Mode & Beauty alle pijlers

mascara ergernis!

21-12-2011 17:50 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister voor de zoveelste keer een mascara gekocht dit keer van max factor van 18 euro nou ik heb hem opgedaan hij is zo droog gewoon! hoe kan dat? eerder heb ik ook veel mascara's gekocht van loreal en andere merken en ik heb geen 1 gevonden die gewoon goed is ,of het is droog of te nat en van die spinnenpoten van wimpers is ook niks, heb ik nou gewoon pech of wie kan me goeie mascara aanraden>
Mascara van de etos. Ultimate black. Ik heb niet waterproof, maar ze hebben er ook een die wel waterproof is. Kost 4 euro en werkt als een trein.
Ik wou dat ik er een kon aanraden, elke keer als ik de perfecte heb gevonden gaat hij uit het assortissement.

Mijn favoriet was de Maybelline Full'nSoft en Clinique Naturally Glossy. Die laatste kan je soms nog wel vinden, als je een zwarte zoekt (ik gebruik enkel bruin). Wel een eerder natuurlijk effect, dus geen extreme lengte of volume. Als iemand nog een ideale vervanger kent, ik luister mee...
Ha, ik koop 2x per jaar een pakketje bij de Action met een zwarte eye-liner en een zwarte mascara. Erg tevreden! Lange wimpers en geen vegen op mijn bril. ;-D

O ja, kost me 99 cent!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb wel 10 getest het afgelopen half jaar, drama. Ik ben uitgekomen op Double Wear van Estee Lauder. Geen spectaculair effect, maar zit aan het einde van de dag en na het sporten ook nog waar íe hoort: op je wimpers en niet op de huid rondom je ogen. Ca 20 euro.
ik heb uiteraard geen zicht op jouw portomonnee, maar mijn ervaring is dat parfumerie mascara's een stuk beter zijn dan die van de drogist....

moet wel zeggen dat ik nu een waterproof heb van max factor, die is niet geweldig, maar een nieuwe kopen vind ik ook niet nodig....
Lancome. Supermascara. Goede tweede: Chanel. Goede derde: Mac.
Mac is ook nog wel betaalbaar, volgens mij onder de 20 euro.
Ja, voor mij ook Lancome. Al zeker 30 jaar. Heel af en toe probeer ik wel eens een goedkopere, maar die gooi ik 9 van de 10 x meteen na proberen in de prullebak.
Virtuose van Lancome

http://www.lancome-usa.co ... e/1000040,default,pd.html
Bij mij werkt alles . Van Essence tot Chanel. Ik heb momenteel 1 van de Etos voor 4 euro. Prima mascara.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
quote:flowerbombje schreef op 21 december 2011 @ 17:51:

Mascara van de etos. Ultimate black. Ik heb niet waterproof, maar ze hebben er ook een die wel waterproof is. Kost 4 euro en werkt als een trein.Hier ook Etos mascara. De volumewaterproofversie.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 21 december 2011 @ 18:15:

[...]

Hier ook Etos mascara. De volumewaterproofversie.

Hier ook de waterproofversie van Etos, na jaren Lancome-dubbel gebruikt te hebben.

Bevalt prima niet te droog en niet te nat, geen spinnenpoten en lekker goedkoop.
Ik herken het, maar dan wel als ik ook het nieuwe borsteltje gebruik. Ik kan het dan tig keer op mijn ogen doen maar je ziet er niks van.

Daarom gebruik ik nu een voor mij perfect borsteltje uit een ander leeg mascara-flesje. Een oud borsteltje dus, maar het werkt prima bij een nieuwe mascara!
Miss sporty mascara, 2,25 euro en doet precies wat je van een mascara verwacht. Deze droogt na een paar maanden ook niet uit. Ik haal 'm altijd bij de Etos. Waarom 20 euro uitgeven als de klus ook voor 2,25 wordt geklaard
Ik zweer ook bij Lancôme (Hypnôse Drama).
I am surrounded by morons
Kijk ook eens op MakeupAlley.com voor heel veel reviews.

Wel af en toe 'hysterische' Amerikaanse commentaar met een Hollandse korrel zout nemen
Ik gebruik gewoon simpele Hema-mascara, ¤4.
hier ook etos
Lancome Hypnose
Max factor masterpiece hier bevalt me al jaren goed.
Ik ga morgen die van de Etos halen!
misschien kan je hem aanlengen met iets, alcohol of aceton zodat hij weer dun wordt
quote:hypernova schreef op 21 december 2011 @ 19:22:

misschien kan je hem aanlengen met iets, alcohol of aceton zodat hij weer dun wordtDat werkt met nagellak, ik zou het nooit aanlengen als het voor mijn ogen was.
Kruitvat Essence kost niks.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven