Verliefd op de pfaffs

09-02-2012 04:23 53 berichten
Speciaal voor dit probleem een nieuw account aangemaakt. Ik weet dat het nogal raar is mijn probleem en schaam me er ook voor. In rl weet niemand het en dat wil zo houden.

Het is ongeveer 6 maanden geleden omgeslagen tot een obsessie. Ik ben altijd al een grote pfaff fan geweest. 6 maanden geleden raakte ik mijn baan kwijt, mijn relatie na 9 jaar verbroken.

Ik bestelde op marktplaats al hun afleveringen via mensen die het opgenomen hadden. Uren achter elkaar heb ik seizoen 1 tot 11 verslonden. Seizoen 12 heb ik opgenomen toen het op tv kwam.

Ik ben naar een optreden van Sam Gooris geweest en heb zelfs een foto en handtekening. Ben ook diverse keren langs het oude huis van Jean Marie en Carmen gereden. Ook al wonen ze er niet meer toch leuk om het gezien te hebben.

Ik zoek me rot op youtube naar filmpjes over de pfaffs, zoals optredens, tv shows ect. Ikdroom soms zelfs over ze. Heel erg raar maar het voelt als mij familie. Soms als ik denk betrap ik mezelf er op dat ik belgische woorden gebruik.

Als ik aan de pfaffs denk krijg ik een warm gevoel van binnen. Wie herkent zich hierin en zijn er nog meer grote fans?
quote:Confiture schreef op 09 februari 2012 @ 09:37:

Ik heb het ook. Ik zit nu al met een brok in mijn keel voor aanstaande zondag. De pfaffs zijn fantastisch. Sam Gooris moet ook de leukste man in Belgie zijn. Dat wordt een tranentrekker, zondag. Misschien kunnen we elkaar steunen in dit topic zondag?

Wat gebeurt er zondag dan? Gaat Sam dood?

Er is trouwens een Pfaff topic in Entertainment.
Alle reacties Link kopieren
quote:mademees schreef op 09 februari 2012 @ 06:48:

Niet iedereen kent ze en het lijkt me gewoon leuk een overzichtje over de jaren heen.Niet iedereen kent ze nadat ze zo'n 10 jaar lang de TV hebben gedomineerd?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:mjdh schreef op 09 februari 2012 @ 09:39:

[...]

Wat gebeurt er zondag dan? Gaat Sam dood?

Er is trouwens een Pfaff topic in Entertainment.Jij bent echt niet op de hoogte!!! Laatste aflevering!
quote:Confiture schreef op 09 februari 2012 @ 09:43:

[...]

Jij bent echt niet op de hoogte!!! Laatste aflevering!Oh. Jeetje. Gaat die sjaggo dan trouwen?
quote:mjdh schreef op 09 februari 2012 @ 10:09:

[...]

Oh. Jeetje. Gaat die sjaggo dan trouwen?Zou kunnen! Denk het niet hoor.
Geen aanval op TO hoor, maar is dit serieus bedoeld?
quote:mjdh schreef op 09 februari 2012 @ 10:09:

[...]

Oh. Jeetje. Gaat die sjaggo dan trouwen?

Nee, die sjaggo gaat trouwen zonder camera's. In deze laatste serie werd erg duidelijk dat ze zo sjaggo werd van de camera's.

En ja ik vind de Pfaffs ook leuk.
Ik vind de pfaffs ook super maar niet zo extreem. Vind je toch een beetje te ver gaan erin.

Goed nieuws trouwens misschien gaan ze toch verder :D

In ons land is er een einde gekomen aan de 'De Pfaffs', maar in Nederland en/of Duitsland bestaat er een kans dat de familie van de gewezen doelman van de Rode Duivels en Bayern München wel op het scherm blijft.

De Pfaffs stopten er eind mei 2011 mee op VTM, maar dat betekent niet dat de familie niet elders nog te zien zal zijn. De Pfaffs namen onlangs een bekend managementbureau onder de arm. Dat is nu volop in gesprekken verwikkeld om 'De Pfaffs' in het buitenland verder te zetten.

"We kijken ook over de grenzen heen. Het is geen geheim dat de familie Pfaff ook in Nederland populair is en Jean-Marie is ook in Duitsland nog steeds erg geliefd. We zijn nu met de familie aan het onderzoeken wat hun wensen zijn en hoe we die in een tv-format kunnen gieten. Misschien loopt 'De Pfaffs' gewoon verder, maar het kan evengoed zijn dat we een andere weg inslaan en een programma maken rond één of meerdere familieleden. Er ligt nog veel open", aldus het managementbureau in TVFamilie. (odbs)

http://www.hln.be/hln/nl/ ... erland-of-Duitsland.dhtml
Hahaha, dit meen je toch niet serieus?

Ik vind het ook wel leuk om af en toe te kijken maar dit klinkt echt niet normaal!

Succes ermee
Die foto's zijn trouwens niet echt nodig. Ik zit er in elk geval niet op te wachten. Bovendien voed je zo je obsessie, en dat lijkt me niet slim.

Ik herken het wel. Ik had het in een ver verleden met Britney Spears. Videobanden vol clips, concerten, etc. Mijn hele kamer 'behangen' met posters. De hele dag bezig met plaatjes van haar uit tijdschriften knippen. En alles moest ik hebben wat met haar te maken had.

Later kreeg ik een nieuwe obsessie. Een plaatselijk bandje waarvan ik de zangeres persoonlijk kende. Dat maakte het heel ingewikkeld en zij heeft daar echt onder geleden. Pijnlijk. Inmiddels is die band uit elkaar: Dat was jarenlang mijn grootste angst en nu is dat gebeurd, alweer een paar jaar geleden. Ik heb het daar heel moeilijk mee gehad, maar kan de muziek nu weer horen zonder dat het verdriet overheerst. Ik koester hen, en hun muziek, nog steeds.

Ik kon ook obsessies hebben voor mensen die ik liefhad. Ook dat zijn hele moeilijke tijden geweest. Niet alleen voor mij, zeker ook voor de ander.

Nu kan ik koesteren, liefhebben, en ik ben nog wel gevoelig voor die afhankelijkheid, maar het is lang niet meer zo extreem als vroeger.

De eerste stap is het zelf inzien, dat deed ik eerst niet. Later wel, maar dan heb je nog een hele lange weg te gaan voor het je leven niet meer beheerst. Goed dat je het inziet, maar voed het niet. Doe het jezelf niet aan.
Nou To, zal ik je dan maar even genezen met dit filmpje waarin Pfaff een bediende van een hotel man schopt.

Wat een hufter.

http://lvb.net/item/4447

Dit fragment was een keer bij de wereld draait door.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:schaduwlicht schreef op 10 februari 2012 @ 22:18:

Die foto's zijn trouwens niet echt nodig. Ik zit er in elk geval niet op te wachten. Bovendien voed je zo je obsessie, en dat lijkt me niet slim.

Er zijn genoeg mensen die hier hebben aangegeven ook fan zijn van de pfaffs. Die zullen het wel prettig vinden en ja ik zelf ook.

Ik herken het wel. Ik had het in een ver verleden met Britney Spears. Videobanden vol clips, concerten, etc. Mijn hele kamer 'behangen' met posters. De hele dag bezig met plaatjes van haar uit tijdschriften knippen. En alles moest ik hebben wat met haar te maken had.

Later kreeg ik een nieuwe obsessie. Een plaatselijk bandje waarvan ik de zangeres persoonlijk kende. Dat maakte het heel ingewikkeld en zij heeft daar echt onder geleden. Pijnlijk. Inmiddels is die band uit elkaar: Dat was jarenlang mijn grootste angst en nu is dat gebeurd, alweer een paar jaar geleden. Ik heb het daar heel moeilijk mee gehad, maar kan de muziek nu weer horen zonder dat het verdriet overheerst. Ik koester hen, en hun muziek, nog steeds.

Ik kon ook obsessies hebben voor mensen die ik liefhad. Ook dat zijn hele moeilijke tijden geweest. Niet alleen voor mij, zeker ook voor de ander.

Nu kan ik koesteren, liefhebben, en ik ben nog wel gevoelig voor die afhankelijkheid, maar het is lang niet meer zo extreem als vroeger.

De eerste stap is het zelf inzien, dat deed ik eerst niet. Later wel, maar dan heb je nog een hele lange weg te gaan voor het je leven niet meer beheerst. Goed dat je het inziet, maar voed het niet. Doe het jezelf niet aan.Wel heftig hoe jij het beschrijft. Bij mij is het niet zo ernstig denk ik. Wel goed voor jedat je er nu uit bent. Ik heb het ook nog nooit eerder gehad bij iets. Denk ook niet dat het met iemand in rl zou gebeuren.
quote:kopjekoffie70 schreef op 10 februari 2012 @ 22:24:

Nou To, zal ik je dan maar even genezen met dit filmpje waarin Pfaff een bediende van een hotel man schopt.

Wat een hufter.

http://lvb.net/item/4447

Dit fragment was een keer bij de wereld draait door.Ik vind het niet echt schokkend. Meer een vorm van een niet grappige grap.
quote:mademees schreef op 10 februari 2012 @ 22:56:

[...]

Ik vind het niet echt schokkend. Meer een vorm van een niet grappige grap.

Kijk eens naar die man zijn gezicht.

Maar goed buiten dat.

Wat vind je nou precies zo geweldig aan de Pfaffs?
quote:scamp schreef op 10 februari 2012 @ 23:05:

[...]

Kijk eens naar die man zijn gezicht.

Maar goed buiten dat.

Wat vind je nou precies zo geweldig aan de Pfaffs?Dat ze gewoon mensen zijn net als iedereen met hun goede en slechte kanten. Dat ze een heel close gezin zijn. En nog veel meer.
Mademees, weet je nu al wat je wil met dit topic? Als het gaat om plaatjes van de Pfaffs delen, dan ben ik weg. Je hebt een ongezonde obsessie, die ga ik niet helpen in stand houden (los daarvan boeien de Pfaffs me voor geen meter ).

Heb je nu alweer werk?
Ga in therapie!
Carmen in de garage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven