Seksslavin

30-12-2011 19:29 802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic kan op slot.
Dat eerste heb ik inderdaad nooit gezegd. Ik heb (nogmaals) wel gezegd dat mijn man qua seks nooit de plek van die ander in kan nemen. (Lezende wat hij mij allemaal beloofd en wat ik gezien heb.)
Hahaha, hilarisch dit topic. Volgens mij zitten er enkele personen roodgloeiend achter hun pc'tje....
quote:yvonjaspers schreef op 08 januari 2012 @ 14:31:

Als je met een andere man afspreekt dat je zijn seksslavin bent en voortaan niets meer zonder zijn toestemming zal doen en al allerlei toekomstplannen met die man bespreekt dan vind ik dat toch wel iets waar je het met je partner over moet hebben. Of vind je dat ook een kwestie van 'privacy'?

YJ: dit is echt zin en kansloos.

Ze sleept je (ons) nu mee in het hele BL verhaal (dit noemen ze 'de dans'). Draaien, veranderen (kleine frustrerende aanpassingen), nieuwe feiten (verzinsels vaak), leugens, etc... dit zal net zo lang door gaan totdat zij haar 'zin' heeft gekregen (erg relatief begrip). Uiteindelijk ga 'je' toegeven omdat ze zo vaak haar verhaal een andere wending heeft gegeven dat jij het ook niet meer weet of gewoon omdat je het zat bent. Hier zit haar man dus 24/7 in. Dit stopt nooit.
quote:cvb72 schreef op 08 januari 2012 @ 14:49:

Hahaha, hilarisch dit topic. Volgens mij zitten er enkele personen roodgloeiend achter hun pc'tje....Het is in ieder geval fascinerend om te zien dit
Ik geef niks toe, ik weet wat ik heb gelezen en laat me niet gekmaken.

Maar ik heb wel dit topic gestaft, en daarbij vermeld dat nokiafan een teruggekeerde gepermabande is. Ze zuigt en ze liegt en ze verdraait haar verhaal, niet alleen hier, maar op meerdere topics. Ik zag al op het andere forum waar ze actief was nadat ze hier een ban kreeg dat ze daar inmiddels ook geband is 'vanwege de continuerende negatieve invloed op de forumsfeer'. Dat gebeurt hier ook, van mij mag ze weer een permaban krijgen. Ik laat me niet voor leugenaar uitmaken door iemand die in elk bericht haar eigen verhaal aanpast en dingen die gewoon keihard zwart op wit staan ontkent.

Dag Brummetje, tot nooit meer ziens!
Zoek mijn quote dan maar eens op. Ik weet 100% zeker dat ik heb gezegd dat hij qua seks niet de plek van die ander in kan nemen. En nooit dat hij qua hele relatie de plek van die ander niet in kan nemen.
Ja joh, en dat bericht wat ik gisteren had gequote had je ook niet geschreven toch? Veel geluk met je fa-tas-ti-sche warme, liefde- en respectvolle relatie dan maar!

Maar Nokia! Je hebt nog nooooooooooit Sex met die ander gehad dus das koffiedik kijken!
En ik zeg ook toedeloe brummetje! We hebben weer gelachen
Ze vindt seks ook zwaar overschat schreef ze: ze geniet meer van lekker eten dan van seks, en ze houdt ook totaal niet van tongzoenen (zie nokiafan in "Seks overschat?"). Al zal ze daar nu ook wel gauw haar berichten gaan aanpassen, net zoals ze gisteren in het topic over uiteenlopende seksuele behoeftes binnen een relatie heeft gedaan (alleen jammer dat het bericht al gequote was ).
Met mijn man vind ik tongzoenen inderdaad drie keer niks. Evenals de seks. Maar wat ik al zei, een ander is altijd spannender.
kies dan voor het vrijgezellen leven! Dan kan je klooien wanneer en met wie je wil! Of kan je niet zonder een partner?
quote:nokiafan schreef op 08 januari 2012 @ 17:56:

Met mijn man vind ik tongzoenen inderdaad drie keer niks. Evenals de seks. Maar wat ik al zei, een ander is altijd spannender.

Ik werd toch wel even heel nieuwschierig naar jou topic.

Maar als ik het zo lees hebben die anderen gelijk ....ik lees helemaal geen trespect voor je man dus waarom niet beter gewoon van hem af en dan verder klooien als singel?
Kijk altijd eerst in de spiegel, voor je een ander veroordeeld!
Ik wil gewoon allebei. En alleen wonen lijkt me niet zo'n goed idee, ik kan niet goed voor mezelf zorgen.
quote:madeliefje1970 schreef op 08 januari 2012 @ 15:11:

En ik zeg ook toedeloe brummetje! We hebben weer gelachenwie is Brummetje?
Geen idee.
quote:enter schreef op 08 januari 2012 @ 18:23:

[...]

wie is Brummetje?@ Enter

Geen baan kunnen houden

Lees en huiver, of lach
Ah know`t, tha shunt
Nokiafan=Brummetje.

TO, ik lees alleen maar ikke, ikke, ikke. Zo ga je niet met elkaar om in een relatie.

En als je niet goed voor jezelf kunt zorgen lijkt het me sowieso een heel slecht plan om de seksslavin van wie dan ook te worden. Hoe denk je ooit je eigen grenzen te kunnen bewaken, als je al niet in staat bent om voor jezelf te zorgen?
quote:KahlanAmnell schreef op 08 januari 2012 @ 18:28:

[...]

@ Enter

Geen baan kunnen houden

Lees en huiver, of lach tis meer om te huilen enniehoe zag wel Kiks daar dus even naar haar
quote:nokiafan schreef op 08 januari 2012 @ 18:11:

Ik wil gewoon allebei. En alleen wonen lijkt me niet zo'n goed idee, ik kan niet goed voor mezelf zorgen.Idee! Neem een huishoudster/houder. Nogal triest om je man alleen aan te houden omdat je niet voor jezelf kan/wil zorgen.
Wie zegt dat ik alleen bij hem ben omdat ik niet alleen kan wonen? Ik ben bij hem omdat ik van hem hou, we elkaars grote liefde zijn en elkaars maatje. We zijn alles voor elkaar.

Wie probeer je nou te overtuigen Brum? Jezelf?
Waarom neemt iedereen dit serieus?
quote:nokiafan schreef op 08 januari 2012 @ 19:30:

Wie zegt dat ik alleen bij hem ben omdat ik niet alleen kan wonen? Ik ben bij hem omdat ik van hem hou, we elkaars grote liefde zijn en elkaars maatje. We zijn alles voor elkaar.Daar is die dan moei klaar mee, laat hem dit lezen om er achter te komen hoe je werkelijk over hem denkt! Nee dat durf je niet! Maar het was toch zo oprecht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven