Minnaar deel 16
dinsdag 13 maart 2012 om 17:08
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
dinsdag 27 maart 2012 om 13:36
Ik ben meer dan smoorverliefd op mijn n2, die getrouwd is - wat ik wel prettig vind eigenlijk, omdat mijn relatie zo zekerder is. Ik weet niet hoe ik erin had gestaan als n2 single zou zijn.... N2 zou me zonder pardon over z'n schouder gesmeten hebben en de zijne gemaakt als hij niet getrouwd was.
@Meis34: hahaha, ben jij ook zo'n 'natural flirt'? Het leven is een spel, n'est pas?
PS- voor een pb (persoonlijk bericht neem ik aan) moet je geloof ik eerst 'vrienden' worden middels een uitnodiging. Vervolgens kan je elkaar rechtstreeks emailen. Voor wat ik ervan begreep.
@Meis34: hahaha, ben jij ook zo'n 'natural flirt'? Het leven is een spel, n'est pas?
PS- voor een pb (persoonlijk bericht neem ik aan) moet je geloof ik eerst 'vrienden' worden middels een uitnodiging. Vervolgens kan je elkaar rechtstreeks emailen. Voor wat ik ervan begreep.
dinsdag 27 maart 2012 om 14:12
quote:iddan schreef op 27 maart 2012 @ 14:07:
[...]
@suikerspek neem geen minnares van het schoolplein/supermarkt of iemand anders uit de buurt als je niet wilt dat je nr 1 er achter komt, ga lekker een weekend op pad naar een andere stad, alleen of met een goede vriend en feest er op los, misschien is het idee van een minnares wel aantrekkelijker dan de werkelijkheid....!?
Volgens mij spreekt u uit ervaring... Maar u hebt denk ik wel gelijk,
Hoe hebt u dat dan gedaan? Is vaak moeilijk
Heb u een nr 2? Sorry als ik de nieuwsgierig ben!
[...]
@suikerspek neem geen minnares van het schoolplein/supermarkt of iemand anders uit de buurt als je niet wilt dat je nr 1 er achter komt, ga lekker een weekend op pad naar een andere stad, alleen of met een goede vriend en feest er op los, misschien is het idee van een minnares wel aantrekkelijker dan de werkelijkheid....!?
Volgens mij spreekt u uit ervaring... Maar u hebt denk ik wel gelijk,
Hoe hebt u dat dan gedaan? Is vaak moeilijk
Heb u een nr 2? Sorry als ik de nieuwsgierig ben!
dinsdag 27 maart 2012 om 14:23
quote:iddan schreef op 27 maart 2012 @ 14:16:
[...]
u mag mij tutoyeren..
Met mij en mijn nr 2 is het op dit moment stilletjes, maar ik ben blij dat hij niet in de zelfde stad woont als ik.
ik heb geen open relatie dussss nr 1 mag er niet achter komen!
Daar baal je van dat het ff rustig is?
Moet je dan ver reizen om hem te kunnen zien?
Dat lijkt mij nog het moeilijkste om het te verbergen, of luk je dat goed?
Kan ik je vriendje maken hier op Viva?
[...]
u mag mij tutoyeren..

Met mij en mijn nr 2 is het op dit moment stilletjes, maar ik ben blij dat hij niet in de zelfde stad woont als ik.
ik heb geen open relatie dussss nr 1 mag er niet achter komen!
Daar baal je van dat het ff rustig is?
Moet je dan ver reizen om hem te kunnen zien?
Dat lijkt mij nog het moeilijkste om het te verbergen, of luk je dat goed?
Kan ik je vriendje maken hier op Viva?
dinsdag 27 maart 2012 om 14:51
Domme pech inderdaad, maar aan de andere kant besef ik ook dat ik geluk heb dat ik zwanger mocht worden van een 2e. Ik begin het nu wat te accepteren en vind het ergens ook wel leuk. Alleen jammer dat het mijn leven zo op z'n kop zet.
Nr 2 weet het nog niet. We zouden de komende 2 weken toch niet afspreken. Dus ik heb nog even de tijd om alles op een rijtje te zetten voor mezelf.
Nr 2 weet het nog niet. We zouden de komende 2 weken toch niet afspreken. Dus ik heb nog even de tijd om alles op een rijtje te zetten voor mezelf.
dinsdag 27 maart 2012 om 15:04
quote:aphrodite schreef op 27 maart 2012 @ 13:36:
.Dat is het goeie woord! Ik werd laatst door m'n vrouwelijke collega (klein team) op m'n flirtgedrag aangesproken. Blijkbaar doe ik het ook op FB... . En laat ik nou net daar nr. 3 hebben opgescharreld. En bedankt voor de tip over het pb!
.Dat is het goeie woord! Ik werd laatst door m'n vrouwelijke collega (klein team) op m'n flirtgedrag aangesproken. Blijkbaar doe ik het ook op FB... . En laat ik nou net daar nr. 3 hebben opgescharreld. En bedankt voor de tip over het pb!