Tja, en dat was het dan.... deel 2

31-01-2012 14:51 3880 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zullen we hier maar verder gaan met onze verhalen naar aanleiding van de post van allalone.

"Goedenavond,

Hier zit ik dan.... 44 jaar oud, een relatie van 25 jaar waarvan 22 jaar getrouwd achter de rug. Hij hield niet meer voldoende van mij..... Wel van zijn jongere collega waar hij nu is...

God, wat voel ik me alleen en wat een pijn.... En ja, ik weet het, zwaar debiel, maar ik hou nog steeds van hem...

Allalone...".

Hoop dat jullie het allemaal kunnen vinden, want ik kan die steun en schoppen onder mijn kont nog niet missen.
Jij gaat nu helemaal op in wat er gezegd is.

Je zou je eerder in moeten verdiepen wat er nog mogelijk is.
Tja ik ben zo ontzettend onzeker en bang. Bah, zo'n naar gevoel is dat! Maar ga proberen wat afstand te nemen, bedankt voor je tip. Ik weet niet of ik het kan, maar ik ga er echt m'n best voor doen (haha klinkt bijna alsof ik jou aan het overtuigen ben ;)).

Misschien morgen maar even telefoon thuis laten en mensen opzoeken. Kom ik tenminste niet in de verleiding....

Nogmaals dank! Ik ga nog even alles wat maar in me opkomt van me afschrijven in een word bestandje. Tot hoeveel kantjes gaat word? Pfoeh!

Alvast welterusten gewenst voor straks.
Sterkte gewenst vrouw. Liefde is een werkwoord
quote:campari schreef op 27 februari 2012 @ 02:45:

Jij gaat nu helemaal op in wat er gezegd is.

Je zou je eerder in moeten verdiepen wat er nog mogelijk is.

Ik doe echt niets anders. Heb zoveel ideeen en vechtlust. Maar hij is zo op, hij kan het niet. Hij komt met niets eigenlijk. Bespeur geen vechtlust. Hij loopt in dit soort situaties weg. Pijnlijk.

Ik heb gezegd dat deze liefde het verdient om te kijken of we toch niet tot een oplossing kunnen komen. Hij kan dit (nog) niet. Ik hoop dat hij het ooit wel kan. Dan heb ik ook het gevoel dat we er alles aan gedaan hebben ofzo, nu voelt dat totaal niet zo.

Maar hij is wat dat betreft zo hard voor zichzelf, hij kan zich niet kwetsbaar opstellen. Begrijp je wat ik bedoel?
.
One day I fly away,

Leave your love to yesterday
Goeiemorgen Pum, ach liefie mijn verjaardag afgelopen november was ook afschuwelijk, maar nu, 3 maanden verder, gaat het al heel wat beter met me. Geef het tijd meis. Wanhoop niet.

.
One day I fly away,

.
One day I fly away,

Pum. Adem in, adem uit. Geef jezelf een knuffel (!!!)

Ik denk dat het een goed idee is als je jezelf de komende 3 maanden gaat focussen op het opdoen van nieuwe contacten. Ga bij een sport/hobbyclub, meld je aan als vrijwilliger of wat dan ook. Verwacht niet dat daar meteen hartsvriendschappen uit komen rollen maar het zal in ieder geval je wereld wat groter maken, je draait nu in cirkeltjes rond en dat helpt je niet. En gun jezelf wat liefde en rust. Dikke knuffel voor jou. Je komt er écht!!!!

.
One day I fly away,

What a night from hell. kon der haast niet doorheen komen. Heb ook slecht geslapen van te voren. Ben met gemak van het slaapgebrek ook super moe! Maar slapen? ho maar!

Ik voel mij ook niet al te best. Ik ga straks met man de nieuwe slaapkamer ophalen. En wasmachine en een leren stoel. Allemaal van marktplaats en in de buurt. Als het goed is brengt mijn vriendin nog een leren bank en een salontafel. Ja ja zo komen we wel rond.

Nu we uit elkaar gaan praten we veel met elkaar. Mijn verstand zegt neem ff rust en ga genieten op nieuwe plek. Mijn hart schreeuwt om hem. Hij is mijn grote liefde. Altijd al geweest.

Eerst ga ik tot rust komen en dan ga ik verder kijken...

@pum Wat naar dat je je zo rot voelt. Wou dat ik je op kon beuren.
.
One day I fly away,

aah mijn dienst zit er bijna op. Zit de tijd vol te maken op kantoor. Ga zo lekker naar mijn bed. Kijk der naar uit.
.
One day I fly away,

Goedemorgen,

Problemo uit de nachtdienst bedje in, mijn dienst begint zo. Geen zin, echt voor t eerst dat ik op zie om aan t werk te gaan.

@pum, ook goedemorgen meid, rot he, die dagen en nachten met al die gevoelens en vliegmachine is in de maak...

Gettingwise: welkom bij het clubje.

K ben dr vanmiddag wel weer om wat dingen op te helderen van gisteravond.

liefs
.
One day I fly away,

Iedereen sterkte vandaag! Wakker worden is vreselijk he, als het besef doordringt. Ben ook 's sindskort werkeloos, dus niets om handen, pfff! Ik hoor niets van hem, en ben aan het vechten om ook even niets te laten horen. Ik zal daar toch aan moeten wennen, zucht. Besef is er nog compleet niet
goedemorgen meiden! jeetje wat is er veel geschreven gisteren kan het niet bij benen hi hi

Kunstje nu slaap ik zoveel dat ik overdag hondsmoe ben, ik weet niet hoe vroeg ik 's avonds naar bed al wil gaan dwing mezelf niet te vroeg te gaan, slaap alles bij elkaar pffffffffffff Hoe gaat het met jou vandaag?? Wanneer krijg je bericht over je sollicitatie?

Habithere, even miss een praktische tip over een wasmachine, bij de consumentenbond is de whirpool nevada 1400 (430 euro) als beste koop uit de test gekomen.

Pum gaat het weer een beetje?

Gettingwise, lees maar eens de posts door van deze meiden heb je veel aan...
quote:gettingwise schreef op 27 februari 2012 @ 08:41:

Iedereen sterkte vandaag! Wakker worden is vreselijk he, als het besef doordringt. Ben ook 's sindskort werkeloos, dus niets om handen, pfff! Ik hoor niets van hem, en ben aan het vechten om ook even niets te laten horen. Ik zal daar toch aan moeten wennen, zucht. Besef is er nog compleet niet

Goedemorgen Gwise.

Welkom bij de club. het besef zal idd nog even op zich laten wachten. veel sterkte ook voor jou!

wakker worden en slapen enz is echt vreselijk pfff
One day I fly away,

goedemorgen allemaal.

gettingwise,welkom bij onze fantastische club vrouwen en soms een man.

deze dames zijn er voor je en we helpen elkaar door deze klote periode heen.

ik herken jou posts heel erg want ook mijn ex vriend was zomaar weg,van het ene op andere moment.

de machteloosheid, de pijn, het waarom ,wat heb ik verkeerd gedaan,kon ik het maar terug draaien,,,,oef meissie ,dat is heel zwaar en ik snap um helemaal.

laat het allemaal maar over je heen komen en wees maar flink verdrietig,,,maar op een dag moet je je zelf ook weer bij elkaar rapen.

ik had een relatie van 3,5 jaar met deze man dus zat nog niet zo lang in mn systeem en ik ben inmiddels 2 maanden verder. t valt nu en dan nog steeds niet mee maar zo nu en dan gaat het wel. en lekker schrijven,er is altijd iemand die reageert hoor!

sterkte.

rot om te horen dat iedereen zo hopeloos slaapt,accepteer dit ,goed slapen is het laatste wat weer terug komt na het herstellen van in dit geval je gebroken hart.

ik slaap wel maar veel te kort voor mijn doen.

problemo,ga door met je verhuisactie,ook ik weet hoe dat voelt,,ik sta er ook voor ,deze week,wordt al moe bij de gedachte,wat er allemaal gebeuren moet...

maar volgende week om deze tijd ben ik weer een stap verder.

Pum.laat je koppie niet hangen hoor,,,,,,ik dacht: kun je je niet inschrijven op een datingsite.....niet lachen maar je kunt daar ook alleen vriendschappen aangaan met zowel mannen en vrouwen en deze kun je dan in je eigen buurt vinden, je bent heus niet de enigste in limburg die zit te springen om vriendschap....gek idee???

campari ,hoe is het met jou?

en kunstje,,,red je het een beetje?

dikke knuffel
zonder tegenslag is er geen overwinning
.
One day I fly away,

quote:kunstje schreef op 26 februari 2012 @ 09:58:

Hoi Ochtendmens, nog steeds weinig slaap?

Je geeft nog steeds goede raad, zie ik. Dat is natuurlijk meer dan welkom en het helpt. Die schoppen vooruit hebben me echt geholpen!

Dus nog bedankt

Ben een heel rationeel mens (soms miss een beetje te) maar ook heel positief, zie altijd een gouden randje ook al is het daarbinnen nog zo donker.

Ben blij te horen dat die schoppen je echt geholpen hebben, jouw posts zijn zoveel krachtiger geworden nu!
Goedemorgen Pumukele,

Als je nog een keer zo'n paniek aanval krijgt probeer je dan geconcentreerd te focussen op je ademhaling, in door je neus en uit door je mond. Enne, dood ga je niet zomaar....

Wat is niet goed voor je??

Met mij gaat het goed, heb weer als een os geslapen. Heb een druk weekend gehad, dochter jarig wel leuk allemaal.
.
One day I fly away,

.
One day I fly away,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven