Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Alleen Engels spreek en schrijf ik nog gewoon goed (zo vind ik zelf natuurlijk). Maar dat is beter bij te houden.

Ik lees vaak boeken in die taal en kijk regelmatig naar BBC en CNN.
Ik taai meteen af trouwens, ben heel moe.

voor de nachtploeg.
truste heleen

ik wil ook (weer vroeg) naar bed maar wacht eigenlijk ook op de verklaring van de PP...
Truste Heleen.

Ik blijf nog tot 12 uur, dan ga ik ook. PP zal denk niet komen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Boe! Laptoppen in bed! Tis wel koud boven de dekens.

Wat is PP?
Welterusten heleen.

Mijn Engels is nog wel aardig en met Duits kan ik me ook nog steeds wel (op vakantie-niveau) redden. Maar met die talen kon ik op het VWO ook al wel goed uit de voeten terwijl ik Frans altijd een drama vond. Ik kan me nog zo dat wanhopige gevoel voor de geest halen als we weer eens een luistertoets kregen. Ik had geen flauw idee waar het überhaupt over ging, laat staan dat ik de vragen kon beantwoorden.
blauwbloempje, PP is de afkorting van de (gore) PlaatjesPlakker van de laatste weken.

Er is een topic over.

Denk dat ik 12u niet eens ga redden MV.
PP=PlaatjesplakkerT

Ik verwacht eigenlijk ook niet dat die nog langskomt.
Ans, lucht weer wat geklaard met dochter met oog op 'bijna vakantie'?
Dat PP-topic is wel het sufste topic ever
Alles goed hier?
Ik wacht niet op PP maar ga slapen.

Truste allemaal.
Goedenavond, alles goed?
He Miekkie, he Jo.

Truste Thee.

Ja alles ook goed met jou Miekkie? Die kitten van je ava kijkt zo zielig
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Miekkie knijpt veel te hard.
Ik spreek 6 talen. Frans, Engels en Nederlands vloeiend. Duits, Italiaans en Spaans behoorlijk.

En met een paar wijntjes achter de kiezen spreek ik ze zelfs alle 6 vloeiend door elkaar.
O, heeft viezeplaatjesplakker een eigen topic? Nog meer aandacht voor deze aandachtsgeile engerd? Ga even op zoek, nog niet gezien.
Ja dat commentaar krijg ik vaker op mn ava.

Maar het is een verkeerde afmeting denk ik.

Plus dat ik het niet ben die haar vasthoud, maar de fokker. Nu is ze niet meer zielig. Ze is ondertussen al ruim een jaar en lekker dikkig en lui. Ik ga er stiekem vanuit dat ze daarom niet meer zielig is.
Leentje, hij is er niet hoor.
Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom er een topic voor de PP is.
Lekker jong nog Miekkie. Heb je er maar eentje?
Gister was er met PP een discussie op het Mod..topic. Mod zei dat we wel mochten discussieren maar dan op een eigen topic.
Nee ik heb er 2. De jOngste is net een jaar en ligt nu naast me te knorren en flink te slaan met zijn staart. Ook een Maine coon
Wat is de discussie dan? Waarom hij/zij nog niet geband is?
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 februari 2012 @ 23:46:

Leentje, hij is er niet hoor.Ik zag het. Ben afgehaakt op bladzijde 2 van dat topic. Wat een gedoe zeg. Ik ga het gewoon lekker negeren, denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven