Scharrels

16-03-2012 15:59 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Forumlezeressen,

Gisteren heb ik voor het eerst een one night stand gehad. Alhoewel: ik kende hem wel al een poos dus of het dan een one night stand is (?), in ieder geval heb ik geen relatie met hem; hij is zelfs bezet (ja, fout, ik weet het) maar ik voel mij seksueel aangetrokken tot hem. Ik vind hem echt super aantrekkelijk, grappig, charmant en interessant.

Ik had me altijd voorgenomen om het niet te doen met iemand waar ik geen gevoelens voor heb en al helemaal niet waarmee ik geen relatie mee heb.

Ik neem het bij deze terug, ik vond het wel grappig en leuk! Ik voel me ook niet raar ofzo, eerder fijn misschien wel.

Jullie ervaringen met seks met scharrels/ons?! Enzovoort. Vind ik wel leuk om te lezen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-03-2012 17:23
Reden: spam
% gewijzigd
Ik heb twee jaar geleden een scharrel voor 1 keer gehad. Een jaar later nog eens met dezelfde terwijl we tussentijds geen contact hebben gehad. Ik blijf het raar vinden. Ik heb geen behoefte om samen gezellig te ontbijten.
Genoeg ervaring mee, maar nooit bewust met een bezette.
Scharrels zijn leuk, zolang ze niet verliefd op je worden, dan gaat het mis en willen ze een relatie. En meestal gebeurt dit jammer genoeg wel....
Nee, maar ik vind het wel ontzettend gaaf voor je! Lekker zo'n pik in je die een uur daarvoor nog in een andere vrouw heeft gehangen. Leuk dat je daar zo van kan genieten!
heerlijk, rondscharrelen! soms wel lastig als er toch emoties bij komen kijken (van welke kant dan ook), maar over het algemeen vrijheid blijheid wat mij betreft!
quote:slempie schreef op 16 maart 2012 @ 16:19:

Nee, maar ik vind het wel ontzettend gaaf voor je! Lekker zo'n pik in je die een uur daarvoor nog in een andere vrouw heeft gehangen. Leuk dat je daar zo van kan genieten!

"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:mussie1 schreef op 16 maart 2012 @ 16:16:

Scharrels zijn leuk, zolang ze niet verliefd op je worden, dan gaat het mis en willen ze een relatie. En meestal gebeurt dit jammer genoeg wel....

De scharrel van TO zal echt niet verliefd op haar worden aangezien hij al bezet is. Dit soort mannen zullen nooit hun partner verlaten.

(Gelukkig zelf geen ervaring, wel meegemaakt met 2 vriendinnen die dachten dat ze de man in kwestie wel los konden weken van huis en haard. Niet dus.)

Nee, maar ik vind het wel ontzettend gaaf voor je! Lekker zo'n pik in je die een uur daarvoor nog in een andere vrouw heeft gehangen. Leuk dat je daar zo van kan genieten!Nee joh, want hij heeft toch zeker al geen jaren seks meer met zijn partner gehad..............toch?
...volgens de bekende smoezenlijst???

En nu maar hopen dat ze het wel veilig deden. Ik hoorde laatst dat jongeren het steeds minder met condoom doen, maar de als iets ouderen kunnen er ook wat van...
Best jammer dat het voor jou 'slechts' grappig en leuk is, terwijl er voor degene aan de 'andere kant' van deze persoon niks grappigs aan is. Tenzij hij 'toestemming' heeft natuurlijk.
quote:Aranea schreef op 16 maart 2012 @ 16:25:

[...]

De scharrel van TO zal echt niet verliefd op haar worden aangezien hij al bezet is. Dit soort mannen zullen nooit hun partner verlaten.

(Gelukkig zelf geen ervaring, wel meegemaakt met 2 vriendinnen die dachten dat ze de man in kwestie wel los konden weken van huis en haard. Niet dus.)Ik denk dat hij haar uiteindelijk wel verlaat eigenlijk. Maar dan vanuit zichzelf en niet door een verliefdheid. Of wel door een verliefdheid, je weet nooit hoe het gaat lopen.
Maar ja...zij zal denken: Pluk de dag..
quote:Supersoulfighter schreef op 16 maart 2012 @ 16:21:

heerlijk, rondscharrelen! soms wel lastig als er toch emoties bij komen kijken (van welke kant dan ook), maar over het algemeen vrijheid blijheid wat mij betreft!Precies! Heerlijk is het. Je hebt eigenlijk helemaal geen gezeur omdat er niets te zeuren valt zoals in een relatie altijd wel gebeurd.
quote:carpedieme11 schreef op 16 maart 2012 @ 16:29:

[...]

Ik denk dat hij haar uiteindelijk wel verlaat eigenlijk. Maar dan vanuit zichzelf en niet door een verliefdheid. Of wel door een verliefdheid, je weet nooit hoe het gaat lopen.

Tuurlijk verlaat hij haar, ooit, op een dag, eens.

En dan word hij de jouwe, voor even dan, want na een tijd zal hij weer buiten de deur gaan sexen.
Ja heb wel een scharrel gehad, ik single , hij een open relatie, afspraak was bij verliefdheid van de een of de ander stoppen we ermee. Ik vond er overigens niet zoveel aan, ik geniet niet van seks als ik niet verliefd ben. Hoe het uiteindelijk gestopt is weet ik niet eens meer, maar we zijn goed uit elkaar gegaan iig.

Nee, maar ik vind het wel ontzettend gaaf voor je! Lekker zo'n pik in je die een uur daarvoor nog in een andere vrouw heeft gehangen. Leuk dat je daar zo van kan genieten!Jij bent gefrustreerd? Niets mis met scharrelen.
quote:diaantje1971 schreef op 16 maart 2012 @ 16:31:

[...]

Tuurlijk verlaat hij haar, ooit, op een dag, eens.

En dan word hij de jouwe, voor even dan, want na een tijd zal hij weer buiten de deur gaan sexen.

Het zal ooit wel uitgaan denk ik.

Hij hoeft de mijne niet te worden, hartelijk bedankt maar nee
quote:carpedieme11 schreef op 16 maart 2012 @ 16:29:

[...]

Ik denk dat hij haar uiteindelijk wel verlaat eigenlijk. Maar dan vanuit zichzelf en niet door een verliefdheid. Of wel door een verliefdheid, je weet nooit hoe het gaat lopen.Dat dacht een vriendin van me ook 10 jaar lang. Maar ja misschien heb je uitzonderingen.
enne zoals je eraan komt, kom je er ook vanaf, knoop dat goed in je oren.
Boehoe, wat zijn we allemaal weer heilig. Carpe Diem: als je ervan genoten hebt, prima toch! Wel altijd veilig doen idd, een SOA is een nare souvenir zeg maar. Dat die gast een vriendin heeft en buiten de deur neukt is van hem niet netjes, maar vind ik verder losstaan van jou. Heb je de smaak te pakken qua scharrelen?
quote:Supersoulfighter schreef op 16 maart 2012 @ 16:33:

Boehoe, wat zijn we allemaal weer heilig. Carpe Diem: als je ervan genoten hebt, prima toch! Wel altijd veilig doen idd, een SOA is een nare souvenir zeg maar. Dat die gast een vriendin heeft en buiten de deur neukt is van hem niet netjes, maar vind ik verder losstaan van jou. Heb je de smaak te pakken qua scharrelen?Ben verre van heilig,,maar heb geen voorkeur voor afgelikte boterhammen, 2 e hands piemels en zo.
Ik bedoel dan ook een vrijgezelle scharrel, ik begin absoluut niet aan een vent die bezet is. Wat gij niet wilt dat u geschiedt....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven