nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Isa in da house! MissP, je moet echt bij mij langs komen :-) Sempre libra is geweldig, natuurlijk. Maar wel een beetje heftig. Ik neem aan dat je er niet mee gaat optreden in Hollands Got Talent. Zolang je dat niet van plan bent, moet je het gewoon doen (en dan ben je dus wél een sopraan, hahahahaha).

Ik ga asperges eten, hoewel dat natuurlijk eigenlijk nog heel foute, slechte asperges zijn. Maar ik kon het niet laten!!!
net nog ff teruggeluisterd, geen idee hoe hoog het is maar volgens mij veeeeeeel hoger dan mijn bereik (rond de c ongeveer)

nee sempre liberia is echt mission impossible.

nogmaals ik denk dat ik meer een hoge mezzo/lage sopraan ben (geen idee of dit bestaat hihi)

(de B en C gooi ik er echt niet ff zo uit. nu helemaal niet. ben door de verkoudheid nu meer een bas bariton geloof ik )

oww heb nog ff een vraag in de categorie dom... zit de c3 voor de f3 of heb je eerst f3 en dan c3. jaren piano gespeeld maar snapput nie....

hihi ja denk idd. dat ik er serieus es overna moet denken om es langs te komen... mn zus en vriendin wonen waar jij woont, dus moet geen probleem zijn...

he dit is veel te nuttig...... zal snel iets nutteloos verzinnen...

denk.... denk.... nee ik weet niks nutteloos.

ja toch wel! nee toch niet.....

zo was al nutteloos genoeg
@ Isa, oeeeh asperges!! Ik mag van mezelf binnenkort ook weer!! Man moet dan maar wat anders eten, want hij lust ze niet. Ik ga er dan wel een eitje bij pocheren (heb op tv gezien hoe het moet, dus dan kan ik het ook he).

@ Soezie, volgens mij zit het verschil in waar je woont in NL. Hier in het zuiden zeggen we hardlopen. Mogelijk is joggen een Randstad-woord?

@MP,oppassen hoor of ik schop je tegen je het moet niet nuttig zijn.

Hier een relaxte dag; zoon is aan het bijtanken na het weekend. Blijkbaar nog veel indrukken die hij moet verwerken. Hij is zo schattig als hij slaapt (wakker ook wel hoor); met zijn handjes naast zijn hoofd als ; ik geef me over.

Hadden jullie ook al zo'n berg reclameblaadjes? En wat deon jullie ermee? Gelijk bij het oud papier? Of heb je een sticker op je brievenbus? Of net zo neurotisch als ik alles doorbladeren en dan bij het oud papier?
Wij hebben een sticker, scheelt echt een enorme berg papier!

Ben vanavond ook wezen hardlopen. Joggen is ook goed

MDF, woon je in zuidwest of Zuidoost?
zuid oost, voorbij de stad met een E.
Das vlakbij :-)
soezie ik heb gister idd. ff een rondje gedaan. het was zulk lekker weer......

Isa: check wederom ff mijn vorige bericht als je wilt

nutteloos: veel te mooi weer om te werken.....

en behalve snotteren heb ik nu ook de kriebelhoest :@
ik heb spierpijn. gisteren 1,5 uur wandelen met zoon in de wagen was toch best overdreven.

Snotteren en kriebelhoest is niks met dit weer.

@ Oetl, waar kom jij dna vandaan?
Zangles zoveel (had ik het al over mijn uurtarief gehad? O nee, het gaat per 6 minuten, net als bij een advocaat )

Zingen met keelpijn is vaak vervelend. Meestal zit keelpijn niet op je stem, maar is beter om alles rustig te houden, dan geneest het sneller. Als de pijn erger wordt als je zingt, zeker stoppen. Anders kan het niet zo veel kwaad, maar is het vooral vervelend.

Kriebelhoest moet echt verboden worden!

Octaafnamen beginnen altijd bij c. Dus c1,d1,e1,f1,g1,a1,b1,c2,d2 etc. C3 zit dus onder f3. Amerikanen hebben weer een ander systeem. Ik geloof dat hun c5 onze c3 is. Of zoiets.

Wat een heerlijke dag! Vandaag buiten geluncht en weer een beetje in de tuin gewerkt. Nu boodschappen doen en koken. Ik heb een heel relaxte dag vandaag.
Ik heb ook een nee/nee-sticker. Ik ben er erg blij mee.
Isa: dan dok ik nu voor 3 min. want je hebt al mn vragen nog niet beantwoord

ja idd. is wel logisch. echter waar zit de c3 nou ook weer

gezien vanaf de centrale c? de c daarna is c2 neem ik aan? dan heb ik zojuist mn eigen antwoord gegeven, want c3 zal daarna zitten. dat wil dus zeggen dat mijn bereik ongeveer tot c3 gaat?

en Sempre enz. is dat erg loeihoog (zoals ik denk) of valt het wel mee? he wat val ik je toch lastig met dat zang gedoe,

als je het vermoeiend vind sla je me maar KO

ik heb ook genoten van dat heerlijke weer! lente ingeluid, heb een ijsje gegeten! heerlijk!
Hahaha, ik heb er nooit genoeg van, maar de anderen misschien wel. Ach, wij hebben het niet over onze kinderen

Je hebt zelf inderdaad al het antwoord gegeven. Violetta is een achterlijk hoge partij de eerste akte. Laatste akte heb je 'addio del passato'. Misschien kan je daar eens naar kijken? Of langs komen, dan geef ik je nog veel meer tips!!!

Kijk nu naar Tussen Kunst en Kitsch, geweldig programma.
[quote]Ookeentheeleut schreef op 20 maart 2012 @ 21:26:

Wij hebben een sticker, scheelt echt een enorme berg papier!

Ben vanavond ook wezen hardlopen. Joggen doen vrouwen van 60 met een paars permanentje en een zweetbandje om de pols (En MissP).quote]

kan je niet weten maar beetje verkeerde opmerking. ik kan niet harder, dat kunnen mijn beentjes namelijk niet. heeft overigens een rede. ben al blij dat dat joggen lukt, paar jaar geleden kon ik dat nog niet.

hahaha nee idd. Isa. nou dan lul ik nog ff lekker door

isa: ik ga ff kijken! wat zijn de hoogste noten bij sempre?

(nu krijg ik waarschijnlijk een schop van Mdf. volkomen terrecht)

langs komen vind ik ook een goed idee. (eenmalig, woon nou eenmaal niet in de buurt.) hoeveel kost je, kan ik vast sparen

ik zat te denken dat ik maar niet te veel moet balen dat ik niet achterlijk hoog kan.(nogmaals ik denk toch niet dat ik een sopraantje ben) er zullen genoeg 'mooie aria's zijn die ietsje minder hoog zijn.

(alhoewel, summertime kon ik ook. das toch ook niet erg laag)

he gadsie, veel te nuttig....
Isa: heb ff geluisterd. mooi mooi mooi!

idd. niet erg hoog.

moet zeggen dat ik trouwens de hele opera geweldig vind.

moest toen ik hem zag tijdje terug toch paar x bijna een traantje laten...
*voelt zich nu beetje vervelend naar MissP*

Sorry, MissP, was echt niet rot bedoeld! Weet niet wat er is, maar klinkt niet zo goed. Dan is het extra knap dat je wel hardloopt!

Verder weinig te melden. Moet eigenlijk naar bed, zucht.
MissP, heb het bericht aangepast.... :-)
owww dat hoeft niet hoor..... ben ook niet boos maar

wilde toch ff assertief zijn

Isa: check (vorige zangles was niet compleet dus dok ik ook niet alles )
@ MP, dreigen dat ik ga schoppen was al genoeg

@ Oetl,KEIgezellig!! Ja dat is echt dichtbij. Ik werk in E. Ik ga met de trein, onze stad heeft 4 stations, 3 minuten fietsen en ik kan de trein in voor 10 minuutjes.

Gisteren een superdag gehad; lekker genoten van mooi weer, leuke dag gehad bij mijn ouders.

Vandaag terasjes/lunchdate met vriendinnen; heb er onwijs veel zin in. Het is eindelijk lente

Later vanmiddag kennismaken op KDV; spannend!!
succes mdf!

Isa wakker worden, deel 2 van de zangles moet nog
Sorry, ben even kwijt wat het tweede deel van de les was. Iets met c3's, maar verder?

Ik had gisteren lunchdate, was geweldig. En vanavond gegeten in de tuin. Nu voor Pampus op de bank. Al dat mooie weer is vreselijk vermoeiend!
Vandaag hard gewerkt en mijn training van gisteren gelijk toegepast! Waarschuwing aan alle vervelende collega's: eat your heart out!

En verder wil ik graag heel veel nieuwe kleren kopen. Gewoon, omdat ik daar zin in heb :-)

Ben morgen vrij en ga heerlijk genieten van de lente!
Mp zo heb je niks aan je leerling Isa die nu al niet oplet.

Heerlijk weer om erop uit te trekken vandaag, Oetl! Wat ga je doen vandaag? Ik duik nog even hier de stad in, gisteren geen tijd voor gehad.

Lunchdate was erg leuk gisteren. heerlijk om buiten in de zon te zitten (vrijwilligers genoeg die zoon uit de felle zoon willen houden). Heb wel een onwijs stoer petje gekocht voor hem, met zo'n flap voor in zijn nek. Denk dat we die wel nodig gaan hebben.

KDV was erg leuk; heb 1 juf ontmoet die echt voor zoon gaat zorgen, die was heel lief en heel begripvol. Ik was wel heel verbaasd dat zoon nu het enige kindje is wat borstvoeding krijgt. Maar misschien is dat iets van 2012 ofzo??
anoniem_125149 wijzigde dit bericht op 23-03-2012 16:16
Reden: Thanx Soezie, naam was niet voor hier bedoeld.
% gewijzigd
MDF, was de naam van Minifrisje al wel bekend hier op het forum? Zo niet, dan moet je die even weghalen! (wel hele leuke naam trouwens!)
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Dank voor je oplettendheid Soezie!

En leuk om te lezen dat je de naam mooi vindt!

Hier even lekker door de stad gewandeld met zoon. Heb hem verwend met 2 poloshirtjes, een broek, 2 rompertjes en met Oscar de Octopus (klein speeltje).

Heb ook mijn oog laten vallen op een babygym. Even zien of ik die ergens met een irischeque kan betalen.
heb al gezocht en kom tot de ontdekking dat ik nog veeeeeeel meer wil kopen voor zoon. erg he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven