Nog wakker ! ?
zondag 26 februari 2012 om 00:32
Een zester, jij als keukenprinses zou dat moeten weten MV
Ik heb gekeken wat ik van keukenmeuk kan missen en kwam die zester tegen. Een ding om sinaasappel of citroenschil te schaven. Ik heb eens een kok als schoondochter gehad en heb me laten verleiden om allerlei zooi aan te schaffen bij Dille en Kamille. Nooit gebruikt. Dat gaat dus ook op de lijst richting jou.
Ik heb gekeken wat ik van keukenmeuk kan missen en kwam die zester tegen. Een ding om sinaasappel of citroenschil te schaven. Ik heb eens een kok als schoondochter gehad en heb me laten verleiden om allerlei zooi aan te schaffen bij Dille en Kamille. Nooit gebruikt. Dat gaat dus ook op de lijst richting jou.
zondag 26 februari 2012 om 00:35
zondag 26 februari 2012 om 00:42
Ja een zester is net iets wat ik nog graag wilde. Ik heb veel recepten daarmee. Ik vroeg mij alleen altijd af hoe je met een rond bolletje aan het uiteinde iets eraf kan schaven. Maar tegenwoordig is het hot om citroenschaafsel te gebruiken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 26 februari 2012 om 00:50
zondag 26 februari 2012 om 00:52
quote:leentjedb schreef op 26 februari 2012 @ 00:47:
Met een beetje goed fatsoen vervang je toch wat je stuk gemaakt hebt? Zijn er nog steeds mensen die dan maar doen alsof ze gek zijn? Die zijn er volop helaas. De mooie boeken die ik smerig en met ezelsoren terug heb gekregen zijn niet te tellen. Daar baalde ik altijd zo van. Ben dol op boeken en kocht ze ook veel. Ze namen ze mee op vakantie, of leenden ze weer uit aan anderen, ongevraagd. Bah en ik durfdete zeggen. Heb nu een ereader dus er valt niks meer uit te lenen. Ik ben toch zo'n watje..
Met een beetje goed fatsoen vervang je toch wat je stuk gemaakt hebt? Zijn er nog steeds mensen die dan maar doen alsof ze gek zijn? Die zijn er volop helaas. De mooie boeken die ik smerig en met ezelsoren terug heb gekregen zijn niet te tellen. Daar baalde ik altijd zo van. Ben dol op boeken en kocht ze ook veel. Ze namen ze mee op vakantie, of leenden ze weer uit aan anderen, ongevraagd. Bah en ik durfdete zeggen. Heb nu een ereader dus er valt niks meer uit te lenen. Ik ben toch zo'n watje..
zondag 26 februari 2012 om 00:55
Ans, heel vroeger werkte ik bij een kledingzaak met hele dure kleding. De kneusjes konden wij goedkoop kopen. Was ik echt jong nog hoor.
Heb wel eens kleding aan vriendinnen van toen uitgeleend en of kapot, met lippenstift of helemaal niet meer terug gehad.
Alleen denk je nu, we zijn volwassen dus dan ben je toch voorzichtiger ermee.
Ja Moon ik denk dat jij haar topics wel hebt gelezen.
Heb wel eens kleding aan vriendinnen van toen uitgeleend en of kapot, met lippenstift of helemaal niet meer terug gehad.
Alleen denk je nu, we zijn volwassen dus dan ben je toch voorzichtiger ermee.
Ja Moon ik denk dat jij haar topics wel hebt gelezen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 26 februari 2012 om 00:55
Ik heb wel eens gehad dat ik een paar geleende dingen heeeeeel lang gehad heb.
Moest toen naar het ziekenhuis en onverwacht verhuizen en daarna zaten die spullen her en der verspreid over dozen in verschillende opslagplaatsen.
Heb t na heel lange tijd wel weer teruggegeven, met bosjes bloemen erbij.
Moest toen naar het ziekenhuis en onverwacht verhuizen en daarna zaten die spullen her en der verspreid over dozen in verschillende opslagplaatsen.
Heb t na heel lange tijd wel weer teruggegeven, met bosjes bloemen erbij.
zondag 26 februari 2012 om 00:58
Ja dan weet ik het wel
Mijn ouders hadden (nou ja hebben) buren die altijd heel veel leenden. Mijn ouders kopen dingen liever zelf, ook al hebben ze het maar eens in de drie jaar nodig bij wijze van spreken. De buren hadden de gewoonte om dingen te lenen die ze niet dagelijks nodig hadden.
Buuf 'leende' zelfs klosjes garen. Die gebruikte ze dus gewoon op.
Mijn ouders hadden (nou ja hebben) buren die altijd heel veel leenden. Mijn ouders kopen dingen liever zelf, ook al hebben ze het maar eens in de drie jaar nodig bij wijze van spreken. De buren hadden de gewoonte om dingen te lenen die ze niet dagelijks nodig hadden.
Buuf 'leende' zelfs klosjes garen. Die gebruikte ze dus gewoon op.
zondag 26 februari 2012 om 00:58
Ik mag wel eens dingen van mensen lenen maar hoe voorzichtig ik al met mijn spullen ben, nog voorzichtiger ben ik het met andermans spullen.
En dat van jou Ans, je gaat toch geen ezelsoren maken in andermans boeken.
Ik heb maanden de laptop van mijn vriendin mogen lenen toen de mijne kapot was. Nou alsof het een diamant was zo ben ik ermee om gegaan.
En dat van jou Ans, je gaat toch geen ezelsoren maken in andermans boeken.
Ik heb maanden de laptop van mijn vriendin mogen lenen toen de mijne kapot was. Nou alsof het een diamant was zo ben ik ermee om gegaan.