nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
zaterdag 14 januari 2012 om 23:11
*KUCH KUCH* (Soezie hoest even wat bacillen richting Isa, want met zijn allen ziek zijn, dan kunnen we wel gezellig hier nutteloos lopen doen)
OETL, ik heb inderdaad sinds ik ben afgekickt van de neusspray zo'n lekkere rauwe neus... Vreselijk! En ik kan 20x snuiten, het helpt gewoon niet, blijft lopen. Bah.
En ik ben het met Isa eens, ik vind 'ik durf niet' ook een slechter excuus dan 'ik wil niet'. Is het een idee dat je voor je moet optreden gewoon ook weer wat drinkt?
MP, ik vind je ook erg zielig. Helpt dat?
OETL, ik heb inderdaad sinds ik ben afgekickt van de neusspray zo'n lekkere rauwe neus... Vreselijk! En ik kan 20x snuiten, het helpt gewoon niet, blijft lopen. Bah.
En ik ben het met Isa eens, ik vind 'ik durf niet' ook een slechter excuus dan 'ik wil niet'. Is het een idee dat je voor je moet optreden gewoon ook weer wat drinkt?
MP, ik vind je ook erg zielig. Helpt dat?
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zondag 15 januari 2012 om 14:13
Okee, change of plans... Geen neusspray werkt dus niet. Dan maar over op een wat onschuldigere versie (denk ik dat): Vicks First Defence. Ben natuurlijk allang mijn 'first' defence voorbij, maar hopelijk helpt het ook als second, third of fourth defence... Zou fijn zijn als alles nu eens los zou komen, en bijwerkingen van deze spray/gel zijn niesbuien en een loopneus. We wachten af.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zondag 15 januari 2012 om 14:19
Hè jakkes, wat zijn jullie streng zeg! Dan wordt het 'Ik WIL niet'....(omdat ik niet durf). Ha ha, ben ik jullie te slim af! Dat komt denk ik omdat jullie ziek zijn en verliefd. En ik ben gezond en ook verliefd. Maar dat ben ik al ruim 6 jaar dus daar ben ik aan gewend.
MP, als je weer koffie lust, dan ben je weer beter. Dat is altijd mijn devies. Hardlopen heb ik al voor je gedaan vandaag.....(geen dank)
MP, als je weer koffie lust, dan ben je weer beter. Dat is altijd mijn devies. Hardlopen heb ik al voor je gedaan vandaag.....(geen dank)
zondag 15 januari 2012 om 19:46
niet te bescheiden theeleut maar toch bedankt.
riooltoestand niet opgelost. pa is geweest, heeft van alles gedaan. uiteindelijk besloten de ontstoppingsdienst te bellen.
hij had namelijk tijdje terug hetzelfde probleem. toen is loodgieter geweest, en die heeft vervolgends de ontstoppingsdienst ingeschakeld, dus d8 ik dat het handig was dat ik dat maar ff gelijk deed.
begin het wel irritant te vinden.......
heb maar een emmer in de gootsteen gezet......
wel weer nuttig, maar goed.
(als iemands man toevallig loodgieter is, stuurt em ff naar mij, dank u)
riooltoestand niet opgelost. pa is geweest, heeft van alles gedaan. uiteindelijk besloten de ontstoppingsdienst te bellen.
hij had namelijk tijdje terug hetzelfde probleem. toen is loodgieter geweest, en die heeft vervolgends de ontstoppingsdienst ingeschakeld, dus d8 ik dat het handig was dat ik dat maar ff gelijk deed.
begin het wel irritant te vinden.......
heb maar een emmer in de gootsteen gezet......
wel weer nuttig, maar goed.
(als iemands man toevallig loodgieter is, stuurt em ff naar mij, dank u)
maandag 16 januari 2012 om 15:08
maandag 16 januari 2012 om 16:30
tralalalala rondje gejogged vanochtend
en ontstoppingsdienst is gekomen en verstopping
is daarmee weer opgelost.
besef wel dat het best wel een luxe probleem is.
ik kan naar een andere kraan lopen voor water, terwijl ze in afrika daar een halve dag voor moeten lopen....
we hebben het best wel goed hier...
en ontstoppingsdienst is gekomen en verstopping
is daarmee weer opgelost.
besef wel dat het best wel een luxe probleem is.
ik kan naar een andere kraan lopen voor water, terwijl ze in afrika daar een halve dag voor moeten lopen....
we hebben het best wel goed hier...
maandag 16 januari 2012 om 19:23
Arme Soezie...In bad, stomen, hete douche, helpt dat allemaal niet? En een enorme bak sympathie.
MissP: zei de ontstoppingsmeneer ook nog wat de oorzaak was? Voortaan geen walvissen koken in de badkamer?
Hopla! Volgende keer heb je gewoon het examen gehaald. Of niet. En dan ga je nog een keer proberen. (dat is dan weer een voordeel van de Sahara: Daar doen ze niet zo moeilijk over rijbewijzen)
OETL: Okee, dan wil je niet. Alsof je een eigen mening hebt
Oprechte vraag: Lijkt het je wel leuk om te doen en laat je het omdat je bang bent dat ze je uitlachen? Of vind je het eigenlijk ook niet zo leuk en heb je 'ja' gezegd omdat ze zaten aan te dringen?
MissP: zei de ontstoppingsmeneer ook nog wat de oorzaak was? Voortaan geen walvissen koken in de badkamer?
Hopla! Volgende keer heb je gewoon het examen gehaald. Of niet. En dan ga je nog een keer proberen. (dat is dan weer een voordeel van de Sahara: Daar doen ze niet zo moeilijk over rijbewijzen)
OETL: Okee, dan wil je niet. Alsof je een eigen mening hebt
Oprechte vraag: Lijkt het je wel leuk om te doen en laat je het omdat je bang bent dat ze je uitlachen? Of vind je het eigenlijk ook niet zo leuk en heb je 'ja' gezegd omdat ze zaten aan te dringen?
maandag 16 januari 2012 om 21:11
@ MP, als je de datum niet zegt, dan beginnen wij toch gewoon met duimen, totdat je het gehaald hebt
Wat was het probleem van je verstopping? Haren?? Of iets anders als een spijker, nagels, wattenstaafje??
Wel fijn dat het opgelost is!
@ Soezie, balen dat je zo verkouden bent!! Ik ga je alleen een virtuele geven, want ik kan het echt niet gebruiken hoor!
Voedingstijd! Ik ben Minifrisje eten geven!!
nutteloos: diarree sucks!
Wat was het probleem van je verstopping? Haren?? Of iets anders als een spijker, nagels, wattenstaafje??
Wel fijn dat het opgelost is!
@ Soezie, balen dat je zo verkouden bent!! Ik ga je alleen een virtuele geven, want ik kan het echt niet gebruiken hoor!
Voedingstijd! Ik ben Minifrisje eten geven!!
nutteloos: diarree sucks!
dinsdag 17 januari 2012 om 09:39
oww kut ik had gelezen dat je dan niet zo duimen, hahaha snorry.
begin februari, meer zeg ik niet (ik verklets me toch wel een x, no worries...)
ja idd. walvissen koken is niet handig, verder komt het vooral
door zeepresten e.d.
verder: op de andere topic bij Mode en beauty zijn ze niet zo lief voor mij. jullie zijn lief maar hier op het forum lopen helaas ook irritante gasten rond
begin februari, meer zeg ik niet (ik verklets me toch wel een x, no worries...)
ja idd. walvissen koken is niet handig, verder komt het vooral
door zeepresten e.d.
verder: op de andere topic bij Mode en beauty zijn ze niet zo lief voor mij. jullie zijn lief maar hier op het forum lopen helaas ook irritante gasten rond
dinsdag 17 januari 2012 om 13:11
dinsdag 17 januari 2012 om 13:30
Ik heb alleen nutteloze mededelingen. Ik zit dus goed hier: hie ben snotverkouden, ik heb een oornstekking die niet wil genezen, morgen ben ik vrij en ik heb geen flauw idee wat ik moet koken (het moet snel zijn en dat de kinderen het snel eten, want ze moeten daarna sporten; patat hebben ze al gisteren gehad en pannekoeken vind ik lastig en niet lekker).
MP, ik zal al vast voor je duimen. Is het voor die ene examen waar je het in je mail had?
MP, ik zal al vast voor je duimen. Is het voor die ene examen waar je het in je mail had?
dinsdag 17 januari 2012 om 17:06
dinsdag 17 januari 2012 om 19:18
Pffffffffffffffffffffffffff..........
Bijna geen puf meer om te typen.
Eerst offtopic (want nuttig) voor isa: ik vind het zelf eng omdat ik bang ben dat het niet zuiver is of dat mensen het raar vinden. Heb wel vaker gezongen in een voorstelling maar op toneel is het anders. Ook spannend, maar dan sta je voor een donkere zaal
Nog meer offtopic: ben moe en chagerijnig en vind het vandaag ff erg heftig met twee kleine kinderen en een drukke baan. Dochter (ruim 2,5) was ook moe en wou mijn stamppot boerenkool niet en zei steeds "stomme mama". Ik kon wel janken....
MDF: kinderen zijn echt heel leuk hoor.
Kiekeboee: uhm..... Ik dacht dat hij nog wat anders had gedaan
Mefs: pizza?
MP: eet een banaan voor je examen! Helpt altijd!
Soezie: sterkte in het kwadraat!
Bijna geen puf meer om te typen.
Eerst offtopic (want nuttig) voor isa: ik vind het zelf eng omdat ik bang ben dat het niet zuiver is of dat mensen het raar vinden. Heb wel vaker gezongen in een voorstelling maar op toneel is het anders. Ook spannend, maar dan sta je voor een donkere zaal
Nog meer offtopic: ben moe en chagerijnig en vind het vandaag ff erg heftig met twee kleine kinderen en een drukke baan. Dochter (ruim 2,5) was ook moe en wou mijn stamppot boerenkool niet en zei steeds "stomme mama". Ik kon wel janken....
MDF: kinderen zijn echt heel leuk hoor.
Kiekeboee: uhm..... Ik dacht dat hij nog wat anders had gedaan
Mefs: pizza?
MP: eet een banaan voor je examen! Helpt altijd!
Soezie: sterkte in het kwadraat!
dinsdag 17 januari 2012 om 19:32
quote:MEFS schreef op 17 januari 2012 @ 13:57:
Dat hebben ze vorige week 3x gehad. En de laatste dag werd ik bedreigd... Geen pasta meer tot februari. Lastig. Ik denk dat ik toch voor patat ga.
of gamba's met koffie, oww nee dat kan natuurlijk alleen maar met mij........
of pannenkoeken, of kom bij mij eten. ik heb zoals je weet een 'chef' in huis (vriendlief is kok)
Dat hebben ze vorige week 3x gehad. En de laatste dag werd ik bedreigd... Geen pasta meer tot februari. Lastig. Ik denk dat ik toch voor patat ga.
of gamba's met koffie, oww nee dat kan natuurlijk alleen maar met mij........
of pannenkoeken, of kom bij mij eten. ik heb zoals je weet een 'chef' in huis (vriendlief is kok)
dinsdag 17 januari 2012 om 20:57
MEFS, is Roerbakmie niks? Dat doe ik altijd als ik geen tijd heb. Mie ff 2 minuutjes koken, Kippie in de pan, roerbakgroentjes erbij, sausje uit een flesje en de gekookte mie erbij, klaar... Ook lekker met wat cashewnootjes. Dattis mie toch lekk'r!
OETL, knuffel voor jou! Kindjes kunnen soms zo hard zijn... Maar morgen ben je vast weer 'lieve mama'!
Kiekeboe, vind het een raar verhaal als ik eerlijk mag zijn. Waarom ben je niet gewoon naar huis gegaan toen je moe werd? En die vriend zal vast niet de enige man zijn die na teveel gezopen te hebben per ongeluk het toilet niet meer haalt 's nachts. Dan zou ik als ik hem was ook wat anders verzinnen... Ik zou zelf gewoon doen alsof er niks aan de hand was, dat is er immers toch ook niet? Als ie idd in zijn bed heeft geplast zal hij er waarschijnlijk meer mee zitten dan jij.
MP, niet druk maken om wat andere forummers zeggen. Moet eerlijk zeggen dat ik uberhaupt niet op die pijler kom omdat ik totaal niet thuis ben in mode en beauty. Doe absoluut niet mee met de huidige mode, en een beauty ben ik al helemaal niet.
OETL, knuffel voor jou! Kindjes kunnen soms zo hard zijn... Maar morgen ben je vast weer 'lieve mama'!
Kiekeboe, vind het een raar verhaal als ik eerlijk mag zijn. Waarom ben je niet gewoon naar huis gegaan toen je moe werd? En die vriend zal vast niet de enige man zijn die na teveel gezopen te hebben per ongeluk het toilet niet meer haalt 's nachts. Dan zou ik als ik hem was ook wat anders verzinnen... Ik zou zelf gewoon doen alsof er niks aan de hand was, dat is er immers toch ook niet? Als ie idd in zijn bed heeft geplast zal hij er waarschijnlijk meer mee zitten dan jij.
MP, niet druk maken om wat andere forummers zeggen. Moet eerlijk zeggen dat ik uberhaupt niet op die pijler kom omdat ik totaal niet thuis ben in mode en beauty. Doe absoluut niet mee met de huidige mode, en een beauty ben ik al helemaal niet.