Volslank beter in bed

17-02-2012 09:26 1044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Martin81 heeft dit topic gekraakt en overgenomen.

Ontzettende non-valeur dat je bent... Je topics zijn te stompzinnig en niveauloos voor woorden.

Ik hoop dat je nu geen topic meer gaat openen.
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 20:53:

[...]

Daar trap ik niet in..Nee? Dit is echt Willem met het helmpje niet hoor.
quote:donderstraal schreef op 17 februari 2012 @ 20:53:

[...]

Als ik Willem was zou ik liever rukken bij die foto's die hij heeft gevonden. En ik een viespeuk? Ik denk dat je niet weet tegen wie jij praat.

ok, je bent ook volslank.

Laten we het daarop houden!
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:55:

[...]

Nee? Dit is echt Willem met het helmpje niet hoor.

Maar wel een andere rare Willem dan, om hier een topic over te openen. Maar denk dat ze in hetzelfde netwerk zitten.

Het is mij te verdacht.
Willem heeft idd een aantal topics geopend de afgelopen dagen en ja ik denk ook wel eens, chut daar hebben we de man weer.

Maar om te gaan rondstrooien met verdachtmakingen en uit te gaan van viespeukerij gaat me te ver, veel te ver.
Maar Ksenija, wat dóe je hier dan? Dat snap ik dan weer niet. Wel reageren in een topic als deze en maar kortzichtig lopen doen. Ga naar een onderwerp dat je wél interessant vindt.
quote:missy_acy schreef op 17 februari 2012 @ 20:49:

Laat t maar, donderstraal.

Is 9 echt een man? Of vindt je het er zo uitzien justjuice? Ik vind het wel mooi, getuigd van een bepaalde passie.

Ik overdrijf graag, maar ik vind het niet aantrekkelijk inderdaad. Goed met je lichaam omgaan vind ik fantastisch, maar jezelf droog trainen en testosteron slikken gaat mij net iets te ver.

Of misschien wil ik wel de enige zijn die de ander in bed kan optillen
Clowns to the left of me..
Volgens mij zijn onze teksten zo onrukwaardig dat je wel heel erg omhoog moet zitten . Dan ga je wel naar een sexdate-site ofzo.
Hahahaha. Ja. Zo kan je het ook zien.
Is t ook Iris. Ik zeg loep maar even.
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:54:

[...]

Dus jouw volgorde is 3 en 4 en dan 1/2/6?

Dat is wel heel erg breed.

en 5 dan?Nai, 3 en 4 is me eigenlijk om het even. Ik bedoel meer dat ik te dun net zo (on)aantrekkelijk vind als te dik (6>).
Clowns to the left of me..
JJ, dat vind ik ook. Bij mannen en bij vrouwen trouwens.
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 20:58:

Maar Ksenija, wat dóe je hier dan? Dat snap ik dan weer niet. Wel reageren in een topic als deze en maar kortzichtig lopen doen. Ga naar een onderwerp dat je wél interessant vindt.ik vind dit juist interessant!
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 20:59:

Volgens mij zijn onze teksten zo onrukwaardig dat je wel heel erg omhoog moet zitten . Dan ga je wel naar een sexdate-site ofzo.er wordt op de gekste dingen gerukt, hoor!
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 21:06:

[...]

er wordt op de gekste dingen gerukt, hoor!Vast maar daar wens ik me niet mee bezig te houden. More power to them wat mij betreft.
quote:missy_acy schreef op 17 februari 2012 @ 21:01:

Is t ook Iris. Ik zeg loep maar even.Onze TO heeft het er maar druk mee .
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 21:07:

[...]

Vast maar daar wens ik me niet mee bezig te houden. More power to them wat mij betreft.

Hoe dan ook, het gaat nergens over.

Als Willem meent dat dikkere vrouwen beter in bed zijn lekker belangrijk!!

Kan me alleen indenken dat ze minder snel moe zijn, maar verder wil ik er niet aan denken.
Waarom minder snel moe?
quote:schouderklopje schreef op 17 februari 2012 @ 09:47:

Mijn man houdt ook van volslanke vrouwen. Maar jouw vrouwen vindt hij toch wel een tikje te vol. Mag 1 maatje minder.Iemand met een maatje minder dan Marilyn zou ik persoon niet meer volslank willen noemen. Maar gewoon normaal of slank.
Meer energie
Oh...ik zag niet dat dit topic al 12 pagina's had. Ben weer eens enorme mosterd.
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 21:10:

[...]

Hoe dan ook, het gaat nergens over.

Als Willem meent dat dikkere vrouwen beter in bed zijn lekker belangrijk!!

.

Je zei net nog dat dit onderwerp je interesseerde.

Staat dat niet haaks op bovenstaande?
quote:Ksenija schreef op 17 februari 2012 @ 21:13:

Meer energieOoh je bedoelt de dunnere vrouwen. Ik las in je post iets over de dikkere vrouwen vandaar. Duidelijk.
quote:ailien schreef op 17 februari 2012 @ 10:15:

[...]

Probeer me maar te quoten op een negatieve uitspraak. Het enige dat ik heb gezegd is dat wanneer je overgewicht hebt dat dit kan zorgen voor allerlei gezondheidsrisico's. Dat is gewoon een feit.

En ik heb mezelf uitgesproken dat ik persoonlijk vrouwelijke rondingen het mooiste vindt, maar nog wel slank. Zodra mensen een ongezond dikke vrouw erg mooi vinden, dan shockeert me dit. Puur omdat ongezond tot een schoonheidsideaal wordt verheven, dit lijkt me niet gezond, net als dat ik het niet gezond vindt als vrouwen een anorexia-vrouw tot schoonheidsideaal bestempelen. Tot zover een samenvatting van de dingen die ik in het andere topic zei en waar zo ongelofelijk over gevallen werd.....

De vrouwen die hier staan vind ik overigens prachtig.

*blijf gewoon stug achter de feiten aanhollen terwijl ik teruglees*

Ik vind de Marlboro man anders ook erg sexy. En jouw avator vind ik ook best sexy. Beide voorbeelden van een ongezond schoonheidsideaal.

Gezondheid en schoonheid zijn twee totaal verschillende begrippen. Heel gezond kan heel lelijk zijn. En heel ongezond kan heel mooi zijn. Jij lijkt dit steeds op dezelfde hoop te gooien.
quote:Letgo schreef op 17 februari 2012 @ 21:12:

[...]

Iemand met een maatje minder dan Marilyn zou ik persoon niet meer volslank willen noemen. Maar gewoon normaal of slank.Ik denk dat eerder het liggende meisje wordt bedoeld dan MM.
quote:Rooss4 schreef op 17 februari 2012 @ 21:14:

[...]

Je zei net nog dat dit onderwerp je interesseerde.

Staat dat niet haaks op bovenstaande?

Ik denk dat je met je laatste opmerking bedoelde dat ze sneller moe zullen zijn.

Pssst geheimpje: ook stevige dames kunnen een dijk van een kedisie hebben hoor!!

Het topic is interessant, maar de voorkeur van Willem niet, slimpie!

Nee, niet sneller moe.

Maar aan je reactie te lezen weet jij meer te vertellen over dikke dames in bed.

Kedisie?

Ik zou zeggen, neem nog een

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven