Naam puppy

17-02-2012 15:47 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan over 3 weken mijn puppy ophalen!!!!!!!

Ben er echt super dol gelukkig mee, heb alles al in huis (mandje, bench, brokken, bakjes, riem etc) maar ik ben nog steeds niet uit over een naam!

Dus bij deze een oproep, wie weet er een leuke naam voor een pup (het is een boomer)
Meneer Jansen (of mevrouw natuurlijk)
Ik ga voor GOOGLE of TOMTOM.

Met zo'n naam zal hij niet gauw verdwalen.

Persoonlijk houd ik erg van gewone nederlandse namen, als

Floor, Stijn, Stef, Pieter, Julius, Willem, Dirk

enzovoorts!
Kaknamen zijn inderdaad ook leuk voor een hond. Ik heb mijn kat altijd Jodocius willen noemen. Leek me hilarisch om dat 's avonds aan de achterdeur te roepen Het is er helaas nooit van gekomen.

Ook leuk vind ik namen als 'Meneer Jansen' e.d.

Voor kleine honden Brutus, Wodan en Devil en voor grote honden Sofie e.d. vind ik ook erg lollig
Billy vind ik ook heel leuk!

Heb mijn huidige hond in eerste instantie zo genoemd (de damesvariant dan, Billie) maar het paste niet zo bij haar dus na een week is ze weer omgedoopt...

Maar zoals al eerder genoemd, is Bobby misschien een vervanging voor Billy, als je dat echt niet ziet zitten?

Andere hond heette Kobus, vind ik ook heel leuk voor een hond.

Houd sowieso van dat soort Hollandse namen voor dieren. Jaap, Teun, Guus etc.

Zwabber kan ook leuk zijn voor zo'n haarballetje.
quote:gemini2011 schreef op 17 februari 2012 @ 16:09:

Max, Abel, Jimmy, of BeauWauw ja! Beau, die zou ik doen!
En Kwibus vind ik leuk, zo heette de hond van mijn juf in groep 3 (GEEN idee hoe en waarom ik dat nog in mijn geheugen heb...)
Harco?Nestor?Gotan?Eddy?Spiko?Macho?Miacho?

Marco?Luca?Boomer?Xavier?Wodo?Alvin?Amigo?Amigo?Darco?Fly?Dino?Wodan?Border(voor een border collie)?Rotti(voor een Rottweiler)?

Enz...
Bink of Binky
Maltezer? Dat zijn toch die kleine hondjes met een veel te klein koppie voor hun hersenen?

Hondennamen: foofer, Julius en Kobus vind ik ook leuk!
Bob.
Het ras Boomer is mij niet bekend maar ik vind het wel een grappige honden-naam!

Hej Booooomeeeer.....hieeeerrr komen!
Ik vind Bobby leuker klinken voor zo'n hondje dan Billy.
quote:sundream schreef op 17 februari 2012 @ 18:29:

Het ras Boomer is mij niet bekend
Ja, kaknamen vind ik ook grappig voor huisdier.

Billy is ook n blije naam! Beau niet leuk, dat is n modenaam. Verder vind ik Boefje, Sjefke en Olly leuk.
quote:sundream schreef op 17 februari 2012 @ 18:29:

Het ras Boomer is mij niet bekend maar ik vind het wel een grappige honden-naam!

Het is ook geen ras.

Het is een verzamelnaam voor diverse kruisingen, ontstaan tussen klein blijvende harige hondjes, met vaak in de voorouders iets van Maltezer en Shih Tzu.

Jip vind ik ook een leuke naam.

"Jippie, hierrrrr" Als je hem dan roept dan wordt je gewoon al blij,
Gipsy, Dusty, Koo, Aiko.
Ronja of Rover?
Mijn eigen hond heet trouwens maantje
Onze kater heet Teuntje en dat vind ik ook best wel een leuke naam voor een Boomer heertje
Sjos.
Nee joh, niet die ge-eikte hondennamen...

Ik heb de naam van mijn haarbal niet zelf uitgezocht omdat het een dumpertje is die al haar naam had (en nog leuk is ook hoewel veelgebruikt) maar ik neem me al heel lang voor dat als ik ooit een harig reutje krijg ik heb Barabas ga noemen......

Hahaha, het is weer iets anders.

En alle voornoemde namen zijn overigens top maar hoor ze elke dag, net als mijn haarbal's naam.

Ken 2 Bo's, een Beau, een Jip, Tarzan, Fluffy, Aiko, 3 Buck's, een Frits, een Meneer Jansen, 2 Jules' etc.

Wel leuk is dat iemand 2 Jack Russels had (zijn inmiddels overleden) en die heetten Harrie en Jet, zo geinig)

Barabas dus?

(maar wellicht sta ik bol van plebeische smaak )
anoniem_145530 wijzigde dit bericht op 18-02-2012 16:07
Reden: aanvullig, ik vergeet nog wel eens wat
% gewijzigd
Lundi

Bandito

Bindi

Felix

Joris

Guus
Overigens zijn boomerhondjes tóp.

En dan......... mijn haarbal heet Lotje. Komt dus ook veel voor bij teefjes.

Niet door mij zo benoemd dus maar eerlijk is eerlijk, ze is een lot uit de loterij en daarbij noemen we haar in het dagelijkse leven van alles en nog wat, geroep naar haar varieert van theedoos tot muts, van haarbal tot tante bertha en van vreetdoos tot lekker ding dus ach.....ze luisterd naar alles.

Zo hebben kennissen zo'n leuke rimpelhond (even het ras kwijt) en die noem ik altijd "Botox"

Maar ik ben dan ook al jaren niet normaal hoor ......
Ik vind Buddy leuk.
Nou, het is toch wel Billy geworden! Ik riep hem en hij kwam dolenthausiast op mij afgerend (had ie misschien ook wel gedaan als ik Sjaak, Piet, Hond, Koekie of weet ik wat had geroepen maar dat terzijde )

Nog een paar weekjes wachten en dan heb ik hem!!! Ben zooo blij!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven