Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Tijdje hier niet geweest, leuk om te zien dat er nog knuffels worden uit gedeeld

Ik kan er zelf wel wat gebruiken.. Ik ben ziek en door een oorontsteking heb ik nu een ontsteking aan mijn evenwichtsorgaan. Ik ben dus de hele dag duizelig en misselijk. Kan niet eens overeind komen.. En ik heb vakantie en mijn kindjes ook.. Ik wil leuke dingen met ze doen.. En moet maandag weer werken. Voel me zo rot tegen over ze. ik wil in huis rommelen en oud en nieuw met ze vieren GVD!!

snik..
Voor meesje.
Een berg knuffels voor iedereen die het kan gebruiken. Fijne laatste dag en voor iedereen een gezond, gelukkig en liefdevol 2012!

2reebruineogen , ik neem het "wat een hufter" pakket nog even , okee ?
.
anoniem_144878 wijzigde dit bericht op 18-01-2012 23:21
Reden: verkeerde quote
% gewijzigd
Ik heb het topic maar weer even ge-upt. Kan namelijk zelf wel een knuffel gebruiken. Zit een beetje vast in een situatie en kan niet zo snel een uitweg zien. Het komt goed maar een knuffel is dan wel fijn.

Aubrey ik heb uit jouw donatie (bedankt overigens, ze zijn fijn), dat witte konijntje met de roze oren gepakt, beetje rechts boven, ok?

Augustusbloem! Wat een toeval! Ik heb een pracht

'wat een hufter! je bent véél beter af zonder hem'! hier liggen! Hij komt compleet met een bus 'anti-hufter-spray' een bak chocolade-ijs en een roze dekentje.

Sorry voor de late reactie, maar hij komt per direct naar je toe.

Ik heb verder ook weer verse knuffels in de aanbieding. De 'zelfmedelijden knuffels' zijn nieuw. Zelfmedelijden mag namelijk ook best eens. Ze hebben een 'zwelg modus' die in sterkte is in te stellen. Ik heb er een geprobeerd en je komt er als herboren uit, echt een aanrader!
O, EvelynV, hierbij een knuffel omdat je verkeerd gequote hebt:
Meesje, ben jij trouwens weer ok? Of wil je nog wat nageknuffeld worden. Klinkt niet leuk namelijk.
Kijk eens 2rbo

Hier een hug voor jou en ook maar metten een hart erbij om onder de riem te steken.

Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ahhh, kopjekoffie. Wat een mooie, bedankt! Mooi hart ook!
Ik heb zelf geen knuffel nodig, maar ik vind dit een heel lief topic.

Fijn dat we elkaar toch kunnen helpen/knuffelen/troosten..
Ah Eentje, ik vind het lief dat je dat even komt vertellen. daarom krijg je van mij, ondanks dus dat je vindt dat je hem niet nodig hebt, zo'n zachte pluizige eendenknuffel
Ik ben weer opgeknapt! Bijna twee weken heel ziek geweest. Daaag vakantie.. Baal er nog steeds van en merk dat ik weinig kan hebben. Ik leef nu naar de meivakantie toe!

Dus een kleine knuffel mag wel..

Voor wie er een nodig heeft
Hier een knuffel en een lollie voor iedereen
Oh, Lilalollie,

Ik pak een van de knuffels en een cola-lollie oke?

Ik kan wel even een knuffel gebruiken. Heb het idee dat alles op het werk me even over de schoenen loopt. (Dat doet het niet echt, maar als je een vergadering hebt waarin wéér allerlei veranderingen worden besproken, dan komt dat even verkeerd aan.)

Daarnaast leuke prive, maar ook dingen die veel actie vereisen, en ik overzie op het moment even niet hoe ik het allemaal moet combineren. Ik hoor eigenlijk heel blij te zijn, maar ik voel het nog niet, omdat ik de stress in mn nek voel hijgen.

Ik wil gewoon een hele dikke knuffel van mijn liefje (hij is er niet) en een heerlijk warm bad (heb ik niet).

En misschien een zakdoekje om even flink uit te huilen en dan alles weer positief te zien.
Pop, naast die heerlijke lolly van lilalollie heb ik een echte 'ontstressknuffel-Plus' voor je. Volgens mij is dat precies wat je nodig hebt!

Er zit een 'Go-with-the-Flow' optie op (voor de veranderingen op je werk want daar doe je toch niks aan, hoewel wel zeer vervelend), er zit een automatische combinatie maker aan (voor alle acties thuis), hij heeft een 'imagine-he's-here' mode waarmee je je lief kunt oproepen en er zit een doos tissues bij!

Nou? is dat wat?

O, je moet hem in je nek bevestigen.
Oh2ree, wat ben je lief!! Dank je wel! Nu moet ik bijna echt huilen, maar het doet me enorm goed!
Ik ben blij dat je er blij mee bent Pop. Misschien moet je alle ellende er wel even goed uitjanken, dat kan opluchten.
(Had ik al een beetje gedaan aan de telefoon met mn vriendje, hielp idd)
Vanaf hier ook een hele dikke voor pop.

Stom dat je vriendje er niet is, ik hoop dat de ontstressknuffel helpt

Ik wil er ook wel 1.

Ook al ben ik al lang niet geweest.

Maar ik voel me klote, mijn relatie staat op spanning en er is een en al financiële ellende
Ah dat is fijn Pop.
Neurogenesis, je hoeft niet regelmatig langs te komen om een knuffel te kunnen halen of te doneren hoor! het is hier zo vrijblijvend als de neten.

Dat van jou klinkt inderdaad alsof je wel heel erg goed een knuffel kunt gebruiken, ach gossie, dat is niet leuk! En een wankele relatie èn geldzorgen, 2 uit de Stress Top 5.

Voor jou dus een heeeeele waaaarme knuffel en een doos opkikkertjes (40% alcohol), bak chocoladeijs en een doosje rumbonen. Ik hoop voor je dat het binnenkort allemaal wat gemakkelijker is.
ik wil graag een knuffel! Mn relatie is sinds een paar dagen beeindigd dus ik kan wel een knuffel gebruiken.
Hier mm even een stevige knuff zullen we samen een bak B&J ijs leeg eten?

Ik kan ook wel even een knuf gebruiken. Net puberdochter helemaal overstuur en in tranen om een kleinerende opmerking die haar vader een paar weken geleden over haar naar haar gemaakt had.
Miss Marvellous, jij krijgt een hele dikke knuffel want een beëindigde relatie hakt er in. We hebben op het moment veel donaties en van vrouwen die weten wat het is en je krijgt hierbij ook het standaard 'verder na je ex' pakket bestaande uit: een bak chocolade ijs, fles whiskey, doos bonbons (5 lagen), warm dekentje en een kruik.

Ik heb trouwens nog steeds een aantal 'Wat een Hufter! je bent véél beter af zonder hem!' liggen. Als je daar behoefte aan hebt kun je daar ook een van nemen.

Sterkte hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven