Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Hier gemeten op vuilnisbak. Dik 10cm. En straat onbegaanbaar
hier ook al best veul sneeuw.

A wil niet slapen, ligt maar te zingen en te pffffpffffpfff'en.

Maar ik moet even werken.

Becky, ik heb toen de verzameling oude geschiedenisboeken van wijlen mijn vader op MP gezet, gratis af te halen voor liefhebber. Ik deed er zelf niets mee, en vond het zonde / kon het niet over mijn hart verkrijgen ze weg te gooien. Waren nog best snel weg.

Ai, arme neefjes deze week!
Hier (nog) geen sneeuw.

Lekker gezwommen, er waren maar 3 kindjes, dus bijna prive-les. Nou afloop liepen we naar de auto zegt H tegen me, mama zwemme mooi. Dan smelt je toch (al vriest het dik buiten).

Nu ligt ze lekker op bed en heb ik mooi even tijd voor het forum.

Becky, oude studieboeken zijn niets meer waard, vaak is er al een nwere druk uitgekomen dus wordt jouw boek niet meer gebruikt. Leesboeken zou ik op mp zetten, dat loopt bij gangbare boeken best redelijk.
Nou ja weet je wat het is, er staat hier denk voor 10.000 euro aan boeken. Studieboeken kan ik wegdoen. Vind het alleen zo zonde. Staat boeken tussen uit studiejaar 97 haha.
Ik herken het wel, maar studieboeken zijn gewoon vrij snel veroudert en dan raak je ze aan de straatstenen niet meer kwijt, dat is met romans dan beter, die zijn waardevaster.

Zag dat je ook smoelenboeken ging weggooien, die heb ik hier ook nog staan, niet dat ik erin kijk, maar kan het ook niet over mijn hard krijgen ze weg te doen.
Jeetje beck, zoveel?????

MP proberen dan maar?? Kan me voorstellen dat je die niet zomaar even weg wil doen..

Hier is net iemand geweest die schoenen van T kwam halen, die ik op MP had staan.. Zij heeft die schoenen maar 2x aangehad, en kon er niet op lopen helaas, dus maar weer doorverkocht..

M is nog steeds erg onrustig, kan de slaap niet vatten om 1 of andere reden... Dat inbakeren was ook geen succes, hij was alsnog na 20 minuten weer wakker... En nu al vanaf vanmorgen 6.45 nog maar amper geslapen... 2x 20 minuutjes ofzo... Wel sneu, hij is erg moe... Straks maar even wandelen ofzo, of even met de auto weg.. hopelijk helpt dat.
Polleke heeft vandaag toch weer een echo? Zou ze ons komen updaten?

Ik duim in ieder geval nog steeds!

En in dat kader, Mariss, wanneer moeten we voor jou gaan duimen?
hier inmiddels ook heel veel sneeuw...
Becky, badeshort voor N

http://www.amazon.de/Kang ... 739_994/dp/B004VDODPU/ref=sr_1_9?s=sports&ie=UTF8&qid=1328277886&sr=1-9
Oh die is tof
Ben ook benieuwd hoe het met polleke en Maris is!

Ben trouwens nu met de bus N halen. We hebben een behoorlijk gladde voorhand dus durf het met de auto niet aan. En de bus is in mijn geval toch graties dus waarom niet.
Maris zei afgelopen zondag dat ze over 2 weken met prikken begon.

Hahaha Sjaak kletterde voorover in de sneeuw
Nu ik jullie een eerste update heb gegeven kan ik het jullie niet aandoen om vandaag niks te laten weten natuurlijk

Het hartje klopt en dat is weer een stap verder. Voor ons nog geen reden tot juichen, want dat is ook geen garantie gebleken. Maar zoals ik eerder al zei; elk stapje telt!

Ik dacht zelf ruim 7 weken te zijn, maar de echo gaf 6wk1d aan. Ik ben (uiteraard) weer even gaan googlen en dat schijnt vaker voor te komen, zelfs als de dames in kwestie (net als ik) vrij zeker weten wanneer het kindje verwekt moet zijn.

Maar het was weer een heerlijke ontvangst... Toen ik binnenkwam voor de echo zei de echoscopiste: ' de vorige keer dat je hier was, was met 9 weken. Wat fijn dat je dan nu alweer 25 weken ver bent, maar wat zit er lang tussen!

OMG!!!! Ik sprong bijna uit mijn vel. Ik had nog zo gezegd (na meerdere van dit soort gezellige incidenten) bij het maken van de afspraak dat ik erop rekende dat degene die de echo zou doen mijn verhaal kende.... Ik ben echt flink uitgevallen. later wel mij excuses gemaakt. het is voor haar ook een ongemakkelijk moment natuurlijk.

Ik heb het daarna nog wel aan de arts verteld en zij heeft ervoor gezorgd dat er nu altijd een melding in het scherm verschijnt als ik langskom... Zij gaf toe dat het ziekenhuis niet bepaald bekend staat om zijn klantvriendelijkheid.

Ik heb de gyn zover gekregen dat mijn progesteron gemeten wordt tijdens deze zwangerschap en ik heb meteen bloed laten prikken. Of en hoe ze met de uitslag omgaan als deze laag blijkt te zijn is onduidelijk. Het is niet 'evidence based' dus ws krijg ik geen progesteron toegediend. Maar goed, dat wist ik al. Het valt buiten de protocollen. Maar hoe dan ook levert dit weer meer info op. En dat was mijn doel; iets onderzocht krijgen TIJDENS de zwangerschap.

Ik mag 15 fe weer terugkomen voor een echo. En ze heeft mij op 29 feb (duimen dat het nodig gaat zijn!!!!) ook vast ingedeeld bij een collega waarvan ze weet dat ik mij er goed bij zou voelen.

Al met al een goede dag!

Nieuw motto (vroeger gebruikte ik: 'geen bloed geeft moed')

"Hartje doet het goed, wij houden moed!'

Fijn weekend! ps; kunnen jullie mij vertellen waar Maris nu staat?
Lieve poll, wat spannend moet het weer voor je zijn! Topperdje, dat je nog moed weet te vinden! Hopelijk gaan de komende 6 weken (en de 28 daarna) zonder problemen en hebben jullie straks jullie lang gekoesterde en oh zo gegunde kindje in de armen!

Maris begint met ivf. En gaat trouwen
Thanks Moom!
*breekt even in*

Ik heb mijn studieboeken van '96-'00 op bol.com staan en ik verkoop regelmatig een studieboek.

Marktplaats en boekenverkopen vond ik dramatisch.

@ Fanatic: De kleren staan prachtig!

@ Polleke: Ik hoop zo voor je dat alles deze keer goed gaat!

* breekt weer uit*
Poll, thanks voor de update, een eerste stap in de goede richting. En wat een lekkere echoscopiste.... ze zal zich zelf ook wel lullig gevoeld hebben....

Hier trouwens geen vlokje sneeuw.
Zit net journaal op 4 te kijken, maar OMG wat doen die nederlandse automoobilisten weer raar.... paar cm sneeuw en hele wegennet stort in...
Polleke: fijn dat je even komt updaten! En nog veel fijner dat tot nu toe alles er nog goed uitziet! En wbt de termijn, dat kan toch tot de 12 weken nog weer bijgesteld worden??

Ik hoop zo dat deze keer alles goed blijft gaan, en dat je over een maand of 7 jullie kindje kan verwelkomen!

Sneeuw?? Nou, het is hier bij die ene cm gebleven.. Dus hier geen dikke sneeuwpret...

Zoooooo, hier EINDELIJK even rust... pfff wat beide kids wel niet hadden vandaag... T echt zo vervelend, met alles... En M onrustig de hele dag (ws zit zijn ontlasting hem dwars, nu we op andere voeding zitten gaat dat ineens een stuk moeilijker)..

Maar M reageerd heel erg op T, als zij zo vervelend doet en jengeld, wordt hij nog onrustiger en gaat huilen, en als hij dan zo onrustig wordt en gaat huilen, dan wordt T juist nog vervelender, omdat ik dan even weer naar M moet te troosten oid, en dat wil zij dan weer niet, bla bla bla.... Lekker circkeltje dus...

Nu slapen ze beide... T in bed, zoals elke avond, en M is in de box in slaap gevallen. ben ik geen voorstander van, maar ik laat hem nu maar lekker liggen tot aan de voeding, kan ie daarna naar z'n bed.
Hey Polleke!! Fijn te horen dat je in ieder geval weer een knipperlichtje hebt! Dat van die datum kan wel kloppen, het is echt millimeterwerk. Vorige keer is mijn uitgerekende datum 3 keer verplaatst. Ik was eerst ook een dikke week terug gezet, met 12 weken is dat weer bijgesteld. En wat slecht van het ziekenhuis zeg! Fijn dat ze nu een melding krijgen. Welke datum mag je weer heen? En hoe is het jou en vriend/ man nu? Kan me voorstellen dat het best een impact op je relatie heeft.

Ik ga ook heeeeeel hard duimen dat je over een maand of 7 een prachtige baby in je armen hebt liggen..

Ook hier ligt een aardige lag sneeuw. Ik moest werken, maar D was al op de slee weg geweest met man. Zit te twijfelen om al van die schaatsjes te kopen met dubbele ijzertjes. Schaatsen jullie kindjes al?

Balen zo'n dagje deb. Hopelijk kun je vanavond een beetje op tijd naar bed..

Ik zal eens even een lading was weg vouwen. Zo geen zin in, maar het moet maar weer eens.
Hier geen schaatsen ik denk echt niet dat we h daar een plezier mee doen, ze houdt gewoon echt niet van dit koude weer en ik ga niet met een jankend kind op de ijsbaan staan.

Maar die met dubbele ijzers zijn toch een soort van meegroeischaatsen? Die kun je toch best al kopen, als hij er nu nog niets aan vind dan mss volgend jaar wel toch of het jaar daarop?
oh, M heeft zo'n vreselijke last van krampjes nu, hij krijst al een uur lang alles bij mekaar, zoooo zielig, hij is helemaal hysterisch en overstuur.. Man is nu nog even weg infacol halen....
infacol, draagdoek of warm badje, justdeb?

zielig

Sjaak's dubbele ijzers zijn uitschuifschaatsjes, van maat 24 tot 34

ja, had zo iets gezien. Maar het liefs dan met zwarte bandjes. Maar die kan hij inderdaad volgend jaar ook nog aan.
Leuk die schaatsjes! N. vond de sneeuw ook zo leuk! tot ze haar wandjes uit deed en de sneeuw met blote handen vastpakte en het niet meer losliet. Na een paar minuten was het brullen....

justdeb, sneu he die darmkrampjes, N heeft zoveel gehuild de eerste weken. Had natuurlijk koemelk maar goed, wel veel darmkrampjes. Infacol werkt helaas niet meteen, dat duurt nog wel even. Lekker bij je houden, das de allerbeste remedie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven