Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
quote:mocy schreef op 28 februari 2012 @ 00:13:

Bron, ben je nog met Jonas aan een riempje naar buiten geweest?

ja,twee keer.. maar hij was er niet kapot van.. hij zette zich behoorlijk schrap..

Hij loopt vandaag de hele tijd te miauwen,heul zielig.. gaat met zijn neus onder het kiertje van de deur en met zijn pootje.

heb maar compromis geslaten met hem,dat hij op de overloop mag..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Mijn kat houdt ook niet van samen lopen aan een riempje.

Ik heb een lijn in de tuin waar ik haar aan kan koppelen. Dan kan ze vrij lopen zonder te ontsnappen.
Leentje... ik snap sowieso al niet waar je de tijd vandaan haalt om te forummen

Groot gezin, bedrijf, etc. Ik kan me voorstellen dat je je niet verveelt in de weekenden

Denk dat niemand het je kwalijk neemt als je niet aan meetings begint.

Kom je trouwens niet overal taalfouten tegen in het Nederlands? Ik denk dat heel veel zinnen die nu ingeburgerd zijn, grammaticaal niet kloppen.

Dat eigenlijk spreektaal opgeschreven wordt.
Myleen succes morgen.
MyLEEN

HeLEEN

LEENtje

Zullen we een stop zetten op alles met Leen, vanaf nu? Wordt te ingewikkeld voor me.
quote:Moonlight82 schreef op 28 februari 2012 @ 00:28:

MyLEEN

HeLEEN

LEENtje

Zullen we een stop zetten op alles met Leen, vanaf nu? Wordt te ingewikkeld voor me.

Gezellig toch?

Heb hier nog kleine Leentje (forumnaam van dochter) om het kwartet compleet te maken.
Alweer halverwege de herhaling van P&W. Niet handig...

Myleen succes morgen

Tot ooit dan maar!
Dan maar snel chippen Bron. Als je het niet volhoudt met Jonas binnen te houden is het toch veiliger. Kan hij ontsnappen uit je achtertuin?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja ik moet ook zo gaan slapen. Ga nog even alleen-lezen en dan plat.
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 februari 2012 @ 00:33:

Dan maar snel chippen Bron. Als je het niet volhoudt met Jonas binnen te houden is het toch veiliger. Kan hij ontsnappen uit je achtertuin?Volgens mij kan hij gewoon op de schutting springen,ben ik bang..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Bron, als je hem binnen je tuingrens wilt houden, zou je hetzelfde kunnen doen als ik.
Watervrouw en Moon, slaap lekker zo.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hallo Helene31 zwaai.
quote:vroegoplaatslapen schreef op 28 februari 2012 @ 00:39:

Hallo Helene31 zwaai.En jij bent?
Trusten vast Myleen

Ik ga nog even bijbellezen voor het slapen gaan.
quote:Moonlight82 schreef op 28 februari 2012 @ 00:27:

Leentje... ik snap sowieso al niet waar je de tijd vandaan haalt om te forummen

Voordeel van 5 kinderen, die houden elkaar wel bezig.

Groot gezin, bedrijf, etc. Ik kan me voorstellen dat je je niet verveelt in de weekenden

Denk dat niemand het je kwalijk neemt als je niet aan meetings begint.

Kom je trouwens niet overal taalfouten tegen in het Nederlands? Ik denk dat heel veel zinnen die nu ingeburgerd zijn, grammaticaal niet kloppen.

Dat eigenlijk spreektaal opgeschreven wordt.

Jawel. Maar dat is overal zo. Ga maar eens op een gemiddeld Frans forum kijken, springen je de tranen bijna in de ogen. Dat is minstens zo gruwelijk als hier hoor.

Spreektaal heb je in iedere taal. Daar ontkom je niet aan. Taal leeft nou eenmaal en dat vind ik er ook juist mooi aan. Wat ik wel kwalijk vind is wanneer spreektaal zoals bijvoorbeeld "hun hebben" dan maar moet worden aangemerkt als goed Nederlands omdat toch iedereen het al zo gebruikt. Dat vind ik echt pure armoe, taalverloedering.

En mijn kinderen zeggen niet "hun hebben", "me moeder" e.d. al moet ik ze "triljoentriljoen" keer verbeteren. Of ze dat nou leuk vinden of niet.
quote:Moonlight82 schreef op 28 februari 2012 @ 00:28:

MyLEEN

HeLEEN

LEENtje

Zullen we een stop zetten op alles met Leen, vanaf nu? Wordt te ingewikkeld voor me.Wees blij dat ik mezelf hier niet Helene21 heb genoemd wat mijn eerste ingeving was bij het aanmaken van mijn account.
Dat laatste heb je gelijk in Leentje, zo jammer dat onze mooie taal soms lijkt te verloederen door die SMS-taal.
quote:leentjedb schreef op 28 februari 2012 @ 00:42:

[...]

Wees blij dat ik mezelf hier niet Helene21 heb genoemd wat mijn eerste ingeving was bij het aanmaken van mijn account. 21? Ik snap dat je je jong voelt met zoveel kinderen, maar dat is wel heel optimistisch.
quote:helene31 schreef op 28 februari 2012 @ 00:40:

[...]

En jij bent?Mathoo.
Oh dan was mijn hint niet eens nodig geweest....
quote:vroegoplaatslapen schreef op 28 februari 2012 @ 00:43:

[...]

Mathoo.

Ah, dit bezoekje is dus van korte duur. Morgen zijn de mods er vast weer als de kippen bij om je te bannen.

Moet je niet slapen op dit onchristelijke uur?
quote:helene31 schreef op 28 februari 2012 @ 00:30:

[...]

Gezellig toch?

Heb hier nog kleine Leentje (forumnaam van dochter) om het kwartet compleet te maken.

En ik heb hier nog:

Oudsteleentje

Eerstezoonleen

Tweedezoonleen

Éénnajongsteleentje

Babyleentje

Manleen

En Pleegleentje.

Kunnen jullie het nog volgen?
Dat is niet echt een vriendelijk antwoordt van je.
quote:leentjedb schreef op 28 februari 2012 @ 00:45:

[...]

En ik heb hier nog:

Oudsteleentje

Eerstezoonleen

Tweedezoonleen

Éénnajongsteleentje

Babyleentje

Manleen

Kunnen jullie het nog volgen?

Jawel hoor. Maar ik ben wel thuis in de Lenen.

Jij wint overigens. Zoveel nageslacht ga ik niet produceren denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven