Entertainment alle pijlers

hamsterrrrrbingo!

01-01-2012 20:05 115 berichten
Hoewel het eigenlijk te kinderachtig voor woorden is, zat is zojuist toch klaar voor de buis met mijn bingokaarten.

Helaas zat er voor mij niets bij deze week, zelfs van mijn beste kaart moest ik nog 3 cijfers.

Die nieuwe keuken heb ik eigenlijk niet eens nodig, maar een doos kaasstengels of een cadeaubonnetje had mij best geinig geleken.

Wie keek er nog meer? En wie heeft er wat gewonnen.

Ik vind het wel weer een slimme actie van de Ah.
Alle reacties Link kopieren
Ik was vanochtend even op de site van AH maar je krijgt bingokaarten bij bepaalde producten en dan moet je 's avonds kijken of je bingo hebt?
Ik dacht dat die actie pas komende week inging. Ben afgelopen week regelmatig bij de AH geweest en ook een Albert bestelling gehad, maar ik heb geen bingokaart gekregen helaas.
Je krijgt bij iedere hamsteraanbieding zo'n kaart en elke zondag is de trekking en dat drie weken lang.
De kaarten zaten afgelopen week in het bonusboekje via de post en je kreeg zaterdag een kaart als je klant was.
Wat ging dát snel zeg! Ik keek maar met een half oog en dacht eerst dat de bingo alleen nog maar werd aangekondigd, maar toen wassie blijkbaar al begonnen

Helaas ook niks gewonnen, zelfde als TO, moest op de beste nog 3 getalletjes!
Je kan de uitslag nakijken op ah.nl. Had het gemist, maar niks gewonnen.
Ik heb geloof ik de helft van de getallen gemist, site van ah is overbelast dus weet iemand de getallen nog
quote:FullHouse schreef op 01 januari 2012 @ 20:08:

De kaarten zaten afgelopen week in het bonusboekje via de post en je kreeg zaterdag een kaart als je klant was.Ah oke. Heb weer eens geen folders ontvangen.
De getallen zijn

5 2 22 6 4 13 29

14 20 8 24 19 23 28

Behoudens typefouten

Ik heb eerst de getallen opgeschreven, en ben toen pas gaan controleren.
quote:bubbelwijn schreef op 01 januari 2012 @ 20:17:

De getallen zijn

5 2 22 6 4 13 29

14 20 8 24 19 23 28

Behoudens typefouten

Ik heb eerst de getallen opgeschreven, en ben toen pas gaan controleren.

Niet helemaal:

5, 2, 22, 6, 4, 13, 1, 29, 14, 20, 8, 24, 19, 23, 28

O haha, zie dat je alleen de 1 maar miste, dus valt mee
heb ook niks helaas.... moest nog 3 cijfers

maar hoe controleren zij dat je de bingo kaart van vandaag niet volgende week weer gebruikt? Of delen ze per week andere kaartjes uit?
Ook toevallig: ik moest ook nog 3 cijfers
quote:dizzyy0 schreef op 01 januari 2012 @ 20:19:

heb ook niks helaas.... moest nog 3 cijfers

maar hoe controleren zij dat je de bingo kaart van vandaag niet volgende week weer gebruikt? Of delen ze per week andere kaartjes uit?

Er staat heel groot op dat de trekking '01-01' is. En ook heeft elke kaart een eigen code.

(jaja, ik heb me verdiept in de hamsterbingo! )
quote:maryni83 schreef op 01 januari 2012 @ 20:21:

[...]

Er staat heel groot op dat de trekking '01-01' is. En ook heeft elke kaart een eigen code.

(jaja, ik heb me verdiept in de hamsterbingo! )oh heel blond zie het nu inderdaad staan haha...
Dizzyy: er staat in de voorwaarden op de achterkant de trekkingsdata van deze week. Ik vermoed dat er elke week andere data staan.
Haha, grappig dat anderen ook direct gaan kijken. Ik kwam net te laat thuis voor de trekking, en ging meteen op internet kijken. Helaas ook niets gewonnen.

@ dizzy0, in de rechterbovenhoek van je bingokaart staat de datum van de trekking.
Wat is hamsterbingo?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
De ah deelt bingokaarten uit. De getallen worden getrokken in het reclameblok van rtl 4 tusssen nieuws en het weer.

Zijn best leuke prijzen te winnen, zoals een nieuwe keuken of boodschappen.
Wat ik toch niet helemaal snap: ze geven één keuken weg, maar hoe zorgen ze er nou voor dat ook maar één iemand die keuken krijgt? De nummers worden at random getrokken en daarbij zullen er ook enorm veel ongebruikte bingokaarten zijn..

Iemand hier verstand van?
Het heeft te maken met de volgorde van de getallen wanneer je bingo hebt. Zoiets staat op de achterkant. Geen idee wat er gebeurt met ongebruikte kaarten.
Ik ben nu net nog uit bed gesprongen om het verfrommelde kaartje uit mijn tas te graaien, maar niks hoor.

En nu heb ik koude voeten.
quote:Flowerfield schreef op 01 januari 2012 @ 20:40:

Ik ben nu net nog uit bed gesprongen om het verfrommelde kaartje uit mijn tas te graaien, maar niks hoor.

En nu heb ik koude voeten. Sorry, maar ik moest eigenlijk wel een beetje lachen om je berichtje.
Ach ja, ik werd nieuwsgierig en een nieuwe keuken is welkom! Maar niet dus.

Voeten zijn alweer warm.
Volgende week, nieuwe ronde nieuwe kansen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven