HELLLUPPPPP!!!!!!!!!!!!!!! Een indrineger
maandag 30 januari 2012 om 17:49
Persoonlijk vind ik een spin die niet ziet (maar waarvan je weet dat hij er is) enger dan een spin die je wel ziet.
Ik zou hem dus toch óf buitenzetten (glas/emmer eroverheen en er dan een stuk karton of hele krant onderschuiven) 'of vakkundig naar de andere wereld helpen. Dat vakkundig doe je met een krant. Niet te hard meppen, want dan zit ie vastgeplakt op je muur (en is hij 2 keer zo groot) en moeilijk te verwijderen. Gewoon een snelle korte tik. Dan valt ie en overleeft hij het niet. Als hij op de grond zit, zou ik erop gaan staan.
Ik zou hem dus toch óf buitenzetten (glas/emmer eroverheen en er dan een stuk karton of hele krant onderschuiven) 'of vakkundig naar de andere wereld helpen. Dat vakkundig doe je met een krant. Niet te hard meppen, want dan zit ie vastgeplakt op je muur (en is hij 2 keer zo groot) en moeilijk te verwijderen. Gewoon een snelle korte tik. Dan valt ie en overleeft hij het niet. Als hij op de grond zit, zou ik erop gaan staan.
maandag 30 januari 2012 om 17:50
quote:christiane__04 schreef op 30 januari 2012 @ 17:49:
Persoonlijk vind ik een spin die niet ziet (maar waarvan je weet dat hij er is) enger dan een spin die je wel ziet.
Ik zou hem dus toch óf buitenzetten (glas/emmer eroverheen en er dan een stuk karton of hele krant onderschuiven) 'of vakkundig naar de andere wereld helpen. Dat vakkundig doe je met een krant. Niet te hard meppen, want dan zit ie vastgeplakt op je muur (en is hij 2 keer zo groot) en moeilijk te verwijderen. Gewoon een snelle korte tik. Dan valt ie en overleeft hij het niet. Als hij op de grond zit, zou ik erop gaan staan. Zo eens.
Persoonlijk vind ik een spin die niet ziet (maar waarvan je weet dat hij er is) enger dan een spin die je wel ziet.
Ik zou hem dus toch óf buitenzetten (glas/emmer eroverheen en er dan een stuk karton of hele krant onderschuiven) 'of vakkundig naar de andere wereld helpen. Dat vakkundig doe je met een krant. Niet te hard meppen, want dan zit ie vastgeplakt op je muur (en is hij 2 keer zo groot) en moeilijk te verwijderen. Gewoon een snelle korte tik. Dan valt ie en overleeft hij het niet. Als hij op de grond zit, zou ik erop gaan staan. Zo eens.
maandag 30 januari 2012 om 17:51
quote:Summerdance schreef op 30 januari 2012 @ 17:46:
Of ander gewoon iemand van straat plukken?
Dat heb ik eens gedaan. De voor mij onbekende overbuurman. Er zat een spin in mijn smalle portiek en ik durfde er niet langs. Of hij er wat aan wilde doen. Hij vond het wel schattig, zo'n hulpeloos vrouwtje.
Of ander gewoon iemand van straat plukken?
Dat heb ik eens gedaan. De voor mij onbekende overbuurman. Er zat een spin in mijn smalle portiek en ik durfde er niet langs. Of hij er wat aan wilde doen. Hij vond het wel schattig, zo'n hulpeloos vrouwtje.