HELLLUPPPPP!!!!!!!!!!!!!!! Een indrineger

30-01-2012 17:45 133 berichten
Ik ben alleen thuis en ik heb een indringer in de badkamer: een dikke vette spin. Ik durf niet eens in de badkamer te komen. Ik heb de deur dicht gedaan, maar ik moet douchen. Hoe moet ik de indringer weg jagen? (ik dacht dat spinnen niet in de winter kunnen leven?)
Alle reacties Link kopieren
Ik haal altijd mijn buurman...

Is dat een optie?



Of ander gewoon iemand van straat plukken?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Bij de buren douchen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een drama
niet aanstellen en gaan douchen
Alle reacties Link kopieren
En die noem jij een indrineger???
Buurman is geen optie. Niet alleen dat we geen goede relatie hebben, maar hij heeft ook zo'n beeld van mij van hersenloze dom vrouwtje...
Alle reacties Link kopieren
doodspuiten
De zin van het leven, die schrijf je zelf.
Alle reacties Link kopieren
Stofzuiger dan maar (ja, zielig enzo, ik weet het)?
Het is wel een zwarte spin heur!
Alle reacties Link kopieren
quote:truusperenat schreef op 30 januari 2012 @ 17:48:

En die noem jij een indrineger??? Zal wel zwart zijn, die spin!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Glas er over heen zetten. Stukje karton (een kaart ofzo) er tussen schuiven. Geheel optillen en spin buiten vrij laten. Hij redt zich vast wel.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik een spin die niet ziet (maar waarvan je weet dat hij er is) enger dan een spin die je wel ziet.

Ik zou hem dus toch óf buitenzetten (glas/emmer eroverheen en er dan een stuk karton of hele krant onderschuiven) 'of vakkundig naar de andere wereld helpen. Dat vakkundig doe je met een krant. Niet te hard meppen, want dan zit ie vastgeplakt op je muur (en is hij 2 keer zo groot) en moeilijk te verwijderen. Gewoon een snelle korte tik. Dan valt ie en overleeft hij het niet. Als hij op de grond zit, zou ik erop gaan staan.
De badkamer in gaan met een potje en een papiertje. Potje over de spin doen en naar buiten gooien. Of de stofzuiger pakken en opzuigen. En dan op zoek naar de tweede spin want ze zijn nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
ik zou gaan rennen, en niet omkijken
Alle reacties Link kopieren
quote:christiane__04 schreef op 30 januari 2012 @ 17:49:

Persoonlijk vind ik een spin die niet ziet (maar waarvan je weet dat hij er is) enger dan een spin die je wel ziet.

Ik zou hem dus toch óf buitenzetten (glas/emmer eroverheen en er dan een stuk karton of hele krant onderschuiven) 'of vakkundig naar de andere wereld helpen. Dat vakkundig doe je met een krant. Niet te hard meppen, want dan zit ie vastgeplakt op je muur (en is hij 2 keer zo groot) en moeilijk te verwijderen. Gewoon een snelle korte tik. Dan valt ie en overleeft hij het niet. Als hij op de grond zit, zou ik erop gaan staan. Zo eens.
of wegspuiten met de massagestraal van je douche
Alle reacties Link kopieren
quote:MEFS schreef op 30 januari 2012 @ 17:48:

Buurman is geen optie. Niet alleen dat we geen goede relatie hebben, maar hij heeft ook zo'n beeld van mij van hersenloze dom vrouwtje...
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 januari 2012 @ 17:46:

Of ander gewoon iemand van straat plukken?



Dat heb ik eens gedaan. De voor mij onbekende overbuurman. Er zat een spin in mijn smalle portiek en ik durfde er niet langs. Of hij er wat aan wilde doen. Hij vond het wel schattig, zo'n hulpeloos vrouwtje.

Alle reacties Link kopieren
boe
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
quote:BrightEyes80 schreef op 30 januari 2012 @ 17:49:

Stofzuiger dan maar (ja, zielig enzo, ik weet het)? Hey! Dat is een goeie! Ik ga het toepassen.
Alle reacties Link kopieren






Pak een stofzuiger en ga als een echt ghostbuster de badkamer in en zodra je hem ziet zuig je hem op.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:MEFS schreef op 30 januari 2012 @ 17:52:

[...]



Hey! Dat is een goeie! Ik ga het toepassen.dan loopt hij er morgen weer uit
Alle reacties Link kopieren
quote:Spininhoek schreef op 30 januari 2012 @ 17:51:

boe
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Zet je douchekop op dat beest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven