wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
Alle reacties Link kopieren
Ans, zit er ook drank bij ?
'Blabla, maar...' zei hij dus. Ik zei dat hij niet bang hoefde te zijn dat hij mee moet. Wat een zeikerd. Altijd mijn plezier ergens in verpesten.
Leuke hobby Ans, lekker bieden haha.

Heb je al veel 'gewonnen', of alleen dat diner?

Die fondue had ik nog nooit van gehoord, maar dat lijkt me leuk, lekker tijdens een warme zomeravond, lekker wat bubbels erbij. (hou ik helemaal niet van, bubbels, maar ik denk dat dat wel een goede combinatie kan zijn)
quote:thee schreef op 31 maart 2012 @ 00:53:

Ans, zit er ook drank bij ?

Geen idee!

Neem mijn zakflaconnetje wel mee voor de zekerheid.
Heb er nog nooit van gehoord Ans! Het klinkt wel bijzonder.
quote:maroon5 schreef op 31 maart 2012 @ 00:54:

Leuke hobby Ans, lekker bieden haha.

Heb je al veel 'gewonnen', of alleen dat diner?

Die fondue had ik nog nooit van gehoord, maar dat lijkt me leuk, lekker tijdens een warme zomeravond, lekker wat bubbels erbij. (hou ik helemaal niet van, bubbels, maar ik denk dat dat wel een goede combinatie kan zijn)Alleen het diner maroon. Ik moet nog een tactiek ontwikkelen denk ik..
Erg zulke mannen Ans. Ex zei ooit eens toen ik hem verraste met een weekendje weg, daar maak je me niet blij mee... Sukkel
quote:maroon5 schreef op 31 maart 2012 @ 00:55:

Erg zulke mannen Ans. Ex zei ooit eens toen ik hem verraste met een weekendje weg, daar maak je me niet blij mee... Sukkel

Haha nou zeg, wat een kneus!

Klinkt ook zo ontzettend ondankbaar.
Maroon, ik kijk dagelijks zeker 2 x de teletekst van tv west; is hele regio en ook mijn woonplaats maar ook woonplaats exLief en daar gebeurt nogal veel, zeker in de buurt van zijn huis waar ik dus de afgelopen jaren veel was.

Moet/wil half april er toch naar toe. Spullen en sleutels omwisselen... Al heb ik liever dat hij mijn sleutel nog zou houden. Just in case.... Niemand anders heeft mjn sleutel.
Hahaha nou kan ik er wel om lachen, maar destijds niet hoor.
Wat een hork maroon. Die van mij zegt dat niet hoor. Alleen heeft hij geen zin in stikstofgedoe. Maar ik was ook helegaar niet van plan om met hem te gaan. Ook een hightea doe je toch niet met je vent. Zie me al zitten.
quote:thee schreef op 31 maart 2012 @ 00:57:

Maroon, ik kijk dagelijks zeker 2 x de teletekst van tv west; is hele regio en ook mijn woonplaats maar ook woonplaats exLief en daar gebeurt nogal veel, zeker in de buurt van zijn huis waar ik dus de afgelopen jaren veel was.

Moet/wil half april er toch naar toe. Spullen en sleutels omwisselen... Al heb ik liever dat hij mijn sleutel nog zou houden. Just in case.... Niemand anders heeft mjn sleutel.Zie je er tegenop om je spullen te gaan halen. Of beter gezegd: hem te zien? Hebben jullie nog mail/tel contact?
Wilde idd hetzelfde vragen als Ans, hebben jullie nog veel contact?
Ladiezz, ik ga jullie een fijne nacht wensen. Ga zelf zo maar slapen want voel me (sinds dagen/weken) niet gezellig. Niet dat het hier alleen gezellig hoeft te zijn maar wil met een laatste wijntje zonder laptop m'n hoofd even ontladen.

Tot een volgende keer! En slaap lekker voor straks allemaal.
Lekker slapen Thee!
Trusten Thee! Geniet van je nachtrust.
Uncharted

hoe was je dag

wat voor werk doe je

andersnogiets

alles oke

o dat ijs ding klinkt cool

thee

even een knuffeltje voor jou

mmm hoe was mij dag

me dag as niet veel soeps

eerst even gewerk maar had knallende koppijn dus mocht om 1 uur na huis toen snel even op bed gaan liggen.

vervolgens had ik om 15 uur een afspraak bij de huisarts.

daar even van me af kennen praten.

hij vondt niet echt goed gaan en wou mijn volgende week weer zien aangezien hij bang was dat niet lekker in me vel zitten hij bang was dat ik depressief zou zijn of het zou worden.

dit weekend moest ook beetje rustig aan doen..

ook omdat niet echt goed slaap wou ie slaap medicatie geven

maar dat wou zelf niet aangezien ik bang was om er afhankelijk van te zijn of worden.
Trusten thee. Hou je goed hè
quote:mirster schreef op 31 maart 2012 @ 01:03:

Uncharted

hoe was je dag

wat voor werk doe je

andersnogiets

alles oke

o dat ijs ding klinkt cool

thee

even een knuffeltje voor jou

mmm hoe was mij dag

me dag as niet veel soeps

eerst even gewerk maar had knallende koppijn dus mocht om 1 uur na huis toen snel even op bed gaan liggen.

vervolgens had ik om 15 uur een afspraak bij de huisarts.

daar even van me af kennen praten.

hij vondt niet echt goed gaan en wou mijn volgende week weer zien aangezien hij bang was dat niet lekker in me vel zitten hij bang was dat ik depressief zou zijn of het zou worden.

dit weekend moest ook beetje rustig aan doen..

ook omdat niet echt goed slaap wou ie slaap medicatie geven

maar dat wou zelf niet aangezien ik bang was om er afhankelijk van te zijn of worden.Wel volgende week teruggaan naar de dokter he meis? En je wordt niet zo snel afhankelijk van een slaappilletje hoor. Een paar nachten goed slapen kan je juist ff het zetje in de goede richting geven.
Niet zo'n fijne dag dus Mirster..

Ik heb juist veel baat gehad bij slaappillen, was depressief, en door de temazepam kon ik weer goed slapen, en doorbrak het cirkeltje van niet kunnen slapen-piekeren-moe-lusteloos-niet kunnen slapen-piekeren etc. Heb het mss 2 maanden geslikt en daarna ging het zienderogen beter met me
Ans/Maroon, we hebben weinig contact, alleen per mail over noodzakelijke financiele dingen die ik voor hem betaalde en die hij nu zelf betaalt.

Zie ik er tegenop? JA. Enorm. Maar ik heb liever niet dat hij thuis is en als het goed is werkt hij momenteel net in nieuwe baan.

Ik zet mijn spullen er neer, ga even naar 'de markt om de hoek' (daarom wil ik er op een donderdag naar toe). Wil dan even naar boulevard, bepaalde winkeltjes, bepaalde terrasjes. Dan spullen en sleutel(s) wisselen en naar huis.

Hij zei me niet kwijt te willen als goede vriendin. Ik weet niet of ik dat kan (meerder redenen). We hebben elkaar niet meer gesproken en ik weet nog steeds niet exact waarom we niet meer samen zijn.

Laat ik maar gaan slapen,
Lastig Thee!

Mss is de confrontatie dan idd niet zo'n goed idee. Zou dan ook de sleutels wel weer ruilen ja, en mss zorgen dat een vriendin een extra huissleutel heeft, voor het geval dat.

Wie weet kan het over een jaartje wel werken, om een vriendschappelijke band te hebben, mss is het daar nu nog iets te vroeg voor
Moeilijk thee. Ik denk dat een vriendschap niet mogelijk is. Niet zolang jij nog van hem houdt. Of verliefd bent, of méér dan vriendschap wil. Ik zou een confrontatie ook uit de weg gaan. Het ging juist zo goed met je. Probeer dat vast te houden.
andersnogiets

zie er altijd best tegen op!!!

om te gaan..

ik doe een moord om lekker te kennen slapen.

de dokter zei omdat ik weer heel erg met het stukje zelfbeschading zit en hij wel kon op maken dat gewoon niet lekker ging hij wou dat ik terug kwam.

ook omdat stukje is me nog al moeilijk mee heb nu..

ik had ook door iemand arm warmers laten maken.

die droeg ik vroeger vaak

toevallige vielen ze uit me tas....

want had ze net gekregen

de huisarts vroeg me ook of ik ontsmetings spullen had enzo

dus ik zei dat die volgens mij wel ergs had toen gaf ie me wat mee en zei hij dat is me echt zo kut voelde iemand moest bellen of met de crissie diens moest bellen.

toen voelde ik me wel echt een stombo

dat die arm warmers uit me tas had laten vallen.
Slaapmedicatie wordt pas na een week of 6 verslavend.

Maar ze zijn eigenlijk bedoeld voor een week of 2... worden vaak automatisch uit onwetendheid verlengd (door de assistente of zo).

Wel enigszins mee oppassen.

Is melatonine-tabletjes proberen geen optie? Is altijd beter dan de chemische troep en veel mensen kunnen daar flink op slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven