nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
zondag 1 januari 2012 om 14:38
Zit nog steeds in mijn ochtendjas! Heerlijk zo'n lome dag. Vind ik echt wat voor 1 januari. Zometeen een lekker kopje koffie met een kerstsprits (die waren in de aanbieding gisteren ).
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zondag 1 januari 2012 om 19:43
Jippie! Heb een fototoestel besteld! Heb er al een hoor, en die werkt prima, maar is zo'n bakbeest (digitale SLR camera) dat ik ook wat kleiners wilde. Klinkt een beetje als het verhaal van MP met haar Dolce, met dat verschil dat ik mijn grote wel blijf gebruiken...
Ben normaal een impulskoper, dus best knap van mij dat ik over de aankoop van dit toestel zo'n 2-3 maanden heb gedaan!
Ben normaal een impulskoper, dus best knap van mij dat ik over de aankoop van dit toestel zo'n 2-3 maanden heb gedaan!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zondag 1 januari 2012 om 20:02
Soezie, van harte gefeliciteerd met je aankoop! Heb je je nog aangekleed of is het een pyamadag geworden?
Ik ging gisteren redelijk op tijd weg van het feestje, maar toen bedacht theebaby dat hij zich niet oké voelde, heb ik nog ruim 1,5 uur kleine man getroosd. Was het nog laat
Vanmiddag nog even bijgeslapen en net frietjes gegeten
Was nu op zoek naar chocoladekransjes die ik nog dacht te hebben....
*vraagt zich af wat MP heeft besloten over haar blonde haar verdedigingstactieken*
Ik ging gisteren redelijk op tijd weg van het feestje, maar toen bedacht theebaby dat hij zich niet oké voelde, heb ik nog ruim 1,5 uur kleine man getroosd. Was het nog laat
Vanmiddag nog even bijgeslapen en net frietjes gegeten
Was nu op zoek naar chocoladekransjes die ik nog dacht te hebben....
*vraagt zich af wat MP heeft besloten over haar blonde haar verdedigingstactieken*
maandag 2 januari 2012 om 10:33
verdedigingstactiek was niet nodig, ze hebben niks gezegd (had ik kunnen weten hihi)
ben bezig met de 4e knoop door te hakken in 1 of 2 maanden tijd, eerste knoop van het nieuwe jaar.
hij is doorgehakt, maar het is nog niet opgelost
(soort van ruzie met een vriendin. had tijdje terug een niet zo handige opmerking gemaakt. echter ze is aardig koppig. nou ja het begin is gemaakt.....)
nou ja daar maak ik me vrij druk om, heb net een mail gestuurd met excuses enz.
ga zo maar ff een rondje joggen...
ben bezig met de 4e knoop door te hakken in 1 of 2 maanden tijd, eerste knoop van het nieuwe jaar.
hij is doorgehakt, maar het is nog niet opgelost
(soort van ruzie met een vriendin. had tijdje terug een niet zo handige opmerking gemaakt. echter ze is aardig koppig. nou ja het begin is gemaakt.....)
nou ja daar maak ik me vrij druk om, heb net een mail gestuurd met excuses enz.
ga zo maar ff een rondje joggen...
dinsdag 3 januari 2012 om 19:56
MP, wat nobel van je! Iemand anders gelukkig maken met je pukkel.
Nou, ik heb de twee eerste werkdagen van het nieuwe jaar overleefd. Vind dat gezoen echt afschuwelijk! Ik werk in een bedrijf met 90% mannen en het is altijd een verrassing wie je gaat zoenen en wie niet. Ik ben dus ook heel asociaal: ik wens uit mezelf niemand gelukkig nieuwjaar. Ik sla me moedig heen door de mensen die mij opzoeken en hoop dat het snel half januari is
Nou, ik heb de twee eerste werkdagen van het nieuwe jaar overleefd. Vind dat gezoen echt afschuwelijk! Ik werk in een bedrijf met 90% mannen en het is altijd een verrassing wie je gaat zoenen en wie niet. Ik ben dus ook heel asociaal: ik wens uit mezelf niemand gelukkig nieuwjaar. Ik sla me moedig heen door de mensen die mij opzoeken en hoop dat het snel half januari is
dinsdag 3 januari 2012 om 21:18
OETL, ik geloof dat iedereen behalve mijn baas er hetzelfde over denkt, hahaha! Iedereen die ik tot nu toe een gelukkig nieuwjaar wens reageert met een lauw: 'oh, o ja...' hahahaha. Ik vind het eerlijk gezegd ook wat overbodig, heb iedereen al een kaart gestuurd met dezelfde boodschap, en dan nu iedereen weer zoenen enzo... De mensen die belangrijk voor me zijn weten toch wel dat ik ze het beste wens.
Nou, mijn toestelletje is gearriveerd! En jee, wat kun je er veel mee. De techniek staat voor niks zullen we maar zeggen... Ben alleen zo moe dat ik niet de puf heb om alles nu uit te proberen. En dat terwijl ik normaal minimaal tot middernacht met iets nieuws bezig kan zijn. Ben ook niet helemaal fit geloof ik. Strakjes lekker mijn bedje in. Sterker nog, waarom ook eigenlijk niet meteen...? O ja, moet mijn electrische deken nog aanzetten...
Nou, mijn toestelletje is gearriveerd! En jee, wat kun je er veel mee. De techniek staat voor niks zullen we maar zeggen... Ben alleen zo moe dat ik niet de puf heb om alles nu uit te proberen. En dat terwijl ik normaal minimaal tot middernacht met iets nieuws bezig kan zijn. Ben ook niet helemaal fit geloof ik. Strakjes lekker mijn bedje in. Sterker nog, waarom ook eigenlijk niet meteen...? O ja, moet mijn electrische deken nog aanzetten...
woensdag 4 januari 2012 om 17:23
ja irri he theeleut. ik weet niet of dat 'gelders' is,
maar iedereen zegt hier 'de beste wensen'.
ik weet niet waarom maar ik vind dat echt verschrikkelijk.
gelukkig nieuwjaar vind ik geen probleem overigens.
ik vind het overigens helemaal niet aso hoor.
het is iets wat puur uit beleefdheid wordt gedaan.
volgens mij meent de helft er geen klap van
maar iedereen zegt hier 'de beste wensen'.
ik weet niet waarom maar ik vind dat echt verschrikkelijk.
gelukkig nieuwjaar vind ik geen probleem overigens.
ik vind het overigens helemaal niet aso hoor.
het is iets wat puur uit beleefdheid wordt gedaan.
volgens mij meent de helft er geen klap van
woensdag 4 januari 2012 om 18:34
Ik stoor mij aan de 'gelukkig nieuwjaar' en 'de beste wensen'. De eerste paar dagen vind ik dat wel leuk. Maar ik heb het vorig jaar meegemaakt dat iemand mij op 14 februari nog de beste wensen toewenste.
Soezie, gefeliciteerd met je mooie toestel! Maak je nog mooiere foto's dan eerst?
En ter informatie: De IJsmarsen zijn wederom in de aanbieding! En tot nu toe heb ik ze weerstaan, maar het zou kunnen dat mijn goede gedrag vanavond niet meer kan volhouden.
Soezie, gefeliciteerd met je mooie toestel! Maak je nog mooiere foto's dan eerst?
En ter informatie: De IJsmarsen zijn wederom in de aanbieding! En tot nu toe heb ik ze weerstaan, maar het zou kunnen dat mijn goede gedrag vanavond niet meer kan volhouden.
woensdag 4 januari 2012 om 20:30
Dank je Isa! Het nadeel van zo'n klein toestelletje is de flits, ik fotografeer het liefst met een opzetflits, en dat kan natuurlijk niet nu. Maar daar heb ik em dus juist voor, het feit dat er geen attachments bij zitten enzo... En ik kan em zelfs in de plomp laten vallen, dan zou ie niet stuk moeten gaan. Maar ja, met die plompen tegenwoordig vind je em dan ook niet meer terug, dus wat heb je er dan aan dat ie niet stuk is? Hoe dan ook, ben er wel erg blij mee hoor!
Hmmm... raar genoeg heb ik totaal geen behoefte aan ijsmarsen op dit moment. Heb sowieso niet echt een snoepbehoefte nu. Eigenlijk wel lekker! En dan vanavond ook nog even lekker hardlopen, stel je voor zeg, nog even en mijn streefgewicht wordt haalbaar! Het zal toch niet waar zijn...
Hmmm... raar genoeg heb ik totaal geen behoefte aan ijsmarsen op dit moment. Heb sowieso niet echt een snoepbehoefte nu. Eigenlijk wel lekker! En dan vanavond ook nog even lekker hardlopen, stel je voor zeg, nog even en mijn streefgewicht wordt haalbaar! Het zal toch niet waar zijn...
donderdag 5 januari 2012 om 17:06
donderdag 5 januari 2012 om 19:32
neh was niet echt gelukt. was echt helemaal gesloopt toen
ik klaar was met werken dus toen ik thuis kwam meteen ff een halfuur mn mandje ingedoken.
had niet eens energie om de buschaffeur (was ivm weer niet met brommer) in mekaar te slaan/ verrot te schelden toen
hij niet aardig was tegen een passagier...(lang verhaal, ga ik niet uitleggen, geen zin )
om me daar vervolgens weer schuldig over te voelen.....
ik klaar was met werken dus toen ik thuis kwam meteen ff een halfuur mn mandje ingedoken.
had niet eens energie om de buschaffeur (was ivm weer niet met brommer) in mekaar te slaan/ verrot te schelden toen
hij niet aardig was tegen een passagier...(lang verhaal, ga ik niet uitleggen, geen zin )
om me daar vervolgens weer schuldig over te voelen.....
donderdag 5 januari 2012 om 20:01
MP, weer een beetje wakker? Op Ned2 mooie natuurserie te zien, erg goed voor slaperige momenten.
Vervelend is dat, als je ziet dat iemand benadeeld wordt. Ik kan dagen later nog denken: "Ik had er wat van moeten zeggen" en me daar dan heel schuldig over voelen.
Ik moet zometeen nog naar buiten om ingrediënten te halen voor een taart. Ik ga morgen proberen een hazelnootschuimtaart met mokkasmaak te maken.
Vervelend is dat, als je ziet dat iemand benadeeld wordt. Ik kan dagen later nog denken: "Ik had er wat van moeten zeggen" en me daar dan heel schuldig over voelen.
Ik moet zometeen nog naar buiten om ingrediënten te halen voor een taart. Ik ga morgen proberen een hazelnootschuimtaart met mokkasmaak te maken.
vrijdag 6 januari 2012 om 07:09
theeleut...
wil ik toch ff onze kleine groene vriend verdedigen.
het is erg gezond en heulemaal niet zo vies.
echter chocola met spruitjessmaak lijkt me ook niet zo'n goed idee. als je spruitjes wil eten ipv choco dan eet je spruitjes....
verder niks te melden (ook niks nutteloos...)
ja, dat ik uit bed moet. hoef niet te werken
maar wel andere afspraak.
wil ik toch ff onze kleine groene vriend verdedigen.
het is erg gezond en heulemaal niet zo vies.
echter chocola met spruitjessmaak lijkt me ook niet zo'n goed idee. als je spruitjes wil eten ipv choco dan eet je spruitjes....
verder niks te melden (ook niks nutteloos...)
ja, dat ik uit bed moet. hoef niet te werken
maar wel andere afspraak.
vrijdag 6 januari 2012 om 12:05
Hahahaha MP, 'kleine groene vriend' klinkt echt heel smerig... En dat terwijl ik spruitjes best lekker vind! Verdedigen lukt zo niet echt goed dus.
Chocola met spruitjessmaak ben ik ook niet voor overigens... Chocola met bananensmaak daarentegen...Daar zie ik wel wat in! Moet er wel naast de bananensmaak ook nog chocoladesmaak aan zitten hè?
Chocola met spruitjessmaak ben ik ook niet voor overigens... Chocola met bananensmaak daarentegen...Daar zie ik wel wat in! Moet er wel naast de bananensmaak ook nog chocoladesmaak aan zitten hè?
vrijdag 6 januari 2012 om 17:43
Ok, bevallingsverhaal in vogelvlucht;
Man en ik waren thuis, hadden mijn zus op bezoek. Tijdens spelen van spel in de middag (29-12) kreeg ik last van rug en benen, op en af. Werd steeds wat pijnlijker, ging geen belletje rinkelen bij mij.
Man en zus hebben toen nog bed op kratten gezet
verloskundige begin avond gebeld. Kreeg advies te douchen, zo gezegd, zo gedaan. Niet veel later ging zus naar huis (die vond dat ze teveel was).
Rond 21.00 uur de verloskundige gebeld. Die kwam en toucheerde en zei: 3 cm ontsluiting. Hoewel man al wat last-minute spullen aan het inpakken was, viel bij mij pas toen het kwartje. 1,5 uur later in ziekenhuis aangekomen (wens om daar te bevallen, geen medische noodzaak). Toen vliezen gebroken door verloskundige bij 8 cm.
Laatste stukje ontsluiting duurde gewoon erg lang, zoon bleef het nog steeds erg goed doen. 3.28 uur werd zoon geboren! Heb zelf kind aangepakt (wilde ik heel graag). Zoon deed het meteen fantastisch; huilen, roze kleurtje, lekker op mijn buik liggend, etc.
2 uur na de bevalling mochten we al naar huis. Ben toen samen met zoon in bed gaan liggen, uurtje later kwam man ook (adrenaline was intussen gezakt). Man sliep, zoon sliep, ik nog hyper van de bevalling, wachtend op de kraamzorg.
Ik heb echt een droombevalling gehad; weinig bloedverlies, niet gescheurd, verliep naar mijn idee erg snel, maar ik had ook nooit gerekend dat ik in 2011 nog moeder zou zijn.
Niet nutteloos, maar dat komt tzt wel weer.
Man en ik waren thuis, hadden mijn zus op bezoek. Tijdens spelen van spel in de middag (29-12) kreeg ik last van rug en benen, op en af. Werd steeds wat pijnlijker, ging geen belletje rinkelen bij mij.
Man en zus hebben toen nog bed op kratten gezet
verloskundige begin avond gebeld. Kreeg advies te douchen, zo gezegd, zo gedaan. Niet veel later ging zus naar huis (die vond dat ze teveel was).
Rond 21.00 uur de verloskundige gebeld. Die kwam en toucheerde en zei: 3 cm ontsluiting. Hoewel man al wat last-minute spullen aan het inpakken was, viel bij mij pas toen het kwartje. 1,5 uur later in ziekenhuis aangekomen (wens om daar te bevallen, geen medische noodzaak). Toen vliezen gebroken door verloskundige bij 8 cm.
Laatste stukje ontsluiting duurde gewoon erg lang, zoon bleef het nog steeds erg goed doen. 3.28 uur werd zoon geboren! Heb zelf kind aangepakt (wilde ik heel graag). Zoon deed het meteen fantastisch; huilen, roze kleurtje, lekker op mijn buik liggend, etc.
2 uur na de bevalling mochten we al naar huis. Ben toen samen met zoon in bed gaan liggen, uurtje later kwam man ook (adrenaline was intussen gezakt). Man sliep, zoon sliep, ik nog hyper van de bevalling, wachtend op de kraamzorg.
Ik heb echt een droombevalling gehad; weinig bloedverlies, niet gescheurd, verliep naar mijn idee erg snel, maar ik had ook nooit gerekend dat ik in 2011 nog moeder zou zijn.
Niet nutteloos, maar dat komt tzt wel weer.
vrijdag 6 januari 2012 om 19:19
ha die MDF!
bevalt het mama-zijn een beetje?
klinkt idd. als een droombevalling!
is idd. wel errug snel gegaan, lijkt me erg fijn.
neem aan dat het toch niet pijnloos was??
hoop trouwens dat je wat teruggelezen hebt ivm de felicitaties.
nutteloze nieuws: ik moet dringend kappen en weer aan de angry-bird aangezien vriendlief al verder is dan ik
bevalt het mama-zijn een beetje?
klinkt idd. als een droombevalling!
is idd. wel errug snel gegaan, lijkt me erg fijn.
neem aan dat het toch niet pijnloos was??
hoop trouwens dat je wat teruggelezen hebt ivm de felicitaties.
nutteloze nieuws: ik moet dringend kappen en weer aan de angry-bird aangezien vriendlief al verder is dan ik