telefoon in de koelkast
woensdag 11 januari 2012 om 01:46
was mijn telefoon kwijt blijkt het al 3 dagen in de koelkast te liggen
3 weken geleden 50 euro in de vuilnisbak gegooid
en 2 weken geleden een pinpas van iemand anders weggegooid gaat lekker hierzo
en ja,ik was volledig nuchter
oh fantastich net hete olie op mijn hand
telefoon doet nu raar =S
ik woon al een jaar op mezelf hoever zou ik moeten zijn
3 weken geleden 50 euro in de vuilnisbak gegooid
en 2 weken geleden een pinpas van iemand anders weggegooid gaat lekker hierzo
en ja,ik was volledig nuchter
oh fantastich net hete olie op mijn hand
telefoon doet nu raar =S
ik woon al een jaar op mezelf hoever zou ik moeten zijn
woensdag 11 januari 2012 om 02:11
erg herkenbaar Een zakje met espresso (oplos) open maken en leeg gooien in de prullenbak in plaats van in het koffiekopje bijvoorbeeld. Of met koud water uit de waterkoker de koffie willen aanlengen.
Nog meer weggooileed: scharen, lepeltjes, aardappelschilmesjes etc.
Altijd mijn pas vergeten als ik op het werk naar buiten wil.
De afstandsbediening in de koelkast of op de wc.
Bakken in azijn in plaats van olie (heeeel vies en het stinkt!)
Nog meer? ha ha
Nog meer weggooileed: scharen, lepeltjes, aardappelschilmesjes etc.
Altijd mijn pas vergeten als ik op het werk naar buiten wil.
De afstandsbediening in de koelkast of op de wc.
Bakken in azijn in plaats van olie (heeeel vies en het stinkt!)
Nog meer? ha ha
woensdag 11 januari 2012 om 07:57
woensdag 11 januari 2012 om 08:23
Je (computer)muis vervloeken naar het diepste putje van de hel en er pas na een half uur achter komen dat je al de hele tijd je mobiel over tafel zit te schuiven.
Meer muisongemak: tijdens het spelen van een lekker hack 'n slash spelletje je ernstig afvragen waarom je die vlieg op je beeldscherm maar niet doodgemuisd (doodgemozen?) krijgt.
Meer muisongemak: tijdens het spelen van een lekker hack 'n slash spelletje je ernstig afvragen waarom je die vlieg op je beeldscherm maar niet doodgemuisd (doodgemozen?) krijgt.
woensdag 11 januari 2012 om 08:54
O, zulke stomme dingen.
's Avonds doe ik mijn lenzen altijd uit. Dus lenzenbakje even schoonmaken, vloeistof er in en dan die dingen eruit halen. Tok; knal ik zo met mijn vingers tegen mijn bril aan. Lenzen waren al weggespoeld, gelukkig maandlenzen en de opticien kon er zo om lachen dat ik een nieuw setje kreeg.
's Avonds doe ik mijn lenzen altijd uit. Dus lenzenbakje even schoonmaken, vloeistof er in en dan die dingen eruit halen. Tok; knal ik zo met mijn vingers tegen mijn bril aan. Lenzen waren al weggespoeld, gelukkig maandlenzen en de opticien kon er zo om lachen dat ik een nieuw setje kreeg.
woensdag 11 januari 2012 om 09:06
Swiffer in de koelkast leggen.
Koffie zetten (eerst melk en zoetje in het kopje) en dan de senseo aanzetten zonder pad. Volgende poging. Wéer pad vergeten.
Je niet meer kunnen herinneren of je zout bij de aardappels hebt gedaan en dus nog maar een keer doen. Niet te vreten zo zout!
Er van overtuigd zijn dat je je vogels op het vaste tijdstip al eten hebt gegeven. Tot ze een uur later héél hard met hun bakje gaan rammelen.
Drie keer anderen er aan herinneren hun jaarabonnement te verlengen en het zelf vergeten.
Koffie zetten (eerst melk en zoetje in het kopje) en dan de senseo aanzetten zonder pad. Volgende poging. Wéer pad vergeten.
Je niet meer kunnen herinneren of je zout bij de aardappels hebt gedaan en dus nog maar een keer doen. Niet te vreten zo zout!
Er van overtuigd zijn dat je je vogels op het vaste tijdstip al eten hebt gegeven. Tot ze een uur later héél hard met hun bakje gaan rammelen.
Drie keer anderen er aan herinneren hun jaarabonnement te verlengen en het zelf vergeten.
woensdag 11 januari 2012 om 09:26
Mijn dochter heeft lensen, maar omdat ze in de groei was, ging ze wat achteruit met de sterkte. Ook heeft ze per oog, wat verschil in sterkte Dus wij liepen naar de supermarkt en ze klaagde dat niet zo goed zag. Wij naar de opticien die in de buurt was, en hij keek haar ogen na.
Waarop hij tegen mijn dochter zei; je hebt je lenzen verkeerd in gedaan.
Voor de rest, ik zorg altijd als ik de deur uitga, dat ik zeker weet dat ik mijn sleutel in mijn zak heb, het is zo vervelend als de buurman met de ladder moet komen, zodat ik mijn flat kan.Portemonnee ooit in de vriezer gedaan (bij het uitladen van boodschappen). . en nog meer van dat soort stomme dingen.
Waarop hij tegen mijn dochter zei; je hebt je lenzen verkeerd in gedaan.
Voor de rest, ik zorg altijd als ik de deur uitga, dat ik zeker weet dat ik mijn sleutel in mijn zak heb, het is zo vervelend als de buurman met de ladder moet komen, zodat ik mijn flat kan.Portemonnee ooit in de vriezer gedaan (bij het uitladen van boodschappen). . en nog meer van dat soort stomme dingen.
woensdag 11 januari 2012 om 09:29
Ik woon al jaren alleen en verbrandde eergister mijn lip giga aan een kroket!
Ik loop nog steeds standaard tegen de deurpost aan, val nog steeds standaard over die ene drempel die net iets hoger is.
Ik heb een kantoorbaan en toch presteer ik het om mijn kleren er naar de vernieling te helpen.
Als ik een losse steen zie liggen, pleur ik er op de weg terug gewoon alsnog overheen.
Vanochtend ging ik snel chocomel uit het pak drinken, heel mijn gezicht onder.
In alledaagse dingen ben ik zo onhandig als de pest!
Ik loop nog steeds standaard tegen de deurpost aan, val nog steeds standaard over die ene drempel die net iets hoger is.
Ik heb een kantoorbaan en toch presteer ik het om mijn kleren er naar de vernieling te helpen.
Als ik een losse steen zie liggen, pleur ik er op de weg terug gewoon alsnog overheen.
Vanochtend ging ik snel chocomel uit het pak drinken, heel mijn gezicht onder.
In alledaagse dingen ben ik zo onhandig als de pest!
woensdag 11 januari 2012 om 09:42
Oh ja die sleutels... daar kan ik echt een boek over schrijven.
Het lastigste was dat mijn huissleutels nog in de auto lagen. Maar omdat mijn man bij het weggaan de deur achter zich op slot had gedaan kon ik er niet uit. Dus moest mijn man helemaal uit zijn werk terugkomen om mij en de kinderen te bevrijden. Sindsdien heeft de buurvrouw ook een sleutel.
Ik heb ook een keer mijn zoon van drie in de auto gezet met mijn sleutels ernaast en toen per ongeluk de deur dichtgegooid. Kon mijn man weer komen...
Gelukkig werkt man in de buurt.
Het lastigste was dat mijn huissleutels nog in de auto lagen. Maar omdat mijn man bij het weggaan de deur achter zich op slot had gedaan kon ik er niet uit. Dus moest mijn man helemaal uit zijn werk terugkomen om mij en de kinderen te bevrijden. Sindsdien heeft de buurvrouw ook een sleutel.
Ik heb ook een keer mijn zoon van drie in de auto gezet met mijn sleutels ernaast en toen per ongeluk de deur dichtgegooid. Kon mijn man weer komen...
Gelukkig werkt man in de buurt.