Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik stel deze vraag zondag wel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 maart 2012 @ 23:14:

[...]

Hoe zit het dan nu op de etenpijler?

Als je een recept van bijv. de commerciele site www.ah.nl plaatst? Wat tot nu toe bijna dagelijks gebeurd. Mag dat wel of staat daar ook een permaban op?ah.nl is toch niet jouw site? Dus heb je er geen voordeel bij om deze te linken. Dan mag je 'm dus wel als link gebruiken. Zo ook met mode etc. Als de betreffende site maar niet van jezelf is. En als je een site wilt noemen die van jezelf is dan mag deze niet commercieel zijn en in goede context in het topic gebruikt worden. Zo lees ik het. En zo zullen ze het ook bedoelen, anders hebben ze een dagtaak om daar op te modereren.
quote:Blackdress schreef op 03 maart 2012 @ 08:52:

[...]

ah.nl is toch niet jouw site? Dus heb je er geen voordeel bij om deze te linken. Dan mag je 'm dus wel als link gebruiken. Zo ook met mode etc. Als de betreffende site maar niet van jezelf is. En als je een site wilt noemen die van jezelf is dan mag deze niet commercieel zijn en in goede context in het topic gebruikt worden. Zo lees ik het. En zo zullen ze het ook bedoelen, anders hebben ze een dagtaak om daar op te modereren.

Beste Blackdress,

Bedankt voor je uitleg. Beter had ik het niet kunnen verwoorden.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:brokenhearted78 schreef op 02 maart 2012 @ 23:11:

Beste Mods,

Kunnen deze 2 topics verwijderd worden

-ik kan het niet meer aan

-Mijn vertrouwen in mannen is nu echt weg

Er word niet meer in geschreven maar ik heb via een kennis vernomen dat ik herkend ben dmv dat topic.

Mvg brokenhearted78

Beste Brokenhearted78,

Je topics zijn verwijderd ivm herkenbaarheid.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

In de huisregels zag ik nog twee foutjes staan.

Onder k.: medicijngebruik is één woord.

Onder 6. "Door gebruik te maken van deze functie wordt je niet langer geconfronteerd met die gebruiker." Word is in dit geval zonder t.
quote:courage_ schreef op 03 maart 2012 @ 12:55:

In de huisregels zag ik nog twee foutjes staan.

Onder k.: medicijngebruik is één woord.

Onder 6. "Door gebruik te maken van deze functie wordt je niet langer geconfronteerd met die gebruiker." Word is in dit geval zonder t.

Inderdaad niet heel netjes, we zullen het laten aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic: 'Actie voor de vrouwenrechten ' is verwijderd i.v.m. het plaatsen van een oproep.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Omdat het in de regels staat denk ik? Hoewel wij weten dat Leon komt om te praten maakt hij wel reclame vor zijn eigen, commerciële, website.

Mods,

is het misschien niet een optie om bij Leon alleen de post of OP weg te halen waar zijn website staat. Zodat hij wel kan blijven praten met ons?

Mvg, acy.
Ìk zie dat mijn bericht over het verwijderen van het topic van NeoLeon is verwijderd. Sorry mod, maar ik stel de vraag toch nog een keer. Is het echt nodig om hem iedere keer te verwijderen? Zien jullie zijn topics echt als spam?

Is het niet mogelijk om naast de gedoogforummers ook een adopieforummer te hebben, te weten NeoLeon?
Alle off-topic posts zijn verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

Sorry Mod kzallutnieweerdoen

Maar mijn vraag of we na drie maanden goed gedrag van de IP-ban af mogen was wel serieus hoor.
quote:missy_acy schreef op 03 maart 2012 @ 21:46:

Omdat het in de regels staat denk ik? Hoewel wij weten dat Leon komt om te praten maakt hij wel reclame vor zijn eigen, commerciële, website.

Mods,

is het misschien niet een optie om bij Leon alleen de post of OP weg te halen waar zijn website staat. Zodat hij wel kan blijven praten met ons?

Mvg, acy.

Beste Acy,

Je was net te snel, ik wilde net op je bericht reageren. Het is een lastig geval. Natuurlijk willen wij jullie en hem de kans geven met elkaar te communiceren, maar hij overtreedt wel de huisregels en we moeten één lijn trekken. Wat we wel kunnen doen is een eventueel volgend topic van hem nader bekijken en eventueel wat jij al voorstelde de OP aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.

quote:bammetjebamie schreef op 03 maart 2012 @ 23:12:

Sorry Mod kzallutnieweerdoen

Maar mijn vraag of we na drie maanden goed gedrag van de IP-ban af mogen was wel serieus hoor.

Voor vragen over het al dan niet terugdraaien van bans kunnen jullie een mail sturen naar forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 03 maart 2012 @ 23:13:

[...]

Beste Acy,

Je was net te snel, ik wilde net op je bericht reageren. Het is een lastig geval. Natuurlijk willen wij jullie en hem de kans geven met elkaar te communiceren, maar hij overtreedt wel de huisregels en we moeten één lijn trekken. Wat we wel kunnen doen is een eventueel volgend topic van hem nader bekijken en eventueel wat jij al voorstelde de OP aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.Dat zou heel fijn zijn en heel coulant van jullie. Super. Als die link van zijn site gewoon uit de OP weg is, dan is het prima toch?
Dankjewel mods.

Zal voortaan langzamer tiepen!
Mooi betreft Leon. laat die man.
quote:ModeratorViva schreef op 29 februari 2012 @ 21:16:

[...]

We gaan er naar kijken!

met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Beste mod,

Enige tijd probeer ik nu al antwoord te krijgen op de vraag, of mijn mail van 10 februari nog wordt beantwoord.

Ik snap best dat jullie meer te doen hebben, maar zo heel veeleisend lijkt mijn vraag me toch niet.

groet,

Naara
quote:naara schreef op 04 maart 2012 @ 08:01:

[...]

Beste mod,

Enige tijd probeer ik nu al antwoord te krijgen op de vraag, of mijn mail van 10 februari nog wordt beantwoord.

Ik snap best dat jullie meer te doen hebben, maar zo heel veeleisend lijkt mijn vraag me toch niet.

groet,

Naara

Beste Naara,

Excuses voor de late reactie. Wij kunnen de mail niet terugvinden, zou je deze nogmaals willen mailen. Dank en excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 04 maart 2012 @ 09:00:

[...]

Beste Naara,

Excuses voor de late reactie. Wij kunnen de mail niet terugvinden, zou je deze nogmaals willen mailen. Dank en excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumyou've got mail
quote:ModeratorViva schreef op 03 maart 2012 @ 23:13:

[...]

Beste Acy,

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.Fijn, erg okee van jullie... Dank mods!
Beste Mods,

In het topic 'HELP hopeloos verlief!' word ik vals beschuldigd van dubbelnicken (ik zou zogenaamd onder de naam Datkanook hebben geschreven) Ik heb hiervoor gestaft maar nu neemt het dusdanig vervelende vormen aan dat het mijn forumplezier beinvloed.

Ik neem aan dat jullie ook kunnen zien dat ik niet dubbelnick (niet in dat topic en niet in andere topics) en wil dan ook vragen of jullie deze vervelende berichten willen verwijderen.

Groet, Ster89
.
Bedankt Nerd . Ik heb inmiddels alle posts die ik heb kunnen ontdekken gestaft en een mail verstuurd.
Mods, is het niet verboden de evt tweede nick van een ander bekend te maken? Het hebben van een tweede nick is immers gewoon toegestaan, het is niet aan een ander om deze open en bloot op het forum te noemen. Iemand neemt niet voor niets een tweede nick.

Uit niets blijkt dat Ster89 een tweede nick heeft, laat staan dat ze dubbelnickt. Ik vind dat dit een nare beschuldiging is. Los van het feit dat een evt tweede nick haar zaak zou zijn en gerespecteerd dient te worden.
Bedank Missverrekekoekwaus!

Even for the record ik heb niets te maken met de nick Datkanook. Die aannames zijn enkel gebaseerd op een discussie die ik zelf van de week had over spelfouten in OP's en Datkanook merkte ook iets soortgelijks op in een ander topic.

Ik vind het vrij paranoïde om door zoiets te denken dat ik dat ben, aangezien er hier meer mensen regelmatig op zulke dingen hameren.

En daarbuiten.. Die discussie was nou ook weer niet zo heftig dat ik er en andere nick voor zou aanmaken. Er wordt nu zelfs in andere topics aangehaald dat ik zou dubbelnicken en dat vind ik erg vervelend aangezien ik hier over het algemeen altijd met veel plezier heb geforumd. Nu begint het op een soort heksenjacht te lijken waarin ik in andere topics wordt aangesproken op mijn zogenaamde dubbelnicken, liegen, etc.

Anyway.. Ik heb dus alle posts die ik heb kunnen vinden die deze beschuldigingen weergeven gestaft en hoop dat er snel naar wordt gekeken.

Dat iemand zichzelf ervan heeft overtuigd dat ik dubbelnick is één. Maar nu wordt mijn én andermans forumplezier vergald door off-topic gezwets wat nergens op is gebaseerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven