Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Xander68 schreef op 16 maart 2008 @ 13:58:

Yep Woehoe! Wat leuk!
quote:Vleermuis28 schreef op 16 maart 2008 @ 14:05:

RPo vroeg wanneer ik naar de film wilde.. Heb gezegd deze week ergens als hij dat leuk vind.. Reageert ie alleen met een : Ok Hmm..zou leuker zijn als ie wat enthousiaster reageert natuurlijk.. heb je wel het gevoel dat 'ie zin heeft om met je naar de film te gaan/je graag wil zien?
Vleer, het enthousiasme straalt er vanaf bij RPO

Ik zie je mail graag tegemoet, ik denk dat ik jou even streng moet aanpakken (of RPO... )
Ik ga maar even er vanuit dat RPO echt onder spanning staat met zijn werk , vrienden en mij ...

Maar mooi rustig aan doen en hem ff in zijn sop laten koken
Zou kunnen dat dat zo is natuurlijk..

Idd rustig aan doen en hem maar even laten, toch? Laat dingen nu maar van zijn kant komen.
Zo, ik ga de regen trotseren.. sportschool, here i come!
quote:Vleermuis28 schreef op 16 maart 2008 @ 13:45:

Sun... betere tip is om paracetamol te nemen ! mag je max 10 van hebben op 1 dag.. En je kan er 2 tegelijk nemen .. dus 1000mg in 1 keer.. Dit dempt je hoge temp..

(nog beter zijn zetpillen 1000mg of 500mg)

Oh echt? Ik neem altijd finimal. Werkzame stof is paracetamol staat op de verpakking. Is het dan nog steeds niet goed? Heb geen paracetamol in huis dus moet het toch echt even met de finimal doen nu. Ik vond altijd het voordeel van finimal dat je het ook op de lege maag kunt innemen (en die heb ik vaak als ik ziek ben). Misschien heeft VL nog paracetamol.

Xan, tussen VL en mij gaat het nog errug goed. Tenzij hij mij zat is door mijn ziekzijn
Wat goed van je Amidala! Ik wil ook graag hardlopen, maar mijn ziekzijn houdt het echt tegen. Bah!

Vleer, ik vind RPO eerlijk gezegd een beetje vaag doen nu...
Ouders bellen net. Zijn toevallig in de buurt (wonen ver weg) en komen even langs. Mams vindt het altijd leuk om onverwachts langs te komen. Had haar alleen nog niet verteld dat ik niet helemaal fit ben.... Pfffft zit niet heel erg op visite te wachten, maar kan het niet maken ze niet binnen te laten. Heb gezegd dat ik niet heel erg fit ben, maar dat ze welkom zijn. Hoop dat ze aan mijn bleke gezichtje wel zien dat ze niet al te lang hoeven te blijven.... Ze zijn er al met tien minuutjes. Nu nog snel de boel opruimen!
Ja, RPO is vaag...laat hem maar ff soppen hoor Vleer, en wacht maar tot ie gaar is....

: Leuk dat je ouders even komen! (of er al zijn, óf dat ze al zijn geweest )
Sun, beter dat je even niet sport idd! Eerst even uitzieken en beter worden..

Gezellig dat je ouders even langskomen/langs geweest zijn! Was het leuk?
Mijn ouders zijn weer weg. Was wel even gezellig, ondanks mijn zieke toestand. Gelukkig kun je bij je ouders lekker jezelf zijn en hoef je niet te spelen dat er niks aan de hand is. Maar het is wel vermoeiend. Ik zie ze niet zo vaak en dan moet natuurlijk alles weer besproken worden. Nou ja, was wel leuk even. Normaal gaan we dan ook uit eten, maar ze snapten wel dat dat nu geen zin heeft. En dat kwam ook wel errug goed uit, want ik had eigenlijk ook nog met VL afgesproken en ik ben nog niet in die fase om VL en mijn ouders kennis met elkaar te laten maken. Daar wacht ik liever nog even een tijdje mee.
@Vleer:

Ik hoop dat RPO niet de indruk heeft gekregen dat je het contact met Jan hebt verbroken voor hem. Want ookal doe je het voor jezelf (en komt het je gezien de uitspraken van RPO misschien wel een beetje goed uit), RPO kan dit opvatten als dat je het voor hem hebt gedaan, (zeker ook als zijn bui daarmee ook ten positieve omdraaide).

Ik blijf m'n twijfels houden over de hele gang van zaken

@Amidala:

Welkom!

@HM:

Goed dat je LJ hebt verteld wat je dwarszat en dat hij goed reageerde. En sneu voor je vriendinnen dat zij nu ook in zo'n zelfde schuitje zitten. Nu kun jij hen tot steun zijn, want zij vinden het misschien vervelend om bij jou aan te komen nu je met LJ bent. Willen ze je niet lastigvallen met hun problemen nu jij net zelf uit die problemen bent...

@Sun:

Balen dat je nog steeds ziek bent! VL zal echt niet meteen weglopen, hoor...

Hier gaat het eigenlijk best goed, ik voel me rustig en tussen mij en hem (wat is de afkorting, nu het geen ex meer is?) gaat het ook goed. Eigenlijk weinig nieuws onder de zon, maar dat is goed...

Iemand nog een goede tip voor een film? Ik hou van drama/thriller met een goed verhaal en met een verrassend einde.
Hoi!
Hoi Pop!

Sun, eensch met 4Wheels. Je mag gewoon ziek zijn hoor. En je zeurt niet! Volgens mij hoef je ook geen moment bang te zijn dat VL vindt dat je dat doet; hij klinkt echt oké. En andersom zou jij toch ook niet op een leuke vent met wie het goed klikt, afknappen omdat hij ziek is? Wees aardig voor jezelf!

Welkom, nieuwe maisjes!

Stoer van die sportschool, Amidala

Hier gaat alles goed, veel mailen met m'n 'Franse' meneer, we hebben het allebei aardig te pakken. Voelt alsof het heeel lang geleden is dat ik zoiets voelde, maar volgens mij denkt iedereen die verliefd is dat het uniek is enzo
quote:pop1980 schreef op 16 maart 2008 @ 19:44:

Hoi!Hoi juf!...wat kort zeg..."hoi"...en weg is ze weer
Sun, mooi dat het gezellig was met je ouders! En als het nog te vroeg voelt, moet je VL zeker nog niet aan ze voorstellen, lijkt me logisch. Veel plezier met VL vanavond!

4wheels: een leuke film? Ehm...Mr. en Mrs. Smith op teevee vanavond..:) Maar lijkt me een slappe Hollywood-blockbuster eerlijk gezegd. Al vind ik Brad Pitt nooit een straf om te mogen bekijken..;) Heb je 'A beautiful mind' al gezien? Die had in ieder geval een verrassend einde.'Bandits' heeft dat ook wel, geloof ik. Nou goed, als je nog meer tips nodig hebt, roep je maar!

Puck, heerlijk die verliefdheid he? Wat je zegt, iedereen die verliefd is denkt dat het uniek is, maarre...geniet er maar van hoor! Ik ken de voorgeschiedenis niet helemaal maarre...franse meneer? Woont 'ie ook daar, of noem je hem om een andere reden 'frans'?
Hey meiden,

Ben ook een tijdje actief geweest op het "Verdrink bijna in liefdesverdriet" topic en zie hier veel bekende "gezichten"!

HalveMaan, 4 Wheels, Sun, Leaf...

Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Goed nieuws in jullie verhalen over het algemeen. Fijn!!!

Korte update on moi....

Ex en ik zijn weer samen.... Twee maandjes nu ongeveer....

En het voelt goed.... Ik merk wel dat ik erg voorzichtig ben en snel beren op de weg zie. Maar met zo'n verleden als het onze is dat te verwachten lijkt me

Het is en blijft een apart mannelijk persoontje en in die zin is onze relatie bijna een constant leerproces.

Maar ik hou van die kerel!

Liefs!
(Ik breek even in, excuses.)

@ Xander, je hebt mail!
quote:moon73 schreef op 16 maart 2008 @ 21:18:

Korte update on moi....

Ex en ik zijn weer samen.... Twee maandjes nu ongeveer....

En het voelt goed.... Ik merk wel dat ik erg voorzichtig ben en snel beren op de weg zie. Maar met zo'n verleden als het onze is dat te verwachten lijkt me

Het is en blijft een apart mannelijk persoontje en in die zin is onze relatie bijna een constant leerproces.

Maar ik hou van die kerel!

Hoi Moon!

Vertel eens hoe dat gegaan is? Langzaam erin geslopen of er samen toch weer helemaal voor gegaan? Ben benieuwd en ben blij voor je dat het goed voelt!
quote:Puck9 schreef op 16 maart 2008 @ 20:08:

Hier gaat alles goed, veel mailen met m'n 'Franse' meneer, we hebben het allebei aardig te pakken. Voelt alsof het heeel lang geleden is dat ik zoiets voelde, maar volgens mij denkt iedereen die verliefd is dat het uniek is enzo Puck, ik weet jouw verhaal niet helemaal, jij en je FrM hebben elkaar niet eerder gezien toch?
Welkom Moon.. Grappig dat men van liefdesverdriet topic hierheen komt.. Zo ben ik hier jaren geleden ook beland.. ! Leuk !!
RPO gesproken en ik word er onwijs moe van.. Vind t zo echt niet meer leuk.. Vanavond twijfelde hij of ik wel aan t werk was.. Terwijl ik toch echt heb gezegd dat ik moest werken vanavond.

Ik ben gelukkig heel rustig gebleven, maar vraag mij af wat t volgende is.. Hij wantrouwd mij , terwijl hij totaal geen reden tot wantrouwen heeft..

Ik ben gvd zo trouw als een hond in relaties.

Ik heb hem gezegd dat ik altijd zo gesloten als een oester was als t om gevoelens en gedachtes ging in relaties..

Dat ik nu 100% open en eerlijk tegen hem ben over dingen en dat t voor mij nu voelt alsof ik nu gestraft wordt voor mijn openheid en eerlijkheid. Terwijl t mij best veel moeite en energie kost om mijn dingen bespreekbaar te maken..

Maak ik ze bespreekbaar en is t nog niet goed..(althans zo voelt t voor mij)

Vraag mij af wat t volgende is.. Vind dit heel lastig.. Normaal gesproken ben ik steeds diegene die de boel wantrouwd.. Nu is t andersom.. Heeeeeeel vervelend..

Heb hem gezegd dat ik hem vertrouw, durf nog niet te zeggen blindelings.. Maar ik wil hem gewoon vertrouwen , dat ik mij nu helemaal niet bezig houd met wat hij met andere vrouwen doet.. Als hij zegt tegen mij dat hij niets met andere dames uitspookt op t moment, dan geloof ik hem op zijn woord.. Ik zoek daar verder niets achter, vind het vervelend dat hij t andersom bij mij niet doet..
quote:Puck9 schreef op 16 maart 2008 @ 20:08:

Hier gaat alles goed, veel mailen met m'n 'Franse' meneer, we hebben het allebei aardig te pakken. Voelt alsof het heeel lang geleden is dat ik zoiets voelde, maar volgens mij denkt iedereen die verliefd is dat het uniek is enzo

Dag allemaal

Ik ben nieuw hier, heb niet alles gelezen (mission impossible), maar mijn oog viel op de franse meneer van puck. Het toeval wil dat ik sinds twee maand totaly in love ben met een franse meneer die sinds twee jaar in nederland woont. Zijn ouders komen uit senegal en mauritanië. Ik kan me niet herinneren wanneer ik zo verliefd ben geweest, maar merk dat het ook erg lastig is. Hij is zó anders, andere cultuur en hij leidt een totaal ander leven dan ik.

Ik ben dus wel benieuwd naar jouw verhaal, puck. Woont je franse meneer in nederland of nog in frankrijk? Merk jij ook iets van een verschil in cultuur en achtergrond? En... is hij ook zoooooo romantisch?
Alice & alle andere nieuwkomers.. WELKOM !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven