Centraal Moderatortopic deel 2
dinsdag 28 februari 2012 om 11:33
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 2 april 2012 om 17:30
quote:ModeratorViva schreef op 02 april 2012 @ 13:30:
[...]
Zoals beloofd hierbij een reactie nav bovenstaande vraag. Wij zijn bereid enkele ip bannen (verkregen in het strengere tijdperk) op te heffen. Mocht je hier behoefte aan hebben dan kun je een verzoek indienen per mail bij het bekende mailadres: forum@viva.nl .
In de hoop julie hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumSuper van jullie mods!
[...]
Zoals beloofd hierbij een reactie nav bovenstaande vraag. Wij zijn bereid enkele ip bannen (verkregen in het strengere tijdperk) op te heffen. Mocht je hier behoefte aan hebben dan kun je een verzoek indienen per mail bij het bekende mailadres: forum@viva.nl .
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forumSuper van jullie mods!

maandag 2 april 2012 om 21:17
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 02 april 2012 @ 19:59:
Het is echt waar dit topic zit alweer vol en mag op slot!
Bedankt alvast.
Beste IBI,
Slotje zit erop. Veel plezier in het nieuwe deel.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Het is echt waar dit topic zit alweer vol en mag op slot!
Bedankt alvast.
Beste IBI,
Slotje zit erop. Veel plezier in het nieuwe deel.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
maandag 2 april 2012 om 21:20
quote:watervrouw2 schreef op 02 april 2012 @ 20:25:
Weer een topic vol
hier
Alvast bedankt.
Beste watervrouw2,
Er zit weer een slotje op. Veel forumplezier in het nieuwe topic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Weer een topic vol
hier
Alvast bedankt.
Beste watervrouw2,
Er zit weer een slotje op. Veel forumplezier in het nieuwe topic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

maandag 2 april 2012 om 21:50
Mod, ik vraag me toch echt af of het staffen wel werkt. Er glipt wel veel doorheen vind ik.
Ik had in elk geval dit bericht gestaft wegens spam/reclame:
http://forum.viva.nl/forum/view_message/11596547
maandag 2 april 2012 om 22:02
quote:helene31 schreef op 02 april 2012 @ 21:50:
Mod, ik vraag me toch echt af of het staffen wel werkt. Er glipt wel veel doorheen vind ik.
Beste Helene31,
Bedankt voor de melding. Spam is verwijderd. We ontvangen dagelijks veel stafmeldingen en in principe worden alle meldingen beoordeeld. Helaas is er wat doorheen geglipt. Onze excuses daarvoor.
We proberen er bovenop te zitten.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Beste Helene31,
Bedankt voor de melding. Spam is verwijderd. We ontvangen dagelijks veel stafmeldingen en in principe worden alle meldingen beoordeeld. Helaas is er wat doorheen geglipt. Onze excuses daarvoor.
We proberen er bovenop te zitten.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

maandag 2 april 2012 om 22:05
quote:ModeratorViva schreef op 02 april 2012 @ 13:30:
[...]
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Wow! Wat gaaf. Ik heb de mail verstuurd. Thnx.
Kan mijn pa ook ontband worden?
[...]
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Wow! Wat gaaf. Ik heb de mail verstuurd. Thnx.
Kan mijn pa ook ontband worden?

maandag 2 april 2012 om 23:21
maandag 2 april 2012 om 23:24

dinsdag 3 april 2012 om 01:34

dinsdag 3 april 2012 om 11:29
Het topic: "www.Clownjuju.nl op zoek naar de allergrappigste dingen" is verwijderd in verband met spam.
Met vriendelijke groeten,
Moderator viva forum
Moderator viva forum
dinsdag 3 april 2012 om 11:31
quote:Oriane schreef op 03 april 2012 @ 10:55:
Moderators, zouden jullie mijn topic: Taalniveau hbo-student laag' op Actueel kunnen verwijderen? Er is namelijk op hetzelfde moment precies hetzelfde topic geopend op werk en studie door iemand anders dus is die van mij dan wat dubbelop.
Gedaan! Bedankt voor je melding!
Moderator viva forum
Moderators, zouden jullie mijn topic: Taalniveau hbo-student laag' op Actueel kunnen verwijderen? Er is namelijk op hetzelfde moment precies hetzelfde topic geopend op werk en studie door iemand anders dus is die van mij dan wat dubbelop.
Gedaan! Bedankt voor je melding!
Moderator viva forum
dinsdag 3 april 2012 om 11:32
Beste forummers,
Met betrekking tot het opheffen van IP-bans:
Dit betekent dus niet dat de permabans op accounts opgeheven zullen worden. Het betekent dat specifieke IP-adressen niet meer geblokt zullen worden, zodat het voor gedoogaccounts weer mogelijk wordt via je orginele IP-adres en zonder omwegen in te kunnen loggen.
Gaarne doorgeven welk IP-nummer het betreft via forum@viva.nl. Wij nemen dit dan in overweging en kunnen dan besluiten de IP-ban op te heffen.
Bedankt!
Met betrekking tot het opheffen van IP-bans:
Dit betekent dus niet dat de permabans op accounts opgeheven zullen worden. Het betekent dat specifieke IP-adressen niet meer geblokt zullen worden, zodat het voor gedoogaccounts weer mogelijk wordt via je orginele IP-adres en zonder omwegen in te kunnen loggen.
Gaarne doorgeven welk IP-nummer het betreft via forum@viva.nl. Wij nemen dit dan in overweging en kunnen dan besluiten de IP-ban op te heffen.
Bedankt!
dinsdag 3 april 2012 om 11:34
quote:ModeratorViva schreef op 03 april 2012 @ 11:32:
Bedankt!Jullie forummen zelf ook al via proxy?
Bedankt!Jullie forummen zelf ook al via proxy?
dinsdag 3 april 2012 om 11:37
quote:yvonjaspers schreef op 03 april 2012 @ 07:22:
Zouden jullie autumn in de gaten willen houden? Ik lees alleen maar snerende/negatieve/aanvallende reacties van haar/hem, dat komt de sfeer niet echt ten goede.
Bedankt voor je melding!
Moderator viva forum
Zouden jullie autumn in de gaten willen houden? Ik lees alleen maar snerende/negatieve/aanvallende reacties van haar/hem, dat komt de sfeer niet echt ten goede.
Bedankt voor je melding!
Moderator viva forum