Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
@gijs, Ik denk dat als je echt een 200% relatie heb, dat je dan geen nummer 2 ga zoeken. Op de één of andere manier nemen mensen pas een nummer 2, als nummer 1 ze niet alles meer kan geven. Dat kan door de tijd komen of omdat het met een nummer 2 heel spannend en weer nieuw is ahw.

Het is altijd bij nummer 2 relaties inderdaad zo is dat je elkaar alleen op leuke momenten zie en dan heel leuk en aardig kan zijn.

Ik heb ook het idee dat je echt verliefd worden niet uit kan zetten. Een beetje verliefd wel, maar soms is er echt een 200% klik.
Dat zijn goeie vragen Jolanda, ben ook benieuwd hoe Gijs dat nu ziet...

Ik heb net mijn nr2 gesproken via de webcam. We weten allebei dat het het verstandigst is om alle contact af te breken, maar dat willen we allebei niet. Voor nu hebben we dan ook afgesproken dat we geen risico meer gaan nemen, dat we alleen onder werktijd contact zoeken, via nog geheimere manieren, en vanaf het moment dat we thuis zijn is er geen tijd meer voor nr2.

En onze eerste date is helaas tot nader order uitgesteld...
@Secret en Petronella: ik heb deze dagen vreselijk op mijn handen moeten zitten om niet even een sms te versturen. Vooral na een paar glazen wijn verdwijnen remmingen en heb ik nog meer de neiging om een berichtje te sturen. Maar ik heb me ingehouden en het niet gedaan. Blijft lastig maar ik wil dit jaar uitzitten zonder contact met nr 2. Even genoeg afstand om daarna opnieuw te bekijken of ik het contact weer oppak of het probeer te laten.

En Secret lastig is dag hè als je dan wel een sms stuurt en je hoort niks terug. Dan kan zo teleurstellend voelen. Op dat soort momenten denk ik dan, waar ben ik nou mee bezig. Heb je een relatie en krijg je nog van dit soort onzeker liefdesgedoe. Maar ja als je dan wel weer contact hebt of een smsje krijgt voelt dat ook weer zo fijn...

@Johand en Gijs: het feit dat je elkaar alleen op je best ziet maakt voor mij zo'n nr 2 juist zo heerlijk. Iemand waarmee ik niet de dagelijkse beslommeringen hoef te delen maar gewoon me op en top aantrekkelijk bij voel en iemand die alleen mij "op mijn best ziet". Ik geloof direct dat de glans en glitter verdwijnt als je een echte relatie zou krijgen. Ik denk dat voor veel mensen met een nr 2 dat ook helemaal niet de bedoeling is. Ik vind het heerlijk om met nr 2 te fantaseren over stel dat we echt een relatie zouden hebben. Dan laten we ons even meeslepen en dan weer terug naar de orde van de dag. Maar Gijs ik snap dat het afschuwelijk is als je er achter komt dat je bedonderd wordt. Het is wel goed om ook eens een verhaal van de andere kant te horen.

@Vain wat zit je nou toch in een nare situatie. Ik hoop dat je er goed uitkomt met nr 1. En toch maar even goed nadenken voor je verder gaat met nr 2. Je kan nou nog terug, hoe moeilijk ook... Wel goed dat jullie de afspraak uitgesteld hebben. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
.
.
@nicole626, ik kan mij heel goed voorstellen hoor dat het spannend en leuk is om een nummer 2 te hebben. Ik veroordeel dat absoluut niet. Eerlijk gezegd denk ik dat misschien van 6 van de 10 het heel spannend zou vinden

Ben ook een tijdje op zoek geweest naar een nummer 2 (blijft rot klinken). Maar in het eerste het beste gesprek gaf nummer 2 direct aan verliefd op mij te zijn en direct nummer 1 te willen worden. Dat was niet de bedoeling (in eerste instantie)

@Vaintje, heel erg oppassen. Want ik denk dat je man de komende tijd achter elk gordijn nummer 2 ziet zitten. Dus het uitstellen is heel verstandig.
quote:hollebollegijs schreef op 26 december 2011 @ 17:37:

[...]

Ik vier nu mijn tweede kerst alleen, de kinderen zijn inmiddels

gewend aan de omgangsregeling de oudste loop door alle

toestanden bij maatschappelijk werk.

Joh, al die vreemdgangers interesseren zich helemaal niet voor hun kinderen! Zal ze een rotzorg zijn dat als hun kinderen in de goot belanden, maakt het ze uit joh! Als zij maar bij hun 'nr 2' lekker aan hun trekken komen toch.

Dat hun kinderen een soort van trauma oplopen zal hun worst zijn!

Ik heb met je te doen en hoop dat je weer happy wordt met een nieuwe nummer 1!
Secret: dat lijkt er inderdaad wel op. Ik ben me door jullie verhalen des te meer van de gevaren bewust. Wij hebben bv afgesproken: geen sms tijdens deze dagen. Zo kan je je mobiel gerust op tafel laten liggen. We vertrouwen er dan ook 100/ op dat we ons woord houden. Indien mogelijk een mail. Zo aan het begin van de radiostilte gaat het nog maar na een tijdje begin ik me ook op te vreten hoor! Geheel herkenbaar dus. Hoe zou het met herfststorm zijn? Ik leef zo met jullie allemaal mee. Wat een geweldige mogelijlheid om te delen is dit toch! Ik heb verder niemand in vertrouwen genomen over mijn minnaar. Al zou ik van de daken willen schreeuwen hoe happy ik met hem ben.
quote:johand schreef op 27 december 2011 @ 15:13:

@gijs, Ik denk dat als je echt een 200% relatie heb, dat je dan geen nummer 2 ga zoeken. Op de één of andere manier nemen mensen pas een nummer 2, als nummer 1 ze niet alles meer kan geven. Dat kan door de tijd komen of omdat het met een nummer 2 heel spannend en weer nieuw is ahw.

Het is altijd bij nummer 2 relaties inderdaad zo is dat je elkaar alleen op leuke momenten zie en dan heel leuk en aardig kan zijn.

Ik heb ook het idee dat je echt verliefd worden niet uit kan zetten. Een beetje verliefd wel, maar soms is er echt een 200% klik.

Verliefd zijn kan je niet uitzetten maar hoe langer je elkaar niet

ziet hoe sneller het over is.

Heb het zelf in een voorgaande relatie meegemaakt en heb toen

bewust afstand genomen en dat hielp.

Overigens veroordeel ik vreemdgaan niet, toen ik begin 20 was heb

ik ook een relatie binnen een relatie gehad dus ik weet hoe dingen

lopen.

Op jullie vraag of mijn relatie goed was kan ik in de schaal 1 t/m 10 antwoorden een 6 niet heel goed dus.

En ja ik denk als je relatie echt goed is er geen nummer 2 komt.

Toch zou mijn ex, tenminste als ik haar moet geloven, liefst hebben gehad dat het allemaal niet was gebeurd en we de energie van de scheiding in onze relatie hadden gestoken.

Of ze daarin 100% de waarheid spreekt weet ik niet, het is natuurlijk best zwaar met 2 kinderen ondanks mijn hulp waar mogelijk.

Denk overigens niet dat nummer een niets merkt, achteraf kon ik

precies aangeven wanneer ze stiekem afspraken, ik voelde het gewoon.

Mochten er vragen zijn, stel ze gerust, ik vind niet gauw iets raar.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Gijs, kan je er nu over praten met je ex? Is er in de afgelopen tijd een nieuwe vriendin geweest? Ik vind het super van je dat je je ervaringen hier wil delen. Een 6 zeg je. Hoeveel echtparen hebben een 8 of meer? Ik denk bij mezelf ook aan een 6.
quote:Schilderspalet schreef op 27 december 2011 @ 19:38:

[...]

Joh, al die vreemdgangers interesseren zich helemaal niet voor hun kinderen! Zal ze een rotzorg zijn dat als hun kinderen in de goot belanden, maakt het ze uit joh! Als zij maar bij hun 'nr 2' lekker aan hun trekken komen toch.

Dat hun kinderen een soort van trauma oplopen zal hun worst zijn!

Tjonge Schilderspalet, dat geloof ik toch niet hoor.

Ik wil vreemdgaan niet goed of afkeuren maar ik geloof echt niet dat zij minder van hun kinderen houden of er slechter voor willen zorgen. Ik vind je opmerking dan ook eigenlijk behoorlijk ongepast.
Eens met donderstraal.
Een tijdje geleden hier eens geschreven, ondertussen wel bij gelezen maar nooit meer iets gepost. Onmogelijk om te reageren op andere berichten omdat het er zoveel zijn, dus even egoïstisch (excuus)

Na een poosje radiostilte met nr2 toch weer contact met elkaar. Ik merk aan mezelf dat ik verliefd ben en verder met hem zou willen. Mijn relatie met nr 1 is al lange tijd niet goed en door “relatie” met nr2 ben ik me hier meer en meer bewust van geworden. Het probleem is alleen dat nr2 wel gek op mij is, en als we beide niet gebonden waren zeker met elkaar verder zouden gaan, maar zijn gezin niet in de steek wil/kan laten. Ben nu op het punt aangekomen dat ik me afvraag wat heeft het allemaal voor zin, zou veel meer dingen met hem willen delen (dan alleen maar heerlijke seks), maar dat zal nooit kunnen en besef dat een definitief afscheid het beste voor mezelf is. Aan de andere kant krijg ik het nu al benauwd van het idee om hem nooit meer te spreken/zien. Vind dit zo'n onmogelijk dilemma dat echt aan me vreet. Soms zijn er momenten dat ik kan denken "we zien wel, laat ik er gewoon van genieten" maar ook echt momenten dat ik me down voel om dat ik hem voor mezelf zou willen hebben.(erg hè?)

Realiseer me dat ik zelf de beslissing moet nemen, dat niemand dat voor mij kan doen maar heb wel hier even lekker van me af kunnen schrijven. Waarvoor dank
Hoi Meiden,hier een tweede Gijs(maar dan een vrouwlijke)ik lees jullie verhalen,en voel me zo dubbel.Ik zelf ben naar 20jaar huwelijk bedrogen.Naar 5jaar alleen,twee tieners inmiddels,heb ik een paar jaar terug iemand,leren kennen.Mijn verhaal zal ik maar niet helemaal uitleggen,maar naar een jaar kwam ik er pas achter dat hij getrouwd was.Ik ben echter zo verliefd,verdrietig,kan hem niet weerstaan,maar hij zegt duidelijk geen verwachtingen.Hij woont niet naast de deur,en werkt hier in de omgeving,dus echt iets afspreken,is heel moeilijk.Soms zien we elkaar iedere mnd en dan weer een langer tijd niet.Maar ik kan al gewoon genieten van elkaar even zien,vaak is dit maar in de pauze.

Ik hoop alleen niet dat jullie zoveel verdriet krijgen,want er zijn al een paar jaar voorbij,het werkt gewoon als een magneet.

Ik heb verder een leuk leven,maar er is altijd een soort schaduw bij me,wat eigenlijk een zonnetje hoort tezijn.Ik schaam me diep en lees en voel,me ook betrokken bij de bedrogen vrouwen hier op het forum,dus heel dubbel.
quote:rozalia schreef op 27 december 2011 @ 19:57:

Gijs, kan je er nu over praten met je ex? Is er in de afgelopen tijd een nieuwe vriendin geweest? Ik vind het super van je dat je je ervaringen hier wil delen. Een 6 zeg je. Hoeveel echtparen hebben een 8 of meer? Ik denk bij mezelf ook aan een 6.

Ik heb heel even een relatie gehad maar kwam tot de conclusie dat

ik toch liever alleen ben, misschien dat ik ooit wel weer zin heb in

een relatie maar voorlopig niet.

Ja ik kan er gewoon over praten met mijn ex daarom ook dat ik hier aanhaakte en meeschreef, misschien helpt het de dames

hier om een minnaar van 2 kanten te zien.

Natuurlijk is de aandacht fantastisch maar is die aandacht het je

waard om je nummer 1 kwijt te raken.

Uiteraard zijn dingen niet zwart/wit in sommige gevallen wordt

de nummer 2 de nummer een en leven ze nog lang en gelukkig.

quote:Schilderspalet schreef op 27 december 2011 @ 19:38:

[...]

Joh, al die vreemdgangers interesseren zich helemaal niet voor hun kinderen! Zal ze een rotzorg zijn dat als hun kinderen in de goot belanden,

Dank je, misschien komt er wel weer een nieuwe nummer een

maar voorlopig ff andere zaken.

Ik denk niet dat het mijn ex een rotzorg was hoe het met de

kinderen afliep, sterker nog de kinderen waren onbedoeld de

oorzaak van de verliefdheid op nummer 2

Een korte uitleg lijkt me even op zijn plaats.

Mijn ex werd toen haar dochtertje 2 was verlaten door haar man,

die er van de een op de andere dag vandoor ging en eigenlijk

nooit meer van zich liet horen.

Daar zat ze, een veel te duur (huurhuis) een bagger relatie van 8 jaar achter de rug een complete dierentuin en een kind van 2 zonder een rooie cent.

Ze heeft het gered maar weinig tijd voor een sociaal leven, ik kwam

in haar leven en samen kregen we nog een dochter.

Ze werkte al voor de geboorte van de jongste niet meer en ging

helemaal op in de kinderen, dieren en huishouden.

Een betere moeder ben ik overigens nooit tegen gekomen.

Ik heb best vaak aangegeven dat ze weer eens uit moest of de

hort op maar dat hoefde niet zei ze.

In 2010 vond ze het weer tijd om aan het werk te gaan, ze kwam

eigenlijk na 8 jaar weer "onder de mensen" binnen 3 maanden was ze smoorverliefd op een collega, een man die haar weer het gevoel gaf vrouw te zijn ipv moeder.

Dit heeft dit ook tegen mij verteld, ik dacht we komen er wel doorheen, de werkelijk was anders, verliefd zijn ging over in stiekeme afspraken enz.

Een paar maanden daarna escaleerde de boel en zijn we uit elkaar gegaan.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ik geloof ook niet dat degene met kinderen en een nr2 niks meer om de kinderen geven. Heb zelf geen kinderen, maar mijn nr2 wel en dat is ook de reden voor hem dat ik nooit zijn nr1 zal worden. Ik wil mijn nr1 ook niet kwijt, dus dat is bij ons ook niet aan de orde. En we kennen elkaar nog niet zo lang, dus mocht het wel aan de orde zijn, dan zou ik op dit moment ook nog niet kunnen zeggen of ik met hem verder zou willen, daar ken ik hem nog niet goed genoeg voor. Maar daar hebben we, voordat we elkaar irl zagen, wel goede afspraken over gemaakt, zijn beide niet op zoek naar een nieuwe nr1.

Ik weet niet hoe zijn relatie met zijn nr1 is, maar ik merk zelf wel dat ik toch een beetje afstand voel met mijn nr1, ondanks het bovenstaande. Maar dat is waarschijnlijk gewoon omdat het nieuw is met nr2, dat wordt straks miss ook wel weer wat gewoner. Mijn relatie met nr1 is opzich redelijk goed, wil hem niet kwijt maar ik mis gewoon iets. Heb hem dat ook verteld, maar er veranderd niets en daarom voor mij een nr2...maar ik snap dat niet iedereen daarover hetzelfde denkt.

@mixxi;ik zou zeggen, geniet ervan, en probeer het te scheiden, anders maak je je zelf alleen maar gek, en dat lijkt het me ook niet waard, of wel?

@rozalia; ik vind het forum ook helemaal geweldig, heb ook niemand ingelicht en dat wil ik eigenlijk ook zo laten, maar ik wil het ook wel van de daken schreeuwen hoe happy ik ben nu! De lucht is weer blauw, regen is niet meer erg, heb veeeel meer energie, ben ook liever tegen mijn nr1...een heerlijk gevoel, niet waar?
Goede avond allen,

Vol interesse volg ik dit topic, en ik herken wel een hele hoop. Dingen die overeenkomen...

Ik heb sinds 7 jaar een minnares. In mijn vorige relatie heb ik haar leren kennen via een chatsite. Het klikte meteen maar ik hield bewust de boot af. Echt op zoek was ik niet, en toch begon de wederzijdse nieuwsgierigheid naar elkaar de overhand te nemen. Zij had op dat moment geen relatie, ik dus wel...

Toen we elkaar irl ontmoetten bleek de klik wederzijds te zijn en hing er een enorme spanning tussen ons. Die ontlaadde zich al bij de eerste ontmoeting tijdens een geweldig lekkere vrijpartij. En het bleef niet bij die ene keer....

In de periode daarna zagen we elkaar minimaal drie keer per week, ik had overdags het rijk voor mij alleen.

We voelden elkaar op seksueel vlak steeds beter aan, experimenteerden, hadden geweldig intense seks en genoten daar beiden van. Wij zijn nooit verliefd op elkaar geworden, het was pure lust...

Ik zie haar nu niet heel vaak meer, ze is inmiddels getrouwd en heeft een drukke baan. Toch mis ik dat wel, ondanks het feit dat ik gelukkig ben met mijn huidige vriendin.... het is de spanning, het ongeremde, ik weet het niet, maar als ik aan onze vrijpartijen denk, krijg ik weer spontaan zin haar te zien....
Doe het goed, of laat het!
Ik heb mijn nr 1 verlaten voor mijn nr2, woon nu samen met mijn toenmalige nr2. Hij zit achter mij op de bank, aan beide kanten drukt zich een kind tegen hem aan, koesterend aan zijn warmte, zijn mooie verhalen en zijn liefde. Ik voel me dan ook helemaal niet schuldig richting mijn kinderen en ik hou zielsveel van ze. Nee, het is niet ideaal, dat ze een scheiding hebben moeten meemaken. Maar welk kind groeit er wel ideaal op?

Toen ik verteld heb dat ik een ander had, merkte ik al gauw dat er grofweg twee soorten mensen zijn. De mensen die(h) erkennen dat mensen ook maar mensen zijn en hun fouten maken. En dan heb je nog de mensen die zich helemaal buitensluiten van alle menselijke foutjes, uit angst ze zelf mee te moeten maken. Die roepen dan bijvoorbeeld heel hard dat vreemdgangers niet van hun kinderen houden. Misschien om zichzelf te overtuigen dat ze zelf ontzettend goed zijn? Nu ik dit zelf heb meegemaakt sta ik ineens veel meer open voor de fouten die andere mensen maken, ik veroordeel niet meer zo snel. Achter ieder verhaal, zit een verhaal....
Mooie post Elise

Ik heb soms ook wel het idee dat mensen die het hardst hun afkeuring laten horen, er zelf misschien nog het meest mee bezig zijn (in gedachten).

Oralis, 3x per week! Maar als ik het goed begrijp is er een periode geweest dat jullie beiden vrijgezel waren? Of was dat na elkaar?
Hi Elise, goed om te horen dat je voor jezelf en je gevoel hebt gekozen! Zo te horen heb je het fijn met (je nu nr 1) en je kids! Geniet van elkaar!!
Een minnares 3 keer per week zien?

Daar kan ik alleen maar van dromen.
quote:sportievo schreef op 28 december 2011 @ 13:56:

Een minnares 3 keer per week zien?

Daar kan ik alleen maar van dromen.Heb minnaar een paar weken geleden 3x gezien in twee weken. Deed mij geen goed. Was helemaal hoteldebotel en heb echt weer even afstand moeten nemen. Dus als je wil dat nr2 nr2 blijft moet je haar volgens mij geen 3x in de week willen zien
Ik ben al hoteldebotel op mijn minnares.

Daar kan ik goed mee omgaan dus dat veranderd niet na 3 keer seks in een week met haar.
@elise Toch ook goed om af en toe te lezen dat er ook verhalen zijn met een happy end. Kan ik weer heerlijk even wegdromen.

@mixxi Zo'n herkenbaar verhaal. Zat in een vergelijkbare situatie tot de vrouw van nr2 zelf de handdoek in de ring gooide en een scheiding aanvroeg. Geeft toch weer een soort hoop.
Hallo allemaal,

Ik werd zo geinspireerd door dit onderwerp dat ik me geregistreerd heb om mee te kunnen praten..

Ik ben een nr.1 die het idd aanvoelde en bijna schizofreen werd (hahaha) van het zoeken naar bewijzen en die uiteindelijk natuurlijk ook vond.

We hebben onze crisis overleefd terwijl mijn vrouw nr.2 erbij hield. Immers onze crisis is onze crisis en die heeft niks te maken met een nr.2. de crisis ging over eerlijkheid en vertrouwen.. niet over wel/niet een nr.2

Ik kan het me levendig voorstellen dat, als je de tijd hebt, je na zo'n 20 jaar (in ons geval) weer eens verliefd wordt op iemand anders. Verandert daar dan je gevoel door naar je nr.1?

Uiteindelijk zit je zelf toch ook het lekkerste in je vel/ relatie als JIJ gelukkig bent? en waarom ontzeg je jezelf dan die kans op jouw geluk? terwijl je het zo belangrijk vindt als ik dat bij verschillenden zo lees.

Ik hou van toertochten fietsen, mijn vrouw niet. Moet ik dan maar niet meer gaan fietsen? of is het voor mij heerlijk om thuis te komen met een big smile en te ervaren dat mijn vrouw en ik beiden een heerlijke dag hebben gehad.

Ik ben niet verantwoordelijk voor het geluk van mijn vrouw en zij niet voor die van mij. Maar ik weet wel dat als zij dat is en ik dat ben we dat samen ook zijn. Waarom moeten we dan allemaal zo'n enorme lading leggen op het hebben van meerdere seksuele contacten? De liefde tussen 2 partners is toch oneindig veel meer dan alleen maar een exclusief recht op sex?

Ik kan er alleen maar voor pleiten dat je jezelf accepteert zoals je bent zonder waardeoordeel, je eerlijk bent naar je omgeving en je leven leidt zoals jij dat wilt. Ook naar eventuele kinderen toe is dat het beste vind ik, er is geen kind gelukkig wat ziet dat zijn moeder/vader ongelukkig is.

Weet 1 ding wel vantevoren, het kan best zijn dat ook jouw nr.1 dan het licht ziet een ruimte creeert voor een nr.2. Bedenk wel ff wat dat met je doet.
Blijf gelukkig, haal alles uit het leven wat erin zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven