***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Bedankt voor jullie felicitatie's! De popjes zijn wezen slapen bij Opa en oma en wij zijn lekker naar de suana geweest gisteren. En zondag gezellig borrelen met familie en vrienden.
Swiss, wat een gedoe dat je huis nu snel leeg moet. Moet je vriend dat doen nu hij in nederland is? Kun je het anders niet oplaten halen door een kringloop.

Muis, ben heel benieuwd naar de foto's. Ging jij vroeger ook al ruim voor je verjaardag of de sint op zoek naar de cadeautjes in huis.

Witch, wat goed op voor de tweede ronde. Alvast hartelijk gefeliciteerd voor Xander.

Punkie dat klinkt als een prima invulling van je verjaardag.

Buitenmeis, wat fijn dat de operatie is geslaagd.

Fachat, een misschien een gastouder en een plek op het kdv. Dat wordt kiezen, wat een luxe.

vincent heeft vandaag alles binnen gehouden op een kleine diareeluier na. net de laatste zetpil tegen het spugen gegeven. Nu even afwachten wat er morgen gebeurd. Ik hoop zo dat hij niet meer gaat spugen. Duimen jullie mee?

Even lekker kop thee drinken en kijken wat er te snaaien is in de kast.
Buitenmeisje GEFELICITEERD met je zwangerschap!!!!
Esan, ik duim heel hard mee dat Vincent nu eindelijk beter aan het worden is! Kom op ventje, het komt goed!

Punkie, lekker zeg, een dagje zonder de meisjes!

Spitsmuis, is het zo'n loopgeval waar ze achter lopen of waar je ze in kunt zetten? Die laatste schijnt namelijk nogal slecht voor de ontwikkeling te zijn, omdat ze niet actief aan het lopen zijn maar wel makkelijk vooruit komen.

Swissie, wat voor eettafel is het? Wij zijn nog op zoek naar een tafel voor het nieuwe huis. Ik heb wel iets specifieks in m'n hoofd, maar wie weet.

Buitenmeisje, is je misselijkheid nog erger geworden? Ik hoop ontzettend voor je dat je er geen last van krijgt, brrr.

Hier twee primeurs vandaag: aardbeien en spruiten. Zoals het Morris betaamt vond hij het allebei heerlijk!
Esan, wat heerlijk dat het weer wat beter ging met Vincent. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat zo doorgaat.

Fachat, dat zou echt fijn zijn als Ole naar het kdv kan / je weer een gastouder krijgt. En nog wel thuis, is dat normaal? Dat lijkt me wel handig hoor. Kan ze misschien ook nog een keer een was in de machine stoppen.

Muis, ik zet het adres van ons huis op msn, daar kan je op een foto de helft van het dressoir zien. Het is groot, van kersenhout met witte lades (3e foto).
Micha, ook van de eettafel staan foto's op Funda.

Het is een glazen tafel met rvs poten. Daarbij 6 zwarte stoelen met een hoge rugleuning.

Je kunt ze gratis en voor niks afhalen (ok, tenzij zwager ze ineens al verkocht blijkt te hebben).

Manlief helpt niet met leegruimen. Mijn zwager en zijn vriendin hebben er meer dan een jaar gewoont (gratis en voor niks), dus die regelen nu de verhuizing.

Van ons is het in principe alleen een eettafel, stoelen en een dressoir, alleen ligt er boven op zolder ook nog een boel rotzooi. Oude boeken ed. Die moeten maar weer naar mijn ouders.
Swissie, heb ook meteen gekeken. Wat een mooi huis zeg, en wat een fantastische plek!! Die tuin, dat groen!! Meteen de eettafel gezien, maar ik zoek een robuuste houten tafel, dus helaas!
Had het inmiddels al gezien! Wel een heel mooie tafel, maar omdat we in nieuwbouw gaan wonen wil ik de inrichting, hoe noem je dat, het tegenovergestelde van strak.
micha, dat vind ik ook mooier hoor. Wij hebben hier een hele mooie notenhouten tafel.

Ja ik vind het huis zelf ook schitterend. Een heerlijk plekje met een rivier voor het huis waarin je zelfs kunt zwemmen. Midden in een recreatie-gebied.

Vandaar dat ik het ook niet zo erg vind om het nu te verhuren, dan kunnen we over 4 jaar nog kijken of we toch terug willen.

Ik las vandaag dat als je 10 jaar in het buitenland hebt gewerkt en je komt terug naar Nl, je over 30% van je salaris geen belasting hoeft te betalen. Ok, dat willen ze veranderen maar hopenlijk gaat dat niet door. Voor ons zou dat namelijk wel een leuke bijkomstigheid zijn. Dan kan ik over 4.5 jaar alweer terug komen. Komt mooi uit met het huis.
quote:Icke schreef op 12 maart 2008 @ 10:20:

Haai, geen tijd om bij te lezen en te reageren, de sprong (vorige week een dagje vals alarm) is nu toch echt losgebarsten en meneer accepteert geen mama achter de laptop:) :(

Misschien later als hij in dromenland is........(joost mag weten wanneer dat is, want het is chaos hier met het slaapritme)

*Icke, als je me nog wilt mailen over het inenten: xxismoedervan2@live.nl*.

Groetjes iedereen!
Jemig Swis, wat een mooi huis! Het dressoir past helaas niet in onze inrichting, maar ik ga even kijken of mijn zusje misschien interesse heeft.

Mich, het is inderdaad zo'n zitgeval waar ze de pootjes door kunnen steken. Huug racet heel de kamer door! Ik wist niet dat het slecht/minder goed was voor de ontwikkeling..Potdorie! Nou ja, zowel mijn oma als de moeder van A. hebben van die duwdingen gekocht voor hun verjaardagje, dus het moet goed komen!

Sjips, ik kom net HET huis tegen, is het veel te duur! Smaak kost geld, blijkt maar weer. Het is ook niet een beetje te duur, het is veeeeer boven ons budget. Het erge is dat ik al jaren zit te azen op die hut; komt het eindelijk vrij, is het te duur! Snik.

Snotter.
Hè Spitsmuis, wat balen dat je droomhuis te ver boven jullie budget ligt! En wat dat andere huis betreft kan ik de rest alleen maar gelijk geven, het moet gewoon gelijk goed voelen in de buurt. Het huis kan nog zo leuk zijn, de buurt is ook erg belangrijk. Ik ben heel benieuwd hoe de foto's van Hugo en Steijn geworden zijn, ik zit er ook over te denken om binnenkort eens leuke foto's te laten maken. Is dat raceding van de jongens zo'n loopstoeltje? Dat schijnt nl. niet zo goed te zijn voor de heupjes, dus ik zou ze er niet te lang in laten zitten.

Swissie, wat een mooi huis hebben jullie! Echt helemaal mijn smaak, ook zo mooi gelegen aan dat water, heerlijk is dat hè, ik woon ook aan het water. Als we in de woonkamer zitten is het net of we op een boot wonen. Wel mooie meubels hoor, het is dat ik er geen ruimte voor heb, anders was ik ze graag komen halen.

Meiden, ik reageer later wel weer op de rest, ik ga mijn bedje in want het was een druk dagje en morgen weer werken!

trusten!
Goedemorgen! En doei!
Haha, goedenmorgen en doei Xaloy. Werk ze.

Layla, ben jaloers dat jij wel aan het water woont. Ik heb eigenlijk nooit in ons huis gewoont (was al in Zwitserland voordat het af was), maar ik vond het er wel heerlijk. Idd alle boten die langs komen varen enzo. Heerlijk. Wij zaten hier te dubben of we een woning wilden aan een meer, maar hebben besloten voor Alpenzicht. Als je dan in een alpenland bent...

Joepie, lekker weer mijn thuiswerk dag. Finn staat in de box te spelen met zijn handjes en alles wat hij verder tegenkomt (ik geef hem nog 10 min, dan is de box leeg), dus ik kan rustig ff werken en snel even douchen.

Net een paar belangrijke mails gekregen, zit nu te duben om toch maar even naar kantoor te gaan om alles uit te printen.

Eerst ff douchen, dan kijken we verder.

Voordat ik he vergeet, gefeliciteerd Xander! Een hele fijne verjaardag! Geniet maar lekker van alle aandacht en knuffels
Goedemorgen! Wilde even hallo zeggen! Ben de laatste tijd erg druk met werk, vandaar dat ik een tijd niet geweest ben!

Buitenmeisje: gefeliciteerd! Leuk hoor!

Witchke; gefeliciteerd met je mannetje! Een hele fijne dag voor julllie!

Ik ga er weer vandoor, heb zo vergadering en daarna tot half 10 werken, misschien tot vanavond!
fachat : ik was op 4/4/07 uitgerekend voor Xander, mijn lieve gyn zag dat het niet goed met me ging (prenatale depressie) en heeft na veel smeken Xander gehaald. Hij is om 16.23 geboren. Hij blijft nog altijd mijn mooiste cadeau ever (heb nogal moeten zeuren bij vriend om een beebje) .

Vertelde vriend vandaag nog trouwens over het forum. Dat het zo jammer is dat jullie zo ver wonen. En dat ik heel graag wel eens naar een meeting wilde gaan. Maar hij zei ook dat hij het wat ver vond. Misschien ooit eens een meeting in Belgie als jullie eens op reis gaan naar Belgie ofzo??
hihi spitsmuis, cadeaus op voorhand geven doe ik heel veel. Vriend heeft zelfs al voor vaderdag cadeau gekregen (vieren ze hier op 19 maart)

Zo een loopgeval hebben we ook bij mijn schoonmoeder thuis. Maar het lopen lukt Xander nog niet goed !!
Hey, onze eerste verjaardag..GEFELICITEEEEEERD XANDER!!

Jeetje wat gaat dat toch snel he.

Framboos.. vriend heeft ook kaartjes gemaakt op Hema.nl en we hebben ze gisteren opgehaald, maar ik vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Het waren eigenlijk gewoon foto's zonder beschrijfbare achterkant zeg maar, niet echt kaartjes.

Buitenmeisje..jij ook zwanger, gefeliciteerd!!! Pas je wel een beetje op jezelf nu je ook de zorg voor je vriend erbij hebt?

Ik ben gisteren langs de ha geweest..ik heb steeds last van zwarte vlekken en sterretjes voor mijn ogen en da's zeker op mijn werk (99% achter de computer) erg irritant.

Hij denkt dat het zwangerschapssuiker of bloedarmoede kan zijn, maar uit de bloedtesten is niets gebleken, dus die moeten nu overnieuw. Pff...en ik heb het al helemaal niet op die spuiten en prikken allemaal, bah!

Esan..fijn dat het iets beter lijkt te gaan met vincent nu. Hoe reageert hij nu zonder de zetpillen?

Lilien..leuk dat je nog even langskomt!! We vergeten niet wie je bent hoor.

Leen..hallo! ook leuk dat jij nog even langskomt, werk ze vandaag!

Swiss..geweldig huis! Ik ben helemaal weg van die keuken, super gewoon.

Pff..rest even vergeten...eerst even een ventje uit de paraplubak gaan plukken.
Xander! Ventje! Gefi-gefa-gefeliciteerd met je allereerste verjaardag! Dat je maar veel mooie cadeaus mag krijgen en nog heel veel verjaardagen mag vieren!

Vanochtend heb ik het fenomeen "spuitluier" meegemaakt. Jesses zeg, wat een bende! Hugo had net een paar minuten een schoon luiertje om zijn bevallige billetjes toen ik ineens een lucht rook. Een heel vieze lucht, wel te verstaan. Hij zat helemaal onder, bah! Nu is hij weer schoon en ligt weer even in zijn bedje, na wat gedoe. Wat was er gebeurd? Nou, Hugo heeft dus sinds een paar weken ontdekt dat "staan" heel leuk is en doet niets anders. Op de een of andere manier heeft die sufferd zich aan de keukendeur opgetrokken, maar was gevallen en lag als gevolg daarvan met zijn wipneus in een heleboel flessen wijn! Hij huilen! (ik moest eigenlijk lachen)

Steijn heeft zich opgetrokken! Hij durft weer! Ik was Huug dus aan het schoonboenen, toen ik ineens een handje op mijn rug voelde. Ik schrok me rot (tja), om vervolgens Steijntje breed lachend achter me te zien staan!
Nu ik even nadenk: zou Hugo een tandje krijgen? Hij gaat nog steeds tandenloos door het leven (heeft ie van zijn vader!) en het mag zo zoetjes aan toch eens tijd worden dat er iets dat ook maar op een tand lijkt door gaat komen. De symptomen:

- Billetjes kapot

- Wroet met zijn handjes in zijn mondje.

- Ik mag niet met mijn vingers in zijn mondje komen. (mocht ik eigenlijk nooit van hem)

- Bizar smerige vieze stinkluier

Zou het, zou het?

Lief Lustje, wat vervelend dat je sterretjes en zwarte vlekken ziet! Ik hoop zo voor je dat het geen zwangerschapssuiker is, dat schijnt behoorlijk vervelend te zijn. Heb je een lage bloeddruk? Hoe is je ijzergehalte?
Lievelust : wat vervelend dat je sterretjes ziet , ik hoop dat je geen zwangerschapssuiker hebt, want dan je zwaar op je eten moeten gaan letten. Ik heb zelf ook een hekel aan prikken van bloed, baal dus met je mee dat het weer over moet.

Muis : Bravo voor steijn !! Xander zit zich in de box ook voortdurend op te trekken en als het dan lukt en hij valt nadien weer op zijn kont dan geef ie zichzelf een applaus.
Witch, gaan jullie nog wat leuks doen voor de verjaardag van Xander?
Witch gefeliciteerd met je zoontjes eerste verjaardag!!!!

Lievelust, dat van die fotokaart van de hema wist ik wel...Mijn vriendin had op de achterkant een geprinte tekst geplakt, dus dat ga ik ook doen...idee?

Gefeliciteerd Xander!!! En jij ook met je lieve jongen witchke!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven