Single parents, going strong forever!! deel 21
zondag 1 januari 2012 om 13:14
HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!
Zo alle vuurwerk weer overleefd, vingertjes en oogjes nog compleet, dus klaar voor dit nieuwe jaar.
Zoonlief heeft zich kerurig gedragen met zijn vuurwerk. Hij ging wel steeds naar buiten om iets af te steken, maar het meeste heeft hij tot 12 uur bewaard. De rotjes waren 's midddags al op en een matje had hih afgestoken en een vuurpijl om te proberen. Hij kreeg van iedereen in de straat complimenten dat hij zo mooi vuurwerk had (haha en dat voor een pakketje van 20,=) Nu de rust weer weergekeerd in huis. De spanning is er af. We zijn om half 2 naar huis gegaan en hij heeft geslapen tot kwart voor 11. Zo waar.......
Hij is nu even een bij een vriendje en dan gaan we vanmiddag nog even naar mijn ouders om de boel te vegen.
Goh scarlet, ik snap wel dat je je zorgen maakt. Ook al vinden ze dan niks, dat vallen gebeurt natuurlijk niet zo maar. En als zo'n mensje dan zo ver weg woont. Jammer dat je ze niet kan dwingen om te verhuizen he, zal zo veel meer rust geven voor jullie.
Heb je nog een leuke avond gehad met je knul?
Zo alle vuurwerk weer overleefd, vingertjes en oogjes nog compleet, dus klaar voor dit nieuwe jaar.
Zoonlief heeft zich kerurig gedragen met zijn vuurwerk. Hij ging wel steeds naar buiten om iets af te steken, maar het meeste heeft hij tot 12 uur bewaard. De rotjes waren 's midddags al op en een matje had hih afgestoken en een vuurpijl om te proberen. Hij kreeg van iedereen in de straat complimenten dat hij zo mooi vuurwerk had (haha en dat voor een pakketje van 20,=) Nu de rust weer weergekeerd in huis. De spanning is er af. We zijn om half 2 naar huis gegaan en hij heeft geslapen tot kwart voor 11. Zo waar.......
Hij is nu even een bij een vriendje en dan gaan we vanmiddag nog even naar mijn ouders om de boel te vegen.
Goh scarlet, ik snap wel dat je je zorgen maakt. Ook al vinden ze dan niks, dat vallen gebeurt natuurlijk niet zo maar. En als zo'n mensje dan zo ver weg woont. Jammer dat je ze niet kan dwingen om te verhuizen he, zal zo veel meer rust geven voor jullie.
Heb je nog een leuke avond gehad met je knul?
zondag 1 januari 2012 om 19:54
Very happy, healthy new year!!
Jullie gelukkig ook ongeschonden weer het nieuwe jaar in, Dolphine, hihi.
En nog lekker kunnen uitslapen ook (of was je nu zelf vroeg wakker misschien?), heerlijk zeg!
Nog even 1 dag genieten van de kerstsfeer en boom en dan morgen denk ik de boel weer opruimen..Jammer aan de ene kant, maar aan de andere kant..het hoort nu niet meer, tenminste, zo voelt het dan voor mij. Hier ook weer prachtig vuurwerk gezien en erg harde knallen, maar ik houd er wel van (tenminste, zo met oud en nieuw dan he), dus was wel weer ff genieten. Bah en dan straks weer op tijd naar bed omdat we er morgen weer erg vroeg uit moeten..zoooo jammer dat de vakantie alweer voorbij is...jij nog lekker een weekje genieten! En natuurlijk zijn de voorspellingen voor het weer ook nog es bagger (wind en regen), dus hoeraaaa...
haha, maar laten we het jaar niet TE pessimistisch beginnen he! Net nog een mailtje van C., dat ie me gisteren had proberen te bellen (vanuit de states), maar dat de lijnen naar nederland overbelast waren. Probeert het volgend weekend weer. toch lief. Dat contact blijft ook gewoon goed, we mailen veel, over van alles en is nu gewoon een goede vriendschap.
Ja, die tante van mij...Nu is het ook niet een erg makkelijke dame hoor, want op het gebied van Thuiszorg is natuurlijk ook best heel veel mogelijk, qua extra zorg in huis, maar ook dat wil ze allemaal niet. Zelf kan ze het niet, zoals boodschappen doen bijv., dat doet nu een buurvrouw/vriendin, maar ja, da's ook een oudje van in de 80! Nou ja, wij proberen het een beetje los te laten, ze wil zelf immers niet anders, maar ja, je voorkomt dan idd toch niet dat je je af en toe zorgen maakt.
Straks even gezellig de update van Boer zoekt vrouw kijken, altijd leuk om te zien hoe het nu zit met de stellen, dan denk ik nog een stukje darts en dan..bedtijd!!
maandag 2 januari 2012 om 12:06
Jij dus weer aan het werk scarlet, sterkte er mee.
Ik heb vanmorgen mijn boef naar de bso gebracht. Alvast weer een beetje ritme er in krijgen he. En thuis verveeld hij zich toch ook een beetje, dus hij wilde wel.
Ik ga straks de kerstboom opruimen en meteen goed stofzuigen en dweilen. Ik liep om 9 uur al in de supermarkt. Lekker rustig, haha dat is een voordeel van op tijd je bed uit.
Hier valt het heel erg mee met het weer, dus vanmiddag fiets ik denk ik even naar de binnenstad om te neuzen. overal uitverkoop, dus wie weet.
Straks om 5 uur even naar nieuwjaarsreceptie op de bso, moet toch zoonlief ophalen dus.....
Ik heb vanmorgen mijn boef naar de bso gebracht. Alvast weer een beetje ritme er in krijgen he. En thuis verveeld hij zich toch ook een beetje, dus hij wilde wel.
Ik ga straks de kerstboom opruimen en meteen goed stofzuigen en dweilen. Ik liep om 9 uur al in de supermarkt. Lekker rustig, haha dat is een voordeel van op tijd je bed uit.
Hier valt het heel erg mee met het weer, dus vanmiddag fiets ik denk ik even naar de binnenstad om te neuzen. overal uitverkoop, dus wie weet.
Straks om 5 uur even naar nieuwjaarsreceptie op de bso, moet toch zoonlief ophalen dus.....
maandag 2 januari 2012 om 20:00
Boe, dat viel niet mee zeg vanmorgen..Ik was graag nog even lekker blijven liggen! Gelukkig was het toen wel droog, maar vanmiddag toen we naar huis fietsten goot het echt..en daarna nog boodschappen doen, dus ik was erg blij, zeg maar...
Hier ook maar de boom en andere spulletjes opgeruimd, mooie tulpen gekocht, staat ook weer leuk.
Heeft je knul zich vermaakt op de BSO Dolphine? Ik denk het wel he! Lekker gesport enzo, kan hij zijn energie goed kwijt.
Heb jij het nog droog gehouden?
maandag 2 januari 2012 om 21:54
Hij heeft het eerlijk gezegd niet zo naar zijn zin gehad. Bijna niet buiten gespeeld en niet gesport. Er waren ook maar weinig kinderen (15) en hij was gelukkig met nog een andere jongen die bij hem op school zit in groep 7, anders was hij echt de enige grote jongen geweest. Volgens de leidsters heeft hij zich wel goed vermaakt met hapjes maken voor de nieuwjaarsreceptie, hij had appelflapjes gemaakt. Maar zelf vond hij het maar saai, haha
In ieder geval wil hij morgen niet, dus dan kan hij lekker thuis blijven en zullen we een vriendje bellen denk ik.
Hier is het droog gebleven vandaag. Afgelopen nacht is het wel flink te keer gegaan met regen en storm.
Huis is weer lekker schoon en fris, toch wel weer lekker hoor die kerstspullen er uit. Weer een beetje ruimte in huis.
Zoonlief moet hier duidelijk in zijn ritme komen weer zeg. Gisterenavond 3x uit zijn bed geweest en nu al weer een keer. Zucht.......
In ieder geval wil hij morgen niet, dus dan kan hij lekker thuis blijven en zullen we een vriendje bellen denk ik.
Hier is het droog gebleven vandaag. Afgelopen nacht is het wel flink te keer gegaan met regen en storm.
Huis is weer lekker schoon en fris, toch wel weer lekker hoor die kerstspullen er uit. Weer een beetje ruimte in huis.
Zoonlief moet hier duidelijk in zijn ritme komen weer zeg. Gisterenavond 3x uit zijn bed geweest en nu al weer een keer. Zucht.......
dinsdag 3 januari 2012 om 16:34
Nadat mijn knul gisterenavond toch weer 3x zijn bed is uitgeweest, heeft hij de rest van de nacht doorgeslapen tot vanmorgen 9 uur. Ik was voor hem wakker ebn had de BSO al afgebeld, maar vanmorgen wilde hij ineens wel. Gezegd dat het nu niet meer kon, hij moet maar eens leren dat we niet kunnen blijven veranderen. En ik had al afgebeld.
Gevolg is wel dat ik hem vandaag moet bezighouden, want zijn vriendje kon vandaag niet spelen. (Morgen gaat hij daar wel naar toe). Vandaag dus al monopoli gespeelt, film gekeken (Dankzij film 1, bedankt voor de tip scarlet, 3 maanden voor ¤5,-) En tot slot cakejes gebakken. Die staan nu lekker te geuren in de keuken en kan hij straks dus nog versieren met chocolade glazuur. En zo is deze dag ook weer voorbij. lekker bij de verwarming, met dat gure, natte en stormachtige weer buiten!
Gevolg is wel dat ik hem vandaag moet bezighouden, want zijn vriendje kon vandaag niet spelen. (Morgen gaat hij daar wel naar toe). Vandaag dus al monopoli gespeelt, film gekeken (Dankzij film 1, bedankt voor de tip scarlet, 3 maanden voor ¤5,-) En tot slot cakejes gebakken. Die staan nu lekker te geuren in de keuken en kan hij straks dus nog versieren met chocolade glazuur. En zo is deze dag ook weer voorbij. lekker bij de verwarming, met dat gure, natte en stormachtige weer buiten!
dinsdag 3 januari 2012 om 21:31
Zooo zeg, wat ging het tekeer he!! Natuuuuurlijk weer in de regen naar huis (ik heb het idee dat ik nog nooit zo veel in de regen van of naar het werk heb moeten fietsen als de afgelopen tijd), maar gelukkig hoefde ik daarna niet meer weg. En net hier gewoon een paar flinke donderklappen en bliksem, nou ja zeg! Gewoon compleet herfst! Waar is de winter toch??
Gelukkig zijn jullie deze dag ook weer goed doorgekomen Dolphine, het was ook geen weer om buiten te spelen oid, maar het is gelukt! En morgen bij vriendje spelen, toch? Heb jij ook weer even de handen vrij.
Morgen moet ik tot 17.00 uur, kreun.....pfff, heb ik toch echt geen zin in zeg..Nou ja, kan ik weer wat overuurtjes maken die ik kan opnemen als ik ff geen zin heb ofzo.
woensdag 4 januari 2012 om 22:18
En wederom regen en storm...Tjeeeez zeg, wat ís dit??!!
Heb het wel een beetje gehad voor vandaag, 10 uur gewerkt, daarna nog boodschappen gedaan, snelsnel eten gemaakt, blehhhh. Straks lekker naar bed! Superdruk op het werk, ik zal blij zijn als het weekend is. Schaatsen dit weekend en ook weer darts, lekker lui weekend voor de buis..hopelijk.
Hebben jullie je vermaakt vandaag Dolphine?
woensdag 4 januari 2012 om 22:37
Het was een rustig dagje vandaag. Vanmorgen op tijd het bed uit om te gaan sporten. Moest mijn knul wakker maken, haha. Hij mocht mee doen met cross core training, omdat het vakantietijd (dus rustig) is. Dat vond hij hij erg leuk, zeker nu het winterstop is met voetbal.
Vanmiddag is hij bij een vriendje wezen spelen, en ben ik boodschappen gaan doen. Daarna lekker thuis geweest en gelezen.
Morgenochtend ga ik mijn nichtjes ophalen, die logeren nu bij mijn ouders. Dan ga ik naar het zwembad met de kinderen en komen ze daarna een nachtje hier logeren. Na het zwemmen lekker pannenkoeken bakken, dus wordt een leuke dag morgen.
Vandaag hier geen storm scarlet en ook geen regen. Pas vanavond begon de wind weer aan te trekken.
Het valt je niet mee he, de eerste werkweek na je vakantie.
Ik ben heel benieuwd wat mij maandag te wachten staat. Ik ben er natuurlijk 2,5 week uit geweest omdat ik ook nog ziek geweest ben.
Zal wel tegenvallen.
Heb al wel van mijn vriendin gehoord dat dat ene meisje waarvoor ik een stageplek had geregeld voor de H&M al 3x niet is komen opdagen voor een gesprek. GRRRR daar baal ik van, dan steek je je nek uit voor zo'n meid.
Weer een gemiste kans voor haar dus.
Ik hoop nog wat van het schaatsen mee te krijgen. maar pleegzoon komt het weekend, dus is nog maar de vraag of dat gaat lukken.
Vanmiddag is hij bij een vriendje wezen spelen, en ben ik boodschappen gaan doen. Daarna lekker thuis geweest en gelezen.
Morgenochtend ga ik mijn nichtjes ophalen, die logeren nu bij mijn ouders. Dan ga ik naar het zwembad met de kinderen en komen ze daarna een nachtje hier logeren. Na het zwemmen lekker pannenkoeken bakken, dus wordt een leuke dag morgen.
Vandaag hier geen storm scarlet en ook geen regen. Pas vanavond begon de wind weer aan te trekken.
Het valt je niet mee he, de eerste werkweek na je vakantie.
Ik ben heel benieuwd wat mij maandag te wachten staat. Ik ben er natuurlijk 2,5 week uit geweest omdat ik ook nog ziek geweest ben.
Zal wel tegenvallen.
Heb al wel van mijn vriendin gehoord dat dat ene meisje waarvoor ik een stageplek had geregeld voor de H&M al 3x niet is komen opdagen voor een gesprek. GRRRR daar baal ik van, dan steek je je nek uit voor zo'n meid.
Weer een gemiste kans voor haar dus.
Ik hoop nog wat van het schaatsen mee te krijgen. maar pleegzoon komt het weekend, dus is nog maar de vraag of dat gaat lukken.
donderdag 5 januari 2012 om 19:33
En vandaag dan Dolpine, nu wel storm? Of eerder vandaag? Het loeit hier nu weer om het huis heen..Toen ik vanmorgen wakker werd ging het echt heel erg tekeer. Als het zo zou zijn geweest toen het tijd voor ons werd om te gaan, was ik zeker nog even thuisgebleven. Gieten, onweer, zware windstoten..gewoon niet in te fietsen. Maar (helaas, hihi) toen wij weggingen was het in elk geval droog en geen onweer meer.
Hoop voor jou dat het een beetje meevalt maandag!
Dat is trouwens echt wel erg balen zeg, van dat meisje van H&M..Zo jammer he, dat ze dan niet beseffen dat ze een superkans hebben gehad en ze niet inzien hoe belangrijk het is. Leuk dat je nichtjes komen logeren, ook leuk voor je knul. En dan ook nog pleegzoon, dus een leuke afsluiter van jullie vakantie. Vandaag heeft dok met de prachtige ogen (en sowieso een yummie vent) helaas afscheid van ons genomen..Boehoe, had net de laatste paar dagen wat meer contact met m, omdat ie veel dingetjes via mij liet lopen. Zucht...zoooooo zonde!! Ik las dat Sven zich op het EK ook niet helemaal gaat geven, dat hij eigenlijk alles richt op de olympische spelen over 2 jaar. Maar wie weet, hoe het lopen gaat en hij is natuurlijk niet de enige! Oh, besef nu dat je nichtjes er NU natuurlijk al zijn, haha. Lekker gezwommen en lekker pannenkoeken gebakken (en gegeten)? Mmm, heerlijk!
donderdag 5 januari 2012 om 19:33
En vandaag dan Dolpine, nu wel storm? Of eerder vandaag? Het loeit hier nu weer om het huis heen..Toen ik vanmorgen wakker werd ging het echt heel erg tekeer. Als het zo zou zijn geweest toen het tijd voor ons werd om te gaan, was ik zeker nog even thuisgebleven. Gieten, onweer, zware windstoten..gewoon niet in te fietsen. Maar (helaas, hihi) toen wij weggingen was het in elk geval droog en geen onweer meer.
Hoop voor jou dat het een beetje meevalt maandag!
Dat is trouwens echt wel erg balen zeg, van dat meisje van H&M..Zo jammer he, dat ze dan niet beseffen dat ze een superkans hebben gehad en ze niet inzien hoe belangrijk het is. Leuk dat je nichtjes komen logeren, ook leuk voor je knul. En dan ook nog pleegzoon, dus een leuke afsluiter van jullie vakantie. Vandaag heeft dok met de prachtige ogen (en sowieso een yummie vent) helaas afscheid van ons genomen..Boehoe, had net de laatste paar dagen wat meer contact met m, omdat ie veel dingetjes via mij liet lopen. Zucht...zoooooo zonde!! Ik las dat Sven zich op het EK ook niet helemaal gaat geven, dat hij eigenlijk alles richt op de olympische spelen over 2 jaar. Maar wie weet, hoe het lopen gaat en hij is natuurlijk niet de enige! Oh, besef nu dat je nichtjes er NU natuurlijk al zijn, haha. Lekker gezwommen en lekker pannenkoeken gebakken (en gegeten)? Mmm, heerlijk!
donderdag 5 januari 2012 om 20:08
Vandaag wel storm ja en flink ook.Een prima dag om in het zwembad te vertoefen dus. Dat hebben dan ook maar gedaan een hele dag. Ik moest natuurlijk mee zwemmen, want die kleine is 4 en heeft geen diploma, mag natuurlijk ook niet alleen zwemmen. Ze heeft het trouwens goed volgehouden.
Pannenkoeken waren lekker, ze hebben er goed van gegeten. Ik heb zelf bonensoep op.
Net de kamer van zoonlief verbouwd, want ze willen met z'n drieeen op 1 kamer, dus er moesten wat matrassen naast. Maar het is gelukt. Ik ga zo die kleine meid vast op bed leggen en dan hoop ik dat die slaapt als die 2 groten naar bed gaan.
Pannenkoeken waren lekker, ze hebben er goed van gegeten. Ik heb zelf bonensoep op.
Net de kamer van zoonlief verbouwd, want ze willen met z'n drieeen op 1 kamer, dus er moesten wat matrassen naast. Maar het is gelukt. Ik ga zo die kleine meid vast op bed leggen en dan hoop ik dat die slaapt als die 2 groten naar bed gaan.
vrijdag 6 januari 2012 om 19:19
Zo, deze dag is ook weer voorbij en zo is het al weer weekend. Rustig dagje vandaag. Wel even wezen sporten, mijn moeder heeft hier even op de kinderen gepast. Die hebben trouwens heel goed geslapen, heb ze de hele nacht niet gehoord.
Rond een uur of 11 kwamen mijn broer en schoonzus de meiden ophalen. Daarna ben ik met zoonlief op pad geweest. Hij had 50,= en wilde graag een nieus spel kopen. Bij intertoys hadden ze niet veel dus uiteindelijk even naar e-plaza gereden. Knul heeft zich de hele dag vermaakt met het nieuwe spel. Ik heb de logeerkamer uitgemest en allemaal zooi alvast in de schuur gezet. Morgen is dus echt de kamer van zoonlief aan de beurt.
Ook nog schaatsen gekeken vanmiddag.
Morgenmiddag heeft zoonlief een toernooitje bij de club zelf, dat breekt de dag een beetje en zondagmiddag gaan we bowlen.
Maandag begint het normale leven weer, ik weer aan het werk en zoonlief naar school.
Nog een leuk nieuwtje, ik had meegedaan aan een kerstpuzzel in de plaatselijke krant en heb een prijs gewonnen. Woehaha. Ik mag morgen een hoofdkussen ophalen bij de peddenspicaalzaak hier op het dorp. Oh wat zal ik lekker gaan slapen zeg.......
Rond een uur of 11 kwamen mijn broer en schoonzus de meiden ophalen. Daarna ben ik met zoonlief op pad geweest. Hij had 50,= en wilde graag een nieus spel kopen. Bij intertoys hadden ze niet veel dus uiteindelijk even naar e-plaza gereden. Knul heeft zich de hele dag vermaakt met het nieuwe spel. Ik heb de logeerkamer uitgemest en allemaal zooi alvast in de schuur gezet. Morgen is dus echt de kamer van zoonlief aan de beurt.
Ook nog schaatsen gekeken vanmiddag.
Morgenmiddag heeft zoonlief een toernooitje bij de club zelf, dat breekt de dag een beetje en zondagmiddag gaan we bowlen.
Maandag begint het normale leven weer, ik weer aan het werk en zoonlief naar school.
Nog een leuk nieuwtje, ik had meegedaan aan een kerstpuzzel in de plaatselijke krant en heb een prijs gewonnen. Woehaha. Ik mag morgen een hoofdkussen ophalen bij de peddenspicaalzaak hier op het dorp. Oh wat zal ik lekker gaan slapen zeg.......
vrijdag 6 januari 2012 om 23:42
Gefeliciteerd Dolphine, met je prijs!! Hopelijk is het ook een lekker kussen zeg..(dat ie lekker ligt, bedoel ik..hihi)
Wat ben jij druk geweest zeg, met de logeerkamer uitmesten en dan ook nog grootse plannen voor de kamer van je mannetje, pfoe! Nog eventjes he, dat zit jullie vakantie er ook weer op. Maar voor het zover is nog wel leuk bowlen, gezellig!
Hier ook vanmiddag schaatsen gekeken, nadat de boodschappen waren gedaan en het huis een beetje aan kant was. Het heeft toch ook wel weer wat, zo'n buitenbaan. Maar wel afzien voor ze! Echt terug naar de basis, zeg maar, hahahah. Ook nog een beetje tennis meegepikt, morgen wordt het ook veel zappen, denk ik..darts, schaatsen, tennis, errug lui en errug saai, maar heb geen zin om iets te doen. Mijn knul is begonnen met Tae bo (wel thuis), heeft giga spierpijn en is ook niet vooruit te branden. We zijn dus een lekker stel zo met z'n tweetjes.
zaterdag 7 januari 2012 om 15:12
Dat kan ik niet zeggen scarlet dat we hier een lui dagje hebben. Voetbaltoernooi van zoonlief gehad. Begon om 12 uur, we zijn net pas thuis. Liep enigsinds uit, maar was leuk. Ze hebben alleen van de E1 verloren, dus dat is geen schande.
Pleegzoon werd gisterenavond gebracht met de medeling dat hij vandaag naar schaatstraining moet. Dus straks nog naar utrecht daarvoor. Zoonlief neemt zijn schaatsen ook maar mee, wie weet mag hij mee doen.
Tijdens toernooitje was het trouwens erg koud.... Zo'n koude wind, de voetbalvelden liggen onderaan de dijk, dus schiet eigenlijk niet op.
Schaatstraining is van 17:15 tot 18:15, erg rottijd en ook nog helemaal in utrecht.
Net mijn prijs opgehaald, oh wat zal ik lekker slapen vannacht. (Hoop ik). OOk nog even lekker warme chocomelk gedronken om een beetje op te warmen.
Eten vanavond wordt een drama met die schaatstraining, dus waarschijnlijk doen we op de terugweg wel even wat halen.
Pleegzoon werd gisterenavond gebracht met de medeling dat hij vandaag naar schaatstraining moet. Dus straks nog naar utrecht daarvoor. Zoonlief neemt zijn schaatsen ook maar mee, wie weet mag hij mee doen.
Tijdens toernooitje was het trouwens erg koud.... Zo'n koude wind, de voetbalvelden liggen onderaan de dijk, dus schiet eigenlijk niet op.
Schaatstraining is van 17:15 tot 18:15, erg rottijd en ook nog helemaal in utrecht.
Net mijn prijs opgehaald, oh wat zal ik lekker slapen vannacht. (Hoop ik). OOk nog even lekker warme chocomelk gedronken om een beetje op te warmen.
Eten vanavond wordt een drama met die schaatstraining, dus waarschijnlijk doen we op de terugweg wel even wat halen.
zaterdag 7 januari 2012 om 23:59
Oe, dat was dus best druk allemaal Dolphine. Lekker, dat je dat dan zo op de valreep hoort, van die schaatsstraining..Hoe was het, mocht je knul nog meedoen? Goed hoor trouwens, dat ze alleen van de E1 hebben verloren, top! Maar daar was het natuurlijk ook koud, op de ijsbaan en je had het al zo koud..brrrrr. Hoop dat je straks superlekker slaapt! Tja, hier dus wel behoorlijk lui..wel wassen gedraaid en bed verschoont, maar verder toch merendeel op de bank voor de buis, schaatsen gekeken natuurlijk, darts..Was blij niet de deur uit te hoeven. Vanavond is L. nog even langs geweest en heb ik daarna met mijn knul nog een horrorfilm gekeken. Getverdemme, haha.
zondag 8 januari 2012 om 11:49
Zoonlief mocht meedoen met schaatsen ja. Hij vond het erg leuk, ondanks het feit dat hij er niet zo veel van bakte. Maar ja je kunt niet overal goed in zijn he.
De jongens hebben zich vermaakt. Ik baalde er wel een beetje van eerlijk gezegd. Wordt min of meer opgedrongen om even naar utrecht heen en weer te rijden en ook nog eens op zo'n rottijd. Dat hadden ze wel even mogen overleggen van te voren. Maar goed.
Nu wel even kalm aan, al hangt de eerste was al weer te drogen. Lekker beetje schaatsen kijken en om 3 uur even een uurtje bowlen, dat breekt de dag een beetje met de jongens.
fijne zondag.
De jongens hebben zich vermaakt. Ik baalde er wel een beetje van eerlijk gezegd. Wordt min of meer opgedrongen om even naar utrecht heen en weer te rijden en ook nog eens op zo'n rottijd. Dat hadden ze wel even mogen overleggen van te voren. Maar goed.
Nu wel even kalm aan, al hangt de eerste was al weer te drogen. Lekker beetje schaatsen kijken en om 3 uur even een uurtje bowlen, dat breekt de dag een beetje met de jongens.
fijne zondag.
zondag 8 januari 2012 om 16:33
zondag 8 januari 2012 om 19:52
Ik was inderdaad net op tijd thuis om de laatste rit van de 10 km te zien. Daarna eten gekookt en nu pleegzoon al weer weggebracht.
Bowlen was gezellig.
Kussen sliep heerlijk, haha wat wil een mens nog meer.
Nu nog even met zoonlief samen wat tv kijken en dan is het bedtijd voor hem, want morgen begint hier ook het normale leven weer. Ik ga ook weer werken na 2,5 week. Dat zal wel tegenvallen zeg, haha. Het went zo snel he lekker rustig aan kunnen doen.
Wat een gekken trouwens die noren, dat ze bezwaar hadden aangetekend tegen Sven en Jan. Alsof dat wat uitgehaald had, Bokko was gewoon niet sterk genoeg vandaag, leg je daar bij neer zeg.
Bowlen was gezellig.
Kussen sliep heerlijk, haha wat wil een mens nog meer.
Nu nog even met zoonlief samen wat tv kijken en dan is het bedtijd voor hem, want morgen begint hier ook het normale leven weer. Ik ga ook weer werken na 2,5 week. Dat zal wel tegenvallen zeg, haha. Het went zo snel he lekker rustig aan kunnen doen.
Wat een gekken trouwens die noren, dat ze bezwaar hadden aangetekend tegen Sven en Jan. Alsof dat wat uitgehaald had, Bokko was gewoon niet sterk genoeg vandaag, leg je daar bij neer zeg.
zondag 8 januari 2012 om 20:40
Hoi hoi meiden,
even een berichtje van deze kant. Ik hoop op jullie begrip dat ik me hier nauwelijks laat zien, maar de voorbereidingen voor nieuwe huis zijn in volle gang. Het begint er echt op te lijken dat we in feb. de sleutel gaan krijgen. Sja en in combinatie met werken en gezin en huishouden blijft er weinig tijd over voor sociale contacten momenteel.
Maar even uit oog is niet uit hart hè!
Heb laatste pagina weer doorgelezen dus ben aardig op de hoogte weer!
Liefs Thee
even een berichtje van deze kant. Ik hoop op jullie begrip dat ik me hier nauwelijks laat zien, maar de voorbereidingen voor nieuwe huis zijn in volle gang. Het begint er echt op te lijken dat we in feb. de sleutel gaan krijgen. Sja en in combinatie met werken en gezin en huishouden blijft er weinig tijd over voor sociale contacten momenteel.
Maar even uit oog is niet uit hart hè!
Heb laatste pagina weer doorgelezen dus ben aardig op de hoogte weer!
Liefs Thee
zondag 8 januari 2012 om 22:00
Ha die Thee! Fijn je weer ff te zien! Da's dus toch weer iets eerder dan gedacht toch, februari? Sssspannend!!!!
Take it easy he, voor zover mogelijk dan....
Echt Dolphine, mijn hart stond even stil toen die noren dat bezwaar hadden aangetekend...Hoe hálen ze het in hun hoofd..idd, gewoon van alles proberen om Bokko hoger te laten eindigen, maar het zat er gewoon niet in,klaar!
Geweldig te zien hoe blij Sven was (en wat een wereld rit weer..zo mooi hoe hij schaatst!) en ook super van Jan natuurlijk, al gunde ik het Sven zo, na 1 jaar weer op dit hoge niveau te zijn, helemaal top!
maandag 9 januari 2012 om 20:50
Ha die thee, spannende tijden hoor. Natuurlijk alle begrip, maar neemt niet weg dat ik het persoonlijk erg jammer vind dat je hier maar zo weinig bent. Maar goed nu even andere dingen aan je hoofd, leuke dingen eindelijk weer eens.
Mijn eerste werkdag zit er weer op. Viel niet tegen, kon rustug beginnen, alleen vanmiddag een gesprek op school gehad. Rest van de dag mijn mail kunnen checken en beantwoorden, telefoontjes kunnen plegen en meer van dat soort opstart dingetjes zo na de vakantie.
Morgen kan ik ook rustig beginnen. Moet eerst met zoonlief voor controle naar de cardioloog, dus morgenochtend geen werk. Pas 's middags een huisbezoek. En zo zitten we al snel weer in het ritme .
Mijn eerste werkdag zit er weer op. Viel niet tegen, kon rustug beginnen, alleen vanmiddag een gesprek op school gehad. Rest van de dag mijn mail kunnen checken en beantwoorden, telefoontjes kunnen plegen en meer van dat soort opstart dingetjes zo na de vakantie.
Morgen kan ik ook rustig beginnen. Moet eerst met zoonlief voor controle naar de cardioloog, dus morgenochtend geen werk. Pas 's middags een huisbezoek. En zo zitten we al snel weer in het ritme .
maandag 9 januari 2012 om 21:59
He gelukkig Dolphine, dat je eerste werkdag niet tegenviel. Rustig opstarten is altijd lekker. En idd, je zit er zo weer in he, in het ritme..Heeft je mannetje het ook weer naar de zin gehad op school? En dan morgen weer naar de cardioloog, toch altijd een beetje spannend, denk ik?
Hier ook een rustige werkdag achter de rug. Zo druk als het vorige week nog was, zo kalm was het vandaag..hollen of stilstaan altijd, haha. Alle collega's weer zo'n beetje terug, ook wel weer gezellig.
dinsdag 10 januari 2012 om 21:02
Het zit er allemaal weer op voor vandaag. De hele ochtend in het ziekenhuis doorgebracht, met name met wachten. maar hartfilmpje en echo waren eigenlijk heel goed. Nu wil de cardioloog nog een inspanningstest doen bij zoonlief, om te zien hoe alles reageert na inspanning. Als hij daar ook goed door heen komt, dan mogen we voor 3 jaar wegblijven. Hoera! Goed nieuws dus.
Vanmiddag heb ik een huisbezoek gehad.
Vanavond met mijn knul voor het eerst bij kickboksen gekeken. We zijn op zoek naar iets om hem iets weerbaarder te maken en wat meer zelfvetrouwen te geven, met name voor op het voetbalveld. HIj vond het erg leuk vanavond en mag nu tot eind deze maand mee doen en dan beslissen of hij er op wil.
Ik vind het wat laat, van 7 tot 8, maar aan de andere kant, hij ligt al op bed nu, dus is maar een half uurtje later dan normaal, en als het echt goed voor hem is, waarom dan niet he.....
En nu eindelijk even niks. lekker languit op de bank met een kopje koffie. Heb ik wel verdient vind ik.
Morgen moet mijn moeder de hele dag naar het ziekenhuis voor een mri scan, bot scan etc, Ook weer even spannend dus. Al krijgen we daar niet meteen de uitslag van.
Vanaf donderdag kan ik volle bak aan de slag met werken, donderdag, maandag en dinsdag vol met afspraken. Maar goed hoort er bij.
Morgen eind van de middag ook een afspraak, ga de avondmaaltijd filmen bij een gezin. Zoonlief moet trainen, maar gelukkig kan mijn vader hem daar even ophalen.
Vrijdag nog naar de oogarts met hem en dan hebben we het wel weer even gehad met al die onderzoeken.
Vanmiddag heb ik een huisbezoek gehad.
Vanavond met mijn knul voor het eerst bij kickboksen gekeken. We zijn op zoek naar iets om hem iets weerbaarder te maken en wat meer zelfvetrouwen te geven, met name voor op het voetbalveld. HIj vond het erg leuk vanavond en mag nu tot eind deze maand mee doen en dan beslissen of hij er op wil.
Ik vind het wat laat, van 7 tot 8, maar aan de andere kant, hij ligt al op bed nu, dus is maar een half uurtje later dan normaal, en als het echt goed voor hem is, waarom dan niet he.....
En nu eindelijk even niks. lekker languit op de bank met een kopje koffie. Heb ik wel verdient vind ik.
Morgen moet mijn moeder de hele dag naar het ziekenhuis voor een mri scan, bot scan etc, Ook weer even spannend dus. Al krijgen we daar niet meteen de uitslag van.
Vanaf donderdag kan ik volle bak aan de slag met werken, donderdag, maandag en dinsdag vol met afspraken. Maar goed hoort er bij.
Morgen eind van de middag ook een afspraak, ga de avondmaaltijd filmen bij een gezin. Zoonlief moet trainen, maar gelukkig kan mijn vader hem daar even ophalen.
Vrijdag nog naar de oogarts met hem en dan hebben we het wel weer even gehad met al die onderzoeken.
woensdag 11 januari 2012 om 13:43
Lekker mijn vrije woensdagmiddag! Boodschappen gedaan, de wasmachine draait, straks nog even konijnenhok verschonen en stofzuigen en een natte doek over alles halen..Maar rustig an!
Dat zou hartstikke fijn zijn he Dolphine, als je knul straks nog maar eens in de 3 jaar voor controle zou moeten! Hopelijk blijkt uit de inspanningstest dat het kan. Wel een lange dag geweest zeg, in het ZH! En vandaag weer een spannende dag wat betreft je moeder, of, eigenlijk komt de echte spanning op de dag dat de uitslagen komen, denk ik? Maar toch..Hoe lang duurt het voor ze de uitslagen krijgt?
En misschien aan het kickboxen dus? Ben benieuwd of hij het zo leuk blijft vinden als nu. Jij hebt het druk komende dagen zeg..sterkte!
Whoehaha, mijn knul is volgende maand jarig en L, had het plan om dan met zijn drietjes uit eten te gaan (omdat ie dan "volwassen" is..). Heeft ie helemaal geen zin in! Kan me het ergens ook wel voorstellen hoor..dus denk dat ik L. maar voorstel om gewoon lekker iets te halen voor thuis, dat doet ie veel liever. Heeft geen idee wat ie hebben wil, hij heeft eigenlijk gewoon alles al (belachelijk eigenlijk), rijles (wat ik kreeg van mijn ouders voor mijn18e verjaardag) zit er echt niet in qua geld en bovendien heeft hij er helemaal nog geen interesse in. Denk dus dat het geld gaat worden, alhoewel hij dat zelf helemaal niet leuk vindt.
Ik ga maar weer es even in de benen en aan de slag hier..