Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dit issue hebben we vorig jaar ook besproken he. Mensen de later auditie doen, hebben dus gewoon minder kans, niet zo'n eerlijke opzet!
quote:Pippin schreef op zondag 04 maart 2012 21:31 zij is wel door want anders hadden ze niet haar al die voorstukjes laten doenNou inderdaad. Ik wil haar slaan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Liezze schreef op zondag 04 maart 2012 21:32 Dit issue hebben we vorig jaar ook besproken he. Mensen de later auditie doen, hebben dus gewoon minder kans, niet zo'n eerlijke opzet!Klopt inderdaad.
Nou ik vond het weer gezellig. Alleen jammer dat Dan zo weinig in beeld was.
frick! ik kon ineens de pijler nie tmeer op... nu via de mobiele site op laptop wel. tsss Gaan we nog ergens trashen?
quote:Pippin schreef op zondag 04 maart 2012 21:41 frick! ik kon ineens de pijler nie tmeer op... nu via de mobiele site op laptop wel. tsss Gaan we nog ergens trashen?Oh vandaar dat het ineens zo stil was
Ik werd er ook uitgegooid

Ik zit er al klaar voor, maar ik moet nog even mijn eten naar binnen stouwen, dus ik ben straks iets later vrees ik.
Ik vind Vincent wel een fijne meneer om naar te kijken.
Zo *hijg* ik ben er ook
hmm dit vind ik niet zo, een beetje rommelig
IK ben er ook!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ook. Vorige week was ik een weekendje weg, geen rtl5 daar (Franeker).
Nou het podium hoeven ze vandaag niet meer schoon te maken dat heeft hij net al gedaan met zijn haar.
Dweil was wel goed, zei Lief. Ik was even mijn telefoon zoeken
Hallo
Gek dat ze niet voor talent gaan..

Als ik eerlijk ben irriteer ik me er een beetje aan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

UItgegeten en ik plof, want veel te snel gegeten natuurlijk
oh jemig wat een stemmetje heeft deze Kinderig stemmetje.
Hoiii! Ik wacht tot mijn pc voor de tweede keer opgestart is :-s alana klinkt als kim.
Wel mooie tietuh
Huh?
Wat oneerlijk eigenlijk hè, hoe later je als kandidaat aan de beurt bent, hoe kleiner de kans dat je in een team komt.

En hebben jullie ook het idee dat het niveau van de dansers dit jaar lager is dan de vorige keer? Toen hadden we al een paar keer echt wow-momenten en die zie en lees ik nu niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven