Volslank beter in bed

17-02-2012 09:26 1044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Martin81 heeft dit topic gekraakt en overgenomen.

Ontzettende non-valeur dat je bent... Je topics zijn te stompzinnig en niveauloos voor woorden.

Ik hoop dat je nu geen topic meer gaat openen.
quote:DeKenau schreef op 18 februari 2012 @ 02:01:

[...]

och, ik ben vaak wel wat te fel en competitief in discussies, morgen zie ik het vast weer genuanceerder

slaap lekker Haha, zo zie ik het dan weer niet (maar dat zal een karakterverschil zijn), ik vind het juist interessant om een discussie te hebben met mensen die het volledig met me oneens zijn. Welterusten!
quote:Rooss4 schreef op 18 februari 2012 @ 02:05:

Ik ken de kampen (gelukkig) niet maar weet wel dat elke discussie aangegrepen kan worden om oude vetes uit te vechten. Jammer maar zo werkt dat.

Negeren zal inderdaad het toverwoord zijn.En daar ben ik ook druk mee bezig. Ik ben echter nogal een flapuit, dus soms ga ik er toch op in .
quote:iris1969 schreef op 18 februari 2012 @ 01:58:

[...]

Snap ik. Wederom leermomentje.

(en het gebruik van de negeerknop )Lijkt me verstandig ja
Zucht!!
quote:Rooss4 schreef op 18 februari 2012 @ 02:06:

Maar goed, bedtijd voor ons, seksgodinnen denk ik zo Yep, dikke en dunne sexgodinnen slaap zacht!
Voor nu of straks: slaap lekker allemaal, liefies.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
het was een bijzondere avond dames, slaap zacht!
quote:DeKenau schreef op 18 februari 2012 @ 02:04:

[...]

hmmm..dat is een manier van reageren die ik niet begrijp ( en zelfs laf vind, vrees ik)

zie voor aanvullende info de post van Dana Nouja dit mag je zo zien van mij. Ik weet zelf wel dat ik zeker niet laf ben.
quote:Letgo schreef op 18 februari 2012 @ 02:10:

[...]

Nouja dit mag je zo zien van mij. Ik weet zelf wel dat ik zeker niet laf ben.Ja, dat zit in mijn karakter hoor, nooit de strijd uit de weg willen gaan. Dan krijg je dat Wat niet wil zeggen dat dat me iets opleverd, meestal niet juist. maar zie dat beestje maar eens te veranderen..
quote:Letgo schreef op 18 februari 2012 @ 02:10:

[...]

Nouja dit mag je zo zien van mij. Ik weet zelf wel dat ik zeker niet laf ben.

Tja ik heb ook liever dat je de aanvallers tot de orde roept dan mij. Hoe goed je het verder ook bedoelt.

Maar nu echt slapen. Truste
quote:iris1969 schreef op 18 februari 2012 @ 02:13:

[...]

Tja ik heb ook liever dat je de aanvallers tot de orde roept dan mij. Hoe goed je het verder ook bedoelt.

Ja, ik herken mezelf wel in jou, haha. Mooi is dat. Vandaar waarschijnlijk dat ik al die 'misverstanden' ook niet zie.

Ik vind jou eigenlijk nog heel subtiel. Vergeleken bij Kseen bijvoorbeeld. ( en die vind ik hilarisch )
quote:DeKenau schreef op 18 februari 2012 @ 02:12:

[...]

Ja, dat zit in mijn karakter hoor, nooit de strijd uit de weg willen gaan. Dan krijg je dat Haha, dat heb ik gemerkt. Voordeel van je 'discussiepartner' is dan voldoende zelfverzekerdheid om te bepalen waar ik wat mee moet en waarmee niet.Wat dat betreft vertrouw ik meer op mijn eigen oordeel over mezelf dan op dat van anderen (ik weet het ik zou een hele irritante TO zijn, daarom open ik ook nooit topics).
quote:DeKenau schreef op 18 februari 2012 @ 02:15:

[...]

Ja, ik herken mezelf wel in jou, haha. Mooi is dat. Vandaar waarschijnlijk dat ik al die 'misverstanden' ook niet zie.

Ik vind jou eigenlijk nog heel subtiel. Vergeleken bij Kseen bijvoorbeeld. ( en die vind ik hilarisch )Haha ik heb precies hetzelfde bij jou (en bij Kseen )
quote:iris1969 schreef op 18 februari 2012 @ 02:13:

[...]

Wederom...ik zeg en doe wat mij het meest effectief lijkt. Dat heeft me in het leven al ver gebracht. En dat is in dit geval jou aanspreken. Niks lafheid, gewoon mijn eigen pad volgen.

Ook truste voor iedereen die gaat slapen.
@ dekenau, ik wilde je alleen adviseren er niet mee te bemoeien. En Letgo had gelijk wat die opmerking betreft, over same old.Die is gewoon heel onderhuids. En dat zie ik al nieuwkomer zelfs. Never mind verder. Sleep tight!
quote:missy_acy schreef op 18 februari 2012 @ 02:19:

@ dekenau, ik wilde je alleen adviseren er niet mee te bemoeien. En Letgo had gelijk wat die opmerking betreft, over same old.Die is gewoon heel onderhuids. En dat zie ik al nieuwkomer zelfs. Never mind verder. Sleep tight!Please en al die azijnopmerkingen zijn wel OK? Die vete is ook saai en voorspelbaar, same old same old.
quote:iris1969 schreef op 18 februari 2012 @ 02:23:

[...]

Please en al die azijnopmerkingen zijn wel OK? Die vete is ook saai en voorspelbaar, same old same old.Die azijnopmerkingen komen continu van beide kanten (ben niet achterlijk). En die "same old" opmerking is gewoon vragen om ellende.
En verder bemoei ik me er niet mee.
quote:Letgo schreef op 18 februari 2012 @ 02:28:

[...]

Die azijnopmerkingen komen continu van beide kanten (ben niet achterlijk). En die "same old" opmerking is gewoon vragen om ellende.

Niet in dit topic. In dit topic opende Xallie zomaar de aanval op mij. Zeer kinderachtig en buitengewoon zielig.

En alles is vragen om ellende, dus wat dat betreft kan ik net zo goed niets zeggen en op eieren gaan lopen. Sorry maar dat vertik ik.

Ik blijf gewoon posten zoals ik vind dat het goed is, dus wat mij betreft vallen ze me aan tot St Juttemis, be my guest, maar het is toch zinloos, want ik pas me voor niemand aan en dat weten ze best.
Waar de post mond van vol is, loopt de blaas het hart van over.

On topic: Ik vind slanke en volslanke vrouwen met rondingen mooi, zeker wanneer je merkt dat ze lekker in hun vel zitten en dat dan ook uitstralen. Ben zelf iets te licht door chronische ziekte en zou graag wat meer rondingen willen hebben, maar het zij zo.

Ik vind het pas lelijk worden wanneer het duidelijk gewoon ongezond is, voor zowel te mager als te dik (en ik denk dat iedereen het met me eens is in dit opzicht). Het is alleen individueel bepaald wanneer iemand een ander er nog gezond vindt uitzien. De tweede dame in de OP is voor mij persoonlijk al erg op het randje, maar één foto zegt me niet zoveel.
Zucht!!!

*reactie op posting 2.31 uur*
Bijzondere opmerking, miss acy. Ik snap sowieso niet wat er zo aanstootgevend is aan ' same old same old' het zal wel aan mij liggen. ( lig nu met mijn aaifoon in bed te forummen haha)
Zucht!!!!!
quote:iris1969 schreef op 18 februari 2012 @ 02:31:

[...]

Niet in dit topic. In dit topic opende Xallie zomaar de aanval op mij. Zeer kinderachtig en buitengewoon zielig.

En alles is vragen om ellende, dus wat dat betreft kan ik net zo goed niets zeggen en op eieren gaan lopen. Sorry maar dat vertik ik.

Ik blijf gewoon posten zoals ik vind dat het goed is, dus wat mij betreft vallen ze me aan tot St Juttemis, be my guest, maar het is toch zinloos, want ik pas me voor niemand aan en dat weten ze best.

Je hoeft niet op eieren te lopen, maar je kunt best bepaalde opmerkingen (waarvan je weet dat ze provoceren) vermijden. Same old vind ik in de categorie sneerleverworst vallen. En jij weet net zo goed als ik dat daar iemand om geband is.

En als je het niet voor jezelf doet, kun je het ook voor anderen doen die niet zitten te wachten op dit soort geneuzel.
Sneerleverworst, hahaha die ken ik nog niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven