Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
ja die hebben wij hier!
lekker aan het plakken moom?
Wij hebben geen schaatsjes. Wel een slee dit jaar

M. ging buiten spelen in de sneeuw op het kdv. Alleen wou ze niet spelen, ze wou alleen maar lopen in de sneeuw op haar nieuwe snowboots.

Eenmaal thuis aangekomen met vriend wou ze alleen maar in de sneeuw spelen.
Man heeft idd infacol gehaald, en we hebben hem lekker bij ons. Heb hem ook al even in de draagdoek gehad, maar hij was zo overstuur dat dat niet hielp..

Hij is nu even wat rustiger, heeft net zijn voeding gehad, maar slapen ho maar... Heb zo'n gevoel dat het nog wel eens een hele lange nacht kon worden..

Wij hebben trouwens ook geen schaatsen.. T vind het wel heerlijk om buiten te zijn, en in het dunne laagje sneeuw wat hier ligt, vond ze ook geweldig om in te spelen, maar schaatsen nog maar even niet..
lieve lieve polleke,

Wat een goed motto "Hartje doet het goed, wij houden moed!'

Het is jullie zoooooo gegund, en ook al heel goed een kloppend hartje bij 6 weken! Mijn duimen draaien overuren voor jullie.
had ik al verteld hoe lief N. vandaag was, ten opzichte van gister (toen een heel bord hutspot door de kamer heen vloog).

Eten als de beste (olvaprut ipv hutspot), lief spelen, wel met mij ('mama uit' als ik mijn telefoon aan heb) en boekjes lezen. Normaal staat ze te springen om de tv, nu vroeg ik het en was het 'Nee'!!

En dat praten, zo gaaf, ze zei 'niet tv, N. gaat boekje lezen'. Kweenie wat normaal is met 21 maanden maar ik was toch even verbaasd....
quote:Becky26 schreef op 03 februari 2012 @ 21:41:

lekker aan het plakken moom?

pffff. werkie zeg! Maar heb weer 2 maanden gedaan. 'Drukke maanden' met veel foto's (vakantie ed). Nog maar 9 maanden.

Ga nu tukken, vent ligt al. Zowaar!
Ik wil ook weer echt even aan de slag met de foto's, vandaag maleisië album gehaald h vond het zo leuk
Ebp!
Hey Char, ook wakker? R. heeft honger...
Hoi!
Hoi!

M'n kleine man was zo moe van het huilen gisteravond, dat hij van 21.00 tot 3.00 geslapen heeft, en meteen na de voeding weer door tot 8.00, toen hebben we hem wakker gemaakt om weer te voeden.

T was om 7.30 wakker.

Straks even met ons allen naar de winkel.. Flink inpakken dus, want het is zooooooo koud!
Ja Hus: ik was ook wakker, had alleen mobiel weer weggelegd, dus je post niet gelezen toen.

S is nu pas wakker. Gaan straks dr kamer klaar maken, kan ze vanmiddag in dr grote bed ze wou er gister ook al in, dus denk dat het wel goed komt.

Verder nog even naar buiten vandaag. Genieten van de prachtige winter wonder wereld.
Hee, een nieuw topic! Deel 26, sjeumig. Happy new topic!

En wooow Poll!! Long time no see! Met kloppende garnaal, spannend! Duim me suf voor je.

Hier wel ok, ga volgend weekend beginnen met de hormooninjecties. Nu aan de pil maar ik kreeg zo'n hoofdpijn van dat kreng! Na 1,5e wk was het nog steeds drama, moest vaak eerder van mn werk weg omdat ik het beeldscherm gewoon niet meer kon verdragen. Zh gebeld en mocht gelukkig direct stoppen (microgynon had ik) heb nu Provera gekregen, daar moet ik morgen mee beginnen. Duvel, heb jij die ook niet een keer gehad?

Nu megagrieperig dus een ik-voel-me-ellendig-bankhang-met-thee weekend.
Morning hier had h om 7 een poepluier na een schone luier ging ze nog weer babbelen tot 8 maar daarna was het voorbij

maar man ging eruit en ik heb nog tot net doorgedommeld maar zou nog wel drie uur kunnen slapen

mariss nu dus al aan de voorbereidingen, vind je het spannend ?
hmm, A voelt zich niet heel tof. Zat een partij te mauwen. Had 37,6, niet heel schokkend dus. Hopelijk slaapt ie even goed.
Zooo, haar kamer is bijna klaar

Babykleertjes in wasmachine, vanmiddag opvouwen en in kast (l)
Maris: hier nog iemand die niet over microgynon kan. Word er super chagrijnig van en down.

Maar spannend om te beginnen met de injecties!
Char, goed bezig dus !!

Pol, wat fijn dat de echo goed was !!! Hier ook iemand die enorm veel gaat duimen dat alles goed komt !! Prachtig motto heb je.

Hier een sacherijnig kind. Zijn net lekker naar buiten geweest, dat was dan wel goed, maar nu zit ze aan haar boterham (tennminste, we doen een poging tot, vriend is al ergens anders gaan zittenn en ik kijk ook niet naar haar). Hopelijk gaat ze nog een hapje eten.
Goedemiddag

neefje wat nu in zh ligt is 2 maand oud en heeft 1e 2 weken ivm suikerwaarden in het zh gelegen zo sneu dat hij er nu alweer ligt

duvel, ik vond die dubbele ijzers altijd zo'n onzin. daar kunnen ze alleen beetje op schuivelen en leren ze niet schaatsen van. wilde met 4 direct houtjes kopen. maar j1 vond t de 1e dag zo leuk op de ijsbaan en wilde op zn laarsjes ook schaatsen dat ik toch van die ijzertjes gekocht heb. (waar jij plaatje van had) hij vind t echt geweldig!

hij had t gister zo koud, maar op de ijsbaan hoor je hem niet pas toen we bij de auto stonden begon hij te huilen dat hj t zo koud had

hier ligt ook aardig wat sneeuw. vanmorgen heel stuk omgereden naar t werk omdat de landweggetjes waar ik normaal over moet niet geveegd en gestrooid zijn. t was erg koud vanmorgen zeg -17 gaf de meter om 9 uur aan

polleke, weer een knipperlichtje. vind t echt knap zoals je erin staat! hopelijk leve
How...polleke, hopelijk hoeven de onderzoeken niet en blijft dit frummeltje zitten

en wat een blunder van die echoscopiste zeg!
Maris, dat heb ik inderdaad ook gehad. Ik had het om een menstruatie op te wekken. Ik had geen eisprong meer naar de geboorte van D. Vond het een beetje rot spul, had erg last van de hormonen die er in zitten.

Hoe lang moet je nu spuiten? En moet je dan ook regelmatig een echo om te zien of de eitjes rijpen? Spannend meid.. Ik hoop zo dat je over een paar weken een positieve test in je handen hebt...
Maya, komt J1 er ook echt op vooruit? Wat stoer! Ik denk dat ik ze ook maar op haal. Zo duur zijn ze niet, en hij kan ze inderdaad volgend jaar ook nog aan.
Oef, A na drie kwartier wakker en niet te genieten. blijven maar binnen..
Hier een meelezer die heeeel hard voor Polleke en Maris duimt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven