Wie mis jij?

03-02-2012 22:43 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit topic geopend omdat ik mijn vriend die in het buitenland is op dit moment zo erg mis.

Wie mis jij?
Ik mis mijn vriendinnen sinds ik verhuisd ben naar de UK!

Hoelang moet je je vriend missen? hopelijk niet zo lang!
Love my life!
Mijn vriendinnen die aan de andere kant van het land wonen. (Ben een jaar geleden verhuisd...)

Maar gelukkig ga ik ze over ca. een maandje weer opzoeken
Mijn papa, helaas 2 jaar geleden overleden net na zijn 50e verjaardag.

Oei zware kost..

Laat ik dan ook maar mijn vriend noemen die even een avondje weg is met vrienden
De lieve hond van m'n vader..zijn ex is verhuisd en lieve hondje is mee verhuisd...
een vriendin die overleden is toen ze 31 was en mn opa ook overleden...en

ik mis mn oudste die nu bij zn papa is maar zie ik morgen weer gelukkig!
Mijn man, die een paar weken in het ziekenhuis ligt. Koud en ongezellig in bed
Elastiekje dat is veel te jong , alsnog sterkte...
M'n pappa....hij zou vandaag 64 zijn geworden, maar is helaas 9 jaar geleden overleden :(
Mijn vader, die vorig jaar is overleden. Maar ook mijn moeder, die sinds het overlijden van mijn vader, mijn "moeder" niet meer is maar een geestelijk wrak.... (sorry voor de botte uitdrukking, maar weet het nu even niet anders te omschrijven)...
nou zo te zien worden er veel mensen gemist. Sterkte allemaal!

@ lovedestiny

Ik zal hem zeker de komende 6 maanden niet zien.. :( Hij zit voor zijn werk in Singapore en ga er komende zomer gelukkig voor een maand naartoe!
M'n papa en m'n mama. Al vrij lang, elke dag weer.
Mijn papa ik heb geen contact meer met hem. Helaas wil hij dat zo. Mijn oma en opa beiden veel te jong overleden. De 1 vijf jaar terug en de ander 6 maanden. Verder heb ik gelukkig heeeeeeel veel lieve mensen om me heen wie een hoop goed maken.
sweetdevil1, 4 minuten geleden

Mijn vader, die vorig jaar is overleden. Maar ook mijn moeder, die sinds het overlijden van mijn vader, mijn "moeder" niet meer is maar een geestelijk wrak.... (sorry voor de botte uitdrukking, maar weet het nu even niet anders te omschrijven)...

Ik snap wat hè bedoeld. Mijn mama is niet lang na m'n papa gegaan. Denk dat ze niet zonder elkaar konden.
Ik mis mijn man. In dec. 2010 overleden maar nog erg levend in mijn hoofd en hart.
Ik mis mijn moeder die nu een jaar in een gesloten inrichting zit. Ze heeft alzheimer in een ver gevorderd stadium. Ze kent me niet meer, en wat nog veel erger is, ze kent zichzelf niet meer.
Mijn moeder die 15 jaar gelden overleden is mijn vader die 7 jaar gelden overleden is, maar wat ik echt mis is iemand waarmee ik eens kan praten iemand die me echt begrijpt,hoe ik me voel en naar je luistert en niet direct een antwoord of een mening heeft
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 03 februari 2012 @ 23:02:

Ik mis mijn man. In dec. 2010 overleden maar nog erg levend in mijn hoofd en hart.
Ik mis Meds, nog steeds
Ik mis mijn ex.

Oh nee, ik ben blij dat ik ervan af ben.

(Onthou dat nou eens, muts.)
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

voor een ieder die het nodig heeft....
1 van mijn goede vriendinnen besloot om helemaal van Twente naar den haag te verhuizen. Nu zie ik haar door onze vrij drukke levens misschien 2 x per jaar.

Ik ging in een studentenhuis wonen en zij woonde daar al. Niet lang erna hing ze elke dag in mijn koelkast, zoeken of er nog wat te snaaien viel ( nee, vond ik niet erg, vond het hilarisch). Krap 2 jaar later ging ik op een half uur fietsen van het huis vandaan samenwonen en nu woont zij helemaal daar.

En ik mis haar. Als ze hier is, trekt ze als eerst de koelkast open. Als ik daar ben, plof ik als eerst op de bank of snuffel door haar huis of ik drink 1 van haar theesoorten die ik helemaal niet lekker vind, maar omdat ik het gewend ben. Gewoon omdat het gewoonte is.
quote:hunnihunni schreef op 03 februari 2012 @ 23:08:

Ik mis Meds, nog steeds en dat al vier hele dagen ghe!
M'n nichtje.
quote:hunnihunni schreef op 03 februari 2012 @ 23:08:

Ik mis Meds, nog steeds Ik niet. Ik vond het een eng wijf met die grote spierballen
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven