een huis vol
maandag 9 januari 2012 om 17:31
quote:ondervinding schreef op 09 januari 2012 @ 17:26:
Ze zullen heus wel speelgoed voor de jongsten hebben hoor. Ze hebben toch niet alles gefilmd. Wij hebben de kinderen ook geen middagslaapjes zien doen, wil niet zeggen dat ze dat niet doen.Je hebt gelijk. Wellicht ruimden ze op voordat de camera's aangingen. Wel jammer eigenlijk. De Deijsjes kwamen wat dat aangaat iets natuurlijker over.
Ze zullen heus wel speelgoed voor de jongsten hebben hoor. Ze hebben toch niet alles gefilmd. Wij hebben de kinderen ook geen middagslaapjes zien doen, wil niet zeggen dat ze dat niet doen.Je hebt gelijk. Wellicht ruimden ze op voordat de camera's aangingen. Wel jammer eigenlijk. De Deijsjes kwamen wat dat aangaat iets natuurlijker over.
maandag 9 januari 2012 om 17:32
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Neem bij nader inzien maar gewoon bloemen mee.quote:Missprincesa schreef op 09 januari 2012 @ 17:25:
[quote]sjimmie_01 schreef op 09 januari 2012 @ 17:17:
Neem ik als dank voor het logeren echte borden voor ze mee
[...]
Denk dat je ze blijer maakt met een vaatwasser hoor, hihi.
[quote]sjimmie_01 schreef op 09 januari 2012 @ 17:17:
Neem ik als dank voor het logeren echte borden voor ze mee
[...]
Denk dat je ze blijer maakt met een vaatwasser hoor, hihi.
maandag 9 januari 2012 om 17:34
Zo denk ik er ook over, heb al een man maar zo'n man in je vriendengroep lijkt mij heel erg leuk! Het is een sympathieke man met veel charisma, goedlachs en ja, best aantrekkelijk als ik vrijgezel zou zijn en hij geen 12/13 kids zou hebben en een vrouw.quote:Missprincesa schreef op 09 januari 2012 @ 17:16:
[...]
Ik vind het ook een leuke vent, niet om zelf wat mee te beginnen, laat staan kindjes maken, maar wel leuk om in je vriendengroep te hebben.
[...]
Ik vind het ook een leuke vent, niet om zelf wat mee te beginnen, laat staan kindjes maken, maar wel leuk om in je vriendengroep te hebben.
Geluk zit soms in een klein hoekje ...
maandag 9 januari 2012 om 17:52
maandag 9 januari 2012 om 18:03
quote:rijstkorrel schreef op 09 januari 2012 @ 17:52:
[...]
Denk je dat hij daar de tijd voor heeft/krijgt? Zij lijkt mij nou niet iemand waar je mee moet sollen.....deegroller alert
Ja ik denk het wel...het zullen ook meer ONS zijn dan affaires denk ik. En inderdaad dat als zij er achterkomt, hij er flink van langs krijgt (maar ze niet bij hem weggaat).
Goh, wat ken ik hem al goed he na 10 afleveringen :p
Mix wat eerste indrukken met veronderstelde mensenkennis en wat vooroordelen en er komt een heel psychologisch rapport uit rollen
[...]
Denk je dat hij daar de tijd voor heeft/krijgt? Zij lijkt mij nou niet iemand waar je mee moet sollen.....deegroller alert
Ja ik denk het wel...het zullen ook meer ONS zijn dan affaires denk ik. En inderdaad dat als zij er achterkomt, hij er flink van langs krijgt (maar ze niet bij hem weggaat).
Mix wat eerste indrukken met veronderstelde mensenkennis en wat vooroordelen en er komt een heel psychologisch rapport uit rollen
maandag 9 januari 2012 om 18:12
quote:Missprincesa schreef op 09 januari 2012 @ 18:03:
[...]
Mix wat eerste indrukken met veronderstelde mensenkensen en wat vooroordelen en er komt een heel psychologisch rapport uit rollen
Jajajajaja, eens eens eens
Enne ma B. Ik meen me te herinneren dat zij zangeres wilde worden. Denk dat ze daarom haar dochters zo uuuh stimuleert. Zelf was ze bang om te falen en gaandeweg ondekte ze dat ze wel goed is in baren. Dus doet ze dat fulltime
Hoe vind je mijn analyse
[...]
Mix wat eerste indrukken met veronderstelde mensenkensen en wat vooroordelen en er komt een heel psychologisch rapport uit rollen
Jajajajaja, eens eens eens
Enne ma B. Ik meen me te herinneren dat zij zangeres wilde worden. Denk dat ze daarom haar dochters zo uuuh stimuleert. Zelf was ze bang om te falen en gaandeweg ondekte ze dat ze wel goed is in baren. Dus doet ze dat fulltime
Hoe vind je mijn analyse
maandag 9 januari 2012 om 18:32
maandag 9 januari 2012 om 18:46
Ik vraag me af of het een bewust financiële keuze is dat Pa B maar 4 dagen werkt. Je ziet vaak dat je met 5 dagen net overal buiten valt. Je mag niet meer in de sociale woningbouw huren en tot 130% van mim. inkomen kun je bij veel gemeenten toeslagen krijgen voor muzieklessen en sport voor kinderen. Als je er net boven zit, pies je overal buiten de pot.
maandag 9 januari 2012 om 18:49
Ja soms dacht ik ook Hij is wel erg happy met zijn eigen persoontje maar aan de andere kant ben ik toch meer overtuigd van het feit dat hij echt zichzelf is. Hij heeft veel humor en neemt het leven met een lach. Ondanks dat hij behoefte heeft aan aandacht en ruimte voor zichzelf, lijkt hij mij toch een vader die heel veel aandacht aan zijn kinderen besteed. Die 13 kinderen komen misschien voort vanwege een mix van cultuur, een happy mama tijdens de zwangerschap, gezelligheid en tja...ik weet het niet...misschien meerdere redenen die wij misschien niet weten.
Ik vond van beide families de redenen vaag voor het grote aantal kinderen. Dat is mij nooit echt duidelijk geworden. Niet tegen de pil kunnen hoeft geen reden te zijn, er zijn meerdere manieren om zwangerschap te voorkomen, zelfs definitieve zoals sterilisatie.
quote:lila01 schreef op 09 januari 2012 @ 18:00:
Maar vader B. vindt zichzelf ook wel errug leuk geloof ik en daarom vind ik 'm steeds minder leuk. Hij lijkt me een man die erg veel ruimte en aandacht voor zichzelf nodig heeft, daarom snap ik die 13 kinderen ook niet...
Ik vond van beide families de redenen vaag voor het grote aantal kinderen. Dat is mij nooit echt duidelijk geworden. Niet tegen de pil kunnen hoeft geen reden te zijn, er zijn meerdere manieren om zwangerschap te voorkomen, zelfs definitieve zoals sterilisatie.
quote:lila01 schreef op 09 januari 2012 @ 18:00:
Maar vader B. vindt zichzelf ook wel errug leuk geloof ik en daarom vind ik 'm steeds minder leuk. Hij lijkt me een man die erg veel ruimte en aandacht voor zichzelf nodig heeft, daarom snap ik die 13 kinderen ook niet...
maandag 9 januari 2012 om 18:54
@Grasklokje: Ja dat zou best eens kunnen, dat ze er maar weinig bij inschieten door 1 dag minder te werken of juist quitte spelen of voordeel erbij hebben. Als het financiëel haalbaar is, is het een verstandige keuze van fam. B. En zo kan hij moeder ook wat meer bijstaan in de verzorging van de kinderen en het huishouden.
maandag 9 januari 2012 om 19:43