. van t weekend als de meiden alletwee slapen zal ik wel tijd hebben om bij te lezen schat ik zo.

Ga nu weer, Roxanne moet naar bed, M. heeft zo een sollicitatie gesprek om 13:30 en Yasmine moet gevoed worden.

Verder alles okay hier!

Dikke zoen!
Merci!
Ik heb niet alles gelezen hoor, maar even snel:

Mette, wat een goede berichten! En wat fijn dat jullie complimenten hebben gekregen dat jullie het zo goed doen.

Over het douchen met slaapjes. Toen Joris nog klein was douchete(?) ik als de beide mannen sliepen of op momenten dat J. thuis was. Dat is dan ook wel weer het voordeel van wisselende diensten. Je kunt toch ook 's avonds douchen en 's ochtends eventueel een natte lap d'rlangs (om het zo maar te zeggen). Toen Thijmen Joris' leeftijd had ging ik ook wel eens even snel douchen met Thijmen bij me in de badkamer. (Terwijl ik dit typ besef ik dat dat niet voor iedereen mogelijk is, wij hebben de douche in het bad dus daar kon hij niet onder komen). Maar ook tijdens zijn slaapje. Babyfoon mee de badkamer in. Zo heb ik trouwens ook wel regelmatig uitgebreid in bad gelegen (Tjéééémig, dàt is lang geleden.... Moet ik ook maar weer eens doen!)
Hee loewyz, hier is laatst zelfs nog een topic over geweest. Zelf douche ik ook het liefste 's morgens en dat doe ik tijdens Manu's eerste slaapje. Mocht hij een keer maar 1x slapen overdag of we moeten bijv ergens naartoe dan zet ik hem even in de kinderstoel in de badkamer. Even snel douchen en zodra ik ben afgedroogd mag hij er weer uit en laat ik hem in de badkamer spelen. Als ik hem tijdnes het douchen vrij laat dan trekt hij alle kastjes open en hij duwt dan tegen de douchedeur, niet zo handig dus.

Manuel wilde vanmiddag helemaal geen melk en geen brood!! Huh.. snap er niks van. Hij eet wel vaker slecht maar zijn fles en brood slaat hij nooit over. Na een uurtje heb ik maar een krentenbol gegeven met wat sap, dat ging er wel in. Vreemd hoor...
Merijn had vanmorgen van 9.30 tot 12.00 geslapen, de slaapkop. In eerste instantie had ik zoiets van je zingt het de rest van de dag maar uit. Maar helaas, we komen net van terug van een wandeling langs de plas, lekker windje erbij enzo, hij natuurlijk weer moe. Dus heb hem maar weer even neer gelegd en maak ik hem zo meteen maar wakker. 's avonds hebben we ons vaste ritueeltje, na het eten is het omkleden tanden poetsen en naar bed. We eten nu standaard maar wat later, want we hebben gemerkt bij optijd eten dat ie om half 7 nog niet wil slapen, maar als we hem dan nog even beneden houden dan wil hij helemaal niet meer en ligt ie om half 9 nog niet te slapen.

Anyway we zien wel hoe het loopt.

Morgen moet ik gewoon weer werken en dit weekend gaat Merijn bij mijn moeder logeren, gewoon voor de leuk mijn moeder ziet hem niet zo vaak. En zo kunnen wij weer een keertje echt uitslapen. Probeer dinsdag (als ik weer vrij ben met Merijn) wel weer iets nieuws uit met dat douchen en 1 slaapje enzo.

@Tinus, gaat hard zeg jullie huis, wel heel leuk. Nu de bruggen af zijn in het park achter ons is het strakjes tussendoor maar 5 minuten lopen denk. Wel gezellig!

@Nurse

Hoe is het gesprek van M. gegaan? Was dat een baan voor in de buurt of wil ie wel in Rtm blijven werken?
Loewyz: Ja die vaste ritueeltjes 's avonds doen het meestal wel goed. Ik snap ook wel dat je Merijn liever dan in bad doet dan in de ochtend als hij daar zo moe van wordt.

Een andere goeie reden is ook dat kinderen heeeeeel vies worden als je ze met hun avondeten laat klieren.

Lekker dat jullie ventje gaat logeren. Gaan jullie saampies nog uit eten ofzo?

Joh, ik had niet eens gezien dat de bruggen al klaar waren. Gezellig, dan komen we straks iedere week bij je op de koffie, hihi! Weet jij eigenlijk of de WF-weg nog open gaat voor auto's of niet? Zal wel makkelijk zijn, want dan ben ik ook zo bij mijn ouders. NU moeten we omrijden door de metro-overgang.
Hee niemand meer geweest hier?

Loewyz: Ik heb je net even gemaild over de kdv's in Nesselande.

Sjonge, wat heeft Manuel een pittig karaktertje zeg. Soms heb ik daar best moeite mee hoor! Vooral tijdens het eten kan hij zo vreselijk lastig zijn!! Maandag en dinsdag heeft hij heerlijk zitten smikkelen en was het helemaal gezellig aan tafel. Gisteren aten wij mosterdsoep en had ik voor hem een potje warm gemaakt (risotto met tonijn, normaal gesproken vindt hij die heerlijk!) maar hij weigert ook maar 1 hap. Ik vind dat hij tenminste 1 hapje moet proberen dus ik had wat op zijn lippen gesmeerd. Mondje ging open. Hoera, hap erin. Nog een hap... En toen was het weer klaar. Mijn hand met lepel wegduwen, zijn eigen lepel op de grond gooien en ik kon net voorkomen dat zijn bord van tafel werd gesmeten. Zelf eten wilde hij ook niet. Uiteindelijk - tegen mijn eigen principes - maar een boterham gesmeerd voor hem.

Vanavond aten we bloemkool, aardappels, karbonaadje met een kerrie-sausje. Twee weken geleden zat hij ook zijn bloemkoolprakkie als een tierelier te eten en nu wilde hij weer niet 1 hap! Uiteindelijk heeft hij alleen wat stukjes vlees gegeten en een bakje kwark. En voor het slapengaan zijn fles die hij vanmiddag had laten staan...

Pfff, als hij niet gewoon niet wil eten prima! Maar het moet iedere keer weer gepaard met een boel gekrijs en een hoop geweld (van Manuel naar zijn eten, hij gooit en smijt ermee!) Jp en ik worden er echt debiel van!!!

Jullie weten dat het al een tijdje foute boel is met eten, maar waar ik zo van baal is dat gedrag van hem. IK probeer het te negeren maar das een beetje lastig als de bloemkool door de kamer vliegt! En hij moet ook gaan begrijpen dat het gewoon niet mag wat hij doet. Maar hoe maak ik het duidelijk, want ik tolereer zijn gedrag niet maar hij is ook nog te klein om bijv in de hoek te zetten ofzo...

Na het eten verandert hij weer in een engeltje...

(ik denk dat ik even een topic ga openen...)
Tsja Tinus wat wij doen als Davina vervelend doet met eten is het bordje weg zetten. Even later proberen we het nogmaals is ze dan weer vervelend dan zetten we het bordje weer weg en dan krijgt ze het gewoon niet. Wil ze vervolgens ook geen yoghurt nou jammer dan, dan gaat ze zo hup dr bedje in als ze moe is of 19 uur is en anders nog ff spelen. Op deze manier blijft het volledig ongedwongen en kan ze ook geen spelletje gaan maken van het weigeren. Eet je niet? Nou dan eet je niet. Ga ik niet moeilijk over doen. Kijk zou ze overdag nou ook niet eten dan zou ik me zorgjes gaan maken. Maar slaat ze eens een keertje dr avondeten of yoghurt over nou ja prima hoor dan ga je zonder naar bed.
Dat is precies wat ik probeer, Mainecoon. Ik haal ook het bord weg en eet hij niet dan niet. Maar waar ik me zo aan stoor is dat hij het dan gigantisch op een brullen zet. En daar word ik echt helemaal krankjorem van. Een hele maaltijd dat gekrijs aan tafel is echt niet gezellig.
Nee das zeker niet gezellig. En helpt het niet om hem af te leiden? Bij Davina helpt het als we stukjes van ons eigen bord geven (dat is natuurlijk veel lekkerder) of een broodkorst of dr speentje of een speeltje. Wij hebben weleens als we wat laat zijn met eten dat ze al best moe is dus dan is ze soms daardoor een beetje jengelig en dat helpt het als ze even afgeleid is.
Hier ook hoor.Als je niet wil eten dan niet, ben je morgen weer de eerste. Soms vreet hij als een dijkwerker en soms (zoals vandaag bijvoorbeeld) gaat er 's ochtends en tussen de middag met moeite een halve boterham in, met gods gratie een banaantje tussndoor en 's avonds een miniem beetje warm eten en een paar slokjes yoghurt in. Jammer dan hoor, dat haalt hij wel weer in.

Dat hebben we bij z'n broer ook altijd gedaan en doen we nog steeds. Waar die af en toe op leeft snap je soms ook niet, maar hij doet het verder prima.
Dat afleiden heeft een tijdje gewerkt, maar als hij met lepels en borden gaat smijten, dan smijt hij vaak ook met speeltjes... Tis echt een drakie hoor!

Wel blij om te lezen op het andere topic dat er zoveel andere kindjes rond deze leeftijd zo moeilijk doen en dat het ook weer over gaat....

MIjn neefje is nu 2,5 en heeft ook bijna een jaar niks gegeten. Sinds een week vreet ie ineens ALLES!! Dus er is hoop, haha!

Ik ga naar bed zo, wnat morgen gaat de wekker om 6u.
Slaap lekker Tinus! Ik ga zo ook maar eens naar bed slaapie doen want ben toch niet helemaal lekker
Nou, M. is net vertrokken met 2 vrienden, ik ga zo naar bed, probeer morgen middag bij te lezen, ga nu naar bed.

Sollicitatie van M. is niet geworden helaas, hij moet t nog wel afzeggen heeft ie ter plaatse niet gedaan maar hij had al wel gezien dat de werkzaamheden funest zijn voor zn rug (heeft ie ooit gebroken gehad)

Was idd dichterbij huis, 15 min rijden ipv 1,5 heen en 1,5 uur terug.

Helaas pindakaas.

En nog even snel over eten, Roxanne krijgt 's ochtends

rond 7:00 een papfles van 150ml en slaapt dan nog even,

om 10:30 fruit (doet ze zelf eten, zet een schaaltje op de salontafel en dan pakt ze wanneer ze wilt, binnen t half uur is het wel op hoor en druiven vind ze heerlijk!!!)

Om 12:00 2 boterhammen (eet ze niet altijd helemaal op), een plak ontbijt \koek glaasje water

13:00 naar bed, 100 ml melk (deze fles laten we binnenkort vallen denk ik)

15:00 wakker koekje/fruit glaasje water

17:30 warme maaltijd en een danoontje. Als ze niet meer 'gevoerd' wilt worden dan krijgt ze een slabber om en mag ze zelf nog wat klooien met t eten... alles wat ze dan nog binnen krijgt is mooi meegenomen.

De laatste tijd eet ze ook wat slechter maar ik denk dat het onderhand ook tijd word de fles van de middag te laten vallen zodat ze 's avonds meer honger heeft. Maar tot nu toe mogen we niet klagen, ze eet redelijk goed nog. en tot nu toe ook nog alles.

20:00 papfles van 150ml en slapen.

Nou, zit hier nu toch te lang naar mn zin, ga maar naar bed, mn meiden hebben me morgenvroeg weer nodig.

xx
Hoi meiden,

gister ben ik naar Plien & Bianca geweest, erg grappig. Daarvoor lekker gegeten, dus helemaal een top avondje.

Noof heeft eindelijk een puntje van tand nr5!

Eergister trouwens rookworst gehad (voor het eerst) maar nee hoor, geen resultaat Of kwam het doordat het een magere rookworst was??

Noof is altijd een beetje gaar na de fysio, dus ik ga even entertainen!

x
Hey Arwen!

Lees net dat je ook een stukje had geschreven hier. Leuk dat je er een meisje bij hebt, ben nieuwsgierig naar haar naam, haha!

Hoe is het verder met je?

Nurse; balen dat de baan niets was! Heeft hij nog iets anders op het oog? Ik geef ook voor het slapen geen volle melkfles meer, maar heb het afgebouwd met thee+melk. Eerst een beetje thee bij de melk, en toen steeds meer thee, en nu krijgt ze thee met een scheutje melk. Noof slaapt veel beter als ze wat warms in haar buikje heeft :-)

Tinus; druk aan het werk? Of is er een stagiare waardoor je niet kan posten? Noof is ook een draak met eten, maar sowieso is het soms wel een kattenkop hoor Maar ik hou nu ook op met een boterham smeren als madame het niet lust (jaaa dat deed ik ). Ben dan wel bang dat ze dan 's nachts weer komt, en dan daar weer aan went. Juist nu het slapen zo goed gaat, durf ik dat niet aan..

Loewyz; wat gezellie dat jij en Tinus straks op een 'loopie' bij elkaar vandaan zitten! Veel plezier met jullie nacht zonder kind

Basu; Ik vergeet het steeds te vragen, maar vorige week (of die week ervoor) was op tv, bij 'de verloskundigenpraktijk' een praktijk uit je woonplaats, moest nog aan je denken, of jij ook bij die praktijk onder controle was.
Oh Mette wat leuk Plien en Bianca !! Wij gaan er in mei heen !!

En wat ontzettend fijn voor jullie dat het zo vooruit gaat met Mette !!!!!!!!! Knuffel voor jullie doorzettingsvermogen !!

Douchen; ik douch standaard elke morgen of de kids wakker zijn of niet. Vanavf dag 1 gedaan. Toen Timo gewoon wakker in bed met een muziekje aan. Soms vond hij het leuk, soms niet. Pech. Al douchte ik dan wel 10x zo snel als normaal hoor :-). Toen Timo wat groter was speelde hij op zijn kamer/overloop. Dan was hij zo oud als Floortje nu. Ik kon hem met een schuin oog in de gaten houden. Nu kan Timo natuurlijk prima spelen of tv kijken op onze kamer en Floortje zet ik in haar bed met speelgoed. Soms vind ze het prima, soms niet. Daarom heb ik vanaf dag 1 hetzelfde muziekje dat ik opzet. Kan ze er aan wennen. Maar het zal mij nooit gebeuren dat ik nog in mijn ochtendjas loop als mijn vent thuis komt omdat ik geen tijd heb gehad om te douchen.............

Ben alle kleding aan het uitzoeken van de kids. Kasten uitmesten. Men wat een hoop. Geen probleem als ik nog een 3 ling krijg geloof ik !!

Ik moet zeggen, met al die zwangeren om me heen begint het nog meer te kriebelen voor een derde !!!! Ben er veel over aan het praten met vriend. Wil het wel een weloverwogen beslissing laten zijn want als ik mijn hart laat beslissen dan zou ik er wel 5 willen !!

Heb nu de kleinste maatjes klaar liggen voor vriendin.....

Nachten; gaan weer onrstig. Is elke morgen rond 4 uur wakker. Nu ga ik alle koemelk weg laten want ik lette er niet op bij toetjes enz. Wel handig als ik iets wil bewijzen :-)

Heb druppels voor Floor haar oor, deze loopt nu al weer 3 weken (en is nog steeds heel licht ontstoken) en krijg pepti vergoed (tenminste heb toestemming van de arts). We zullen zien............

Nu lekker verder in huis rommelen en vmi naar de gym. Daarna bij paps en mams eten. Morgen lekker niks. Zondag naar de 3 J's :-)))

En jullie ??

Over eten; Floortje eet alles. Timo begint nu na anderhalf jaar weer eens wat te eten als hij zin heeft..........

Zo, heb geloof ik stiekum toch overal op gereageerd geloof ik........

Fijn weekend !!!!!
Ik begin op deze pagina hoor....

Knor:

Hay meis! wat raar dat Joeri zo spookte! hoe heeft ie sindsdien geslapen?

En zo'n aanplakbuggy lijkt me wel handig ja maar je kunt hem pas gebruiken als de kleine wat groter is hè?

Ownee, tuurlijk niet, je maakt hem aan de wandelwagen vast waar de bak opzit en Joeri in de zijspan! aaaha! nu snap ik em! :P

Ainne:

Idd een erg gave wagen!

Yasmine wordt morgen alweer 11 wkn en ik moet zeggen dat ik haar juist veel makkelijker vind dan Roxanne toen als baby... mopperd eigenlijk nooit, behalve bij honger en voor t in slaap vallen... wilt niet veel in de hand (is wel fijn want ik heb Roxanne ook nog die hier rond hobbelt) en verder is ze gewoon stilletjes aanwezig...

Ze is nu een beetje verkouden dus mopperd ze iets meer omdat ze veel snottebellen heeft maar toch, als je je kop dan weer laat zien krijg je een grote smile...lief hoor...

Hoe vind Leah dr kleine zusje? Roxanne zegt al heel bewust ''Zussssssssssssss....!!'''tegen Yasmine.

Marloes:

Roxanne kruipt ook nog meer dan dat ze losloopt hoor, van A naar B wordt meestal gekropen, eenmaal bij B loopt ze rond, snap je em nog?

En idd, onze dreumessen zijn echte reuzen vergeleken bij een baby...!!

Tinus:

Ook hier een waterrat... lijkt me heel vervelend als je kindje zo bang is.... en wat als je hem mee zou nemen naar t zwembad? zou ie dat niet leuk vinden en over zn angst heen komen?

Hoe is het trouwens met je kerel?

Ow, nou lees ik heel je verhaal pas omtrent het eten van Manuel.

Moeilijk moeilijk.... ik zou toch idd het bord weghalen en laten krijsen, op een rustige manier uitleggen wat je doet en waarom.

''Mama zet je bord nu weg als je niet netjes kan eten, het is nu klaar''

Roxanne hebben we nu zo ver dat als ze niet meer wilt ze het niet rond gaat gooien maar haar bord voor zich uit schuift en 'OP!' zegt. Aandringen heeft dan echt geen nut. soms proberen we het dan nog leuk/ interresant te maken met een andere lepel of dat wij het aan een vork prikken maar als ze eenmaal 'OP!' heeft gezegd dan is het een heel eind gedaan.

Maar meid, ik kan me voorstellen dat het alles behalve leuk is zo.

Owja, nog iets grappigs, we hebben tijdens het eten altijd een pot appelmoes op tafel staan en Roxanne is dr wild op!

Telkens als ze nu een glazen pot ziet zegt ze heel hard ''Appllliiiieeee!!!''

Mega cute!

Mette:

Toppie meid! wat een geweldig nieuws! wat een ontzettende knappe meid hebben jullie toch! petje af!

*Zwaait naar de rest*

Vraagje:

Welke schoenmaat hebben jullie kindjes? Roxanne zit nu aan schoenmaat 23... weet niet wat 'normaal' is maar ik vind dat ze best flinke voeten heeft hoor!

(ja, ze is ook wel niet klein maar dan nog)

Nou, en ik ben dus 'alleen' thuis.

M. heeft inmiddels gebeld, zitten nu in Ried, Oostenrijk en ze hebben terplaatse een hotelletje gevonden.

Woensdagavond zijn we nog lekker met zn 2e uit eten geweest, mn schoonbroer en schoonvader zijn toen hier in huis gekomen en hebben Roxanne ge-entertaint en op bed gelegd en Yasmine vertroeteld...

Maandagavond is ie dus weer terug... mis hem nu al... zeker de laatste tijd zijn we veel bij elkaar geweest dus is het nu wel wennen hoor....

nou, ik brei dr een eind aan.

Dikke kus!

Owja, heeft dr iemand nog een leuk idee voor een vrijgezellenfeest?

We zijn met 7 meiden en de 'vrijgezel' is geen heldin of een sportief type maar wat is dan toch leuk om te gaan doen overdag? 's avonds gaan we uiteraard stappen maar de mannen gaan overdag al aan de gang dus willen wij niet achterblijven hè?! haha (aub geen kettingen/armbandjes maken suggesties vind ik zelf geen drol aan! hahaha!)

xx
Nurse: Whaaa! Maat 23!! Tante Sidonia,. haha! Manuel heeft nu maat 19,5. Maar ja, dat is vergeleken bij Roxanne ook wel een ukkie natuurlijk.

Wat praat Roxanne al veel joh, echt leuk! Manuel zegt nu wel goed mama en papa (soms dada) en verder woorden en klanken zoals ohoh, kijk en die. Verder is het alleen nog onbestendig gebrabbel eigenlijk.

De keren dat we Manu hebben meegenomen naar het zwembad was het huilen, huilen, huilen... De laatste keer was in Centerparcs in november en toen hebben we het telkens een stapje opgebouwd. Dus eerst langs de kant op schoot, toen Jp met zijn benen in het water en Manu nog droog, toen voorzichtig Manu's beentjes in het water en uiteindelijk (dat was echt na drie kwartier ofzo...) was hij helemaal in het water en vond hij het zelfs een heeeeel klein beetje leuk. Komende vakantie gaan we dus weer rustig opbouwen en hopelijk gaat het dan uiteindelijk wel goed.

Hij is gisteren trouwens onder de douche geweest met JP en hij vond het prima! Nu nog in het grote bad zien te krijgen.

Tja dat eten... ik heb me maar voorgenomen om te proberen wat relaxter te zijn en niet gefrustreerd te worden. Maar dat is best lastig na een dag hard werken als je al moe bent...

Wel fijn dat het zo goed gaat met Yasmine en Roxanne saampies. Je hebt lieve meiden zo!!

Floddertje: Ben benieuwd of het weglaten van alle koemelk ook beter gaat helpen. Dat Floortje nu doorslaapt tot 4 uur maakt dat je tenminste een flinke ruk kan doorslapen, maar vervolgens ben je om 20u 's avonds weer helemaal aan je eind natuurlijk. Is ze dan ook niet meer in bed te krijgen?

Wel grappig dat je ondanks alle slapeloze nachten toch een derde overweegt! Haha! Ik wil nu juist even genieten van mijn 'rust' voordat we weer aan zo'n kein monstertje gaan beginnen...

Ik heb even gemist wat je bedoelt met de 3 J's... ??

Wij gaan zondag naar mijn zus en daar blijven we ook eten. Morgenavond misschien een pannenkoekenfeestje bij ons thuis voor wat vriendinnen, maar het was zo'n spontaan idee dat ik nog niet weet of iedereen wel kan.

Mette: Mwaaah, druk?!! Haha, valt mee. Maar er was zo weinig om te reageren dus ik heb me even ingehouden haha.

Leuk Plien en Bianca. WIj gaan binnekort naar Acda en de Munnik en later nog naar Javier Guzman (= een oude klasgenoot trouwens, maar ik betwijfel of hij mij nog herkent haha).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven