Fantasie

21-03-2012 12:24 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden, waarschijnlijk is dit topic al een keer aangesneden (ben hier nog niet zo lang, dus bij voorbaat mijn excuses) maar zijn er op sexueel gebied dingen die jullie echt nog eens willen proberen, maar om wat voor reden ook, nooit eerder gedaan hebben?

X Tamaar
Ik kan zo snel niks bedenken. Ik heb alles wat ik wilde proberen wel geprobeerd.

Even een tip: als je zelf je eigen vraag beantwoordt nodigt dat vaak meer mensen uit om ook te antwoorden.
Ik wil mezelf nog heel graag een keer pijpen, maar omdat ik niet zo lenig ben kom ik er net niet bij. Ik doe inmiddels strek oefeningen en ik overweeg yoga om mijn fantasie toch een keer waar te kunnen maken.
Ik wilde altijd graag nog een keer sperma slikken, die wens is sinds afgelopen zondag van mijn lijstje.

Het was echt oprecht waanzinnig geil en lekker.

Verder wil ik ooit nog eens een trio MMV meemaken.
quote:alfa-man schreef op 21 maart 2012 @ 12:28:

Ik wil mezelf nog heel graag een keer pijpen, maar omdat ik niet zo lenig ben kom ik er net niet bij. Ik doe inmiddels strek oefeningen en ik overweeg yoga om mijn fantasie toch een keer waar te kunnen maken.
Antwoord op mijn eigen vraag: Ik zeg vooraf dat ik niet wee tof ik het echt zou durven, en dus doen, maar ik fantaseer er wel eens over hoe het zou zijn om gewoon ongedwongen sex te hebben met meerdere mensen in 1 ruimte. Bijvoorbeeld 4 stellen in 1 ruimte.
Ik wil het al heel lang doen met een sperzieboon en dat mijn vriend dan kijkt. Helaas ziet hij dit niet zitten, als het dan moet gebeuren ziet hij het liever met een kikkererwt. Dan zou ik dus nooit doen; dat gaat me véél te ver.
Ben jij dat in je avatar Tamara? Denk je aan je privacy?
Jep. Je ziet toch niks?
Ik heb alles wat ik wilde uitproberen uitgeprobeerd, gezien mijn beroep ook dingen uitgeprobeerd waar ik nooit aan had gedacht

Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
nog niet eignelijk en als ik het wil (hoop ik dat het ook gebeurd)

tot op heden wel
quote:tamara1234 schreef op 21 maart 2012 @ 12:44:

Jep. Je ziet toch niks?Ik ken jou...
quote:tamara1234 schreef op 21 maart 2012 @ 12:44:

Jep. Je ziet toch niks?Nu niet meer nee, daarstraks was het een andere avatar.
Ja, ik heb nog wel onvervulde fantasien.
quote:

tamara1234 schreef op 21 maart 2012 @ 12:44:

Jep. Je ziet toch niks?

Nu niet meer nee, daarstraks was het een andere avatar.

Ja ik moet je gelijk geven. Misschien niet zo slim van me, maar ben dan ook blond he

Ik wil mezelf nog heel graag een keer pijpen, maar omdat ik niet zo lenig ben kom ik er net niet bij. Ik doe inmiddels strek oefeningen en ik overweeg yoga om mijn fantasie toch een keer waar te kunnen maken.Ik wil wel op je nek gaan staan...
dag Tamara,

Ja, ik heb al jaren de fantasie om eens met een andere vrouw te zijn, alleen geen idee hoe dat mogelijk zou zijn zonder mijn huwelijk in gevaar te brengen, zal wel bij fantasie blijven.

M.
Jawel, ik heb ook nog wel wat wensen op mijn lijstje.

Een trio vmv

Een keer met een vrouw te vrijen om te kijken hoe ik het ervaar

Een bezoek aan een parenclub

Ach, zal altijd wel fantasie blijven
Quote: Jawel, ik heb ook nog wel wat wensen op mijn lijstje.

Een trio vmv

Een keer met een vrouw te vrijen om te kijken hoe ik het ervaar

Een bezoek aan een parenclub

Ach, zal altijd wel fantasie blijven

trio vvm zou ik ook wel eens willen proberen, maar geen idee of ik het durf. Parenclub gaan we hoe dan ook eens bezoeken. Willen we gewoon eens doen om te zien of dat bevalt. Uiteraard geheel vrijblijvend
..
Vrijen met een donkere jongen lijkt me super opwindend.
Ik zou ook wel naar een parenclub willen.

Niet om sex met andere te hebben, maar puur om bekeken te worder.

Ja....zou het geweldig vinden
Vrijen met een vrouwelijke Turkse psychiater.
Not a day goes by I don t think about you.
quote:marta36 schreef op 23 maart 2012 @ 11:07:

ik heb al jaren de fantasie om eens met een andere vrouw te zijn, alleen geen idee hoe dat mogelijk zou zijn zonder mijn huwelijk in gevaar te brengen

Dat hoeft niet per se gevaarlijk te zijn voor je huwelijk.

Het uitvoeren van fantasieën, ook als de seksuele exclusiviteit daarbij tijdelijk wordt opgegeven, kan een huwelijk ook versterken, mits je de bijzondere ervaring kunt delen. Misschien vindt je man het wel leuk om toe te kijken of mee te doen.
Alles is liefde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven