Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
ooooeh nu kan ik helemaal niet meer wachten... postbode is nog niet geweest!
Die beautybox klinkt echt leuk! Dat was de eerste he? Ik zou wel een beetje bang zijn dat de volgende veel minder leuk is dan...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik heb nog niet de inhoud van de BB gelezen, zit nog in spanning tot ie wordt afgeleverd. De Glossybox heb ik inmiddels opgezegd.
Ik ben echt heeeel blij met de beautybox, hij is echt superleuk! Heb er nu geen spijt van dat ik de glossybox heb opgezegd. En 3 full size producten!
Ik heb em! Wat issie mooi zeg! Echt mooie producten, en ik denk ook een goede algemene keuze waar bijna iedereen wel wat aan heeft!

Ik heb ook bewust voor de eerste een abo afgesloten. Ik denk; met die moeten ze wel gaan knallen haha!
Bb klinkt leuk maar ik ben bang dat het de komende maanden minder word. Eerst groots uitpakken en dan afzwakken. Dus ik kijk het nog even aan, lid worden kan altijd nog.

Truly yours was wel aardig deze maand.
Ik heb de TY nog niet, verwacht wel dat ie vandaag komt. Wel aardig klinkt niet heeel hoopvol, hihi. Maar 't is maar net wat je graag zou willen hebben natuurlijk.
Ik vond hem leuk. Zitten wel bijzondere merken in. Maar ook niet heel bijzondere spullen. 2 dingen vond ik vrij standaard ben wel benieuwd wat jij er van vind
Ik heb em ook! Ik vond sommige dingen leuk, maar 2 ook echt niet boeiend. Denk idd dezelfde als dat jij vind. Als de rest em ook heeft of ik achter de computer zit zodat ik 't in 't wit kan schrijven zal ik 't even schrijven.
De Beautybox is super!
Ik heb trouwens een iets andere box dan Kriebelbeest:

EmerginC multi-fruit cleanser

LookX mascara, maar dan de ultra lash

Orofluido haarolie

Trind nagellak

Swarovski parfum

Collin Resultime - collageengel
Ik heb ook die, Nikkie...

In wit:

Wat is die TRIND nagellak fijn! Dekt goed en is direct droog! Waar is dat te koop? Heb nu een dieppaarse maar wil ook groen...
Selektvracht had mijn TY box bij de buren bezorgd dus heb hem toch vandaag kunnen ontvangen.

Ben met 1 ding heel blij, 1 misschien, moet ik nog proberen, die waar rozen in zit kan ik niet gebruiken want allergisch voor en de rest vind ik niet zo.

Ik weet nog steeds niet of ik wel een box wil houden.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Beautybox vind ik leuk, truly yours box vind ik niet zo. Glossybox von ik ook leuk
Ik weet ook niet welke ik wil houden . Die waar rozen in zit kreeg ik jeuk in mijn gezicht van allergisch ofzo? Jas hoe weet je dat je daar allergisch voor bent?
quote:passiefruit schreef op 24 maart 2012 @ 23:05:

Ik weet ook niet welke ik wil houden . Die waar rozen in zit kreeg ik jeuk in mijn gezicht van allergisch ofzo? Jas hoe weet je dat je daar allergisch voor bent?

Vervelend dat je er een allergische reactie van kreeg. Heb je nog meer allergieen?

Ben daar als klein kind al op getest (was nog maar iets van anderhalf jaar of zo). Maar goed, dat las ik later pas toen ik mijn medische gegevens onder ogen kreeg.

Veel parfums doen me snuffen en niezen en benauwd gevoel. (rozengeur zit in zo ongelooflijk veel parfums) En als ik ergens kom waar rozen op tafel staan krijg ik direct een loopneus, ook als ik niet verkouden ben.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik heb het rare gevoel ook bij bepaalde cremes soort jeuk is het. Ik weet niet of ik allergieen heb voor zover ik weet niet.
Ik heb dat bij een chemische grapefruit of sinasappel geur. Dat zit soms in shampoo of in bodylotion.
quote:-yazz- schreef op 23 maart 2012 @ 20:06:

[...]

Klopt, maar ik woon in Italië en heb daar een Amerikaans adres. En dus kon ik hem bestellen!

$10 inclusief verzendkosten is iets minder dan 8 euro!ambassade of zo?
Ik heb dan eindelijk, maar toch, mijn beautybox binnen Ben er heel blij mee.
Wat zat er nou eigenlijk in de TYbox Janna?
Inhoud van de Truly Yours box:

Kiehl's midnight recovery concentrate, een pipetje met een serum, 4ml.

Een helende balsem uit Ijsland, organisch, van Sóley. Moet huidongemakken oplossen. Full size, 15ml.

Een wimperkrultang

Een gouden oogpotlood met een puntenslijper in de dop en aan de achterkant een kwastje om het te vervagen, Models Own, shimmer eyeliner pencil in real gold, fullsize

Revitalising eye pads

En een proefje van Lancome 'rouge in love' lipstick. Ziet eruit als een kus afdruk op een papiertje.

Ik las dat de april box van Beautybox alweer uitverkocht is. Ik hoop dat ze de toon die ze gezet hebben aan kunnen houden ;)

Is er bij iemand al wat afgeschreven voor de aprilbox?
Ik ben wel benieuwd naar de april box, volgens mij was er bij mij nog geen geld afgeschreven, maar ik zal het nog even nakijken.

Volgens mij gaat de Blendbox nu ook elk moment gelanceerd worden, ze zijn actiever op twitter en facebook. Er is al bekend dat de eerste box volledig uit make-up zal bestaan. (Er was toch iemand die graag make-up wilde? )

Ik denk dat als het kan, ik me ook maar voor de eerste Blendbox ga aanmelden! (De eerste dozen zijn vaak het best!)
De Truly Yours box spreekt mij trouwens niet zo aan. Ik vind de Beautybox tot nu toe het beste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven