weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Succes!
goedemorgen.

Lig nog in bed. Vreselijke nachtmerries gehad rondom Patrick. Altijd weer naar wakker worden. Kussensloop zat onder de tranen.

Zo maar een gaan douchen, stofzuigen en dweilen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe laat komen ze vandaag Ieb?

Ik zou alleen maar stofzuigen, dweilen kan je beter erna doen als het weer vies is geworden .

Ze komen voor jou, niet om je huis te inspecteren. Wow, zijn niet mijn woorden maar zelf vaak gehoord hahaahah.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hahaha MV, toch leuk dat je nu af en toe iets herhaalt wat we al jaren tegen jou roepen

Ieb succes/sterkte vandaag.
Zo rond een uur of 2. Zit nu even te ontbijten. Neh ik heb er vast geen puf voor om na hun vertrek nog te dweilen en morgen ga ik weer naar oom en tante.

Maar geeft niet hoor dweilen vind ik niet zo erg.

Kan niet veel voorbereiden voor het eten dus dat scheelt. Heb het makkelijk gehouden vandaag.
Nou gaat vast goedkomen Ieb vandaag. Lekker gezellig wat eten.

Thee, ben jij nog naar de herdenking geweest?

Bankje, voor het geval ik je niet spreek, heel veel sterkte morgen, kom je hier nog posten hoe het is afgelopen?

Leentje, succes met de terugreis, vanavond toch?

Ik heb misschien niet alles terug gelezen dus sorry als ik iemand ben vergeten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Moon, kun je even kijken misschien op koopzondag.com (geloof ik) of op regio sites, er zijn veel rommelmarkten en zo.

Ieb, (toch) fijne 2e Paasdag gewenst met je schoonfamilie. Extra moeilijk omdat je zo triest gedroomd hebt

Ik sta in dubio, naar de herdenking van de schietpartij gaan of op TV West volgen. Het is er al druk en er kunnen maar beperkt aan mensen naar binnen, rest buiten op schermen. Moet wel snel beslissen want is wel eind(je) lopen.

Misschien toch maar op tv kijken/herdenken...
lieve thee kijk het maar gewoon op de tv. De afgelopen dagen is er al genoeg heftigs gebeurd met jou. Ga jezelf niet extra kwellen. Er is vast heel veel belangstelling voor.
Ik zou het ook op tv gaan kijken. Lekker met je dekbed voor de tv is warmer dan die tijd buiten staan.
quote:leentjedb schreef op 09 april 2012 @ 01:24:

Ja, leuk hè? Ik heb JJ en de K gelezen om Nederlands te oefenen. Heb ze allemaal tot en met 2004. Moet eigenlijk gewoon die van daarna een keer kopen. Gewoon voor de leuk en de heb.

Ik heb een aantal JJ-themaalbums in de aanbieding (keuken, pubers, opvoeding o.a.)

Zag gister ofzo een terugblik op gebeuren van vorig jaar. Dat was al kippevel, dus zal het niet bewust gaan opzoeken vandaag.

Heb de paasplannen gecanceld en rommel een beetje rond. Moet nog steeds het vliegengordijn gaan rijgen..
Ik zou juist heen gaan Omdat je het dan samen beleeft. Maar het is jouw beslissing.
TVWest zend nu een terugblik uit
Ik zou denk ik ook thuis blijven en het op tv zien, maar mss vind jij het wel fijn om zo'n moment samen met anderen te zijn
Ik zou er graag met anderen zijn, maar voel(de) me ook niet fit (zei ik al in betreffende topic), heen en terug en ruim uur buiten staan is nu wat veel.

Bankje, ik heb ook tv west op staan vanaf 11 uur. Vind het best weer heftig.
Herken haar gevoel van het om je heen kijken als je in een winkelcentrum liep.Ik heb dat ook een tijdje gehad. Zeker omdat die schietpartij letterlijk dichtbij was. (Ik heb de helicopter rond zien cirkelen.
Komt dat ook nog op een andere zender, die herdenking? Ik kan geen tv west ontvangen..
Ik kijk nu via de site van TVWest
Ow ja, dat kan ik natuurlijk ook even doen
Klinkt goed toch Thee, de beslissing om thuis te blijven? Je hebt er over nagedacht zo te zien.
Mooi liedje, maar wat ziet ze eruit, Liesbeth, lijkt wel een panda met die zwarte ogen..
Mijn wiegie was een stijfselkissie

Dit heb ik nu al de hele dag in mn kop, dus ik dacht, jullie mogen even mee genieten
Haha Maroon, draaien ze dit in de kroeg waar je gisteren was?

Ik ben echt zo chagrijnig. Bah. t Gaat zo ook nog regenen, volgens buienradar.
Erg he?!

Soms draaien ze dat daar, ik zing dit altijd met mijn moeder..

Jak, niks aan, Ben je nog bij je ouders? Gezellig een kaartspelletje doen met je broer?
Vanavond is er rond 18.15 een samenvatting op Nld1 bij EenVandaag.

Ik vond het indrukwekkend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven