Mode & Beauty alle pijlers

Je laatste aankoop?

28-01-2012 19:37 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is je laatste aankoop op kleding- schoenen- en makeup gebied? Ik trap af, lucratieve week geweest voor mij (of naja, voor mn kledingkast dan, niet mijn portemonnee..)

- Sneakers van Esprit

Vandaag bij Open32 super veel dingen in de aanbieding:

- Een leuke grijs-blauw-rood-zwarte rok met leuke print

- Hemdje, zwart, met witte strikjesprint

- Blauw gestreept hemdje

Alles voor 50%! Waren echte impuls aankopen haha, was eignelijk alleen naar een shirtje met print op zoek!

Als er al zo'n topic is, excuses! Ik kon het niet vinden
quote:Liquorice schreef op 30 januari 2012 @ 17:31:

Een truitje bij H&M, 4 euro (uitverkoop). Voorlopig de laatste niet-absoluut-noodzakelijke aanschaf, ik heb geld nodig en ga radicaal sparen. Op zich heb ik niets nodig, mijn kast puilt uit. Maar toch...benieuwd of ik het volhoud. Ik ben allesbehalve shopverslaafd, maar soms kan ik zo blij worden van een nieuwe aankoop.

En gelukt tot nu toe? Je kunt hier natuurlijk ook kwijt wat je wilde kopen, uiteindelijk niet gedaan hebt en het bedrag dat je bespaard hebt!

Ik heb sinds mijn vorige post denk ik geen kleding meer gekocht, op wat sokken na dan.. Oja, alleen een maillot bij de hema omdat daar altijd gaten in komen. Waar ik woon heb je alleen veel keuze bij de Hema, dus blijf ik daar kopen al vallen de gaten erin na een keer wassen. Goede marketingtruc

Oja, en verf voor op de muur/mijn deur, en vet gave muursticker van een roofvogel, en een nieuwe douchekop. Zo nog ff terug naar de gamma voor zo'n tussenstukje, het ding is veel te groot voor de slang.. Beetje aan het klussen de laatste tijd

Oh, en dan vergeet ik nog mijn belangrijkste aankoop: schaatsen!! Heerlijk, je kunt hier in een natuurgebied schaatsen en het is bijna surrealistisch mooi!! Helaas vandaag iets te laat opgestaan en iets te veel andere dingen te doen.. Van het weekend maar weer schaatsen voordat het gaat dooien!
Een wollen ruiten winterjas van esprit 70's stijl, heb er maar meteen een muts&sjaal bij gekocht in dezelfde kleur.

Bij dezelfde esprit 2 truien voor mijn man, en 4 stuks kinderkleding bij de name-it.

Alles met 50& korting,dus geen schuldgevoel.
Ik heb een geniaal rokje gekocht, 9.95 bij de hema! Gewoon een heel simpel model maar met een leuk patroon (strepen/stippen/sterretjes) en de kleuren passen overal bij. Soms hebben ze zulke leuke dingen bij de Hema!

Verder nog eyeliner en lipstick, makeup die ik normaal nooit draag maar ik wilde wat anders proberen. Eyeliner moet ik echt nog mee oefenen :P
Een wollen sjaal die flink is afgeprijsd in precies de goede kleuren van mijn winterjas. Hij is heerlijk warm. En een nette donkergrijze broek. Zag die toevallig. Had het al opgegeven om zo een broek te vinden. Is een basic die overal bij past en eindelijk eentje die gewoon redelijk goed past.
Volgens mij koop je de beste dingen per toeval, als je de hele stad ervoor af gaat lopen kom je 4u later stront chagrijnig terug en heb je nog niks gevonden :P Tenminste, bij mij wel..
Dagcreme Kruitvat

(maar dan in een potje)

[img]https://online.kruidvat.nl/image.html?id=61179&var=3[/img]
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
2 Bigshirts van Wibra, heerlijk om in te slapen. Was er al een tijdje naar op zoek maar kon echt nergens wat vinden en nu ineens bij Wibra, 2 voor 6 euro! :D
gerbera en hyacynthen...laat komen die lente
Me laatste aankoop,, koekjes voor de hond en n pak melk voor mezelf.
Een.. dekbedovertrek! Eigenlijk voor kinderen van de Hema, maar ze hadden hem ook in groot formaat! Ik hoop dat ie niet té druk staat...
Steunzolen.....
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Mijn nieuwste aanwinst

Trollbeads armbandje ( Van verjaardagsgeld)
sigaretten
http://www.mijnalbum.nl/i ... id=292531885&key=MOAYPG6F

Lekker opvallend, en ze lopen heerlijk!
Een nieuwe kinderwagen! En nog een paar shirtjes en jurkjes van de hema
Belachelijk veel bier, wijn, prosecco, ships etc.

Voor mn verjaardag alvast
Internagelaktisch
Net de boodschappen! Maar afgelopen weekend heb ik kleding geshopt.

2 shirtjes van hilfiger denim

1 shirtje van esprit

1 tripper jeans

van dat merk had ik nog nooit gehoord, maar zit als gegoten!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Oww en vrijdag op de markt heb ik een bos gekleurde gerberas gekocht. We hebben net nieuwe meubels en vond t erg leuk om dunne vaasjes met bloemen overal neer te zetten
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
een mooie jarretelgordel, die ik al een hele tijd wilde
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
2 zomerpanty's van Falke en n boek over ademhalen.

Deze spulletjes, allemaal Primark (L)
erg mooi FD !
on topic:

een zwart satijnen haarstrikje.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UOTM6Z8J.jpg

en een bruin vest met sierknopen.

en deze jas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven