zo moe.

02-01-2012 00:18 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
overmorgen begin ik aan mijn nieuwe baan,...mmaar sinds anderhalve week, of langer, weet niet meer zo goed sinds wanneer, huil ik en de tranen lijken uit mijn ziel te komen.

ik lijk wel bodemloos en op.

Ik ga ervoor, maar als het met die baan niet lukt weet ik niet meer wat ik moet doen. zoveel druk op die ene baan? ja, wantnik heb niks anders om me op te focussen datnverbetering zou kunnen brengen in mijn gevoelens van neerslachtigheid.

ik heb mijn omgeving verteld dat het niet goed met me gaat maar ik kan ze niet meer om steun vragen dan ik nu al gedaan heb.. ik zeur, bedel om aandacht en voel me daar niet oke bij.

ik ben aan het opgeven, ik voel het.

kijk naar manieren om eruit te stappen op het internet en dan wil ik gewoon weten hoe lang zoiets duurt..

ik ben gewoon zo moe en verdrietig.

zo moe.

sorry het moest ergens kwijt.
..popcorn?
Ga morgen langs je huisarts en nu met een beker warme melk naar bed.
je huilt anderhalve week? Waarom?

Morgen gewoon aan het werk hoor.
Ik weet niet zo goed wat te zeggen en de smileys lukken ook niet. Maar een dikke knuffel van mij. Heb je al prof. hulp?
Wat ben je precies aan het opgeven?
Is het stress voor die nieuwe baan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:nola schreef op 02 januari 2012 @ 00:18:

en dan wil ik gewoon weten hoe lang zoiets duurt..

.Wat? Hoelang wat duurt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Meiden, morgen meteen je huisarts bellen voor hulp. Dat is ook geen zeuren of bedelen om aandacht, je hebt nu hulp nodig! Soms gaat het gewoon even niet, hulptroepen inroepen dan. Dikke knuffel en probeer wat te slapen.
Niet opgeven hoor

Ook dat huilen gaat weer voorbij. Gewoon gaan voor je nieuwe baan!
Een hele dikke knuffel, ga naar de dokter! Is je baan het enige waardoor je je beter zou kunnen voelen? En alle mensen om je heen dan die van je houden?
Eerst een

Want je zit er flink doorheen.

Je OP roept bij mij wel vragen op.

De baan zou het enige nog maar kunnen zijn om verbetering te brengen in je neerslachtige gevoelens?

Kan je wat meer vertellen welke andere manieren je er op in hebt gezet?

Hoe lang heb je deze gevoelens al?

Weet je de oorsprong te benoemen?

En wat wil je op gaan geven?

Heb je dat zelf helder?
ik mis mijn stomme ex.

heb de hoop op kinderen een fijn gezin, losgelaten, en eigenlijk ook wel begerepen waarom het er ook nog niet van gekomen is.

maar vooral, k cvoel me nu al zo langonderhuids ongelukkig.

Ik klaag. ik voel een pijn die eraltijd lijkt te zijn. en alsofik leef om die pijn te bestrijden.

ik ben echt ongelukkig alleen in mijn nieuwe huis. maar wil ook niet met iemand samen zijn.

geeninnerljke rust, alleen die leegte van eenzaamheid steeds.

ik heb zoveel overwonnen, maar het haalt me in.

alweer.

en daar ben ik moe van.
..popcorn?
Ach meis, snel hulp zoeken hoor!! Dat is niet klagen, dat is voor jezelf zorgen! En blijf tot die tijd je avatar in gedachten houden!!
Joh misschien heb je nu gewoon even het dieptepunt bereikt in het rouwen om je ex en het rouwen om het leven dat je dacht te gaan hebben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Meisje, als je al zoveel overwonnen hebt, overwin je dit ook! Je bent sterker dan je denkt.
Je loopt achter de feiten aan en je hebt verwachtingen in het leven die je onbereikbaar lijken.

Je frustratie put je uit en je kan je draai in het leven niet vinden.

Je klinkt idd heel ongelukkig, niet blij met jezelf.

Je kunt extrern nergens geluk uit halen als je ongelukkig bent met jezelf.

Misschien even, maar het maakt je verdomd afhankelijk want als een gelukmakende factor wegvalt kom je jezelf weer tegen.

Lijkt mij dat prof. hulp geen overbodige luxe is meid.

En nogmaals, wat wil je precies opgeven?
ik belast familie en vrienden al heel lang met de aandachtsvraag rekeneing met me te houden als ik weer eens slecht in mijjn vel zit.

ik hou van hen maar het fijne met hen lijken steeds tijdelijke pleisters om een eeuwige wond.

ik voel me gewoon niet goed genoeg,, niet goed, gewoon niet.

en heb gekeken op het net hoe lang het duurt om je te verhangen, kwam beelden tegen van een jongen uit zweden en probeerde uit te rekenen hoe lang het duurt voor je dan out gaat en niet meer merkt dat je stikt.

ik wil niemand shockeren, maar de gedachte dat het een uitweg zou kunnen zijn bracht me rust. alsof ik nu een nooduitgang heb.
..popcorn?
Je hebt liefdesverdriet, dat is een rouwproces.

Zoek hulp via de huisarts als het niet meer gaat.

Oke? Zorg goed voor jezelf.
quote:nola schreef op 02 januari 2012 @ 00:31:

.

geeninnerljke rust, alleen die leegte van eenzaamheid steeds.

ik heb zoveel overwonnen, maar het haalt me in.

alweer.

en daar ben ik moe van.Haalt het je in of heb je gewoon even een stapje terug gezet. Zodat je binnenkort er weer twee vooruit kan gaan zetten?
Hoe lang is je relatie voorbij?

Rouwen om een relatie kan verdomd diep gaan en een flinke tijd duren.
Nola

zoek hulp. Trek aan de bel.

Je bent het waard.

Dit is niet goed.
Nola ga morgen even naar je HA en bespreek dit ook met hem/haar. Neem desnoods een print mee van wat je hier schrijft. Het kan helpen wanneer je die eerste stap naar buiten toe zet.
ik weet het niet. ik weet alleen maar dat ik zo vreselijk verdrietig ben en me terug wil trekken en me wanhopig voel dat dit niet over lijkt te gaan.
..popcorn?
Nola, zoek ergens hulp.

Bel Sensoor. Daar kan je ook je verhaal kwijt en kunnen ze misschien helpen.
quote:nola schreef op 02 januari 2012 @ 00:36:

en heb gekeken op het net hoe lang het duurt om je te verhangen, .https://www.113online.nl/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven