HELLLUPPPPP!!!!!!!!!!!!!!! Een indrineger

30-01-2012 17:45 133 berichten
Ik ben alleen thuis en ik heb een indringer in de badkamer: een dikke vette spin. Ik durf niet eens in de badkamer te komen. Ik heb de deur dicht gedaan, maar ik moet douchen. Hoe moet ik de indringer weg jagen? (ik dacht dat spinnen niet in de winter kunnen leven?)
quote:BrightEyes80 schreef op 30 januari 2012 @ 18:00:

[...]



Misschien heeft ie zichzelf klem gezet in de slang.

Komt ie vanavond zijn revenge halen als je lekker ligt te slapen...* Rent snel om te checken dat de slang leeg is...
Alle reacties Link kopieren
quote:enter schreef op 30 januari 2012 @ 18:01:

[...]



Malu ooit heb ik een spin platgeslagen en er kwamen allemaal kleine kindr spinnetjes uit het lichaam het krioelde en liepen allemaal een andere kant op!Owwwww gatver, heb nu overal jeuk
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren
Het arme diertje heeft heel wat meer te vrezen van de mens dan andersom. Ik vind de tip met het glas de beste tot nu toe. Echt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:BrightEyes80 schreef op 30 januari 2012 @ 18:00:

[...]



Misschien heeft ie zichzelf klem gezet in de slang.

Komt ie vanavond zijn revenge halen als je lekker ligt te slapen... nee joh.
quote:enter schreef op 30 januari 2012 @ 18:01:

[...]



Malu ooit heb ik een spin platgeslagen en er kwamen allemaal kleine kindr spinnetjes uit het lichaam het krioelde en liepen allemaal een andere kant op!Ik geloof dat ik vandaag niet zo goed ga slapen.
quote:enter schreef op 30 januari 2012 @ 18:01:

[...]



Malu ooit heb ik een spin platgeslagen en er kwamen allemaal kleine kindr spinnetjes uit het lichaam het krioelde en liepen allemaal een andere kant op!Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Moet er wel bij zeggen dat ik een flinke prop keukenpapier bij de hand heb om de boel z.s.m. door het toilet te spoelen.
Alle reacties Link kopieren
ik zuig ze altijd op met de stofuiger en zet die daarna buiten, hahaha
Het is pas kwijt als je moeder het niet kan vinden.
quote:Dana schreef op 30 januari 2012 @ 18:02:

Het arme diertje heeft heel wat meer te vrezen van de mens dan andersom. [afbeelding] Ik vind de tip met het glas de beste tot nu toe. Echt.

Zie je me zo dichtbij een beest komen ? Ik niet. Stel je voor dat die springt, vliegt of zo en op mij komt... Brrrrr!!!! Ik moet er niet aan denken.





Ik ga nu douchen en eten. Bedankt voor de adviezen en de informatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:MEFS schreef op 30 januari 2012 @ 18:02:

[...]



Ik geloof dat ik vandaag niet zo goed ga slapen.het is echt waar! maar ik kon die kleintjes niet doodmaken maar veegde ze op met stoffer en blik en zo alles buiten gezet, snel de deur dicht uiteraard
quote:Spininhoek schreef op 30 januari 2012 @ 18:00:

Je schijnt er in je leven gemiddeld 7 op te eten in je slaap, of is dat een broodje aap?



Dat is inderdaad een broodje aap, dus je kunt rustig gaan slapen haha.



@Enter: IIEHHHHHh!
Alle reacties Link kopieren
quote:Magdalan schreef op 30 januari 2012 @ 18:04:

[...]





Dat is inderdaad een broodje aap, dus je kunt rustig gaan slapen haha.



@Enter: IIEHHHHHh!Oh gelukkig!
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren
Mefs er bestaan wel springende spinnen hoor! zal ik ff opzoeken voor je? hahaha
Doodslaan is zielig,spinen zijn nuttige dieren ze houden andere ongewenste gasten buiten,

Zoals eerder gezegd, zet er een glas overheen en zet de spin buiten ergens in de bosjes.

Als je de spin toch opzuigt moet je echt een prop papier in de slang doen want de spin komt geheid weer terug de slang uit kruipen,of meteen de zak wisselen.



Mocht je de spin toch dood willen slaan, doe het niet op je (witte) muur, dan heb je bijna zeker een grote vlek.
Alle reacties Link kopieren
quote:enter schreef op 30 januari 2012 @ 18:01:

[...]



Malu ooit heb ik een spin platgeslagen en er kwamen allemaal kleine kindr spinnetjes uit het lichaam het krioelde en liepen allemaal een andere kant op!Dit is een heul, heul eng verhaal... Echt waar?!
Alle reacties Link kopieren
Last van een Indrenegert? Nou, dan heb je een Uitdrinegert nodig! Zijn al sinds jaar en dag vijanden van elkander namelijk. Vooral op maandag.
Alle reacties Link kopieren
quote:BrightEyes80 schreef op 30 januari 2012 @ 18:06:

[...]



Dit is een heul, heul eng verhaal... Echt waar?! echt waar, best sneu dat ik de moeder had gedood maar die kleine spinnetjes liepen igg heel snel het waren er zekers 15
Heb je hem inmiddels opgezogen?
Zag hij er zo uit?







Dan moet je wegwezen ...
Alle reacties Link kopieren
quote:dunschiller schreef op 30 januari 2012 @ 18:06:

Doodslaan is zielig,Zielig? Had ie maar geen spin moeten worden.
Alle reacties Link kopieren
en met dat glas en karton dat durf ik niet dan maar de stofzuiger
Alle reacties Link kopieren
quote:missverrektekoekwaus schreef op 30 januari 2012 @ 18:09:

Heb je hem inmiddels opgezogen?Nee, dat doet ze in haar slaap, heb ik net in dit topic gelezen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
quote:dunschiller schreef op 30 januari 2012 @ 18:10:

Zag hij er zo uit?



[afbeelding]



Dan moet je wegwezen ...waarom?
quote:boerentrientje schreef op 30 januari 2012 @ 18:10:

[...]

Zielig? Had ie maar geen spin moeten worden.Ik wist niet dat de spinnen daar zelf voor kozen ...
quote:Dana schreef op 30 januari 2012 @ 18:11:

[...]



Nee, dat doet ze in haar slaap, heb ik net in dit topic gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een paniek om een spin trouwens....wat denk je dat ie gaat doen met je? Je opeten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven