Nog wakker ! ?
zondag 26 februari 2012 om 01:18
quote:andersnogiets schreef op 26 februari 2012 @ 01:15:
Ik heb iets ergs gedaan.
Ik had nog een fles prosecco voor thee staan. Die heb ik soldaat gemaakt.
Ik ga ook naar mn mandje. Slaap lekker allemaal.
Bronnie, succes vannacht. Hoop niet dat je wakker gemiauwd wordt
Ik hoop het ook niet..
Maar ga nog effe met hem aan het riempje naar buiten zo direct.
Welterusten,Ans.
Ik heb iets ergs gedaan.
Ik had nog een fles prosecco voor thee staan. Die heb ik soldaat gemaakt.
Ik ga ook naar mn mandje. Slaap lekker allemaal.
Bronnie, succes vannacht. Hoop niet dat je wakker gemiauwd wordt
Ik hoop het ook niet..
Maar ga nog effe met hem aan het riempje naar buiten zo direct.
Welterusten,Ans.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
zondag 26 februari 2012 om 01:21
Nou Moon, dat zie je ook bij erfenissen, je kan de grootste ruzies krijgen om spullen.
Bij spullen lenen denk ik altijd, je hebt toch een verzekering? Ik heb een vriendin gehad die tot 2x aan toen een nieuw beige kleed heeft verknalt met rode wijn. Geen excuus niets. Heb in mijn huis nu ook geen kleed meer. Ondanks dat ik met die vriendin geen contact meer mee heb. Maar als je hard moet werken voor je spullen is het gewoon niet leuk.
Bij spullen lenen denk ik altijd, je hebt toch een verzekering? Ik heb een vriendin gehad die tot 2x aan toen een nieuw beige kleed heeft verknalt met rode wijn. Geen excuus niets. Heb in mijn huis nu ook geen kleed meer. Ondanks dat ik met die vriendin geen contact meer mee heb. Maar als je hard moet werken voor je spullen is het gewoon niet leuk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 26 februari 2012 om 01:23
Oh Ans, weet je wat lekker is van prosecco te maken, de cocktail Belini. Is alleen met perzikken uit blik.
*je wilt vast wel weten dat ik elke vrijdag 1 of 2 blikken daarvan krijg he, ik kan er een winkeltje in beginnen, bijna niemand komt hier weg zonder die blikken. *
*je wilt vast wel weten dat ik elke vrijdag 1 of 2 blikken daarvan krijg he, ik kan er een winkeltje in beginnen, bijna niemand komt hier weg zonder die blikken. *
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 26 februari 2012 om 01:25
Ja t wordt nog wat als mijn oma overlijdt. Eén familielid (plus partner) is heel erg op de centen.
Bijv nu de vraag is of oma thuis kan blijven wonen, kijkt die persoon naar het beste moment om het huis te verkopen en afhankelijk daarvan moet oma naar tehuis.
Terwijl de rest naar de gezondheid kijkt. Zal nog lastig worden.
Ik gooi gelukkig niet vaak drinken om.
Weet nog wel van een feest dat ik net binnen was en iemand anders een glas rode wijn over mij heen stootte. Was zwarte kleding dus niet zo erg. Het was vooral grappig omdat ik reservekleding bij me had (ik had de avond ervoor ook een feest gehad en was daar in de buurt blijven slapen) en binnen een paar minuten schoon en droog weer terug was.
Bijv nu de vraag is of oma thuis kan blijven wonen, kijkt die persoon naar het beste moment om het huis te verkopen en afhankelijk daarvan moet oma naar tehuis.
Terwijl de rest naar de gezondheid kijkt. Zal nog lastig worden.
Ik gooi gelukkig niet vaak drinken om.
Weet nog wel van een feest dat ik net binnen was en iemand anders een glas rode wijn over mij heen stootte. Was zwarte kleding dus niet zo erg. Het was vooral grappig omdat ik reservekleding bij me had (ik had de avond ervoor ook een feest gehad en was daar in de buurt blijven slapen) en binnen een paar minuten schoon en droog weer terug was.
zondag 26 februari 2012 om 01:29