Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Martin, mag ik jouw nomineren:

Forummer van de maand in de categorie.. Gooien met moeilijke woorden, waarbij je een woordenboek voor nodig hebt en die je eigenlijk zelf niet snapt..

Of niet??
Nu we toch mee mogen brainstormen (toch edelachtbare?) is een paar categorieën toevoegen misschien helemaal geen slecht idee inderdaad.
*verkeerde knopje
quote:angel__ schreef op 21 februari 2012 @ 11:42:

*verkeerde knopje

Hop, meteen een categorie naar links/onderen jij.

Het is echt survival of the fittest hoor hier.
quote:angel__ schreef op 21 februari 2012 @ 11:41:

Martin, mag ik jouw nomineren:

Forummer van de maand in de categorie.. Gooien met moeilijke woorden, waarbij je een woordenboek voor nodig hebt en die je eigenlijk zelf niet snapt..

Of niet??
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 21 februari 2012 @ 11:41:

[...]

Hmmm... dat is wel mij favo categorie... Maar om daar ergens in de middenmoot te staan... da's ook niks natuurlijk.

Bestaat de categorie "vrouwen die niet van Martin81 houden, maar wel z'n topics lezen" al?*Sluit zich aan bij Pimpelmeesje d'r categorie, zolang die nog niet vol zit.*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:eleonora schreef op 21 februari 2012 @ 11:34:

[...]

Marthijn219, ik ben gewoon erg enthousiast. Het zal wel aan mijn extrovertheid liggen.Pimpadeur vind dit leuk.
quote:eleonora schreef op 21 februari 2012 @ 11:42:

Nu we toch mee mogen brainstormen (toch edelachtbare?) is een paar categorieën toevoegen misschien helemaal geen slecht idee inderdaad.Forummers die heel graag op een lijstje willen

Forummers die in een stinkende badjas forummen

Forummers die absoluut niet op een lijstje willen
quote:Pompadoer schreef op 21 februari 2012 @ 11:45:

[...]

Pimpadeur vind dit leuk.Elaonera ook!
Kom ik nog wel met een goed idee, moet ik naar een andere categorie.. Ik wist niet eens dat ik in een categorie zat
quote:lucretiatox schreef op 21 februari 2012 @ 11:46:

[...]

Forummers die heel graag op een lijstje willen

Forummers die in een stinkende badjas forummen

Forummers die absoluut niet op een lijstje willenIk vind vooral die laatste categorie erg goed bedacht. Daar moet een markt voor zijn.
Nog een categorie:

Forummers die inmiddels aan een topictitel al kunnen zien dat een topic van Marthijn219 afkomstig is

Niet om op te scheppen maar ik scoor toch rond de 90%.
Doe mij maar op een lijstje waarop ik kans loop Martin in een hennepstring te ontmoeten.

Edit: dat gaat inderdaad lijstje 3 worden.
quote:angel__ schreef op 21 februari 2012 @ 11:49:

Kom ik nog wel met een goed idee, moet ik naar een andere categorie.. Ik wist niet eens dat ik in een categorie zat

Ja, het gaat snel he.....

Categorietje Forummers die het allemaal niet bij kunnen houden toevoegen?
quote:Pompadoer schreef op 21 februari 2012 @ 11:50:

Nog een categorie:

Forummers die inmiddels aan een topictitel al kunnen zien dat een topic van Martijn219 afkomstig is

Niet om op te scheppen maar ik scoor toch rond de 90%.

Ik vind dat geen opscheppen. Als je ergens goed in bent, dan is dat gewoon zo.

Zelf heb ik een tijdje niet geforumd en dan mis je toch een hoop. Niet dat ik Marthijn niet meteen herkende maar de wat meer recente topics van zijn hand heb ik niet gevolgd.
Jongens, hij is wel echt een wedstrijddebater.
Forummers Die Tegen Beter Weten In Nog Steeds Wachten Op een Uitnodiging Om Bij Het Selecte Genootschap Van Martin, Geleerd En Edmund Burke Te Mogen

(ook bekend als kansloze wannabees )
Martin: "Overigens wil ik je erop wijzen dat het debatniveau in mijn tijd vele malen hoger lag dan nu, dus waar je die babbels vandaan haalt???"

Oh, en dat is dan de reden dat je er nu niet meer bij zit? Je kon het niveau niet aan?
Forummers die Echte Debaters (c) zijn, al merk je daar verder niks van
quote:martin81 schreef op 21 februari 2012 @ 11:13:

[...]

Ga je nou lafhartig heulen met die nitwits ipv mij te steunen (Als debaters onder elkaar....)?

Overigens wil ik je erop wijzen dat het debatniveau in mijn tijd vele malen hoger lag dan nu, dus waar je die babbels vandaan haalt???

Ik denk dat je nog best iets van mij kunt leren en zeker op het gebied van debatteren.Maar, even serieus, ik neem aan dat je wel enigszins snapt wat ik net bedoelde.
anoniem_67791 wijzigde dit bericht op 21-02-2012 13:43
Reden: Privacy
% gewijzigd
quote:lucretiatox schreef op 21 februari 2012 @ 11:55:

Forummers die Echte Debaters (c) zijn, al merk je daar verder niks van
quote:pinacolada schreef op 21 februari 2012 @ 08:38:

Is er al nagedacht over een alternatief voor de forummers die allergisch zijn voor hennep? Bijvoorbeeld ecologisch rechtsdraaiend FSC katoen zou een optie kunnen zijn in my humble opinion, dat spreekt voor zich.Ik haal jouw vraag nog even naar boven, vond 'm wel zinnig. Want ik heb zo'n donkerbruin remspoor vermoeden, dat ik ook allergisch ben.
quote:Pompadoer schreef op 21 februari 2012 @ 11:50:

Nog een categorie:

Forummers die inmiddels aan een topictitel al kunnen zien dat een topic van Marthijn219 afkomstig is

Niet om op te scheppen maar ik scoor toch rond de 90%.Ik ook. *high fived Pompadoer*.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Oh, EB = Edmund Burke! (en niet EvyBlissy )

Nu snap ik 'm! Ik ken Geleerd wel nog van vroegah, maar Edmund Burke, heb ik hier nooit gezien eerlijk gezegd.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Das een goed idee Eleonora.

Maken er weer meer kans op een prijs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven